Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By alex
#704937 τι ωραια απαντηση,πολυ ωραιο κειμενο με καλυψες πληρως..ετσι αισθανομαι και εγω..

καταρχην μην χαλιεσαι με τους 'μερικους' που πετανε εξυπναδες,σε ολα τα φορουμ υπαρχουν οι αστειοι που κρυβουν τον κενο τους λογο με επιθεσεις..καποτε θα μεγαλωσουν κια θα μαθουν να μιλανε πολιτισμενα και σωστα.ειναι τοσο καλυμενοι πισω απο τον εγωκεντρικο τους χαρακτηρα και τον υπερμετρο εγωισμο τους και τον ξερολα ευατο τους που αν πεις κατι αντιθετο σαυτο πεφτουν σαν κανιβαλοι να σε φανε γιατι μονο ετσι καλυπτουν το προβλημα τους..

θα πω και εγω τις σκεψεις μου :

- δυστυχως τα μπεκ μας ειναι τα μονα που δεν kαθαριζονται,οποτε αλλαγη..εγω τα εχω αλλαξει ολα μια φορα στα πρωτα 5 χρονια λειτουργιας.τα αλλαξα ολα γιατι ετσι ηταν η οδηγια.μεχρις στιγμης μετα αλλα 5 χρονια δεν εχω προβλημα.αυτο που λες οτι αν χρειαστει μπορω τωρα να αλλαξω μονο οποιο εχει προβλημα,υπαρχει μια αποψη οτι δεν ειναι σωστο.γιατι σε περιπτωση που εχει καποιο προβλημα καιρο πριν τα φτυσει τελειως,θα εχει επιβαρυνει και καποιο αλλο με επιπλεον λειτουργια οποτε αυτο το αλλο λογω αυτου του επιπλεον φορτου καποτε μαθηματικα θα χαλασει.αυτη ηταν η εξηγηση που δοθηκε απο τους γερμανους.εγω παλι λεω οτι μπορει να ειναι σωστη,εχει μια βαση αλλα επειδη τοσο βαθιες μηχανικες γνωσεις για μπεκ δεν εχω,μπορει και να τα λενε ετσι για να μας τα παρουν χοντρα.εγω παντως δεν πληρωσα την πρωτη αλλαγη γιατι εκανα γκουντγουιλ και την δεχθηκαν.1200 ευρω κοστιζουν και τα 4.ειχαν πριν το 2016 μιση τιμη και μετα οι γερμανοι τα αυξησαν 100%.απαραδεκτο!
διαβασα ομως αρκετα και μια γνωμη που επικρατει στο ιντερνετ σαν προληψη και την δοκιμαζω ειναι να κανω μια φορα την εβδομαδα μια μεγαλη διαδρομη,απο μιση εως 1 ωρα με τραβηγμενες τις αλλαγες ταχυτητων για ξεκαβουρνιασμα της τροφοδοσιας..θα δειξει αν πιανει για τα μπεκ.παντως βλεπω οτι γενικα το αμαξι ξεμπουκωνει,το νιωθω μετα πιο σπιρτοζικο,δεν ειναι μετα νωχελικο απο τις μικρες διαδρομες της πολης.

- πολ/στες δεν ειχα ποτε προβλημα,τους αλλαξαν προληπτικα στα 4 χρονια με την ανακληση,δεν χαλαστηκα,ολα καλα.αλλα και να χαλασουν πλεον ειναι πια φθηνοι σε σχεση με οσους τους χρυσοπληρωσαν.τους πρωτους που την επαθαν,φανταζομαι εισαι ενας απο αυτους.να ξερεις οταν αλλαζεις πολ/στες να τους αλλαζεις παλι ολους και μαζι και τα μπουζι,παλι για τον ιδιο λογο που ειπα και στα μπεκ.οδηγια απο εμπειρο μηχανικο μεσα απο την αντιπροσωπεια,τον μονο που εχω εμπιστοσυνη απο εκει.

- διαφορικο ο μπαιλας μου ειπε 14 το υγρο και 10-20 ευρω η εργασια.μια χαρα..εχεις δικιο οτι δεν βγαινει ολη.αυτος ειπε οτι οσο ρουφηξει τοση θα βαλει,1 λιτρο,1 λιτρο θα μπει.εγω διαβαζοντας απο αμερικη μερια που ειχαν το ιδιο θεμα λενε οτι ειναι αδυνατο να βγει ολη.αλλοι λενε οτι βαζουν μετα καμερα μεσα και βλεπουν οτι βγηκε ολη.αλλοι λενε οτι αυτο κανει περισοτερο κακο γιατι αν δεν βγαινει ολη ,γινεται μια σουπα με παλια και νεα.δεν ξερω ποια ειναι η σωστη.μαλλον η πιο σωστη ειναι το βγαλσιμο και το αναποδογυρισμα.αλλα δεν το κανω.πιστευω οτι καλυτερα απο το να το αφησω ετσι ειναι να του βαλω οση φρεσκια παρει για να μη το παρω στο χερι.αν και ποτε σε κανενα αυτοκινητο μου,οχι bmw , δεν αλλαξα διαφορικο βαλβολινη και μεχρι κοντα 180-200.000 χιλ που τα εδινα ,δεν ειχα προβλημα ποτε,ειναι να μην σου τυχει.ομως και αλλα αυτοκινητα τα πιο παλια..και οταν βλεπεις οτι πλεον δεν εχεις καμμια αξιοπιστια οχι τοσο στην μαρκα αλλα και στους τεχνικους με αυτα τα λαιφταιμ ,τοτε κανεις πως δεν τα ακους και να κανεις αυτα που ξερεις τοσα χρονια.

- σασμαν της μαμας που εβαλα και εγω καμμια διαφορα,ειναι το κιβωτιο ετσι.να σου πω πρωτη φορα εχω τετοιο κιβωτιο απο την μανα του και αν και μου την δινει καμμια φορα που μπαινει δυσκολα απο πρωτη-δευτερη μετα μου αρεσει η αισθηση,ειναι σπορ παροτι βασικη.βαρυ και ασηκωτο αλλα ταυτοχρονα στιβαρο και σου δινει την αισθηση μεγαλυτερου μοντελλου.πλεον εχω βρει το κολαι του και το αλλαζω με τις ακρες των δαχτυλων χωρις να πιεζω.οταν εχει υγρασια θελει προσοχη γιατι εκει τα παιζει τελειως και μπορεις να χτυπησεις καμμια.γενικα μου αρεσει και αλλαζω βαλβολαιν μονο για συντηρηση γνωριζοντας οτι δεν θα δω το θαυμα.ξεχασα να πω οτι εχει και φανατικους που βαζουν μοτουλ,αυτο μου συστησαν.καθε ποσα χιλομ τις αλλαξες?

- στην επομενη παραγραφο δεν εχω να προσθεσω κατι ,τα λες πολυ σωστα.μονο που λεω καμμια φορα ,αν και φαν τοσα χρονια της ατμοσφαιρας,τι ωραια να ειχαμε στο δικο μας σκαρι εναν Prince με επαναπρογραμματισμό.! ΤΑ γουστα θα ηταν..

- στις επομενες 2 παραγραφους να προσθεσω σαυτα που λες και να συνφωνησω..φιλος μου εδωσε το φ20 και πηρε τον νεο ασσο.στον χρονο πανω τον σιχαθηκε και εκανε ανταλλαγη με το βολβο τζιπ του πατερα του..πλεον οπως λες η ΒΜW εκανε στροφη ως προς το αγοραστικο κοινο της ,το διευρυνε στοχευοντας στην μαζα των πωλησεων με ενα σημα που πλεον εκπροσωπει την ιστορια της που ξερουμε ,με τον σπορ χαρακτηρα σε 3-4- μοντελλα απο ολη την γκαμα των προσιτων προς το κοινο της .και παλι για τους λιγους.
θες να αγορασεις ενα Μ..οκ αλλα που θα το τρεξεις στου κωλοδρομους της ελλαδας? ενω παιρνεις ενα προσιτο 120,ενα τουρμπο 1600 με προγραμμα και κανεις τα γουστα σου με την πισω κινηση παντα.και εγω αυτο το χαμογελο εχω καθε φορα που οδηγω.ειναι πρωτη φορα που εχω ενα τετοιο συνολο που θελω να οδηγω και καθε φορα που μπαινω το κανω με ευχαριστηση ακομα και μετα απο 10 χρονια..ειναι ευχαριστηση..αυτα τα μοντελλακια ειναι στημενα τοσο οδηγοκεντρικα που ακομα και εγω με τον ψοφιο οπως ειπες 1600 ατμοσφαιρα ,εχω αυτο το τιμονι ,που λενε οι οι παλιοι ΒΜWακηδες που ειναι ο συνδυασμος πισω κινησης καταμερισμου βαρους,χαμηλου κεντρου που ολο το νευρο και η πληροφορια του δρομου ερχεται στο τιμονι και περνα μεσα απο τα χερια στο δικο μας συστημα και μας τρελλαινει..δεν ειναι η δυναμη ειναι το ''τιμονι'',αυτο το ανεξηγητο που μονο η ΒΜW ξερει να δινει, η' μαλλον εδινε σε τοσο οικονομικα μοντελλα της σειρας 1 και 3. δυστυχως πολυς κοσμος φευγει γιατι αλλαξαν τα πραγματα.και εγω σκεφτομουν λογω προβληματων να παρω κατι αλλο.ομως αν και οδηγησα ολο τον ανταγωνσιμο τιποτα δεν με συγκινησε τοσο πολυ οσο αυτο το παιχνιδιαρικο σκατο.και αυτο πρωτη φορα συμβαινει στην οδηγικη ζωη μου.οτι και να παρω,θα ειναι ενα απλο μεσο μεταφορας,ενα κουτι.καινουριο αλλα χωρις χαρακτηρα,αοσμο,αγευστο.καλο το γκολφ ,καλη η αλφα,χαλια το μερκ, τιμιο αλλα πολυ ουδετερο το αουντι,ιαπωνια τριχες,γαλλια χαλια,βολβο τρωγεται..ομως ολα ουδετερα και χωρις αισθηση της πραγματικης αυτοκινησης,της χαρας της κινησης.
ειναι πρωτη φορα που αφηνω την οικογενεια και παω βολτα,μονο για την βολτα,μιλαμε μεγαλη βολτα,100-200 χιλομ.
οποτε σκεφτηκα να το παλεψω και να το κρατησω και περιμενω σε 10 χρονια να παω για το ηλεκτρικο που θα επικρατησει τοτε και μου αρεσαν πολυ σαν αισθηση.ειχα την τυχη να οδηγησω μερικα ακριβα σπορ,πορσε,τζαγκ,αστον μαρτιν και τα ηλεκτρικα εχουν αυτην την ακριβη σπορ αισθηση σε κοστος του 1/3 των χρηματων που κοστιζουν ..θα ειναι ωραια η μεταβαση,απο μια παλιου τυπου οδηγικη απολαυση σε μια νεα ειδους οδηγικη ευχαριστηση.

τελος να προσθεσω το Ε46.ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ενα μοντελλο μαρκας και δεν ειναι το μονο αυτο της ΒΜW,απλα το πιο αντιπροσωπευτικο,που να ειναι τοσο διαχρονικα ομορφο σαν να βγηκε εχθες ,που να εχει αλλαξει τοσα πολλα χερια σε 2 δεκαετιες ,απο μεγαλους σε πιτσιρικαδες και να γουργουριζει τοσο ομορφα ..αντε γεια!
Τελευταία επεξεργασία από alex και 26 Απρ 2021, 21:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#704938
drdino έγραψε:Δες για LCI από το 16 και μετά με τον B48. O N20 του προLCI είναι σοκολατένιος. 8ταχυτο είναι ναι, η 125i είναι λουκούμι αλλά και σε 120i είναι μια χαρά (και φτάνει την 125i με ένα προγραμματάκι).
Θέλει λίγο ψάξιμο στον εξοπλισμό αν σε ενδιαφέρεκ γιατί μπορεί να λείπει κάτι κουλό.
Οκ,ευχαριστώ, οπότε αν πάω σε δίλιτρο θέλω από 2016 που βάλανε τον Β48. Αλλά τόσο καινούργιο και καλό θα θέλει και πιο πολλά από όσα υπολογίζω αρχικά (και ανεβαίνει και σε ασφάλιστρα). Όχι ότι με χαλάνε τα 184-221+ άλογα του Β48 σε 120-125 αλλά για την προβλεπόμενη χρήση μάλλον είναι υπερβολή. Ο τετρακύλινδρος 1,6 Ν13 και ο τρικύλινδρος 1,5 Β38 τι λένε;

Alex φαίνεσαι μελετημένος στο θέμα BMW, πες μου κι εσύ τι νομίζεις;

Αν προχωρήσω θα ανοίξω θέμα στην Αγορά με πιθανούς αντιπάλους αλλά θέλω μια γενική ενημέρωση πρώτα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#704939 O B38 είναι ο B48 χωρίς τον έναν κύλινδρο κι είναι μια χαρά. Ο Ν13 είναι της ίδιας συνομοταξίας με τον Ν20, μακριά.

Τι budget έχεις;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#704941 O N13 ειναι παρομοιος με αυτον που ειχες στο Πεζω. Ο Β38 ειναι αδυναμος, στην Αγγλια κατευθειαν σε 125.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#704942 Ναι επειδή είναι παρόμοιος λέω μακριά σε μτχ, δεν ξέρεις ο άλλος αν φρόντισε λάδια κλπ για vvtli, τεντωτήρα/καδένα κλπ. Το θέμα με τις 125i είναι ότι ότι πολύ πιο σπάνιες σε σχεση με τις 120i οπότε μικρότερο εύρος επιλογών. Γιαυτό ρώτησα για budget.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#704952
drdino έγραψε:Ναι επειδή είναι παρόμοιος λέω μακριά σε μτχ, δεν ξέρεις ο άλλος αν φρόντισε λάδια κλπ για vvtli, τεντωτήρα/καδένα κλπ. Το θέμα με τις 125i είναι ότι ότι πολύ πιο σπάνιες σε σχεση με τις 120i οπότε μικρότερο εύρος επιλογών. Γιαυτό ρώτησα για budget.


Ας κοιταξει για 120 Β48 αρκει να ειναι Μ σπορτ ετσι θα εχει και εξατμιση με βαλβιδα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#704957
Άβαταρ μέλους
By dimik
#704974 Ας γράψω εδώ τον πόνο μου.

Άλλαξα πρόσφατα καδενα, βάσεις μηχανής - κιβωτίου, μπεκ και ρουλεμάν διαφορικού αλλά από τις 2000 στροφές και πάνω είχα μια δόνηση, ένα τρέμουλο αισθητό και στα πόδια και στο τιμόνι.

Ο μηχανικός δεν το καταλάβαινε ή έκανε ότι δεν το καταλαβαινει.

Με τα πολλά βρήκα έναν Ρώσο μάστορα που από ότι φαίνεται έχει εμπειρία στις BMW μιας και σκαλίζει και κάτι Μ4-Μ5 τελευταίας εσοδείας.

Το πήγα σήμερα του λέω μετά από αλλαγή σε όλα αυτά έχω το συγκεκριμένο θέμα.
Η απάντηση ήταν ότι έγινε μαλάκια με βίδα στην αλλαγή καδενας.
Το ψάχνω λίγο και έχει δίκιο


I've just had mine back had same job done, the bottom guide bolt that hold the bottom part of chain in to engine had sheared of on to engine block. This was causing a lot of vibration at around 2000rpm on mine nightmare of a job but all done and dusted now.


Επιπλέον ανακάλυψε μικρή διαρροή στην αντλία vacuum, κόστος αντλίας 250 ευρώ αν και μπορεί να θέλει απλά o-ring από ότι είπε.

#&@$&% μηχανικοί

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#704980 Καλά, αν δεν το ξέρει καλά ο άλλος το αμάξι δεν είναι να του εμπιστεύεσαι δύσκολες εργασίες.
Σε εξουσιοδοτημένο τα είχες αλλάξει;
Τώρα έφτιαξε;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#704982 υποψιάζομαι οτι έβαλε το χεράκι του για να δημιουργηθούν προβλήματα σε πολλά από αυτά που αλλάχτηκαν
ιδίως στα μπεκ μετά την 1η αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#704986
Anonymous Founder έγραψε:Καλά, αν δεν το ξέρει καλά ο άλλος το αμάξι δεν είναι να του εμπιστεύεσαι δύσκολες εργασίες.
Σε εξουσιοδοτημένο τα είχες αλλάξει;
Τώρα έφτιαξε;
Δεν υπάρχει ο όρος εξουσιοδοτημενο εδώ.
Ψάχνεις να βρεις τον καλύτερο μπακάλη, οι αντιπροσωπείες συνήθως είναι οι μεγαλύτεροι μπακαληδες.
Το έχω αφήσει να το φτιάξει.

@mousatos
Όχι από άγνοια το έκανε, τα μπεκ πχ μου έδειξε τα νούμερα στο διαγνωστικό, αλλαχθηκε ένα μόνο πρώτα, πήρα το αυτοκίνητο και 2 μέρες μετά το επέστρεψα και αλλάχτηκαν όλα. Έσβηνε το αυτοκίνητο μετά από απότομο φρενάρισμα.

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#704987 όταν αρχίζουν τα προβλήματα αμέσως μετά από service τα πάιρνω στο κρανίο :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#704991 Κι εγώ, για αυτό ήρθε το πήρε 2 φορές από το σπίτι, δεν πλήρωσα εργατικά για τα μπεκ, άλλαξε 2 φορές βάσεις δωρεάν κλπ.

Αλλά αν δεν ξέρεις λύση δεν βρίσκεις.

< >