Με την ίδια λογική και για το Skoda Kodiaq γράφονται διθύραμβοι για το χώρο αποσκευών ξέρω γω...
Anonymous Founder έγραψε:Διθύραμβοι;
Τι σε ξαφνιαζει? 2 λεπτα google...
Car & Driver X2 1.6D
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΗ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ BMW. ΠΡΑΚΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΧΗΜΑ ΑΠ' ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
GOCAR X2 1.8i
Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση διατηρεί το στιλ του compact SUV χωρίς να κάνει υποχωρήσεις στην οδηγική απόλαυση
Car & Driver X2..
Playful handling, chic exterior styling, economical at the pump.
Μια χαρα εξαίρουν αυτα που παντοντε εξήραν στις bmw ie ultimate driving machine..
Μπορεί να κάνω εγώ λάθος και να λένε ακόμη καλύτερα λόγια για την Χ1, αν και θεωρώ πως η "ρετσινιά" του ΜΙΝΙ από κάτω, δύσκολα να ξεπλυθεί (αλλά ΟΚ, μάντης δεν είμαι).
Ίδωμεν. Μέχρι τότε, ό,τι έχουμε πει για τις Ε30 ισχύει στο ακέραιο. Όσοι πάλι δεν ψήνονται, ας αγοράσουν Χ1 που έχει και μεγαλύτερο πορτμπακάζ και καλύτερο ηχοσύστημα. Και φυσικά είναι και uber ασφαλές στο δρόμο, δεν είναι σαν τις άλλες με την πίσω κίνηση που γυρνάνε με το παραμικρό.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
EDDIE_147 έγραψε:Ζ3 1,9 (140κάτι; ) ακούγεται πολύ ωραίο πακέτο.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν τα θέσφατα των Φιλιππακόπουλων® ότι είναι χρέπι οδηγικά.
Νομίζω πως ο 1,9 ήταν 8ν στα 118-120 άτια... Τα 140 που γράφονται στο car είναι μάλλον ευσεβείς πόθοι των ιδιοκτητών...
Νομίζω πως βγήκε η άσχημη φήμη για τη Ζ3 επειδή βασίζονταν κατά ένα μέρος στην Ε30, που ήταν ξεπερασμένη όταν βγήκε η Ζ3... Η πίσω ανάρτηση νομίζω της Ζ3 είναι από Ε30.
Προσωπικά δεν θα με χαλούσε κάτι τέτοιο, μιας και συνεπάγεται μειωμένη πρόσφυση του πίσω άξονα...
Ούτως ή άλλως δεν θα ήθελα να γράψω χρόνο σε ειδικές... Μια διασκεδαστική βόλτα σε κανένα στροφιλίκι στο φαλακρό καπ' καπ' μου αρκεί... Και ένα απλό 8ν μοτέρ με μπόλικη ροπούλα χαμηλά και αρκετή αξιοπιστία είναι ότι πρέπει, αν η δύναμη επαρκεί για να γυρίσεις το τιμόνι και λίγο ανάποδα σε καμία στροφούλα... Καλό τιμονάκι (στάνταρ στις πενβέ τότε), καλή αίσθηση από το σασί, κατεβασμένη οροφή, καλά φρένα και ένα AC και ABS μπας και την κουνάμε καμιά φορά και στο καθημερινό μου αρκούν εμένα. Χρόνους στις διαδρομές ας γράψει κάποιος άλλος.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Ζ3 1,9 (140κάτι; ) ακούγεται πολύ ωραίο πακέτο.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν τα θέσφατα των Φιλιππακόπουλων® ότι είναι χρέπι οδηγικά.
Νομίζω πως ο 1,9 ήταν 8ν στα 118-120 άτια... Τα 140 που γράφονται στο car είναι μάλλον ευσεβείς πόθοι των ιδιοκτητών...
Τους ίδιους πόθους ειχε και η BMW, 140 δήλωνε.
τα 115τόσα ήταν στη 1800
Deleted User 1 έγραψε:Κι εσύ που το ξέρεις? Τα χεις βάλει στο δυναμόμετρο?
όχι
Miatakias έγραψε:markvag έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Ζ3 1,9 (140κάτι; ) ακούγεται πολύ ωραίο πακέτο.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν τα θέσφατα των Φιλιππακόπουλων® ότι είναι χρέπι οδηγικά.
Νομίζω πως ο 1,9 ήταν 8ν στα 118-120 άτια... Τα 140 που γράφονται στο car είναι μάλλον ευσεβείς πόθοι των ιδιοκτητών...
Τους ίδιους πόθους ειχε και η BMW, 140 δήλωνε.
τα 115τόσα ήταν στη 1800
Α, ΟΚ, νόμιζα πως ήταν το ίδιο μοτέρ με της 3άρας που στην Ε46 έγινε από 1,8 σε 1,9 με λίγο καλύτερη ροπή και 2-3 ατίθασα γαϊδούρια παραπάνω...
Τώρα είδα το λινκ
Govus έγραψε:https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z3#4-cylinder_engines
αυτό που λέει ότι ισχύουν και τα δύο στη Ζ3...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Η μόνη που ήταν απόλαυση ήταν η 320is, η λεγόμενη ιταλική Μ3.
Έχει καλύτερο όνομα λόγω πέντιγκρι (και καλά) πίσω κίνησης κι όλους αυτούς τους καγκουραίους με τα κολλημένα διαφορικά στις αλάνες.
To M3 ήταν ωραίο αν και μικρότερος που ειχα οδηγήσει δε σκάμπαζα και πολλά
υγ. Εαν ήθελες μόνο πάντας όντως ήταν καλύτερα από μιατα