Οι καθαρές και καλές Ε30 είναι πλέον δυσεύρετες και πολύ πιο ακριβές από τις Ε36.
Future classic θα γινει η Ε30is , κυρίως λόγω μικρού όγκου παραγωγής .
Πολύ ευχάριστη λόγω βάρους, μπλοκέ και ανάρτησης .
Όποιος βρει γνήσια καλή , την αγοράζει και την κρατά όσο μπορεί .
Οι Ε36is είναι καλύτερες για κάθε μέρα , αλλά πιο fun δεν είναι .
Φαντάσου ότι από τις 2 που είχα (original ti M44 και original is M42 coupe) , θεωρώ πολύ πιο fun την αδικημένη ti.
Μάρκο , οι 1.8 E36is ήταν πολύ καλά αυτοκίνητα , αλλά ήταν κυρίως υποστροφικά και δύσκολα να ρυθμιστούν με το γκάζι, γιατί είχαν καλή πίσω ανάρτηση (οι κουπέ , σεντάν ) , δεν είχαν μπλοκε ( αν και έμπαινε και επιβάλλετο να βάλεις) και ήταν ψόφιες χαμηλά .
Καμμία σχέση με Mx5, MR2 .
Οι Ε46, που επίσης είχα μια εξαιρετική κουπέ valvetronic από τις τελευταίες παραγωγές με 150 άλογα των Ε90 και όχι 143 όπως οι προηγούμενες , είναι ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα , πιο άκαμπτα , πολύ πιο ποιοτικά μέσα , καλύτερα στο δρόμο , ΑΛΛΑ θέλουν άλογα για να δείξουν .
Τουλάχιστον 325 , για να μιλάμε για ρυθμισιμοτητα με το γκάζι και οι λύσεις για μπλοκε πολύ πιο ακριβές από των Ε36, Ε30.
Όλες τους είναι απείρως πιο καυλιάρες από τα τωρινά αίσχη.