Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#609657 Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά ,
Οι καθαρές και καλές Ε30 είναι πλέον δυσεύρετες και πολύ πιο ακριβές από τις Ε36.

Future classic θα γινει η Ε30is , κυρίως λόγω μικρού όγκου παραγωγής .
Πολύ ευχάριστη λόγω βάρους, μπλοκέ και ανάρτησης .
Όποιος βρει γνήσια καλή , την αγοράζει και την κρατά όσο μπορεί .

Οι Ε36is είναι καλύτερες για κάθε μέρα , αλλά πιο fun δεν είναι .
Φαντάσου ότι από τις 2 που είχα (original ti M44 και original is M42 coupe) , θεωρώ πολύ πιο fun την αδικημένη ti.
Μάρκο , οι 1.8 E36is ήταν πολύ καλά αυτοκίνητα , αλλά ήταν κυρίως υποστροφικά και δύσκολα να ρυθμιστούν με το γκάζι, γιατί είχαν καλή πίσω ανάρτηση (οι κουπέ , σεντάν ) , δεν είχαν μπλοκε ( αν και έμπαινε και επιβάλλετο να βάλεις) και ήταν ψόφιες χαμηλά .
Καμμία σχέση με Mx5, MR2 .

Οι Ε46, που επίσης είχα μια εξαιρετική κουπέ valvetronic από τις τελευταίες παραγωγές με 150 άλογα των Ε90 και όχι 143 όπως οι προηγούμενες , είναι ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα , πιο άκαμπτα , πολύ πιο ποιοτικά μέσα , καλύτερα στο δρόμο , ΑΛΛΑ θέλουν άλογα για να δείξουν .
Τουλάχιστον 325 , για να μιλάμε για ρυθμισιμοτητα με το γκάζι και οι λύσεις για μπλοκε πολύ πιο ακριβές από των Ε36, Ε30.

Όλες τους είναι απείρως πιο καυλιάρες από τα τωρινά αίσχη.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#609660 Να η 318is (μήπως είναι αμερικανικών προδιαγραφών?)και μια Ε21 316 ενός φίλου.Ολα στο νησι....ΕικόναΕικόνα

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#609678
tsilis έγραψε:
Οι Ε36is είναι καλύτερες για κάθε μέρα , αλλά πιο fun δεν είναι .
Φαντάσου ότι από τις 2 που είχα (original ti M44 και original is M42 coupe) , θεωρώ πολύ πιο fun την αδικημένη ti.
Μάρκο , οι 1.8 E36is ήταν πολύ καλά αυτοκίνητα , αλλά ήταν κυρίως υποστροφικά και δύσκολα να ρυθμιστούν με το γκάζι, γιατί είχαν καλή πίσω ανάρτηση (οι κουπέ , σεντάν ) , δεν είχαν μπλοκε ( αν και έμπαινε και επιβάλλετο να βάλεις) και ήταν ψόφιες χαμηλά .
Καμμία σχέση με Mx5, MR2 .


Σημειώθηκαν όλα :s_thumbsup , αν και δυστυχώς απέχω αρκετά αυτή τη στιγμή από μία τέτοια αγορά... :lol:

Χθες βράδυ, με αφορμή τη συζήτηση εδώ και το ποστάκιον του Έντυ με τη Ζ3 με το δίλιτρο 6κύλινδρο μοτεράκι, καβλάντιζα στο car.gr και είδα πως υπάρχουν κάποιες Ζ3 με το 1,8 ή το 1,9 μοτέρ σε καλή κατάσταση (τουλάχιστον απ' ότι φαίνεται από τις φωτό) με λογικές τιμές (γύρω στο 5χίλιαρο)... Ελπίζω στα επόμενα 1-2 χρόνια αν βγουν κάποια πράγματα που περιμένω να το βλέπω πιο σοβαρά κάτι τέτοιο...

tsilis έγραψε:Οι Ε46, που επίσης είχα μια εξαιρετική κουπέ valvetronic από τις τελευταίες παραγωγές με 150 άλογα των Ε90 και όχι 143 όπως οι προηγούμενες , είναι ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα , πιο άκαμπτα , πολύ πιο ποιοτικά μέσα , καλύτερα στο δρόμο , ΑΛΛΑ θέλουν άλογα για να δείξουν .
Τουλάχιστον 325 , για να μιλάμε για ρυθμισιμοτητα με το γκάζι και οι λύσεις για μπλοκε πολύ πιο ακριβές από των Ε36, Ε30.

Όλες τους είναι απείρως πιο καυλιάρες από τα τωρινά αίσχη.


Ε, ναι... Η Ε46 είναι σαφώς καλύτερο αμάξι, αλλά σαφώς βαρύτερο και άρα θέλεις κυβικά, που δεν... προσωπικά...
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#609692
tsilis έγραψε:Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά ,
Οι καθαρές και καλές Ε30 είναι πλέον δυσεύρετες και πολύ πιο ακριβές από τις Ε36.

Future classic θα γινει η Ε30is , κυρίως λόγω μικρού όγκου παραγωγής .
Πολύ ευχάριστη λόγω βάρους, μπλοκέ και ανάρτησης .
Όποιος βρει γνήσια καλή , την αγοράζει και την κρατά όσο μπορεί .

Οι Ε36is είναι καλύτερες για κάθε μέρα , αλλά πιο fun δεν είναι .
Φαντάσου ότι από τις 2 που είχα (original ti M44 και original is M42 coupe) , θεωρώ πολύ πιο fun την αδικημένη ti.
Μάρκο , οι 1.8 E36is ήταν πολύ καλά αυτοκίνητα , αλλά ήταν κυρίως υποστροφικά και δύσκολα να ρυθμιστούν με το γκάζι, γιατί είχαν καλή πίσω ανάρτηση (οι κουπέ , σεντάν ) , δεν είχαν μπλοκε ( αν και έμπαινε και επιβάλλετο να βάλεις) και ήταν ψόφιες χαμηλά .
Καμμία σχέση με Mx5, MR2 .

Οι Ε46, που επίσης είχα μια εξαιρετική κουπέ valvetronic από τις τελευταίες παραγωγές με 150 άλογα των Ε90 και όχι 143 όπως οι προηγούμενες , είναι ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα , πιο άκαμπτα , πολύ πιο ποιοτικά μέσα , καλύτερα στο δρόμο , ΑΛΛΑ θέλουν άλογα για να δείξουν .
Τουλάχιστον 325 , για να μιλάμε για ρυθμισιμοτητα με το γκάζι και οι λύσεις για μπλοκε πολύ πιο ακριβές από των Ε36, Ε30.

Όλες τους είναι απείρως πιο καυλιάρες από τα τωρινά αίσχη.


Συμφωνώ σε όλα εκτός της πρώτης παραγράφου. Future classic είναι βαρύς σχετικά όρος και σαφέστατα η 318is δεν είναι ούτε θα γίνει. Ο αριθμός παραγωγής δεν αρκεί και κατα τ άλλα δεν είναι τπτ το ιδιαίτερο. Θα είναι απλά ακριβότερη οποιαδήποτε στιγμή από μια 316, 318 κτλ
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#609693 Ζ3 1,9 (140κάτι; ) ακούγεται πολύ ωραίο πακέτο.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν τα θέσφατα των Φιλιππακόπουλων® ότι είναι χρέπι οδηγικά.

tsilis έγραψε:Όλες τους είναι απείρως πιο καυλιάρες από τα τωρινά αίσχη.


Οπτικά ή και οδηγικά;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#609697 Το Road and Track πάντως συμφωνεί γενικώς πως οι μικρές πισωκίνητες BMW είναι και classic και εξαιρετικά daily driver. Όχι μόνον συμπεριλαμβάνει την Ε30:
https://www.roadandtrack.com/car-cultur ... g/?slide=9
Εικόνα
Αλλά και την... 2002! :innocent:
https://www.roadandtrack.com/car-cultur ... g/?slide=8
Εικόνα
Να θυμίσω εδώ πως το Road and Track είναι αμερικάνικο και πως εκεί οι BMW ήταν και αρκετά ακριβές τηρούμενων των αναλογιών και επίσης δεν πήγαιναν όλα τα μοντέλα (πχ από την σειρά 1, πήγαιναν μόνον οι Ε82, τα coupe μοντέλα δηλαδή).

ΠΡΟΣΟΧΗ όμως: Τα εν λόγω έχουν λίγα μπιμπλίκια, σχεδόν καθόλου ηλεκτρονικά και ΚΥΡΙΩΣ την επικίνδυνη πίσω κίνηση. :help:
Όποιος τρομάζει με τα παραπάνω, καλύτερα να κοιτάξει για καμιά Χ1 ή νέα σειρά 1 να έχει το κεφάλι του ήσυχο (εκτός από τα ρουθούνια).
Ο tsilis τα είπε όλα όσα ήθελα να πω και τον ευχαριστώ. :s_howdy :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#609701 Δε λέει πως είναι κλασσικά καταλαβαίνω εγώ, με την έννοια της αξίας.
Βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος. Με τη λίστα που βλέπω πάντως μάλλον δε κάνω....

(Για τη 2002tii και μόνο σα future classic συμφωνώ)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#609710 Miatakia κοίτα δω τι ωραία που στο κάνει ταληράκια ο τίμιος Γιάννης
https://classics.honestjohn.co.uk/news/ ... ay-bmw-x5/

Future Classic Friday: BMW X5

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#609712
EDDIE_147 έγραψε:Miatakia κοίτα δω τι ωραία που στο κάνει ταληράκια ο τίμιος Γιάννης
https://classics.honestjohn.co.uk/news/ ... ay-bmw-x5/

Future Classic Friday: BMW X5

Εικόνα


Κάποιες σκέψεις γιατί είσαι πειραχτήρι:
- σα το πρώτο μοντέλο της στη κατηγορία, άρα ορίζοντας ενα milestone για τη μάρκα σε 244,5 χρόνια μπορεί και να γίνει (ειδικά σε καμια 4.6is έκδοση)
- η φούσκα των κλάσσικς ευτυχώς ξεφουσκώνει
Ιιγά σιγά
- δε διαβάζω τπτ από το συγκεκριμένο-
- πιθανώς να έχει ο ίδιος μία
- το πρώτο Hyundai Scoupe είναι πιο κλασσικό :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#609715 Αν μιλάμε για αξία, προφανώς δεν εννοούσα να το πάρει κάποιος αντί για μετοχές. Είπα πως αν αγοράσεις σήμερα μια καλή Ε30, όταν την ξαναπουλήσεις, θα την πουλήσεις αρκετά ακριβότερα. Προφανώς και δεν θα γίνεις εκατομμυριούχος. Προφανώς επίσης καμία Χ1-2 δεν θα καταφέρει το ίδιο ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#609717
Anonymous Founder έγραψε: Προφανώς επίσης καμία Χ1-2 δεν θα καταφέρει το ίδιο ποτέ.

Πιθανον να ελεγαν το ιδιο και για την Ε30 οταν ειχε παρουσιαστει... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#609718 Να δω τι θα τα κάνουμε όλα αυτά τα "κλασσικά" αυτοκίνητα, όταν οι κυβερνήσεις του ανεπτυγμένου κόσμου επιβάλλουν με νόμο την αποκλειστική κυκλοφορία ηλεκτρικών αυτόνομων οχημάτων :lol: ...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#609722 Garage queens τα περισσότερα, οπότε δεν θα αλλάξουν και πολλά :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#609724 Αντιπαρέρχομαι το flame του Miatakia και απαντώ.
Ο όρος κλασσικό είναι ένδειξη παλαιότητας.
Η αξία που μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες (πχ προσφορά/διαθεσιμότητα/κατάσταση) και όχι μόνο από το τι μοντέλο/έκδοση είναι.

Σχετικά με κλασσικά + καθημερινή χρήση.
Οδηγείστε ένα από τα παραπάνω αυτοκίνητα του λύγκα του road & track κάθε μέρα και μετά ένα αντίστοιχο καινούριο.
Και κλάψτε ελεύθερα. :lol:

Επειδή τυχαίνει να έχουμε στην οικογένεια ένα από τα αυτοκίνητα της λίστας (παραλίγο δυο), η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτά αξίζουν για μια βόλτα στο τόσο.
Σε καθημερινή χρήση είναι μεν απροβλημάτιστα (αυτό θέλει να πει το άρθρο), όμως οποιαδήποτε σύγκριση με αντίστοιχα καινούρια είναι αστεία.

Πχ ποιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση:
- Μια Μ3 Ε30
- Μια Μ3 Ε46
- Μια Μ3 F80
κ.ο.κ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#609727
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε: Προφανώς επίσης καμία Χ1-2 δεν θα καταφέρει το ίδιο ποτέ.

Πιθανον να ελεγαν το ιδιο και για την Ε30 οταν ειχε παρουσιαστει... :iconcool:

Εγώ πάντα διθυράμβους διάβαζα για τις μικρές BMW, μπορεί να θυμάμαι λάθος όμως. :help: