EDDIE_147 έγραψε:
Το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία εξελίσσεται και συνολικά προσφέρει συνεχώς καλύτερα προϊόντα.
Εννοείται πως έχεις δίκιο, απλά το καλύτερο είναι συχνά κάτι το σχετικό, οπότε μπορεί να υπάρχει κάποιο μικρό γαλατικό χωριό που θεωρεί το προηγούμενο μοντέλο καλύτερο. Δεν σημαίνει κάτι αυτό, για το 99% του κόσμου προφανώς και είναι δεδομένο πως οι λίγοι Γαλάτες είναι οι πειραγμένοι, οπότε και οι εταιρείες θ' ακολουθήσουν τους πολλούς...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
kouladi έγραψε:Εν τω μεταξύ έχει τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά από τους μπροστά τροχούς, κάτι που θυμίζει πολύ Audi. Τα περισσότερα προσθιοκίνητα δεν έχουν τον κινητήρα τόσο μπροστά ή μου φαίνεται;
Ποια είναι η Θέση του κινητήρα ;
kouladi έγραψε:Κανονικά; Πίσω απ'τους μπροστά νομίζω.
Ελάχιστα αυτοκίνητα το έχουν αυτό και είναι όλα πισωκίνητα (Ferrari, BMW κλπ).
kouladi έγραψε:Κανονικά; Πίσω απ'τους μπροστά νομίζω.Δε νομίζω ότι υπάρχει αυτοκίνητο με εγκάρσια τοποθέτηση κινητήρα και προσθιοκινητο που να το έχει αυτό...Και να έχει το κινητήρα μπροστά όπως λες.
Μόνο με διαμήκη τοποθέτηση θυμάμαι τα Honda Legend V6 ή το Acura vigor που είχε πεντακυλινδρο σε σειρά με διαμήκη τοποθέτηση και μπροστινή κίνηση και το κινητήρα αρκετά πίσω ...
Επίσης στα προσθιοκινητα Αudi με διαμήκη τοποθέτηση έχει μεταφερθεί λίγο πιο πίσω το μοτέρ από παλιότερα ,αλλά όχι μεγάλα πράγματα...
< A3003 >
Τα Audi που είχαν τον κινητήρα στον διαμήκη άξονα είχαν το μοτέρ εμπρός από τον άξονα γιατί επί του άξονα ήταν το σασμάν, που ήταν σε σειρά με το μοτέρ.
Αυτό σήμαινε μεγάλο πρόβολο εμπρός και φυσικά υποστροφή.
Η ίδια διάταξη είχε ακόμη και στους αγώνες του Group B η Audi, το μοτέρ ήταν πάντα εμπρός από τον άξονα των τροχών. Γι αυτό και κέρδιζαν οι άλλοι που είχαν το μοτέρ στο κέντρο!
Anonymous Founder έγραψε:Τα εμπροσθοκίνητα με εγκάρσια το μοτέρ όπως τα περισσότερα πλέον, έχουν τον κινητήρα και το κιβώτιο ακριβώς πάνω από τον εμπρός άξονα, ώστε να ευθυγραμμίζονται τα ημιαξόνια με τους τροχούς.
Βασικά δεν είναι ακριβώς πάνω από τον άξονα,αλλά λίγο πιο μπροστά.Το κιβώτιο και ο κινητήρας είναι συνήθως ευθυγραμμισμένα μεταξύ τους.Τα ημιαξόνια και το διαφορικό είναι λίγο πιο πίσω.
< A3003 >
Ίσως να φταίει ότι δεν είχε κάποιο m pack, δεν ξέρω...
< Note 8 >
Εσωτερικά φαίνεται σούπερ αναβαθμισμένη.
EDDIE_147 έγραψε:Εξωτερικά ή και εσωτερικά;Εξωτερικά. Εσωτερικά μάλλον θα συμφωνήσω.
Εσωτερικά φαίνεται σούπερ αναβαθμισμένη.
Αυτο που θέλω να πω είναι ότι εξωτερικά φαίνεται πολύ μαζεμένο σε διαστάσεις και φαινεται σαν να δόθηκε εντολή στους σχεδιαστές "θέλω να το φτιάξετε όσο το δυνατόν περισσότερο συντηρητικό". Όχι ότι το προηγούμενο έπαιρνε αισθητικής αλλά το fl βλεποταν και πολύ μάλιστα.
Θα σας πω μια ιστορία. Στο οδήγησα είχα γράψει πριν κάνα δίμηνο για μια 116i του 14 που είχα οδηγήσει. Ο συνοδηγός, δεν ήξερε και πολλά από αμάξια και προερχόμενος μάλιστα από Grand Cherokee όλο το όχημα το αντιμετωπιζε με σκεπτικισμό.
"Τι |λογοκρισία| είναι αυτή εδώ. Είναι μικρό, δεν χωράμε, είναι αργό και δεν έχει πολύ εξοπλισμο."
Σχεδόν σε όλα συμφωνησα. Το οδηγώ, βρίσκω τα προγράμματα οδήγησης ξεκινάω και του λέω
"Ξέρεις γιατί σου φαίνεται αργό?"
"Γιατί?"
"Γιατί το χες στο eco"
"Tι eco και |λογοκρισία| είναι αυτές?"
"Καλά άντε γεια...."
< Note 8 >
Focusman91 έγραψε:Πέτυχα τη νέα σειρά 1 και ειλικρινά σε σύγκριση με τη προηγούμενη γενιά, μου φαίνεται σαν φτωχός συγγενής. Σα να μας λένε "Δε σας άξιζαν οι πρώτες δύο γενιές, πάρτε τώρα την τρίτη γενιά που μοιάζει σαν σουπερμίνι".
Ίσως να φταίει ότι δεν είχε κάποιο m pack, δεν ξέρω...
< Note 8 >
Σε μερικούς μήνες θα σου τρέχουν τα σάλια
Το έχω παρατηρήσει σε όλες σχεδόν τις bmw (από εποχή Bangle και μετά).
Αν κυκλοφορούσαν 7αρες και Χ7 σε προμνημονjακους αριθμούς πιστεύω θα συνηθίζαμε και την ελεφαντογριλια.
Βασικά η νέα σειρά 1 μου θυμίζει πολύ την Χ2 το οποίο μάλλον αρνητικό είναι για το σουβλάκι παρά για το χατσμπακ.