Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#466810 Ναι για Ε60 λέω .Η E39 που είχαμε δεν είχε βγάλει όλα αυτά αλλά στα 120k χτύπησε βαλβίδες.
Δε συμμερίζομαι την άποψη του Monday car. Οι βλάβες είναι συχνότατες και συνηθισμένες,δηλαδή πολλαπλασιαστές ,μπεκ, αντλία υψηλής .Μιλάμε ότι το έχουν βγάλει άπειρες E60.
Για το mini δε σχολιάζω καν.

< A3003 >
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 22 Δεκ 2017, 11:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By xenos
#466811
rocsta έγραψε:Για Ε60 λεει ο Κωστης παντως.

Sent >


Ωχ λαθος μου. Ειχα την εντυπωση οτι ηταν ε39.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#466818 Ε60 δεν ειναι του kostis? Ποιό μοτερ εχει; 2.5αρη, 3λιτρο ή το 3λιτρο με τον άμεσο;

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#466857 Κλασικά, τα πιο προβληματικά μοτέρ της BMW, όλα τα ατμοσφαιρικά άμεσου ψεκασμού. Ποτέ δεν έλυσαν τα προβλήματά τους, φρόντισαν απλά να τα αντικαταστήσουν με καινούρια όταν έκαναν το downsize + turbo.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#466902
xenos έγραψε:Περιεργο για το ε39, γιατι νομιζω θεωρουνται αρκετα ποιοτικα σε σχεση με τα σημερινα.


Τα σημερινά είναι αρκετά καλά. Την κρίση την πέρασαν πριν καμιά 10ετία.


kostis20 έγραψε:Το τριλιτρο με τον άμεσο.525i Lci.


Α έτσι εξηγείται. Εγώ έχω με τον έμμεσο και την σκαπούλαρα. :lol:
Από ότι διαβάζω ο τρίλιτρος (Ν52b30) είχε λυμένα τα θέματα του 2.5 (N52b25).
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 22 Δεκ 2017, 15:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#466907 To τεράστιο πρόβλημα είναι στα μοτέρ άμεσου ψεκασμού. Τα υπόλοιπα επίσης έχουν θέματα, αλλά λιγότερα.
Η ποιότητα της BMW είναι απολύτως γερμανική: για τα μπάζα δηλαδή.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#466909 Να τα περιμένουμε κι εμείς στην e39 της οικογένειας; Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει κάτι (φτου-φτου). 2.000cc, 150ps, MY 2000.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#466910 Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι πολύ αξιόπιστο. Όπως έγραψα πιο πάνω, το πρόβλημα είναι στα άμεσου ψεκασμού και όχι στα έμμεσου.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#466915 :s_thumbsup (δεν ήξερα ότι είναι άμεσου :oops: )
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#466918 Πόσο τυχαίο θεωρείτε το γεγονός ότι και οι 3 μεγάλοι γερμανοί είχαν τραγικά θέματα αξιοπιστίας προ 10ετίας? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#466922
Anonymous Founder έγραψε:Το δικό σου είναι έμμεσου (τυχερέ! :oops: ). Του Κώστα και το δικό μου είναι άμεσου! ( :s_hang )

:lol: Ανάποδα τα έγραψα :tomato:
Ωραία, χαίρομαι. Με το ζόρι κρατάω τον πατέρα να μην τη δώσει... τουλάχιστον αν την πάρω να μη μου βγάζει θέματα :oops:
Περαστικά στους άμεσους :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#466926
Deleted User 1 έγραψε:Πόσο τυχαίο θεωρείτε το γεγονός ότι και οι 3 μεγάλοι γερμανοί είχαν τραγικά θέματα αξιοπιστίας προ 10ετίας? :hmmm:

Γιατί, τώρα δεν έχουν; :lol:

Πέρα από την πλάκα, έχει να κάνει σίγουρα με την επιθετική υιοθέτηση λύσεων "οικονομίας" στα μοτέρ τους (start-stop, άμεσο ψεκασμό, κλπ), τα οποία βιάστηκαν να βγάλουν στην παραγωγή και οι καταναλωτές έγιναν beta testers...
:lipsealed:

Πάντως, προβλήματα παραμένουν και σήμερα και είναι εν πολλοίς άλυτα (βλ. DSG).
Θεωρώ πως στα επόμενα μοντέλα θα το φάει η μαρμάγκα το τελευταίο... :s_hang
Με τα καινούρια αυτόματα που έχουν 8, 9 ή και 10 σχέσεις, δεν έχει νόημα. Πολύ καλύτερη υλοποίηση ο μετατροπέας ροπής για το 99% των περιπτώσεων.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#466940
Anonymous Founder έγραψε:Με τα καινούρια αυτόματα που έχουν 8, 9 ή και 10 σχέσεις, δεν έχει νόημα. Πολύ καλύτερη υλοποίηση ο μετατροπέας ροπής για το 99% των περιπτώσεων.


Η BMW ήδη το γυρίζει σε μετατροπέα σε μερικά μοντέλα (ακόμα και στην Μ5 επειδή λέει συνεργάζεται πιο σωστά με την τετρακίνηση), αλλά τα νέα κιβώτια των Χ1 και Mini είναι διπλοσύμπλεκτα ενώ ήταν με μετατροπέα. Επίσης παραδοσιακοί "αυτοματάκηδες-κρουιζεράδες" το γυρίζουν σε διπλοσύμπλεκτο. Ξέρετε τι κιβώτιο φοράει η νέα Bentley Continental, ε; :iconcool: Από την άλλη η Audi βάζει πλέον κλασικό αυτόματο στα νέα RS (και δέχεται κριτική για την ταχύτητα αλλαγών σε σχέση με τα DSG).

Όπως και να έχει τα διπλοσύμπλεκτα έχουν μικρότερες απώλειες, είναι ταχύτερα και βολεύουν και στην μάχη των ρύπων. Σίγουρα ένα με μετατροπέα είναι πιο απαλό και προτιμότερο για την κίνηση, αλλά όχι για γρήγορη οδήγηση.