Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776012 Λοιπόν φίλε πάμε πάλι. Αν είναι νύχτα θα έχεις έτσι και αλλιώς ανοιχτά φώτα, οπότε δεν θα παίζεις με αυτά. Αν είναι μέρα, το μόνο που θέλεις είναι την κόρνα. Αν δεν έχει δει ο άλλος ένα αυτοκίνητο που έρχεται κατά πάνω του, τι σε κάνει να νομίζεις ότι θα δει τα φώτα που θα του παίξεις; Θα φωνάξω τον Τζι... :s_whiteflag

Το Leo 1 είχε πάντως την μεγάλη σκάλα των προβολέων σε κουμπί στο πάτωμα, που πατούσε με το πόδι ο ΟΔΜΑ. :s_crazy Πάλι καλά να λέμε, τα Sherman είχαν εκεί την πυροδότηση του πυροβόλου, στην θέση του ΠΑΜΑ, φυσικά. :s_wacko
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 07 Αύγ 2022, 10:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#776013 Καλα μια και μιλαμε για εργονομια, ενα Μοσκβιτς που ειχε πριν το Καπρι ο πατερας μου, το κουμπι εναλλαγης των φωτων (δεν ειχε σινιαλο) το ειχε κατω στο ποδι αριστερα του αμπραγιαζ! :lol:
Βεβαια αυτο ειχε στεφανη για την κορνα και την ειχες διαθεσιμη ανετα οπου και να ηταν τα χερια σου στο τιμονι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776014 Ναι, ήταν συνηθισμένο τότε αυτό, μέχρι και σε άρματα μάχης ήταν έτσι, όπως έγραψα παραπάνω. Αλλά πέρασαν και 50 χρόνια έκτοτε...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#776016 Hello !! Δεν έχεις οδηγήσει στη Βουλγαρία μέρα; όπου με νόμο πρέπει να έχεις φώτα αναμένα 24/7 ( και Σκανδιναβία) ? Κι αν άλλος είναι στο τσακίρ κέφ με τα ηχεία στο τέρμα, την κόρνα πως θα την ακούσει;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776020 Το καταλαβαίνεις ότι με αυτά που λες καταρίπτεις τα ίδια σου τα επιχειρήματα; Φυσικά και έχω οδηγήσει Βουλγαρία, πριν λίγους μήνες ήμουν εκεί πάλι. Δεν θα κάνει καμία διαφορά αν από τα φώτα πορείας ανάψεις το σινιάλο, δεν φαίνεται καν η διαφορά όταν έχει ήλιο. Μόνο η κόρνα πιάνει εκεί, αν την ακούσει ο άλλος. Αν είναι τύφλα από βότκα, δεν σε σώζει τίποτα ούτως ή άλλως. Αν εσύ οδηγάς 30 χρόνια και βρήκες πιο βολική την κόρνα στο λεβιεδάκι, πρέπει να είσαι από τους ελάχιστους. Είχα αυτοκίνητο, όπως σου είπα, που την είχε εκεί, και την έβρισκα τραγική. Πάντως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες διαφωνούν μαζί σου, γιατί το άλλαξαν ΟΛΕΣ! Ακόμα και οι βλαμμένοι Γάλλοι...
Άβαταρ μέλους
By edmond
#776022 Σε ένα Renault Mascott πάντως που έχουμε στην δουλειά και που η κόρνα του είναι κλασικά στον αριστερό μοχλοδιακόπτη, έχω πάμπολες φορές γλιτώσει το...ξήλωμα του από τσαντισμένο :roll:
κορνάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776023
edmond έγραψε:Σε ένα Renault Mascott πάντως που έχουμε στην δουλειά και που η κόρνα του είναι κλασικά στον αριστερό μοχλοδιακόπτη, έχω πάμπολες φορές γλιτώσει το...ξήλωμα του από τσαντισμένο :roll:
κορνάρισμα.


Η πλάκα είναι ότι σε περίπτωση ανάγκης παίρνεις όλο το αριστερό χέρι από το τιμόνι και πατάς τον μοχλοδιοκόπτη με την παλάμη. Οπότε δεν αλλάζει κάτι, θα μπορούσες να πατάς και το κέντρο του τιμονιού με τον ίδιο τρόπο...

Edit: Τώρα σκέφτηκα κάτι άλλο όμως. Αν έχεις το χέρι στο τιμόνι πάνω, θα φας το χέρι πάνω στην μούρη σου αν τρακάρεις και σκάσει ο αερόσακος. Αρχίζει και περιπλέκεται το θέμα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#776026 Δεν αυτοαναιρούμαι , σημαίνει οτι τα ανοιχτά φώτα βοηθάνε και τη μέρα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776030
mousatos έγραψε:τα ανοιχτά φώτα βοηθάνε και τη μέρα.


Διαφωνώ κάθετα με αυτό. Απλά δεν τα υπολογίζεις από ένα σημείο και μετά, επειδή όλοι έχουν αναμμένα φώτα. Δηλαδή δεν είδες ένα ολόκληρο αυτοκίνητο 4 μέτρων και είδες απλά τα φώτα του, μέρα μεσημέρι; :dizzy: Τότε δεν πρέπει να οδηγείς, γιατί δεν βλέπεις! (Δεν το λέω για σένα μουσάτε, γενικά μιλάω). Τα φώτα έχουν νόημα μόνο σε βροχή, ομίχλη κλπ.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#776031 Υποδηλώνουν οτι έχοντας τα φώτα αναμμένα ο άλλος συνήθως κινείται , είναι υπο κίνηση ή θα κινηθεί.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#776039 Ε τα υποχρεωτικά φώτα αναμμένα στη Τσεχία τουλάχιστον έχουν αντικατασταθεί από τα φώτα ημέρας που έχουν όλα τα αυτοκίνητα πλέον.
Άποψη μου βοηθάνε πάρα πολύ...

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#776061 Και το 2.24ν έχει την κορνα στο λεβιέ. Με το ξύλινο τιμόνι και το σκληρό κέντρο του δεν μπορεί να το έχει κάπου αλλου. Αερόσακους δεν έχει, abs επίσης... όμως όταν παίζεις τα φώτα παίζεις την μεγάλη σκάλα με τα 4, και πιστέψτε με ξυπνάει ο απέναντι, ο δε αεροτενορος και νεκρούς αναστένει...Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#776127 Και το Ford Transit του 1992 που είχα, είχε την κόρνα στο διακόπτη των φλας στο τιμόνι
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#776180 Και στο MB 1314 εκεί την είχε, επίσης όλα τα τρακτέρ. Μάλλον στα ''ξαπλωτά'' τιμόνια βολεύει καλύτερα. Και στις δύο θέσεις για μένα το ίδιο είναι δε θυμάμαι να μου φάνηκε μη πρακτική η μια από τις δύο θέσεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#776200
REALZEUS έγραψε:
mousatos έγραψε:τα ανοιχτά φώτα βοηθάνε και τη μέρα.


Διαφωνώ κάθετα με αυτό. Απλά δεν τα υπολογίζεις από ένα σημείο και μετά, επειδή όλοι έχουν αναμμένα φώτα. Δηλαδή δεν είδες ένα ολόκληρο αυτοκίνητο 4 μέτρων και είδες απλά τα φώτα του, μέρα μεσημέρι; :dizzy: Τότε δεν πρέπει να οδηγείς, γιατί δεν βλέπεις! (Δεν το λέω για σένα μουσάτε, γενικά μιλάω). Τα φώτα έχουν νόημα μόνο σε βροχή, ομίχλη κλπ.


Αυτό έχει αποδειχθεί εμπειρικά, με στατιστικά. Γι' αυτό και πλέον είναι υποχρεωτικά τα φώτα ημέρας να είναι αναμένα πάντα.