Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#772518 καλοσπινιαριστο Δοκτορ! :inlove:
απογειωνονται με σκαλισμα αυτα. :iconcool: :twisted: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#772520 Πολύ ωραίο! Καλοτάξιδο!!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#772525
Zeus έγραψε:Καλοταξιδος, αν εξαιρεσεις το χρωμα μια χαρα σουπερ θα εισαι.
To High Beam Assistance ενδεχεται να μπορεις να το παραγγειλεις Online και να το κατεβασεις. Δες το οταν κανεις εγγραφη το αυτοκινητο στο my app.


Aυτή η επιλογή υπάρχει όταν άρχισαν να κάνουν giveaway την φλασιέρα με το κουμπί ενεργοποίησης, δυστυχώς το δικό μου δεν το έχει οπότε δεν παίζει αυτή η αγορά.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#772533
drdino έγραψε:Aυτή η επιλογή υπάρχει όταν άρχισαν να κάνουν giveaway την φλασιέρα με το κουμπί ενεργοποίησης, δυστυχώς το δικό μου δεν το έχει οπότε δεν παίζει αυτή η αγορά.

Ναι σωστα. Θεωρουσα οτι την ειχαν ολα τα τελευταια ΜΥ...κριμα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#772537 Μετα απο ενα 8μηνο συμβιωσης με την ντροπη της Βαυαριας παραθετω σεντονι με εντυπωσεις για οποιον ενδιαφερεται και δεν βαριεται να διαβασει...


Το αυτοκινητο για οσους δεν γνωριζουν ειναι ενα 118i sport line advanced για το οποιο το καλοκαιρι (δεν ξερω αν συνεχιζεται) ετρεχε μια προσφορα που εριχνε το κοστος στο εξαιρετικα ανταγωνιστικο νουμερο για την κατηγορια των 27Κ (28,5 το αυτοματο).

Στα τις εμφανισης εξακολουθω να θεωρω το πισω της το ωραιοτερο που κυκλοφορει στην κατηγορια, μετα απο τοσο καιρο εχω αρχισει να χωνευω και το μπροστα, περισσοτερο στα ¾, αλλα το πλαι ακομα δεν....

Σε κερδιζει ομως με το καλημερα στο εσωτερικο. Μακραν ποιοτικοτερο του δευτερου στην κατηγορια και με τα φωτιζομενα τριμ το βραδυ εντυπωσιακο. Καθεσαι χαμηλα, στα αρκετα καλα καθισματα με ρυθμιση για την πλευρικη στηριξη, και προεκταση της βασης για τους μηρους, το τιμονι στο σωστο υψος με τη σωστη κλιση, και αψογη ορατοτητα στον μετριο απο αποψη παραμετροποιησης αλλα τελειο σε αναλυση/φωτεινοτητα πινακα οργανων. Το μονο που λειπει στα συγκεκριμενα καθισματα ειναι η οσφυικη στηριξη.

Η πραγματικη εκπληξη ομως σε σχεση με την κατηγορια ειναι η ποιοτητα κυλισης, η ‘βελουδινη’ λειτουργια του μοτερ, και η ηχομωνοση. Σε νορμαλ επιταχυνση στην καθημερινοτητα (γιατι σε πληρη επιταχυνση προφανως και ακουγεται) περαν του αρχικου γουργουρισματος αναλογα και με το πατημα του γκαζιου, αισθανεσαι σαν σε ηλεκτρικο. Οσο υπερβολη κι αν ακουγεται, οι τυποι εχουν κανει απιστευτη δουλεια...δεν το περιμενα! Δεν υπαρχει ιχνος κραδασμου και το κιβωτιο δουλευει seamlessly…παντα, εκτος απο το κατεβασμα απο 2α σε 1η στο φρεναρισμα που κανει ενα μικρο σκορτσαρισμα.

Δυο πραγματα χαλανε την παραπανω εικονα. Πρωτο το start/stop, που οταν σβηνει τον κινητηρα, αλλα ακομα πιο εντονα οταν τον εκκινει, το κανει με καθυστερηση και το τρανταγμα ειναι πολυ εντονο. Βεβαια για να ειμαι δικαιος η καθυστερηση εμφανιζεται οταν ειναι ενεργοποιημενο και το auto hold και εισαι με το ποδι σε αναμονη στο γκαζι. Χωρις auto hold μεχρι να παρεις το ποδι απο το φρενο για να πατησεις το γκαζι εχει ηδη παρει μπροστα. Επισης το συγκρινω με το XC60, το οποιο με την διπλη μπαταρια εχει απροσκοπτη λειτουργια ολων των συστηματων κατα την εκκινηση (πχ οι υαλοκαθαριστηρες αν ειναι σε λειτουργια δεν κολλανε την στιγμη της εκκινησης, ή τα παραθυρα κτλ), ειναι αμεσοτατο και πολυ ομαλο στην εκκινηση ακομα και με το auto hold. Δεν ξερω αν αλλα C-Seg ειναι καλυτερα, το Golf παντως που οδηγησα ειχε μεν την ιδια καθυστερηση, αλλα μου ειχε φανει πιο ομαλο στην εκκινηση..

Το δευτερο ειναι ο θορυβος της αναρτησης στα σαγρε/λιθοστρωτα. Κι αυτο παλι ισως το παρατηρω περισσοτερο λογω του XC60, αλλα μου φαινεται οτι ειναι πιο εντονο απο το Golf. Και για να σας προλαβω το αυτοκινητο δεν φοραει run flat.

Το αλλο δυνατο σημειο του αυτοκινητου θεωρω ειναι η αναρτηση του. Για τα δικα μου τουλαχιστον γουστα, βρισκω την ισορροπια μεταξυ σκληροτητας και ανεσης τελεια. Δεν παιρνει εντονες κλισεις, δεν βυθιζεται/ανασηκωνεται στις επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις, και παραλληλα δεν κοπαναει, δεν μεταφερει εντονους κραδασμους και ελεγχει αψογα το αμαξωμα. Για βασικη εκδοση, και τη γενικη χρηση που προοριζεται, σε σχεση με την προηγουμενη γενια sportline που ειχα οδηγησει ειναι μακραν καλυτερη.

Κατα τα αλλα το τιμονι αμεσο, με το χαρακτηριστικο turn-in της bmw, αν και μου φαινεται λιγο νεκρο γυρω απο την ευθεια. Σταθερο, οχι ιδιαιτερα υποστροφικο σε νορμαλ ασφαλτο και με ενα πισω μερος ολοζωντανο να μπορεις να το πλασαρεις οπως θες. Μπαντιλικια προφανως δεν κανει, αλλα το πιο ενοχλητικο χαρακτηριστικο της μπροστινης κινησης, σε συνδιασμο και με το start/stop, ειναι το σπιναρισμα, ειδικα σε ανηφορικα κοματια στην εκκινηση. Με ελαχιστο γκαζι σε συγκεκριμενο φαναρι της περιοχης οταν εκκινει με start/stop σπινιαρει σαν τρελο μεχρι να ενεργοποιηθει το ESP...χωρις το s/s και με ιδιο γκαζι ξεκιναει χωρις αντιληπτο σπινιαρισμα..δεν ξερω ποσο μπορει να στεκει τεχνικα αλλα η εντυπωση που εχω ειναι οτι στην εκκινηση στιγμιαια δεν δινει ρευμα ουτε στο ESP...

Παροτι μπροστιοκινητο, δυσκολα θα βρεις θεωρω καλυτερο για στροφοδιαδρομη στην κατηγορια, μοτερ ομως υπαρχουν σιγουρα πιο αποδοτικα. Αφηνοντας την εξαιρετικα πολιτισμενη λειτουργια, το αυτοκινητο μου φαινεται αργο. Οχι τοσο απο σταση, που ετσι κι αλλιως δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο, αλλα εν κινησει... Σε σταθερη πορεια στην εθνικη (140) βλεπεις να αναγκαζεται να κατεβασει ταχυτητα στα ανηφορικα κοματια, κατι που δεν το περιμενα. Γενικα φωναζει οτι θελει ενα προγραμματακι να ελαφρωσει λιγο. Το αυτοματο δουλευει εξαιρετικα, εκτος των κατεβασματων απο 2-1 κατα την επιβραδυνση οπως προανεφερα, αν και αυτο πλεον εχει βελτιωθει αρκετα σε σχεση με τα πρωτα χιλιομετρα.

Και μετα ειναι και η καταναλωση. Αν και η χρηση δεν ειναι ιδιαιτερα ενδεικτικη γιατι κυριως κανει μικρες διαδρομες με πολυ χαμηλες ταχυτητες, εχει γενικο μεσο αυτη τη στιγμη 9,33 στην αντλια. Γιατι το τριπ του κλεβει συστηματικα απο 0,3 εως και 0,7! Για τη διαδρομη Γλυφαδα-Ψυχικο-Γλυφαδα με κινηση που ειναι πιο ενδεικτικη μετακινηση πολης, εχει μ.ο 7,5 στο τριπ, δηλαδη οτιδηποτε απο 7,8-8,2 που θεωρω οτι δεν ειναι τοσο καλο νουμερο. Απο την αλλη σε ταξιδι φορτωμενο με κλιμα και σταθερα 140 εδειξε 5,6 στο τριπ (5,9-6,3), το οποιο δεν ειναι τοσο ασχημο, και σε συνδιασμο με το εξτρα μεγαλο ντεποζιτο (50λιτρα), φτανεις ευκολα τα 650-700 χλμ αυτονομιας στην εθνικη.

Ενα απο τα εξτρα που επιλεχθηκε επισης ηταν το πακετο Driving Assistant που περιλαμβανει και το συστημα επιτηρησης τυφλων σημειων. Και αναφερομαι συγκεκριμενα σε αυτο γιατι βρισκω τη λειτουργια του να υπολειπεται αυτης του ιδιου συστηματος στο XC60. Οταν υπαρχει αυτοκινητο στην λωριδα που προτιθεσαι να μπεις βγαζοντας φλας, αναβει η ενδειξη στον καθρεπτη και δονει το τιμονι...και that’s about it! Αλλα πες οκ, δεν εχει αμεση παρεμβαση... δονει το τιμονι ακομα κι οταν η ταχυτητα σε σχεση με το οχημα που βρισκεται πισω σου ειναι σημαντικα μεγαλυτερη και δεν υπαρχει περιπτωση να συγκρουστεις..γενικα δονει το τιμονι συνεχως και σε περιπτωσεις που απλα η ενδειξη στον καθρεπτη ή και τιποτα θα ηταν αρκετο.

Επισης βρισκω το collision warning λιγο ενοχλητικο. Οχι τοσο οσο να ενεργοποιει τα φρενα με το παραμικρο, αλλα θα περιμενα στη μεσαια ευαισθησια να μην αναβει η σχετικη προειδοποιηση στο καντραν τοσο ευκολα/συχνα σε σχεση με οτι εχω συνηθισει στο βολβο. Δειχνει δηλαδη να ειναι πολυ πιο ευαισθητο.

Το stop&go adaptive cruise λειτουργει αψογα, και μαλιστα μετα απο πληρη ακινητοποιηση και σβησιμο του κινητηρα, οταν ο μπροστινος ξεκιναει περνει μπροστα και η μηχανη, επομενως αν εχεις αφαιρεθει με αυτο τον τροπο σε ειδοποιει! Δεν καταλαβαινω γιατι εχουν επιλεξει να μην προσφερουν και το lane centering στην 1 και ετσι χανεται η δυνατοτητα level 2 αυτονομης οδηγησης.

Οσον αφορα τους χωρους του που εχουν συζητηθει αρκετα, ειναι αλλο ενα σημειο που υπερτερει σε σχεση με τις προηγουμενες γενιες. Με εμενα οδηγο, και παρολο που η θεση οδηγησης ειναι χαμηλα και καθεσαι πιο ‘οριζοντια’, υπαρχει αρκετος χωρος να κατσω απο πισω...οχι ανετα, αλλα μπορω να καθισω σε αντιθεση με την προηγουμενη που δεν χωρουσα καν. Δεν ειναι το πιο ανετο στην κατηγορια, αλλα καλυπτει ανετα τις αναγκες μας. Ο χωρος αποσκευων με το διπλο πατωμα ειναι πολυ βολικος, υπαρχει προβλεψη και για την αποθηκευση της εταζερας κατω απο αυτο επισης, αλλα μειωνει σημαντικα τον διαθεσιμο χωρο. Ακομη κι αν σηκωσεις το διπλο το πατωμα οι μεγαλες αποσκευες δεν βολευονται ευκολα και χανεις χωρο πισω απο το σημειο που κουμπωνει το πατωμα. Ισως ειμαι υπερβολικος βεβαια γιατι τελικα δεν ειναι και τοσο μικροτερος απο τα περισσοτερα αυτοκινητα της κατηγοριας. Σε καθε περιπτωση νομιζω οτι μια 4μελης οικογενεια μπορει να βολευτει.

Στα υπολοιπα...
- τα φωτα (full led) του ειναι μετρια, κι ενω ο πωλητης ειχε πει πως στριβουν, αναβουν τα ομιχλης στις στροφες (γι αυτο τα εβαλα) τελικα δεν κανουν τιποτα. Επρεπε κι εδω να ειχα επιλεξει τα matrix τα οποια σε διαφορα βιντεο βλεπω ειναι οσο καλα και του βολβο.
- Το πακετο καθρεπτων εχει αναδιπλουμενους αλλα αντιθαμβωτικος ειναι μονο ο κεντρικος και ο αριστερος. Στον δεξι το τσιγκουνευτικαν μαλλον! Επισης θεωρω εντελως χαζο το χαμηλωμα του καθρεπτη στην οπισθεν να λειτουργει μονο για τον δεξι. Και το τρομερο ειναι οτι για να ενεργοποιηθει πρεπει να εχεις το διακοπτη επιλογης ρυθμισης καθρεπτη στον αριστερο..
- Το μεσαιο (HiFi το λεει) ηχοσυστημα που εβαλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο, αλλα φανταστειτε ποσο τραγικο θα ηταν το βασικο.
- Το κλιμα ευτυχως εχει φυσικα κουμπια, γιατι συνεχως ασχολουμαστε με αυτο. Τωρα το καλοκαιρι δεν δειχνει και το πιο αποδοτικο. Επισης κατα ενα περιεργο τροπο η αυτοματη ανακυκλωση λειτουργει καλυτερα αν εισαι ακριβως πισω απο καποιο φορτηγο αντι να εισαι στη διπλανη λωριδα.
- Το idrive ηθελε λιγο εξοικειωση στην αρχη αλλα ειναι εξαιρετικο..οι οθονες εχουν πολυ καλη αναλυση, δεν εχει κολλησει τιποτα ποτε, κι εχουν πολυ καλη αποκριση. Βεβαια το display του οδηγου εχει σχεδον 0 παραμετροποιηση...ειναι σαν να μην ασχοληθηκαν καν.
- Η πανοραμικη τα σπαει κι εχει πολυ πιο απλο τροπο λειτουργιας σε σχεση με του βολβο.
- Οι υαλοκαθαριστηρες αφηνουν μεγαλο τμημα ασκουπιστο διπλα απο την αριστερη κολωνα.
- Καμερα οπισθοπορειας για σεμιναριο. Εξισου χρησιμο και το reverse assistance που καταγραφει και μπορει να κανει αντιστροφα (με οπισθεν δηλαδη) τα τελευταια 50μ που διενυσε το αυτοκινητο. Απο την αλλη το αυτοματο παρκαρισμα κανει τη διαδικασια εκνευριστικα αργα οποτε και δεν χρησιμοποιειται.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#772542 Ωραία και αναλυτική περιγραφή. Στην κατάλληλη τιμή, θ'αγόραζα πλέον τα πάντα. Εσύ το αγόρασες φθηνότερα από Astra, άρα το βρίσκω εξαιρετική αγορά. Σήμερα, θα κάνει το δικό σου κάνα 35άρι σχεδόν, που μου φαίνεται τρομακτικό νούμερο.
Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα από μένα, κι ας μην είμαι φαν του κι ας προτιμούσα τις προηγούμενες γενιές για οδήγηση, αν και πλέον είναι σπάνια η ευκαιρία για κάτι τέτοιο...
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#772544 Με γεια ΝτιρΝτινο :s_smile

Καλοταξιδο και στον Zeus :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#772560
Anonymous Founder έγραψε:Το χρώμα είναι πραγματικά αχαρακτήριστα μουντό και θάβει το αυτοκίνητο, αλλά συμφωνώ με την αλλαγή, λόγω των συστημάτων ασφαλείας εννοείται. Πόση ήταν η διαφορά στο ταμείο αν επιτρέπεται;
Καλοτάξιδος! Με γεια!
Όχι και μουντό, τι να πούμε κι εμείς με τα titanium silver

Κάτω από ήλιο με ένα καλό γυάλισμα ή κανένα κεραμικό θα σπέρνει

< >
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#772567 Πολύ ωραίο το 330. Καλορίζικο, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#772615
Zeus έγραψε:Μετα απο ενα 8μηνο συμβιωσης με την ντροπη της Βαυαριας


Η ντροπή Βαυαρίας είναι η Audi.


Ντινε καλοτάξιδο!!! Περιμένουμε να ακούσουμε πως πάει στον δρόμο και αν άξιζε η αλλαγή. 258 άλογα δεν έχει κι αυτό; :metalo:


ΥΓ: Ρε συν-Δία, έλεος με τα ηλεκτρονικάκια. Σβήστα να ησυχάσεις! Α τώρα σε πείραξε και το i-drive? Όταν τα έλεγα αυτά... :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By markvag
#772620 @drdino + Zeus :thumbsup: :thumbsup: Με γειες!! :thumbsup:


Zeus έγραψε:Επισης θεωρω εντελως χαζο το χαμηλωμα του καθρεπτη στην οπισθεν να λειτουργει μονο για τον δεξι. Και το τρομερο ειναι οτι για να ενεργοποιηθει πρεπει να εχεις το διακοπτη επιλογης ρυθμισης καθρεπτη στον αριστερο..
........................
Τωρα το καλοκαιρι δεν δειχνει και το πιο αποδοτικο. Επισης κατα ενα περιεργο τροπο η αυτοματη ανακυκλωση λειτουργει καλυτερα αν εισαι ακριβως πισω απο καποιο φορτηγο αντι να εισαι στη διπλανη λωριδα.


Αυτό με τον καθρέφτη το θεωρώ φυσιολογικό (έτσι ήταν και στο citroen). Θεωρητικά παρκάρεις δεξιά και ελέγχεις την κίνηση με τον αριστερό. :s_dunno Τώρα, για το ότι ο δεξιός καθρέφτης κατεβαίνει μόνο αν έχεις το διακοπτάκι για ρύθμιση του αριστερού, ε... κλασσική BMW... :lol: έτσι είναι και στο δικό μου. Απλά έχει και αυτό μία λογική, για όταν παρκάρεις στην αριστερή μεριά του δρόμου και θέλεις να κατεβάσεις τον αριστερό καθρέφτη και να ελέγχεις την κίνηση πίσω σου με τον δεξί...


Για το clima... Κλασσικό επίσης... Και το δικό μου είναι ψιλο-μέτριο...

2 δεκαετίες σχεδόν και τις ίδιες μ@λ@κίες... :lol: Κλασσικοί Γερμανοί :lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#772632 Ωραία αμαξάκια :inlove: