- 06 Οκτ 2020, 12:18
#667948
Giuseppe Busso έγραψε:drdino έγραψε:To USP του προηγούμενου άσσου ήταν η πισωκίνηση όμως. Τώρα από FWD/AWD έχουμε άπειρα (Golf R, S3, RS3, A35/45 και μετά κάθε λογής Gti, RS κλπ κλπ). Το κακό είναι ότι "χάσαμε" ως αγοραστές μια επιλογη. Φυσικά οι Μ140 ήταν ελάχιστες μπροστά στις 118d οπότε...
Νομίζω απάντησες μόνος σου με την τελευταία πρόταση.
Η προηγούμενη M140 δεν θα λείψει από κανέναν. Ίσως λείψει απλά και μόνο σαν επιλογή (υποθετική). Βλέπεις ο ΒΑΣΙΛΗΣ ήταν ένας (είχε την 130 την πρώτη οκ αλλά πιάνεις το νόημα).
Δεν πρέπει να κρίνουμε τη BMW αρνητικά για αυτή την πολιτική που ακολούθησε αφού παρέχει στον κατάλογο την επιλογή της Μ2. Θα ήταν άλλη η κριτική αν δεν είχε τέτοια πρόταση βεβαίως.
Μην κρίνουμε όμως μόνον με την ελληνική πραγματικότητα που τιμωρεί τα κυβικά. Στο εξωτερικό υπήρχαν πολύ περισσότερες 130i από εδώ, που σχεδόν το 95% ήταν 116 για τους γνωστούς λόγους.
Αντίστοιχα σήμερα, ίσως είναι ακόμη πιο έντονο στο στοιχείο αυτό, αφού ελάχιστοι θα επιλέξουν να δώσουν τα παραπάνω χρήματα για μια γρήγορη έκδοση, αφού και οι βασικές, κάνουν το 99% των πραγμάτων μια χαρά (όταν η αντίστοιχη 316 κάποτε, ήταν όντως βασική και είχε πολλές ελλείψεις).
Θέλω να πω, ας είμαστε αντικειμενικοί: πλέον υπάρχουν ελάχιστα ή καθόλου κακά αυτοκίνητα και το "κακά" πάει συνήθως σε πράγματα όπως το κακό NVH ή το Infotainment.
Ακόμη και budget μάρκες όπως η Hyundai, Suzuki, Skoda, έχουν καλά αυτοκίνητα. Άρα, το κίνητρο για να δώσεις παραπάνω χρήματα είναι μειωμένο. Όταν όλοι σου δίνουν ασφάλεια, επιδόσεις, εμφάνιση, καλό εσωτερικό κλπ, ποιος ο λόγος; Η οδική συμπεριφορά και εκει πια έχει ελάχιστες διαφορές, αφού όλοι οι κατασκευαστές έχουν καταλήξει σε παρόμοιες λύσεις.
Το T-roc μου σε σχέση με το Golf, έχει ελάχιστη διαφορά στο δρόμο, που κυρίως αφορά το ύψος από το έδαφος. Αν πχ το χαμηλώσεις και μπεις μέσα, δύσκολα θα καταλάβεις διαφορά μεταξύ των δύο.
Αντίστοιχα, μπαίνεις στην 1 και η διαφορά είναι χαώδης: από το βάρος του τιμονιού, την ανάρτηση, την μετάδοση, κλπ κλπ. Φαντάζομαι τα ίδια ισχύουν και στην σημερινή 3άρα βέβαια, σε σχέση με ένα Passat (βγαίνει ακόμη;
). Προφανώς και αξίζει να πληρώσεις τα παραπάνω χρήματα σε σχέση με ένα Passat, αλλά κάπου εκεί υπάρχει κι αυτή η περίεργη φασούλα με την Tesla... Που αν φτάσεις στα 50Κ+ τότε θα κοιτάξεις και για Model 3 και όχι μόνον για 320i.