Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#667939
Φυσικά οι Μ140 ήταν ελάχιστες μπροστά στις 118d οπότε...


Ταμπακιέρα.

Επίσης το USP της πεεμβέ είναι οδηγική ευχαρίστηση γενικά και όχι η πίσω κίνηση ή 'η δύναμη που δεν συμπιέζεται'®.
Δεν έχω δει στοιχεία πωλήσεων σε παγκόσμια βάση αλλά υποψιάζομαι ότι η πίσω κίνηση θα αφορά μικρό μέρος (3,5).
Στην Ελλάδα είναι απλά ανύπαρκτο.

Anonymous Founder έγραψε:Γενικώς, από την στιγμή που η BMW δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από το σωρό


Ποιος είναι ο σωρός;
Δηλαδή η σειρά 1 δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από το i30 ή το Fiat Tipo;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#667941
drdino έγραψε:To USP του προηγούμενου άσσου ήταν η πισωκίνηση όμως. Τώρα από FWD/AWD έχουμε άπειρα (Golf R, S3, RS3, A35/45 και μετά κάθε λογής Gti, RS κλπ κλπ). Το κακό είναι ότι "χάσαμε" ως αγοραστές μια επιλογη. Φυσικά οι Μ140 ήταν ελάχιστες μπροστά στις 118d οπότε...


Νομίζω απάντησες μόνος σου με την τελευταία πρόταση.
Η προηγούμενη M140 δεν θα λείψει από κανέναν. Ίσως λείψει απλά και μόνο σαν επιλογή (υποθετική). Βλέπεις ο ΒΑΣΙΛΗΣ ήταν ένας (είχε την 130 την πρώτη οκ αλλά πιάνεις το νόημα).
Δεν πρέπει να κρίνουμε τη BMW αρνητικά για αυτή την πολιτική που ακολούθησε αφού παρέχει στον κατάλογο την επιλογή της Μ2. Θα ήταν άλλη η κριτική αν δεν είχε τέτοια πρόταση βεβαίως.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#667943
Anonymous Founder έγραψε:Δεν βλέπω τίποτε παραπλανητικό. Ο έχων ομματα κλπ κλπ.
Εννοείται πως θα επέλεγα σε κάθε περίπτωση την παλιά 3άρα, σαν αυτοκίνητο αναψυχής, αλλά από την άλλη, δεν έχουμε παρά ελάχιστοι αυτή την δυνατότητα. Για το καθημερινό commuting λοιπόν, θα επέλεγα απλά κάτι φθηνότερο.
Γενικώς, από την στιγμή που η BMW δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από το σωρό, γιατί να την πληρώσω; Για το σήμα της; Αστεία πράγματα πια... Πιο πολύ ανόητος νομίζω θα δείχνω που έδωσα παραπάνω λεφτά για το τίποτε, παρά κάτι άλλο...


Παρότι ούτε έχω φιλοτιμηθεί να την οδηγήσω, αλλά ούτε να μπω μέσα. Εμπιστεύομαι τον . Κίκιζα που το έχει κάνει όμως.
Πέραν του κινητήρα ο οποίος είναι 3κύλινδρος και σχετικά πιο αδύναμος με τον ανταγωνισμό ή αν θέλεις να το θέσω αλλιώς, δεν είναι ο 3κύλινδρος που έχει το Fiesta ST των 200 ίππων, μιλάμε για ένα σούπερ αξιόλογο αυτοκίνητο.

Έχω γράψει και στο παρελθόν ότι αν είχα αργοπορήσει να πάρω το Leon και πετύχαινα την προσφορά στα 27500 κομπλέ για την 118i, θα σκιζόμουν να την αποκτήσω και ας είναι πιο αδύναμη από το δικό μου καρούλι. Νομίζω ότι η BMW είναι USP από μόνη της... και θέλω πολύ να αποκτήσω μια.

Βέβαια είναι πως το βλέπει ο καθένας. Κατανοώ απόλυτα και το δικό σου σκεπτικό και πως ακριβώς το εννοείς.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#667946 Εγω αλλη απορια εχω. Σε 1-2 γενιες που θα μεγαλωσουν κι αλλο οι σειρες 1, Α, Α1 κλπ και ανοιξει χωρος απο κατω για μικροτερα μοντελα, πως θα τα ονομασουν??
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#667947 Οι M140 και M135 είναι αυτοκίνητα πάντως για τα οποία δε βρίσκεται αρνητικό review, έχουν ενθουσιάσει από Jeremy Clarkson μέχρι Chris Harris, θα μπορούσε κανείς να πει πως για τα δεδομένα ενός σύγχρονου hot hatch ήταν υλοποιήσεις-σταθμός. :inlove:

Φυσικά βλέπω το point πως αγοραστικά δεν είναι οχήματα που θα λείψουν από τη μάζα, όμως για ένα brand όπως η BMW είναι λίγο "απογοητευτικό" όλη η βελτίωση ενός οχήματος από γενιά σε γενιά να συσσωρεύεται σε καλύτερους χώρους και πιο φιλική οδήγηση.

Φυσικά στο τέλος της ημέρας αν η κερδοφορία για την εταιρεία αυξάνεται, κάθε άποψή μας είναι περιττή. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#667948
Giuseppe Busso έγραψε:
drdino έγραψε:To USP του προηγούμενου άσσου ήταν η πισωκίνηση όμως. Τώρα από FWD/AWD έχουμε άπειρα (Golf R, S3, RS3, A35/45 και μετά κάθε λογής Gti, RS κλπ κλπ). Το κακό είναι ότι "χάσαμε" ως αγοραστές μια επιλογη. Φυσικά οι Μ140 ήταν ελάχιστες μπροστά στις 118d οπότε...


Νομίζω απάντησες μόνος σου με την τελευταία πρόταση.
Η προηγούμενη M140 δεν θα λείψει από κανέναν. Ίσως λείψει απλά και μόνο σαν επιλογή (υποθετική). Βλέπεις ο ΒΑΣΙΛΗΣ ήταν ένας (είχε την 130 την πρώτη οκ αλλά πιάνεις το νόημα).
Δεν πρέπει να κρίνουμε τη BMW αρνητικά για αυτή την πολιτική που ακολούθησε αφού παρέχει στον κατάλογο την επιλογή της Μ2. Θα ήταν άλλη η κριτική αν δεν είχε τέτοια πρόταση βεβαίως.

Μην κρίνουμε όμως μόνον με την ελληνική πραγματικότητα που τιμωρεί τα κυβικά. Στο εξωτερικό υπήρχαν πολύ περισσότερες 130i από εδώ, που σχεδόν το 95% ήταν 116 για τους γνωστούς λόγους.
Αντίστοιχα σήμερα, ίσως είναι ακόμη πιο έντονο στο στοιχείο αυτό, αφού ελάχιστοι θα επιλέξουν να δώσουν τα παραπάνω χρήματα για μια γρήγορη έκδοση, αφού και οι βασικές, κάνουν το 99% των πραγμάτων μια χαρά (όταν η αντίστοιχη 316 κάποτε, ήταν όντως βασική και είχε πολλές ελλείψεις).
Θέλω να πω, ας είμαστε αντικειμενικοί: πλέον υπάρχουν ελάχιστα ή καθόλου κακά αυτοκίνητα και το "κακά" πάει συνήθως σε πράγματα όπως το κακό NVH ή το Infotainment.
Ακόμη και budget μάρκες όπως η Hyundai, Suzuki, Skoda, έχουν καλά αυτοκίνητα. Άρα, το κίνητρο για να δώσεις παραπάνω χρήματα είναι μειωμένο. Όταν όλοι σου δίνουν ασφάλεια, επιδόσεις, εμφάνιση, καλό εσωτερικό κλπ, ποιος ο λόγος; Η οδική συμπεριφορά και εκει πια έχει ελάχιστες διαφορές, αφού όλοι οι κατασκευαστές έχουν καταλήξει σε παρόμοιες λύσεις.
Το T-roc μου σε σχέση με το Golf, έχει ελάχιστη διαφορά στο δρόμο, που κυρίως αφορά το ύψος από το έδαφος. Αν πχ το χαμηλώσεις και μπεις μέσα, δύσκολα θα καταλάβεις διαφορά μεταξύ των δύο.
Αντίστοιχα, μπαίνεις στην 1 και η διαφορά είναι χαώδης: από το βάρος του τιμονιού, την ανάρτηση, την μετάδοση, κλπ κλπ. Φαντάζομαι τα ίδια ισχύουν και στην σημερινή 3άρα βέβαια, σε σχέση με ένα Passat (βγαίνει ακόμη; :s_shout ). Προφανώς και αξίζει να πληρώσεις τα παραπάνω χρήματα σε σχέση με ένα Passat, αλλά κάπου εκεί υπάρχει κι αυτή η περίεργη φασούλα με την Tesla... Που αν φτάσεις στα 50Κ+ τότε θα κοιτάξεις και για Model 3 και όχι μόνον για 320i.
:s_blush
Άβαταρ μέλους
By drdino
#667950 Για Αγγλία: https://www.howmanyleft.co.uk/family/bm ... es#!engine
4κ για τρίλιτρους άσσους (άρα 130, M135, M140 κλπ), περίπου 385k συνολικά όλα τα άλλα μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#667955
drdino έγραψε:Για Αγγλία: https://www.howmanyleft.co.uk/family/bm ... es#!engine
4κ για τρίλιτρους άσσους (άρα 130, M135, M140 κλπ), περίπου 385k συνολικά όλα τα άλλα μοτέρ.

Ναι. :dizzy:
Ειδικά για diesel.
Άρα, όχι και πολύ καλύτερα από εδώ.... :s_omg
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#667959
Anonymous Founder έγραψε:
funkyreverend έγραψε:Λίγο παραπλανητική η γωνία αλλά...

Δεν βλέπω τίποτε παραπλανητικό. Ο έχων ομματα κλπ κλπ.


Δεν το λέω για την αισθητική, όσο για το πλάτος. 1,64 vs 1,79 αλλά η φωτό δείχνει λίιιγο μεγαλύτερη τη διαφορά. :lol:

Πάντως, έχει αρχίσει να γίνεται πρόβλημα το πλάτος και φαίνεται σε θέσεις πάρκινγκ, φάρδος δρόμων κλπ. Όπως προσπάθησαν να συμμαζέψουν το βάρος αλλά τα μοτόρια/μπαταρίες θέτουν άλλα στάνταρντς, έτσι καλό θα ήταν να γινόταν και με το πλάτος. Τι γίναμε vegan και κάνουμε keto δίαιτες, για να είμαστε όμορφοι ή για να χωράμε στην πρώτη 1 Coupe;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#667997
EDDIE_147 έγραψε:
Ποιος είναι ο σωρός;
Δηλαδή η σειρά 1 δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από το i30 ή το Fiat Tipo;


βλαβες?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#668007
EDDIE_147 έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Γενικώς, από την στιγμή που η BMW δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από το σωρό


Ποιος είναι ο σωρός;
Δηλαδή η σειρά 1 δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από το i30 ή το Fiat Tipo;

Σωρός δεν είναι απαραίτητα το Tipo. Αλλά από το i30 τι παραπάνω προσφέρει; Μαλακά πλαστικά; Σύμφωνοι, αυτά τα μαλακά πλαστικά, στα τιμολογεί πανάκριβα: Στην τιμή της 118i αγοράζεις i30 Ν.
Πριν η 1 ήταν μια κατηγορία μόνη της. Πλέον είναι σωρός: γιατί αν εξαιρέσεις το σήμα, δεν διαφοροποιείται κάπου από ένα Golf, μια Α, ένα Α3, ένα Megane ή ένα 308.
Από εκεί και μετά, πολύς κόσμος βλέπει κάτι που εγώ δεν βλέπω. Οπότε πάω πάσο. Εγώ είπα πως δεν θα έδινα τα λεφτά μου για κανένα λόγο γι'αυτό το πράγμα. Άλλος θα τα έδινε. Γούστα είναι αυτά.
ΣΗΜ: Δεν διεκδικώ ούτε το αλάθητο, ούτε το έχω ψάξει το ζήτημα εξαντλητικά. Συνεχίζω να προτιμώ την F20 που την θεωρώ μερικές 1000άδες φορές (δεν θέλω να είμαι υπερβολικός και πω εκατομμύρια) καλύτερο αυτοκίνητο από αυτό εδώ το MINΙ που θέλει να το πουλήσει με τα σήματα της BMW.
Όποιος θέλει, το αγοράζει προφανώς. Εγώ θα μείνω με την παλιατζούρα την Ε81. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#668017 Ακόμα και στα μεινστριμ μοντέλα της κατηγορίας, αν οδηγήσει κάποιος διαδοχικά:
- i30
- Focus
- Corolla
- Γκόλφω

θα καταλάβει αρκετές διαφορές (ας βάλουμε ότι όλα είναι με παρόμοιο κινητήρα 1,0-1,2 τούρβο) είτε σε ότι αφορά το εσωτερικό, την ποιότητα κύλισης, την οδική συμπεριφορά (πράγματα άμεσα αντιληπτά - δεν βάζω μέσα δύναμη μάρκας κλπ κουραφέξαλα υποκειμενικά).

Αν δεν καταλαβαίνει διαφορές και βλέπει μόνο 4 καρούλια και ένα τιμόνι τότε δεν έχει νόημα να το συζητάμε.

Τη νέα πεεμβέ δεν την έχω οδηγήσει αλλά -αν κρίνω από άλλα νέα μοντέλα της που έχω δει στην πράξη- θεωρώ ότι και στα 3 σημεία που ανέφερα θα έχει σημαντική διαφορά από τα προαναφερθέντα.
Ίσως στο εσωτερικό όχι τόσο από τη Γκόλφω που είναι ένα κλικ πάνω από Τουγιότα και αρκετά από τα προηγούμενα.

ΟΚ υφίσταται η τραγωδία του να μην μπαίνει κάποιος ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΤΕΣ στις πλατείες όπως στις προηγούμενες γενιές, αλλά νομίζω ότι οι οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα αντέξουν αυτή τη μαχαιριά.

Αντίστοιχα σε σουβλάκια που αναφέρεις, μπες μια στο Kona και μετά στο Τυρόκ.
Παρά τη βλακεία του κεντρικού ταμπλό (λεπτομέρεια) καταλαβαίνεις άμεσα πολλές διαφορές ανάμεσα στα δυο αμάξια.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#668021 Έχω μπει. Το T-roc είναι μέτριο για να μην πω κάτι χειρότερο στα υλικά του. Κάθε αυτοκίνητο έχει κάποια καλά και κάποια κακά. Το αν κάποιος θα πληρώσει το premium που ζητάει η BMW, είναι δικό του θέμα. Εγώ θα πληρώσω μόνον αν μπορώ να μπαίνω με τις μπάντες. Το θεωρώ σαφώς ανώτερο από το μαλακό πλαστικό ή την μεγαλύτερη οθόνη. Μπορώ ν'αντέξω την τραγωδία να μην έχω ζουμπηχτά πλαστικά, αν με ρωτάς.
Το T-roc το βρίσκω τραγικό σαν υλικά, αν σκεφτείς την τιμή του (όχι πως δεν υπάρχουν και χειρότερα, πχ Vitara).
EDIT: Από τα παραπάνω, αυτό που θ'αγόραζα είναι την Corolla σε Hybrid. Ή κάνα i30 αν ήθελα κάτι φθηνό και αξιόπιστο για μετακίνηση.
To Focus στερείται νοήματος, το Golf παραμένει να έχει το DSG, που δεν αναλαμβάνω το ρίσκο. Αυτοκίνητο χειροκίνητο για κανένα λόγο, όταν μιλάμε για απλή μετακίνηση.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#668023 Προφανώς όλοι οι καταναλωτές δεν έχουν το ίδιο σκεπτικό και κριτήρια.

Το Τυρόκ πάντως μπροστά στο Kona είναι Bentley (αν εξαιρέσουμε το κεντρικό ταμπλό).