Το μόνο που λείπει ακόμη είναι μερικά σηματάκια BMW και M.
Ελπίζω επίσης να είναι μπροστοκίνητο, βασισμένο στην καταπληκτική πλατφόρμα της ΜΙΝΙ και όχι στην αναχρονιστική πισωκίνητη της BMW...
A, και φυσικά να έχει σωστό infotainment. Αυτά είναι τα σημαντικά!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
kostis20 έγραψε::dizzy:
Το έκαναν τελικά...
Εκθεσιακό προφανώς για καταγραφή θετικών ή αρνητικών εντυπώσεων από το κοινό.
Την θεωρώ άγρια αλλά όχι άσχημη!
Πολύ έτοιμο το βλέπω το εκθεσιακό.Ακουγεται ότι σκέφτονται να κρατήσουν αυτή τη μάσκα μόνο για τα Μ.
< A3003 >
The four-wheel-drive B3 uses a re-engineered version of BMW's 3.0-litre six-cylinder petrol engine, with twin turbocharging and a performance cooling system to deliver 462bhp and 516lb ft of torque. Alpina claims a top speed of more than 186mph, which it says makes the B3 one of the fastest compact estates on sale.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Προφανώς την επιβαρύνουν τα Run flat.Τολμώ να πω ότι η ποιότητα κύλισης στο 500Χ είναι καλύτερη Αν και το τελευταίο επηρεάζεται περισσότερο από επαναλαμβανόμενα σαμαράκια.
Κατά τα λοιπά οκ .Ωραίο το εσωτερικό αρκετά ποιοτικό και ευρύχωρο ,επιτέλους έβαλαν θερμοκρασία νερού.
Ο εξοπλισμός μέτριος για τα λεφτά του βέβαια ,μιας και δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ σύστημα ασφαλείας ...
Το κιβώτιο ομαλό αν και πιο αργό απο του FIAT ειδικά στα ανεβάσματα.
Ο κινητήρας ΟΚ αν και δεν το πίεσα καθόλου γιατί ακόμα έχει κάτω απο 1000km.
Προσωπικά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ψιλοάκυρη αγορά σε αυτά τα λεφτά...
Άπαπα, ιεροσυλία!
Ούτε κάμερα οπισθοπορείας καν...
Πάντως το σύστημα αποφυγής πεζών της BMW είναι για τα μπάζα...
Asimov έγραψε:35 χιλιάρικα καινούργιο αμάξι κι δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα κλπ;!
Σε φίλους που το έχουν αυτό το μαραφέτι πάντως (και σε Χ1), έχει ενεργοποιηθεί χωρίς λόγο και πολλοί εξ' αυτών το απενεργοποιούν.
Μια Χ1 φίλου (πετρέλαιο, 190 άλογα) που οδήγησα πάντως, δεν μου φάνηκε σκληρή, Σφιχτή ναι, αλλά γενικά μου αρέσουν τα σφιχτά αυτοκίνητα, οπότε ίσως να μην είμαι το αντιπροσωπευτικό κοινό ενός SUV.