Το κιβώτιο αλλάζει πιο γρήγορα ταχύτητες, ενώ αν πας τον λεβιέ στο S γίνονται ακόμα πιο γρήγορες. Αν το γυρίσεις στο χειροκίνητο δε (M), γίνονται πολύ γρήγορες, σχεδόν σαν καρφωτές και με κλωτσημα. To S στο κιβώτιο (ανεξαρτήτως mode) ανεβάζει επίσης και τα σημεία αλλαγής. Συνδυασμός Sport + και λεβιέ στο S και χειροκίνητες αλλαγές (=Μ) απενεργοποιούν την αλλαγή στον κόφτη και το kickdown.
To Sport + σε σχέση με το Sport χαλαρώνει το ESP. Αν το βγάλεις εντελώς, το αμαξι γυρνάει μόνο του σε Comfort.
Πρέπει να έχει και κάποια διαφορά στον ήχο (βαλβίδα εξάτμισης ή/και active sound design).
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.