Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#797204
drdino έγραψε:Η μπίχλα έχει φτάσει σε δυσθεώρητα επίπεδα αλλά κάπως φαίνεται το αποτέλεσμα: Εικόνα

Μ'αρέσει που όταν βγήκε η G20 κορόιδευα τα πίσω L(exus) φώτα
Εγώ αυτό το λέω παλαιωμένο όχι βρώμικο
Άβαταρ μέλους
By drdino
#797228 Σωστός, το κλέβω
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#797893
drdino έγραψε: Εικόνα

Μ'αρέσει που όταν βγήκε η G20 κορόιδευα τα πίσω L(exus) φώτα

Ησουν αδικος! Την ειχα δει σε ενα εμπορικο στο εξωτερικο και μου αρεσε εξαρχης. Οσο κι αν καποιες πασχουν απο μουρη/προφιλ, απο κωλο ειναι σχεδον ολες :inlove:

Εχεις βρει απο καπου οδηγιες για αυτα τα ρετροφιτ? Δεν ειχα δωσει σημασια στην παραγγελια και τα καθισματα δεν εχουν οσφυικη στηριξη. Ρωτησα στο Σπανο αλλα η γραμμη ειναι οτι αφου δεν το δινει στα αξεσουαρ, δεν μπαινει, ενω σε καποια φορουμ ειδα καποιοι να το βαζουν.


Σε αλλα νεα, εκλεισε χρονο τον περασμενο μηνα, ~15000χλμ κυριως στην πολη, δεν εκαψε σταγονα λαδι, ουτε επισκεφτηκε το συνεργειο για καποιο λογο. Περιεργα πραγματα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#797901
Zeus έγραψε:Εχεις βρει απο καπου οδηγιες για αυτα τα ρετροφιτ? Δεν ειχα δωσει σημασια στην παραγγελια και τα καθισματα δεν εχουν οσφυικη στηριξη. Ρωτησα στο Σπανο αλλα η γραμμη ειναι οτι αφου δεν το δινει στα αξεσουαρ, δεν μπαινει, ενω σε καποια φορουμ ειδα καποιοι να το βαζουν.


Και ναι και όχι, πορευόμαι με βάση την εμπειρία από την προηγούμενη δουλειά μου και από ό,τι υπάρχει στο newtis.info

Όλα γίνονται, εξαρτάται από το πόσο θες να ασχοληθείς (και να ξοδέψεις...). Πολλοί για την συγκεκριμένη έλλειψη έχουν καταφύγει στη λύση χειροκίνητου bladder μεταξύ μαξιλαριού και υφάσματος ή και ηλεκτρικού/πνευματικού:
https://www.ebay.co.uk/itm/332262635087
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#797919
drdino έγραψε:
Zeus έγραψε:Εχεις βρει απο καπου οδηγιες για αυτα τα ρετροφιτ? Δεν ειχα δωσει σημασια στην παραγγελια και τα καθισματα δεν εχουν οσφυικη στηριξη. Ρωτησα στο Σπανο αλλα η γραμμη ειναι οτι αφου δεν το δινει στα αξεσουαρ, δεν μπαινει, ενω σε καποια φορουμ ειδα καποιοι να το βαζουν.


Και ναι και όχι, πορευόμαι με βάση την εμπειρία από την προηγούμενη δουλειά μου και από ό,τι υπάρχει στο newtis.info

Όλα γίνονται, εξαρτάται από το πόσο θες να ασχοληθείς (και να ξοδέψεις...). Πολλοί για την συγκεκριμένη έλλειψη έχουν καταφύγει στη λύση χειροκίνητου bladder μεταξύ μαξιλαριού και υφάσματος ή και ηλεκτρικού/πνευματικού:
https://www.ebay.co.uk/itm/332262635087

Ναι τα ειδα κι αυτα και μου φαινεται αστειοτητα...καλυτερα μαξιλαρακι :lol:
Σαν parts δεν ειναι τοσο ακριβα, απλως δεν εχω βρει ακριβως οδηγιες να λυσω το καθισμα + δεν ξερω αν εχει αναμονη κι αν χρειαζεται μετα προγραμματισμο. Δεν θελω να παω στα τυφλα γιατι και παιζει να σπασω κατι, και ακομα χειροτερα θα μου παρει χρονο και θα γκρινιαζει η συζυγος :lol:

Αυτο το site λειτουργει, γιατι εξακολουθει να μου βγαζει οτι εχει κλεισει μετα απο απαιτηση της bmw :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#797923 Θα έχεις πμ σε λίγο...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#797986
Zeus έγραψε:Σε αλλα νεα, εκλεισε χρονο τον περασμενο μηνα, ~15000χλμ κυριως στην πολη, δεν εκαψε σταγονα λαδι, ουτε επισκεφτηκε το συνεργειο για καποιο λογο. Περιεργα πραγματα... :hmmm:


Σας έδωσαν ελαττωματική, να απαιτήσετε να σας την αλλάξουν με σωστή! :rtfm: :rtfm:

:lol: :lol: :lol: :lol:


Σοβαρά βέβαια, τα προβλήματα σε αυτά αρχίζουν αργότερα, μετά τα 80-10Κ χλμ... Και όχι, αυτό δεν ισχύει για όλα τα αμάξια. :rtfm: :x
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#798647
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#798740 Drdino βοήθεια για την άλλη πλευρά του ατλαντικού:

Πήγε ο κουμπάρος την X3 M40 ΜΥ2018 για το ετήσιο ΚΤΕΟ με 28.000 μίλια και του παν θέλει μπουζί.

Επειδή υποπτεύομαι κλασική παπατζα για να δαγκώσουν, τί παιζει με μπουζί σε δαύτα. Επειδή ειναι με extended warranty πρέπει να τηρηθεί το manual.
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By drdino
#798742 Ναι ισχύει αυτό, αλλάζουν τα μπουζί και με τα χρόνια (στα 3 νομίζω), κι εγώ έπαθα ένα wtf όταν άλλαξα στην προηγούμενη. Λένε επειδή όταν το είχαν στα πολλά χλμ μετά από χρόνια κολλούσαν τα μπουζί στο σπείρωμα και το κάνουν για να το αποφύγουν αλλά μου φαίνεται υπερβολή εμένα. Η αλήθεια είναι πως μια διαφορά στο ρελαντί την είχε μετά, αλλά πάω στοίχημα ότι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα αν μετρούσα κι έφτιαχνα το διάκενο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#798744
drdino έγραψε:Ναι ισχύει αυτό, αλλάζουν τα μπουζί και με τα χρόνια (στα 3 νομίζω), κι εγώ έπαθα ένα wtf όταν άλλαξα στην προηγούμενη. Λένε επειδή όταν το είχαν στα πολλά χλμ μετά από χρόνια κολλούσαν τα μπουζί στο σπείρωμα και το κάνουν για να το αποφύγουν αλλά μου φαίνεται υπερβολή εμένα. Η αλήθεια είναι πως μια διαφορά στο ρελαντί την είχε μετά, αλλά πάω στοίχημα ότι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα αν μετρούσα κι έφτιαχνα το διάκενο.


κολλουσαν τα μπουζι στο σπειρωμα.....και γιατι δεν τα ξεβιδωναν και να τα ξαναβιδωναν? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#798745 Εικόνα

Πάρε εδω να γελάσεις, 160 δολάρια για να αλλάξει τα μπουζι :lol:
Τελευταία επεξεργασία από rx8_drifter και 19 Δεκ 2022, 23:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#798746
dimviii έγραψε:
κολλουσαν τα μπουζι στο σπειρωμα.....και γιατι δεν τα ξεβιδωναν και να τα ξαναβιδωναν? :dizzy:



Υποτίθεται ότι στο ξεβίδωμα κολλούσαν, αν κατάλαβα καλά. Γιατί όμως να κολλάνε; Κάτι που κολλάει στο σπείρωμα γίνεται μετά από οξείδωση χρόνων.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#798751
panos2171 έγραψε:
dimviii έγραψε:
κολλουσαν τα μπουζι στο σπειρωμα.....και γιατι δεν τα ξεβιδωναν και να τα ξαναβιδωναν? :dizzy:



Υποτίθεται ότι στο ξεβίδωμα κολλούσαν, αν κατάλαβα καλά. Γιατί όμως να κολλάνε; Κάτι που κολλάει στο σπείρωμα γίνεται μετά από οξείδωση χρόνων.
Γι'αυτό τα άλλαζαν ανά 3 χρόνια αντί τα διπλά.
Θα μπορούσαν όμως να τα ξεβιδωνουν / βιδωνουν κάθε χρόνο, αλλά πόσα να χρεώσεις;
Ο άλλος στο Μουρικα 160$ θα πληρώσει
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#798755
EDDIE_147 έγραψε:


μερακλής αλλά και