- 14 Φεβ 2019, 11:05
#566070
224v έγραψε:Αυτό λοιπόν (το ότι οι ανακλήσεις αφορούν μόνο 500χιλιάδες BMW και εκατομμύρια Toyota, honda, κτλ) με τη λογική σου αποδεικνύει πως η BMW είχε καλύτερο ποιοτικό έλεγχο από toyota, honda, daihatsu, κτλ...
Το σχόλιο αυτό ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ήταν ειρωνικό, μιας και κρίνεις τον ποιοτικό έλεγχο από ΕΝΑ μόνο συμβάν. Από το οποίο βέβαια την πάτησαν ΟΛΟΙ (και κάποιοι, απλούστατα λόγω του ότι είχαν μεγαλύτερη συνεργασία με τον συγκεκριμένο προμηθευτή, την πάτησαν πολύ πιο άσχημα απ' ότι η bmw). Το ότι η bmw δεν είναι κορυφή ποιοτικά και τα αυτοκίνητά της έχουν θέματα αξιοπιστίας είναι γνωστό σε όποιον δεν ζει σε μία σφραγισμένη σπηλιά. Όπως επίσης και η Toyota έχει θεματάρες με τους vvti κινητήρες που ραγίζουν κεφαλές και γενικά βγάζουν σοβαρά θέματα...
224v έγραψε:Αφου λοιπον φαληρησε η μαρκα απο τις αστοχιες ηδη απο το 15 γιατι η BMW τωρα ανακαλει?? συνεχισε να αγοραζει η οχι?? εαν ναι τοτε εχει θεμα με την ποιοτητα των εξαρτηματων που αγοραζει σαν πριμιουμ μαρκα. Φυσικα ο καθενας κανει το κουμαντο του με τα χρηματα του αλλα εαν δεν βλεπετε να εχει κανει κατι λαθος τοσα χρονια η BMW εγω δεν εχω προβλημα...
Βγαίνει ο προμηθευτής και λέει "τα batch από 100 έως 200 έχουν θέμα, ανάκληση". Εάν εσύ έχεις το batch 201 ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν ασχολείσαι, γιατί δεν σε αφορά!
Μέχρι αποδείξεως του εναντίον είναι εντάξει. Και φυσικά δεν μπορείς να πάρεις 500.000 αυτοκίνητα πίσω, να βγάλεις αερόσακους, να τους δοκιμάσεις έναν έναν και να δεις αν παίζει κάτι. Αν βγει κάτι και για το δικό σου batch, τότε κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες.
Σε ότι αφορά τις ανακλήσεις, πέρα από τη νομική πλέον υποχρέωση, είναι και ένδειξη της υπευθυνότητας της κάθε εταιρείας, που δείχνει ότι σέβεται τους πελάτες και το προϊόν της και δεν κλείνει την πόρτα μετά την πώληση, με μεγάλο κόστος. Και ΦΥΣΙΚΑ και η Toyota (και κάθε εταιρεία) έχει κάνει μπόλικες ανακλήσεις.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα