Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#459365
xenos έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:...και στον Σίττα-Φλασκή, ...


Καλλιθέα ή Γέρακα; Ευχαριστημένος; :hmmm:

Στο Γέρακα είναι Σιττας σκέτο.

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#459421
dimik έγραψε:ΒΜW X1

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 17-2-3/577

whos your daddy? :lol:

To jimny (8-9 χρονών) πιο ζημιάρικο από:
911 :vava: η οποίοα φαίνεται να είναι το πλέον ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
Q5 :s_sarcastic
και εδώ γελάμε παραπάνω: BMW MINI :s_roses

:s_whiteflag
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#459428 Ντίμη δεν νομίζω ότι το πρόβλημα των Γερμανών έχει να κάνει με τις επιδόσεις.

Όταν ακούς για προσευχές να σκάσει το DSG εντός εγγύησης και όχι εκτός, για παράθυρα που ρίχνουν μακροβούτι, για πολλαπλασιαστές-μπεκ σε τετρακύλινδρα μοντέλα, για 'νορμάλ' κατανάλωση λαδιού 1 λίτρο/1000 χλμ σε moteur 1.400 κυβικά κλπ κλπ τότε μικρή σημασία έχει το στροφάρισμα ψηλά.

Πάντως για να δώσω λιγουλάκι credit στον Κίκιζα, η συντήρηση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
Ψάχνοντας λεπτομέρειες για το SMG είχα διαβάσει σημεία και τέρατα.
Με λίγο πιο προσεκτική ανάγνωση κατάλαβα ότι όλα αυτά τα περιστατικά αφορούσαν κόσμο που πήγαινε για σέρβις σε συνεργείο που δεν είχε εμπειρία από τη μάρκα και ο εκάστοτε μηχανικός πειραματιζόταν.

Αλλά μια πρώτη ανάγνωση στα φόρα δίνει την εντύπωση ότι SMG=μπουρδέλο αναξιοπιστίας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#459434
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη δεν νομίζω ότι το πρόβλημα των Γερμανών έχει να κάνει με τις επιδόσεις..

εγραψα για τα υψηλοστροφα μοτερ πενβε,οπως το λινκ που παρεθεσε καποιος και από εκει αρχισε η συζητηση.
Δεν μιλησα για επιδοσεις.

EDDIE_147 έγραψε:Πάντως για να δώσω λιγουλάκι credit στον Κίκιζα, η συντήρηση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
Ψάχνοντας λεπτομέρειες για το SMG είχα διαβάσει σημεία και τέρατα.
Με λίγο πιο προσεκτική ανάγνωση κατάλαβα ότι όλα αυτά τα περιστατικά αφορούσαν κόσμο που πήγαινε για σέρβις σε συνεργείο που δεν είχε εμπειρία από τη μάρκα και ο εκάστοτε μηχανικός πειραματιζόταν.

Αλλά μια πρώτη ανάγνωση στα φόρα δίνει την εντύπωση ότι SMG=μπουρδέλο αναξιοπιστίας.


Ναι μονο σε πενβε συμβαινει αυτό,ολοι οι αλλοι με άλλες μαρκες ,αποκλειστικα εξουσιοδοτημενο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#459578
rx8_drifter έγραψε:Τι λες πάλι βρε Γρηγόριε :roll:
Ασε το γιαλοπνικ και πιάσε εκτεταμένες έρευνες αξιοπιστίας σε αμερική κι ευρώπη. Για πόσταρε μας καμία να θαυμάσουμε την πεμβε στην κορυφή των τσαρτς :s_laughat


Δεν το επιασα εγω το γιαλοπνικ, μην μπερδευεσαι ματακια μου... :iconcool:

Το πονημα του "γκουρου" του, αντεκρουσα, που εβαλε μεγαλο και πιασαρικο, προπαγανδιστικο τιτλο, τυπου "τα μοτερ της Bmw ειναι γιγαντιες κουραδες".

Πιασε εσυ και βαλε μας ερευνες αξιοπιστιας που να δειχνουν οτι τα μοτερ της Bmw πιανουν ΠΑΤΟ στην αξιοπιστια, γιατι ο "γκουρου" αυτο εννοουσε...

Ουτε αρνηθηκα οτι η Bmw δεν ειχε θεματα αξιοπιστιας, καποια μαλιστα σοβαρα και αδικαιολογητα.
Εχει διαφορα να πεις αυτο ομως, απο το να αποδομεις τους κινητηρες της Bmw, σε μια ιστοσελιδα με τεραστια επισκεψιμοτητα, χωρις καν σοβαρα στατιστικα στοιχεια...

Αν καταλαβαινεις τι εννοω, που δεν νομιζω βεβαια, με την απαντηση που ετρεξες να δωσεις... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#459583
Anonymous Founder έγραψε:. Κίκιζα, ειλικρινά με κέρδισες, παραδίνομαι. :s_whiteflag
Φαίνεται πως εκτός από άσχετος από οδήγηση, είμαι και άσχετος στα συνεργεία και με κοροϊδεύουν, μου άνοιξες τα μάτια.
Υπόψιν, η 1 πηγαίνει μόνον στον Σπανό και στον Σίττα-Φλασκή, αν δεν ξέρουν ούτε αυτοί, θα τους πω να σε ρωτήσουν.
:s_shout


Δεν ειναι η φαση ασπρο-μαυρο Γρηγορη...τυπου "εγω τα ξερω ολα, εσυ δεν ξερεις τιποτα"...Ουτε εχουν να κανουν καποια πραγματα με τις ταμπελες πασιγνωστων εισαγωγεων/εμπορων πια...δυστυχως. Προφανως ουτε και σημαινει οτι τα συγκεκριμενα δικτυα ειναι ΓΤΠΚ.

Η προπαγανδα ομως οτι δουλευει ρολοι, για να αρμεγει τον καθε κατοχο, ενος premium ( Bmw στην προκειμενη) ή μη, στην πλειοψηφια των Ελληνικων συνεργειων τουλαχιστον, αυτο δυστυχως ειναι γεγονος.

Δεν αμφισβητησα εξαλλου στο προκειμενο, τεχνικες γνωσεις συνεργειων και μηχανικων...Για πονηρια μιλαω και κοροιδια. Για φουσκωμα προβληματων, ανακλησεων, ελλατωματικων παρτιδων και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις, για να εισαι ετοιμος σε καθε επομενη επισκεψη να αλλαξεις/επισκευασεις περισσοτερα απο αυτα που νομιζεις... :iconcool:

Αν εχει την οποια σημασια στην κουβεντα, στο λεει καποιος που εχει αλλαξει 7 , ναι ΕΠΤΑ συνεργεια Opel...
Που δεν προκειται ουτε για καμμια premium μαρκα, αλλα γενικοτερα ουτε τοσο φολα σε αξιοπιστια οσο λεγεται για αλλους Γερμανους κατασκευαστες...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 30 Νοέμ 2017, 01:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#459588
dimviii έγραψε:
Εδώ εχει βγαλει ανακλησεις η πενβε η ιδια,και ο Γρηγορης μιλαει για άρμεγμα των συνεργειατζηδων,ελλειπης συντηρηση,οχι νοικοκυραιους ιδιοκτητες και λοιπες σαχλαμάρες.


1ον, δεν αρνηθηκα οτι εχουν βγαλει μοτερ της Bmw προβληματα, καποια μαλιστα απαραδεκτα.
2ον, προφανως και δεν καταλαβες ΓΙΑΤΙ ανεφερα το παραδειγμα με τα συνεργεια.
και 3ον, οχι δεν ειναι λοιπες σαχλαμαρες...Σαχλαμαρες ειναι δημοσιευσεις του κωλου,σαν του "Ταβαρις" στο γιαλοπνικ, με στοιχεια του κωλου, αποδειξεις του κωλου, απλωμενη χολη και αναμασημενες αρνητικες αποψεις απο κατοχους της πουτσας, που κανουν συχνα Track days, αλλα βαζουν και λαδια "longlife" για να τα αλλαζουν καθε 20-30κ χλμ... :metalo:

Διαβασε λοιπον λιγο καλυτερα, ολη την δημοσιευση του "γκουρου", διαβασε και τα σχολια απο κατω, διαβασε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την τοποθετηση μου και μετα θα διακρινεις -θελω να πιστευω- τι ειναι σαχλαμαρες και τι οχι...

dimviii έγραψε:@Κικιζας
η αληθεια που μπορει να μην σου αρεσει,ειναι ότι μεχρι το 2017 Αουντι,πενβε,και σε μικροτερο βαθμο η πορσε δεν καταφεραν να φτιαξουν μοτερ που να στροφαρει ψηλα με αξιοπιστια.
Η Μερσεντε το αποφυγε το εγχείρημα εξυπνα, με κομπρεσορες, πολλα κυβικα και τούρμπο.


Εδω καταρχας μιλαμε για Bmw. Και οπως ειπα και πριν, ΠΟΤΕ δεν αρνηθηκα οτι δεν εβγαλε προβληματα σε μοτερ της, μιας και η συγκεκριμενη κουβεντα, αυτο αφορα.


Στα της Porsche δεν ισχυουν επουδενι βεβαια αυτα που λες, χαρακτηριστικο παραδειγμα ηταν ο κινητηρας "Μezger" (απο το ονομα του μηχανικου), εξελιξη του οποιου υπηρξε στις 996-997 Turbo αλλα και αντιστοιχες GT3 που στροφαραν στις 8,000σαλ+, με μεγαλες μαλιστα δυνατοτητες αναβαθμισης.

Ακομα ειναι νωρις για να μιλησουμε για την νεα 991.2 GT3 με τον επισης νεο 4λιτρο ατμοσφαιρικο κινητηρα 500ιππων που στροφαρει στις 9,000σαλ, αλλα τα πρωτα δειγματα ειναι ακρως θετικα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459657
Κίκιζας . έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:. Κίκιζα, ειλικρινά με κέρδισες, παραδίνομαι. :s_whiteflag
Φαίνεται πως εκτός από άσχετος από οδήγηση, είμαι και άσχετος στα συνεργεία και με κοροϊδεύουν, μου άνοιξες τα μάτια.
Υπόψιν, η 1 πηγαίνει μόνον στον Σπανό και στον Σίττα-Φλασκή, αν δεν ξέρουν ούτε αυτοί, θα τους πω να σε ρωτήσουν.
:s_shout


Δεν ειναι η φαση ασπρο-μαυρο Γρηγορη...τυπου "εγω τα ξερω ολα, εσυ δεν ξερεις τιποτα"...Ουτε εχουν να κανουν καποια πραγματα με τις ταμπελες πασιγνωστων εισαγωγεων/εμπορων πια...δυστυχως. Προφανως ουτε και σημαινει οτι τα συγκεκριμενα δικτυα ειναι ΓΤΠΚ.

Η προπαγανδα ομως οτι δουλευει ρολοι, για να αρμεγει τον καθε κατοχο, ενος premium ( Bmw στην προκειμενη) ή μη, στην πλειοψηφια των Ελληνικων συνεργειων τουλαχιστον, αυτο δυστυχως ειναι γεγονος.

Δεν αμφισβητησα εξαλλου στο προκειμενο, τεχνικες γνωσεις συνεργειων και μηχανικων...Για πονηρια μιλαω και κοροιδια. Για φουσκωμα προβληματων, ανακλησεων, ελλατωματικων παρτιδων και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις, για να εισαι ετοιμος σε καθε επομενη επισκεψη να αλλαξεις/επισκευασεις περισσοτερα απο αυτα που νομιζεις... :iconcool:

Αν εχει την οποια σημασια στην κουβεντα, στο λεει καποιος που εχει αλλαξει 7 , ναι ΕΠΤΑ συνεργεια Opel...
Που δεν προκειται ουτε για καμμια premium μαρκα, αλλα γενικοτερα ουτε τοσο φολα σε αξιοπιστια οσο λεγεται για αλλους Γερμανους κατασκευαστες...

. Κίκιζα, το θέμα με την αναξιοπιστία των BMW (ειδικά των σειρών E8x, E9x) το έχω ψάξει πάρα πολύ. Τα μικρά τετρακύλινδρα μοτέρ άμεσου ψεκασμού, αποδείχτηκαν ΛΕΜΟΝΙΑ και η BMW γρήγορα τα έβγαλε εκτός παραγωγής (και δεν ήταν μόνον για downsizing, ήταν κι άλλοι οι λόγοι). Για αντίστοιχους λόγους βγήκε εκτός και το μοτέρ της Prince σειράς, γιατί και αυτό ταλαιπώρησε κατόχους BMW,MINI, Peugeot, Citroen με πάρα πολλά προβλήματα.
Πέραν του μοτέρ, και από μετάδοση δεν πάνε περίφημα. Τα χειροκίνητα σασμάν είναι αρκετά σκληρά και δύστροπα και η δευτέρα στα περισσότερα θέλει τάμα να μπει. Τα διαφορικά την ακούνε συχνά (ρίξε μια ματιά πόσα πωλούνται σε car.gr και ebay για να καταλάβεις). Όταν άλλαξα το δικό μου, ήταν άλλη μία Ε92 για αντίστοιχη αλλαγή.
Πέραν των μηχανικών, πονάνε και αλλού: τα ηλεκτρονικά τους είναι για τον φούτσο, όλοι οι αισθητήρες μπορεί να βγάλουν πρόβλημα, άλλοι έχουν αλλάξει μοτέρ κλιματισμού, άλλοι εβαπορέτα (που σημαίνει πως πρέπει να βγει ΟΛΟ το ταμπλό), άλλοι έχουν προβλήματα αλλού (ανέφερα μοτέρ υαλοκαθαριστήρων πχ).
Όλα αυτά για κάποιο λόγο συμβαίνουν στην BMW και όχι πχ στην Honda. Έχω ένα σωρό ιστορίες να διηγηθώ όπως και γνωρίζω πάρα πολύ κόσμο που ακούει γερμανικό και στρίβει. Και δικαίως μπορώ να πω.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459658 Μετά από όλα αυτά που γράφεις πάντως, απορώ πως θέλεις BMW και πάλι. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#459667 Ντίμης alert.
Λίγο παλιό --> πάντα επίκαιρο

http://luben.tv/stream/92588

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#459668 @ HF πότε ήταν η τελευταία φορά που άλλαξες βαλβολίνες στο σασμάν και στο διαφορικό? Το διαφορικό γιατί το άλλαξες τι έπαθε και γιατί δεν έβαλες κανένα μπλοκέ?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459678
Giuseppe Busso έγραψε:Μετά από όλα αυτά που γράφεις πάντως, απορώ πως θέλεις BMW και πάλι. :dizzy:

Υπάρχει κάποιο άλλο πισωκίνητο C-segment να πάρω; Αν υπάρχει, πολύ ευχαρίστως.
:ninja:
Ουσιαστικά, κι εσύ κατέληξες στο Leon γιατί δεν έβρισκες κάτι άλλο αλλού, το ίδιο πράγμα είναι επί της ουσίας.

Nikos! έγραψε:@ HF πότε ήταν η τελευταία φορά που άλλαξες βαλβολίνες στο σασμάν και στο διαφορικό? Το διαφορικό γιατί το άλλαξες τι έπαθε και γιατί δεν έβαλες κανένα μπλοκέ?

Δυστυχώς άκουσα την BMW και ΔΕΝ άλλαξα βαλβολίνες. Ο λόγος είναι πως όταν πήγα να τις αλλάξω από μόνος μου, μου είπαν πως η BMW ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΑΛΛΑΓΗ και για να τις αλλάξεις, πρέπει να κατεβεί ΕΝΤΕΛΩΣ το διαφορικό από το αυτοκίνητο!
:s_omg
Οπότε, άλλαξα μόνον στο σασμάν τότε (που και εκεί η BMW έλεγε πως είναι lifetime και ΔΕΝ χρειάζονται αλλαγή), και το άφησα το διαφορικό και φυσικά... η BMW αποδείχτηκε για τα μπάζα και το διαφορικό την άκουσε.
:ninja:
Όσο για το μπλοκέ, η ζημιά αφορά την κορώνα του διαφορικού (άρχισε να βουϊζει) και όχι τα σωθικά. Άρα, χρειαζόμουν διαφορικό όπως και να 'χει.
Άρα, για να μην το κουράζουμε, θεωρώ πως τόσο μηχανολογικά (ως γνώση) κάτι κατέχω κι εγώ, ενώ οδηγικά, σαφώς και πίνω το αίμα σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ, αλλά βλακείες δεν κάνω και πάντα τα προσέχω και δεν τα παρατάω. Η BMW είναι μια εταιρεία που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να την εμπιστεύεσαι σαν αξιοπιστία. Σε κάποια πράγματα είναι χειρότερη και από VAG.
VAG μόνον εταιρικό θα έπαιρνα, ενώ BMW επειδή τα καλά είναι αρκετά ακριβά για εταιρικά, αξίζει μόνον να πάρεις ένα μεταχειρισμένο, έχοντας πάντα υπόψιν σου όμως πως μπορεί να χαλάει. Και να μείνεις μακριά από ακριβές επιλογές που αν χαλάσουν, τον ήπιες (βλ. SMG)!
Φυσικά, επειδή δεν έχω σκοπό να πετάω τα λεφτά μου, στο μέλλον παίζει το ενδεχόμενο είτε να έχω ένα εταιρικό που γουστάρω (δύσκολο έως απίθανο να έχω αναβαθμιστεί τόσο που να έχω μια 3-series), είτε να ξεχάσω τα καλά αυτοκίνητα, να μείνω με το Golf ή κάτι παρόμοιο και να αγοραστεί κουβαδάκι πόλης για την :inlove: που λέει πως καλή χρυσή η BMW, αλλά δεν της λέει κάτι (φυσικά λέει ψέματα και όσοι την έχουν πετύχει στο δρόμο, θα καταλάβουν πως την πάει τάπα συνήθως! :lol: ).
Η άλλη λύση που προσπαθώ να δουλέψω, είναι να μείνει το Golf στην :inlove: κι εγώ αρχικά να έχω την 1 και κατόπιν να πουληθεί και ν' αγοράσω κάποια 10ετίας+ να βγάζω τα γούστα μου. Σίγουρα συνεταίρο το Ελληνικό Δημόσιο δεν το ξανακάνω πάντως (όπως καλά γνωρίζεις μιας και ήσουν κι εσύ στην ίδια θέση, είμαι αιμοδότης του Κράτους μας πριν ακόμη έρθει το Μνημόνιο, νομίζω αρκετά εισέπραξαν από εμένα...).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#459681 Αυτό με τα lifetime λιπαντικά στα διαφορικά δεν το καταλαβαίνω. Προφανώς και κάτι παραπάνω ξέρουν τα μαστόρια των εργοστασίων αλλά εγώ είμαι μυστήριος και θέλω να τα αλλάξω. Τρέμω με τις πίπες που θα ακούσω στην Καρέντα άπαξ και το ζητήσω.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#459682 ., επέτρεψέ μου να σου πω ότι το γεγονός ότι δεν ασχολήθηκες ποτέ με το διαφορικό ή να αλλάζεις συχνά τις βαλβολίνες στο σασμάν αν δε μπαίνει η 2α, δε δείχνει ότι το προσέχεις. :roll:

Η BMW λέει αλλαγή λάδια κάθε 20.000κμ, εσύ τότε τα αλλάζεις? :ninja: