Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#530322 πισω μονο εχει αυτη τη διασταση. μπροστα ειναι νορμαλ 225/45/17
Άβαταρ μέλους
By dimik
#530323 Δεν ξέρω κατα πόσο έχει νόημα μια τέτοια διάσταση για την δύναμη του αυτοκινήτου.
Λογικά φοράς ασύμμετρες ζάντες με τις πίσω να είναι φαρδύτερες αλλά για εμένα αν έχουν διαφορά στην τιμή και μπαίνει στην ζάντα αξίζει να βάλεις 225 και πίσω.
Τσέκαρε εδώ λεπτομέρειες και διαφορές https://tiresize.com/tyre-size-calculator/
Άβαταρ μέλους
By 224v
#530325 Στο μίνι μας του 2006. Εγίνε καλύτερο χωρίς τα RFT.

.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#530326
bibendum έγραψε:To manual λεει αυτο

Changing run-flat tyres

For your own safety, use only run-flat tyres. There is no spare wheel available in the event of puncture. Your service centre will be pleased to advise.

Το θεμα ειναι οτι στην κωλοδιασταση 245/40/17 υπαρχουν ελαχιστες επιλογες για run flat ενω για τα παραδοσιακα υπαρχουν σχεδον ολες οι διαθεσιμες επιλογες συν οτι εχουν πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα.
Εγώ απο τα Bridgestone Driveguard δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος. Δεν ξερω αν βγαινουν στην διασταση σου. Για την ακρίβεια και τα χειμερινα θα ειναι Driveguard.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#530328 Το εχω ψαξει γιατι το θυμαμαι που το εχεις πει απο την πρωτη στιγμη που τα εβαλες.

Αλλα απο το επισημο site

Κανένα DRIVEGUARD ελαστικό δεν ταιριάζει με τη διάσταση του ελαστικού σας 245/40R 17
Άβαταρ μέλους
By mirage
#530331 Απλά συνεχίζω να ειμαι ευχαριστημένος 5000 χλμ μετα και με χρήση και στην Ελλάδα πλέον.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#530360 Όντως δεν χάνεις κάτι, εκτός φυσικά από το προφανές.

Κατά τα άλλα, όπως είπαν και οι υπόλοιποι, θα κερδίσεις σε κόστος, κατά πάσα πιθανότητα σε άνεση και σε μη αναρτώμενο βάρος μιας και συνήθως τα συμβατικά είναι λίγο ελαφρύτερα.

Εγώ στη 2 έμεινα στη σιγουριά των RFT γιατί στο νησί είναι συχνό φαινόμενο να πετύχεις καμιά αδέσποτη πρόκα και τα sport contact ηταν αξιοπρεπέστατα για τα γούστα μου σε σχέση με άλλα RFT που είχα στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#530522 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Όχι κακή, άλλα ούτε και γαμάτη...
Το προφίλ με την μαλακή κουκούλα μου αρέσει αρκετά όπως και το πίσω.
Μπροστά είναι λίγο μιεχ και SLCίζει πολύ...
Κάποια στιγμή οι κατασκευαστές και τα τμήματα μάρκετινγκ θα πρέπει να αναθεωρήσουν το σύστημα "γαμάτο teaser/προτότυπο και μέτριο, συγκριτικά, τελικό μοντέλο με κάποιες κοινές φόρμες στο περίπου".
Για μένα είναι κάτι που λειτουργεί εν τέλη κατά της πρώτης εντύπωσης του τελικού αυτοκινήτου (του οποίου οι πωλήσεις τους ενδιαφέρουν και όχι του concept).

Όταν πχ έχεις παρουσιάσει αυτό:
Εικόνα
δημιουργείς προσδοκίες που σου γυρνάνε σε αυτογκόλ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#530545 Μου αρέσουν όλα εκτός από την τρουπα στο φτερό που δείχνει άκυρη.

Σαν σύνολο μερσεντεδιζει και αυτό κάτι δείχνει για το ποια εταιρεία είναι μπροστά στον συγκεκριμένο τομέα.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#530551 Ώπα, πάμε πάλι σε πανί;;;;

Ωχ....


< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#530552 Επιτέλους βασικά.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#530564 +1 για το πανί.
EDDIE_147 έγραψε:Σαν σύνολο μερσεντεδιζει και αυτό κάτι δείχνει για το ποια εταιρεία είναι μπροστά στον συγκεκριμένο τομέα.

Σε ποιο τομέα?
Στα παπουδίστικα roadster?
Fuck No! :protest:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#530565 Οδηγικά ίσως λόγω μικρότερου βάρους. Άντε κ λίγο περισσότερο χώρο αποσκευών. Αλλά πρακτικά με βροχές κ χιόνια κ ήλιο εντελώς μείον. Κ αν στο σχίσουν... κ άντε κάθε 6 μήνες φροντίδα κτλ.


< >