belgarion έγραψε:Επειδή και εγώ το ψάχνω το θέμα έχω καταλήξει ότι μέχρι 22.200€ περίπου συμφέρει αμάξι από εδώ σε σχέση με έξω. Σε αυτό το σημείο μάλιστα υπάρχουν ενίοτε και κάποιες μικροπροσφορες (πχ δώρο το μεταλλικό) για να μην ξεφύγει η ΛΤΠΦ . Από εκεί και πάνω γίνεται (συγκριτικά) ασύμφορη η αγορά. Επίσης θα μπορούσε η φορολόγηση να είναι κλιμακωτή, να φορολογείται δηλαδή το υπερβάλλον με τη νέα κλίμακα και όχι όλο το ποσό.
< Note >
Σε μια πρόταση έδωσες όλη τη λύση. Αλλά κανείς από τους κυβερνώντες δεν θέλει να τη δει... Γιατί έτσι δε χτυπάνε τον πλούτο...
belgarion έγραψε:224v έγραψε:Προσωπικα πιστευω ότι για να πιασουν τοπο τα λεφτα και να παρει καποιος ένα καλο αυτοκινητο για τα χρηματα που θα δωσει, αγοραζει ένα μτχ με λιγα χρονια και χλμ. Ετσι αποκτα ένα καλυτερο οχημα και πιο δυνατο από καινουριο.Αυτό δεν είναι λάθος σαν προσέγγιση, το πρόβλημα είναι ότι με την κατάρευση της αγοράς από το 2010 και μετά, σε συνδυασμό με την εξαγωγή πολλών καλών μεταχειρισμένων τα προηγούμενα χρόνια, έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που τα καλά μεταχειρισμένα κάτω των 5 ετών είναι και λίγα και συγκριτικά πανάκριβα.
επικρατει εδώ μεσα η αποψη ότι δεν είναι ευκολο να βρεις κατι τετοιο. ξερω οχήματα στον κυκλο μου που είναι ατρακαριστα με οδηγούς μεσης ηλικιας που δεν τα σκιζουν κ.λ.π (δεν μιλαω για μαντραδες βεβαια)
Το JUKE μας είναι του 01-12, εχει 70000χλμ μονο λαδια ξυδια ΚΤΕΟ κ.λ.π. αν το δίναμε, οποιος το παρει θα ηταν απροβληματιστο, Εγω παλι αν το αλλαζα και ηθελα να παρω κατι πολύ καλυτερο θα εψαχνα ένα μτχ SUV με πολλα αλογα και κυβικα. και καλη τιμη μεταξυ 20 -25 χιλιαδες. αλλοιως δεν εχει νοημα να το αλλαξω...τέτοιες εποχες….οικονομικες. Με λιγα λογια κανεις το κεφι σου με λογικο κοστος
< Note >
Ευκαιρίες είχε από το 2010 έως το 2014. Μετά έμειναν ή σκάρτα ή ακριβά. Προφανώς και υπάρχουν ακόμα ευκαιρίες. Αλλά εκεί γύρω στο 2011-12 έβλεπες αμαξάρες σε τιμές χώμα.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας