.
.
markvag έγραψε:Φυσικά και δεν θα σταματήσει να χαλάει το σαράβαλο...Νομίζω πως μπορείς να κλείσεις την ασφάλεια του οδηγού κ να βγεις από τη θέση του συνοδηγού, η πόρτα θα κλείσει… (δε χρειάζεται να περάσεις πάνω από το χειρόφρενο, αρκεί να έχεις μακρύ χέρι!)
Ήμασταν 1 βδομάδα διακοπές... Ο συναγερμός βαρούσε συνέχεια μόλις έπεφτε λίγο ήλιος στο αμάξι (=> εκεί που ήμουν από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ) Αποτέλεσμα; Το είχα ξεκλείδωτο όλη τη μέρα. Γιατί τα σαΐνια της BMW δεν προέβλεψαν κάποιος να θέλει να το κλειδώσει χωρίς να βάλει συναγερμό... Είτε με το κλειδί, είτε με το τηλεχειριστήριο, αν το κλειδώσεις ο συναγερμός θα μπει. Και η ασφάλεια της πόρτας του οδηγού ΔΕΝ κλείνει με ανοιχτή την πόρτα (στο 206 έκλεινε και μπορούσες μετά να κλείσεις την πόρτα με το αμάξι κλειδωμένο).
Και το κερασάκι, που βγήκε δειλά δειλά την μέρα που ξεκινήσαμε (και μέσα σε 1 βδομάδα έγινε μόνιμο και ενοχλητικό)... Ο αισθητήρας που λέει αν το καπώ είναι κλειστό, έχει χαλάσει και κάποιες φορές κάνει επαφή, κάποιες όχι (το γιατί και το πως δεν το έχω καταλάβει, είναι χαοτικό φαινόμενο) Αποτέλεσμα; Κινείσαι στην πόλη; Ανά κάποια δευτερόλεπτα ο αισθητήρας πιάνει επαφή (οπότε σβήνει το λαμπάκι) και αμέσως μετά τη χάνει (οπότε ανάβει το λαμπάκι με το σπαστικό μπιπ) Και μετά το ίδιο ακριβώς Εις τη νιοστή Ανεξάρτητα από λακούβες ή την οδήγηση γενικά... Ευτυχώς για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει, σε πιο υψηλές ταχύτητες (από πχ 60-70 και πάνω) ο αισθητήρας αποφασίζει είτε το ένα είτε το άλλο και στη χειρότερη απλά έχεις προειδοποιητικό λαμπάκι, αλλά όχι το σπαστικό μπιπ όλη την ώρα...
Και φυσικά είναι ωραίο να είσαι στην εθνική με το λαμπάκι που σου λέει ότι έχεις ανοιχτό καπώ αναμμένο συνέχεια... Και να λες... Βρε λες η μ@λ@κία να μην έχει χαλάσει τελικά και ξαφνικά το καπώ να πετάξει;
Το χειρότερο είναι πως δεν το έκλεψε το μπουρδέλο όσες μέρες ήταν ξεκλείδωτο στις διακοπές στη Χαλκιδική (Σάντυ Χαλκιδική δεν έχει).
Συμπέρασμα; Δεν έχει σαν τη Γερμανική πχιότητα. Αντέχουν για 80-100Κ χλμ, μετά διαλύονται.
markvag έγραψε:Και η ασφάλεια της πόρτας του οδηγού ΔΕΝ κλείνει με ανοιχτή την πόρτα (στο 206 έκλεινε και μπορούσες μετά να κλείσεις την πόρτα με το αμάξι κλειδωμένο).
< >
PeterPan έγραψε:Όσο περισσότερα ηλεκτρονικά, τόσο πιο επιρρεπή.
< >
PeterPan έγραψε:
Αν σου πω πως η 2μιση ετών macan του αφεντικού μου τον άφησε λόγω υπερθέρμανσης στον δρόμο, την πήγε στο συνεργείο, την πήρε πίσω μετά από 20 μέρες κ το ίδιο απόγευμα τον ξαναάφησε πάλι λόγω υπερθέρμανσης θα αμβλύνω την οργή σου;!
< >
Zeus έγραψε:PeterPan έγραψε:Όσο περισσότερα ηλεκτρονικά, τόσο πιο επιρρεπή.
< >
Δεν θα το γενικευα...εξαρταται απο τον κατασκευαστη, μη τυχει κατι ελλατωματικο κτλ.
Giuseppe Busso έγραψε:Γιατί κάγκουρας;Γιατί κατά τον @corsair κάθε αλλαγή είναι καγκουριά
Αμαξάρα btw
gto250swb έγραψε:Wtf, drdino man ποτέ πούλησες την f30? Μέ γειες , πες σπεκς.Πριν λίγες βδομάδες έκανα την ανταλλαγή:
Το να σκίζουν/αλλοιώνουν οι ιδιοκτήτες το αυτοκόλλ[…]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]