Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#447709 Μόνο εγώ τη βρίσκω άτοπη τη συζήτηση? :help:

Γιατί τόσο μένος για ένα προϊόν, το οποίο δεν μας βάζει κανένας το μαχαίρι στο λαιμό να αγοράσουμε?

Η bmw προφανώς υπολογίζει σε συγκεκριμένη κερδοφορία, άρα υπάρχει κόσμος που θα το βρει καταπληκτικό αυτοκίνητο το X2 και θα πληρώσει για αυτό. Κάπου εδώ τελειώνει και η συζήτηση κατά τη γνώμη μου.
Αν αυτή η διαφοροποίηση της γκάμας κάθε εταιρείας δεν ήταν επιτυχημένη, προφανώς θα την είχαν παρατήσει προ πολλού αυτη
την τακτική. Από τη στιγμή που τα παίρνουν από τον πελάτη, it's fine.

Και επίσης ειλικρινά δεν βλέπω το μεμπτό για τον καταναλωτή στο να του παρέχονται όλο και περισσότερες διαθέσιμες επιλογές για να καλύψει μία συγκεκριμένη ανάγκη του.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#447715
Nikos! έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Είναι θέμα οπτικής: το καλό πού είναι; :hmmm:


Anonymous Founder έγραψε:Μας ενδιαφέρουν εμάς τα ταμεία της BMW ή τα αυτοκίνητα που βγάζει;


Και βέβαια σε ενδιαφέρει όταν μια εταιρία είναι κερδοφόρα διότι έχει χρήματα για περισσότερες επενδύσεις, για να αυξήσει το R&D και τελικώς εσύ θα επωφεληθείς από τελικό προϊόν.

Ο Γιάννης έφερε ένα ωραίο παράδειγμα.

Πριν 10 χρόνια είχα πάρει την 120i 38.800. Δηλαδή 3θ BMW με 170 άλογα, 2λτ ατμοσφαιρική.

Θες να πούμε τώρα πόσο κάνει η 120i 3θ με ίδιο εξοπλισμό και 184 τουρμπάτα άλογα? Μήπως 5Κ κάτω?

Αυτό λοιπόν παίρνεις. Εξέλιξη και πρέπει η εταιρία να βγάζει λεφτά για να γίνει βιώσιμη.

Από τα αυτοκίνητα που βγάζει λοιπόν, επιλέγεις τι θέλεις και παίρνεις. Κανένας δε σε υποχρεώνει να πάρεις σειρά Χ. :iconcool:

Οι τιμές είναι παρόμοιες και δεν υπάρχουν 5Κ κάτω. Ίσως να είναι και ακριβότερη. Αλλά και η σύγκριση είναι άτοπη, γιατί έχουν αλλάξει οι φόροι, όπως σωστά παρατηρεί και ο REALZEUS.
Το ότι βγάζει λεφτά από τα Χ, δεν σημαίνει πως θα βγάζει καλά αυτοκίνητα. Και η Toyota βγάζει καράβια με λεφτά, αλλά βγάζει ως επί των πλείστον βαρετά κουτιά.
Η BMW ήδη ξεκίνησε να βγάζει περισσότερα βαρετά κουτιά. Μπορεί σύντομα να βγάζει μόνον αυτά.

Άρα δεν με ενδιαφέρει μόνον να βγάζει λεφτά, αλλά να βγάζει καλά αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#447719
Anonymous Founder έγραψε:Άρα δεν με ενδιαφέρει μόνον να βγάζει λεφτά, αλλά να βγάζει καλά αυτοκίνητα.


Απλά η εκάστοτε γνώμη μας για το τι είναι "καλό αυτοκίνητο" είναι απλά μία άχρηστη πληροφορία όταν η BMW εμφανίζει κερδοφορία πουλώντας κουτιά. Και είναι απολύτως υποκειμενική γνώμη με δύο πιθανά αποτελέσματα : "δίνω ή δεν δίνω τα λεφτάκια μου στην Χ εταιρεία". Η bmw είμαι σίγουρος οτι στο καταστατικό της δεν αναφέρει πουθενά ως στόχο της ότι θα μας παρέχει sheer driving pleasure για πάντα και σε καλή τιμή. Εταιρεία είναι και κινείται μόνο με γνώμονα το κέρδος.. Κατ επέκταστη με γνώμονα το τι θεωρουν "καλό" οι πολλοί.

Επίσης άτοπο να μειώνουμε τις διάφορες εταιρείες ή αυτούς που τις προτιμάνε δίνοντάς τους τα χρήματα τους. Είμαι σίγουρος ότι ένας κάτοχος avensis, γελάει μ'εμάς όταν έχουμε αλλάξει 5 φορές πολ/στές και μπεκ. Στο μυαλό του εν προκειμένω δικαίως avensis>E90
Δεν βγαίνει άκρη έτσι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#447725
Anonymous Founder έγραψε:Η BMW ήδη ξεκίνησε να βγάζει περισσότερα βαρετά κουτιά. Μπορεί σύντομα να βγάζει μόνον αυτά.

Ε κάνε λίγο υπομονή και κράξε κατευθείαν τότε. :shifty:

Κατά τα άλλα καλά κάνουμε και λέμε την παπαριά μας γιατί ο καθένας μας έχει τα κολλήματά του. Η διαρκής επανάληψη όμως είναι που κουράζει. Δηλαδή ΟΚ κράζουμε 10 χρόνια τώρα τα suv γιατί είμαστε πιουρίστες και δε μασάμε από μαρκετινίστες φανφάρες αλλά νισάφι πια. Δόξα το θεό από επιλογές άλλο τίποτα. Όπως λέω και ξαναλέω: δεν είναι ακριβά τα αυτοκίνητα, εμείς βγάζουμε λίγα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#447737
Anonymous Founder έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Είναι θέμα οπτικής: το καλό πού είναι; :hmmm:


Anonymous Founder έγραψε:Μας ενδιαφέρουν εμάς τα ταμεία της BMW ή τα αυτοκίνητα που βγάζει;


Και βέβαια σε ενδιαφέρει όταν μια εταιρία είναι κερδοφόρα διότι έχει χρήματα για περισσότερες επενδύσεις, για να αυξήσει το R&D και τελικώς εσύ θα επωφεληθείς από τελικό προϊόν.

Ο Γιάννης έφερε ένα ωραίο παράδειγμα.

Πριν 10 χρόνια είχα πάρει την 120i 38.800. Δηλαδή 3θ BMW με 170 άλογα, 2λτ ατμοσφαιρική.

Θες να πούμε τώρα πόσο κάνει η 120i 3θ με ίδιο εξοπλισμό και 184 τουρμπάτα άλογα? Μήπως 5Κ κάτω?

Αυτό λοιπόν παίρνεις. Εξέλιξη και πρέπει η εταιρία να βγάζει λεφτά για να γίνει βιώσιμη.

Από τα αυτοκίνητα που βγάζει λοιπόν, επιλέγεις τι θέλεις και παίρνεις. Κανένας δε σε υποχρεώνει να πάρεις σειρά Χ. :iconcool:

Οι τιμές είναι παρόμοιες και δεν υπάρχουν 5Κ κάτω. Ίσως να είναι και ακριβότερη. Αλλά και η σύγκριση είναι άτοπη, γιατί έχουν αλλάξει οι φόροι, όπως σωστά παρατηρεί και ο REALZEUS.
Το ότι βγάζει λεφτά από τα Χ, δεν σημαίνει πως θα βγάζει καλά αυτοκίνητα. Και η Toyota βγάζει καράβια με λεφτά, αλλά βγάζει ως επί των πλείστον βαρετά κουτιά.
Η BMW ήδη ξεκίνησε να βγάζει περισσότερα βαρετά κουτιά. Μπορεί σύντομα να βγάζει μόνον αυτά.

Άρα δεν με ενδιαφέρει μόνον να βγάζει λεφτά, αλλά να βγάζει καλά αυτοκίνητα.


. μου, μια χαρά αυτοκίνητα βγάζει. Άλλο δεν έχουμε λεφτά να τα αγοράσουμε. :iconcool:

Εκτός αν περίμενες να τα χαρίζει. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#447746
socratesn έγραψε:Είμαι σίγουρος ότι ένας κάτοχος avensis, γελάει μ'εμάς όταν έχουμε αλλάξει 5 φορές πολ/στές και μπεκ. Στο μυαλό του εν προκειμένω δικαίως avensis>E90


Ε... τώρα... πέτυχες περίπτωση με μοτέρ που ραγίζουν μπλοκ και άλλα "μικρο"θεματάκια, που κάνουν τους πολλαπλασιαστές να φαίνονται αστεία... :lol: :lol:



I get your point, απλά ένα αστειάκι... :)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#447777
JasonLouk έγραψε:+1 στο Σωκράτη.

< >
+2

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#447848 Με αφορμή την όλη συζήτηση περί SUV:πήγα σήμερα μια βόλτα στα Άνω Πεδινά στο Ζαγόρι. Για μια ακόμη φορά συνειδητοποίησα ότι κυκλοφορούν μόνο 2 κατηγορίες καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, που να κάνουν και τουρισμό: Σούπερμίνι που συνήθως έχουν μέσα νέα ζευγάρια και οικογένεις με SUV, σήμερα διασταύρωσα σχετικά καινούργια Qashqai, 2-3 CRV, Kadjar(!), Kuga, 2-3 XC 60(το προηγούμενο), Χ5, Χ6 με αποκορύφωμα όταν πέρασε από μπροστά μου μες στο χωριό μια παρέα με 1 καινούριο Q5 και 2 Mercedes GLE , όλα εταιρικά μάλλον. Και φυσικά την στροφή του κοινού την έχουν καταλάβει και οι κατασκευαστές πχ: https://jalopnik.com/fiat-chrysler-prep ... 1819833541
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#447857
Deleted User 1 έγραψε:Ρε συ αλληλένδετα είναι όλα. Τα τη Μ3 Ε30 πούλαγε 316 με 42hp με τη σέσουλα. Φαντάζομαι οι τότε σκληροπυρηνικοί έλεγαν τα ίδια που λες εσύ τωρα. Που είναι το δύσκολο στο να παραβλέψεις αυτό που σε χαλάει και να εστιάσεις σ' αυτό που σ' αρέσει?

Αν πρέπει να πουλάει 100Κ Χ2 για να βγάλει Μ4 CS τότε so be it. Ρώτα κι εμάς τους αλφίστες τι σημαίνει να μην έχεις γκάμα --> μουλάρια που φέρνουν το χρήμα στα ταμεία. :iconcool:


Eτσι ακριβως ειναι , συν τις νορμες για τους ρυπους. Προστιθενται στην γκαμα περισσοτερα μοντελα και κατα κυριο λογο με χαμηλοτερους ρυπους απο των M Cars, ωστε να μπορουν να συνεχιζουν να παραγουν και καποια ρυπογονα Μ
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#447880 Όχι ότι το μάρκετινγκ δεν παίζει το ρόλο του αλλά αφού ο κόσμος θέλει και αγοράζει SUV σε βάρος άλλων κατηγοριών αν δεν βγάλεις SUV θα χάσεις πωλήσεις. Νομίζετε έχει τη δυνατότητα η BMW (ή σχεδόν οποιαδήποτε άλλη μαζική αυτοκινητοεταιρεία) τη δυνατότητα να διαλέγει και να επιβάλει το είδος αυτοκινήτων που θα πάρει ο κόσμος; Porsche, Bentley, Maserati βγάζουν SUV. Γιατί τους άρεσε ή εξέφραζε τη φιλοσοφία της μάρκας; Όχι φυσικά, μόνο και μόνο επειδή πουλάνε. Και τα SUV πουλάνε είτε είναι Daihatsu, Nissan, Opel είτε BMW, Mercedes κλπ. Μόνο η Ferrari ακόμα αντιστέκεται αλλά κι αυτή βάζει νερό στο κρασί της (υβριδικά). Όποιος δεν βγάλει αυτό που ζητάει ο αγοραστής θα χάσει, λεφτά και μερίδιο αγοράς. Και όσο αδυνατίζει τόσο πιο δύσκολο θα είναι να προωθήσει αυτά που θέλει, αυτά που ας πούμε χαρακτηρίζουν τη μάρκα. Οπότε ναι, θέλεις τα X1-2-3-4-5-6 για να έχεις τα Μ1-2-3-4-5... Και μάλιστα όσο μεγαλώνει το μερίδιο της BMW στην αγορά τόσο πιο πολλά ειδικά οχήματα θα μπορεί να βγάλει. Είτε είναι Μ είτε i είτε ποιος ξέρει τι άλλο μας περιμένει....
Άβαταρ μέλους
By iceman
#447921 Άσε που για κάποιους λιγότερους μυημένους ακόμα και η πρόσθιοκινητη Χ1 είναι πολύ καλύτερη οδηγικά από οποιοδήποτε κουβαδάκι οδηγούσε ως τότε. Δεν γεννήθηκαν όλοι petrolheads.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#447965 Και εγώ ήμουν στην αρχή κατά των SUV, αλλά με τον καιρό άλλαξα...
Μεγάλο ρόλο παίζει κ το στήσιμο του εκάστοτε SUV όμως.

πχ το sportsvan καλό αλλά για πάντα δε θα ήθελα να το οδηγώ...
το Χ3 πιο ωραίο οδηγικά μου κάθεται... παλιά σκεφτόμουν station wagon γιατί μου άρεσε η χαμηλή θέση οδήγησης. από την άλλη με οικογένεια, βάλες παιδιά στο αμάξι κτλ, ένα SUV είναι πιο άνετο... εφόσον θα έχω cabrio για εμένα κ η :inlove: αρέσκεται σε X3 ΚΑΙ μου αρέσει κ εμένα, αποφάσισα για Χ3. Χ5 μου φαίνεται τεράστιο, περίπτερο...


< >
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#447970 The bigger the better γιατρε μου. Αν σηκώνεις οικονομικά το χ5 κ δεν έχεις θέμα με ανεύρεση θεσης στάθμευσης που υποθέτω δεν έχεις, προχώρα. Θα εισαι υπεράνετος!
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#447980
Kon5 έγραψε:The bigger the better γιατρε μου. Αν σηκώνεις οικονομικά το χ5 κ δεν έχεις θέμα με ανεύρεση θεσης στάθμευσης που υποθέτω δεν έχεις, προχώρα. Θα εισαι υπεράνετος!

Κωνσταντίνε το Χ5 δεν έχει παραπάνω χώρο από αυτόν που χρειάζομαι καθημερινά. καλύπτομαι και με το Χ3. Δλδ τα επόμενα 5 χρόνια θέλω να χωρά ένα καρότσι, ψώνια, άντε και 2-3 βαλίτσες όταν πηγαίνω στο αεροδρόμιο... Αν πρόκειται για μεγάλα ταξίδια, τότε θα αγοράσω μάλλον μπαγαζιέρα. Από την άλλη κάθε μέρα η :inlove: με το Χ5 είναι δύσκολο. Τα κλειστά πάρκινγκ είναι οριακά για τον όγκο του, δεν ανούγουν οι πόρτες εύκολα τότε κτλ... Για την καθημερινότητα μάλλον προκαλεί προβλήματα παρά βοηθά... Το κλειστό πάρκινγκ που θα έχω θα το χωρά άνετα, αλλά τα ιδιωτικά έξω δύσκολα.
Βέβαια θα έχω και το Golf-άκι ως 3ο αμάξι, αλλά στόχος είναι να χρησιμοποιούμε το Χ3 και να μην κάθεται. Το Golf θα είναι ο χαμάλης...