Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#746265 Οικονομικό και ωρίμανσης της τεχνολογίας.

Ας γίνει πραγματικά μαζική η παραγωγή ηλεκτρικών ώστε να πέσουν οι τιμές, να γίνει και το beta testing απο τους πρωτοπόρους και βλέπουμε.


Επίσης 40+10 για μικρομεσαίο ηλεκτρικό και φωτοβολταϊκά δεν τα λες λίγα και με αισιόδοξη εξοικονόμηση 400 (150 ρευμα, 150 καύσιμα, 100 λοιπά έξοδα, τέλη, service κλπ) ευρώ από καύσιμα ρεύμα κλπ τον μήνα θες πάνω από 10 χρόνια για απόσβεση, πάνω που θα θες και μπαταρίες δηλαδή

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#746277
dimik έγραψε:Οικονομικό και ωρίμανσης της τεχνολογίας.

Ας γίνει πραγματικά μαζική η παραγωγή ηλεκτρικών ώστε να πέσουν οι τιμές, να γίνει και το beta testing απο τους πρωτοπόρους και βλέπουμε.


Επίσης 40+10 για μικρομεσαίο ηλεκτρικό και φωτοβολταϊκά δεν τα λες λίγα και με αισιόδοξη εξοικονόμηση 400 (150 ρευμα, 150 καύσιμα, 100 λοιπά έξοδα, τέλη, service κλπ) ευρώ από καύσιμα ρεύμα κλπ τον μήνα θες πάνω από 10 χρόνια για απόσβεση, πάνω που θα θες και μπαταρίες δηλαδή

< >

Βαλε και τα μαμησιατικα που σου βγαζει καθε 3 και λιγο... :shifty: και οσο παλιωνει τοσο θα βγαζει... :shifty:

Ασε που για ποια αποσβεση μιλας;
Στα αυτοκινητα δεν υπαρχει αυτο το πραγμα, χανουν λεφτα απο την πρωτη μερα και αποσβεση δεν κανεις ποτε! Για υπολογισε ποσο αγορασες την BMW, ποσα σου εφαγε σε βλαβες και ποσα την πουλας σημερα; :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#746279 Πολλά δε λες 10 για φ/β?
Παντως θα εκπλαγώ αν η Κύπρος δεν σπρώξει φουλ τα ηλεκτρικά.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#746294 Απ' ότι έχω καταλάβει η Κύπρος παίζει πολύ με φτηνά μεταχειρισμένα από UK και Japan.

Δεν είναι εύκολη η μετάβαση

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#746298 @Νίκος Παππάς

Ναι δεν έχει απόσβεση στο αυτοκίνητο αλλά αξία που απομένει όταν αποφασίσεις να το πουλησεις, ένα ηλεκτρικό 10ετιας με πεσμενες μπαταρίες πιστεύω θα έχει χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του.

Το BMW ευτυχώς το πήρα φτηνά, 10Κ και πουλιέται κανένα 7ρι πάνω κάτω αφού είναι μοντέλο 2010. Έχασα μεν 5-6Κ από βλάβες και απομείωση αλλά αν τα βάλεις κάτω πάλι λιγότερο από το να το αγόραζα καινούριο.

@drifter

5Κ είναι το λιγότερο για ΦΒ 3kw και ανεβαίνει εκθετικά συν κάτι κρυφά κόστη από εξτρα ηλεκτρολόγους και εξοπλισμό που ίσως χρειαστεί.
Εγώ παράλληλα θέλω να βάλω και σκεπή με κεραμίδι πριν τα ΦΒ και για να γίνει αυτό πρέπει να περάσει ο έλεγχος της πολεοδομίας που αργεί, αλλιώς θα είχα βάλει ήδη.


@bibentum

UK πριν το brexit, τώρα έχει 19% ΦΠΑ στην εισαγωγή, συμφέρει μόνο για σπάνια και πανάκριβα αυτοκίνητα. Από Ιαπωνία που το έψαξα/ψαχνω πχ ένα Cx30 1-2 ετών αυτόματο με πολύιγα χλμ βγαίνει 25-30, τα μικρά τύπου Note, Swift, Mazda 2 τα παίρνεις με 10-12Κ μοντέλα 19-20 με 40.000χλμ μαξ, ένα Mazda 3 το πολύ 20.000 πάλι ίδιας κατάστασης.

Είχε βγει επιδότηση για αυτοκίνητα με κάτω από 50γρ ρύπους, 9000 ευρώ για πλήρως ηλεκτρικά και 7.500 για phev-hybrid.
Το Renault Captur πχ το αγόραζες γύρω στα 25.000.
Οι αιτήσεις συμπληρωθηκαν την πρώτη μέρα

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#746302
dimik έγραψε:@Νίκος Παππάς

Ναι δεν έχει απόσβεση στο αυτοκίνητο αλλά αξία που απομένει όταν αποφασίσεις να το πουλησεις, ένα ηλεκτρικό 10ετιας με πεσμενες μπαταρίες πιστεύω θα έχει χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του.

Το BMW ευτυχώς το πήρα φτηνά, 10Κ και πουλιέται κανένα 7ρι πάνω κάτω αφού είναι μοντέλο 2010. Έχασα μεν 5-6Κ από βλάβες και απομείωση αλλά αν τα βάλεις κάτω πάλι λιγότερο από το να το αγόραζα καινούριο.


Ναι αλλα συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια. Καινουργιο το ενα, καινουργιο και το αλλο; Ποσο ειχε το BMW το 10 και ποσα εχασε απο την αξια του οταν το πηρες 10Κ εσυ;
Απλα δεν εχει ακομα ηλεκτρικα μεταχειρισμενα, ειναι νεο φρουτο, οποτε θα πρεπει να περιμενεις λιγο.

Δηλαδη ενα καινουργιο BMW των 40Κ με ενα ηλεκτρικο ιδιας τιμης σε 10 χρονια απο σημερα ποσο θα πωλουνται και ποσο θα εχουν κοστισει σε χρηση, βλαβες, κλπ;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#746306 Το ηλεκτρικό θα πωλείται όσο θα έχει κοστίσει η BMW σε βλάβες.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#746307 Νόμιζα ότι ήταν φτηνότερα τα μεταχειρισμένα dimik



< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#746407
g8777 έγραψε:Το ηλεκτρικό θα πωλείται όσο θα έχει κοστίσει η BMW σε βλάβες.
Το ηλεκτρικό θα πωλείται, η BMW δεν θα πωλείται γιατί κανένας δεν θα πάρει αυτοκίνητο που θα απαγορεύεται να κυκλοφορήσει.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#746547
dimik έγραψε:@Νίκος Παππάς

Ναι δεν έχει απόσβεση στο αυτοκίνητο αλλά αξία που απομένει όταν αποφασίσεις να το πουλησεις, ένα ηλεκτρικό 10ετιας με πεσμενες μπαταρίες πιστεύω θα έχει χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του.

Το BMW ευτυχώς το πήρα φτηνά, 10Κ και πουλιέται κανένα 7ρι πάνω κάτω αφού είναι μοντέλο 2010. Έχασα μεν 5-6Κ από βλάβες και απομείωση αλλά αν τα βάλεις κάτω πάλι λιγότερο από το να το αγόραζα καινούριο.

@drifter

5Κ είναι το λιγότερο για ΦΒ 3kw και ανεβαίνει εκθετικά συν κάτι κρυφά κόστη από εξτρα ηλεκτρολόγους και εξοπλισμό που ίσως χρειαστεί.
Εγώ παράλληλα θέλω να βάλω και σκεπή με κεραμίδι πριν τα ΦΒ και για να γίνει αυτό πρέπει να περάσει ο έλεγχος της πολεοδομίας που αργεί, αλλιώς θα είχα βάλει ήδη

< >


Δεν ισχύει αυτο που λες περι εκθετικής αύξησης. Το κόστος χοντρικά ειναι 1.2ευρώ/kWp εδώ, ίσα ίσα αμα βάλεις και πιο πολλά πέφτει.
Απλά αν εισαι στην Κύπρο, τα 3kWp δεν έχουν νόημα.
Με aircondition 9 μήνες το χρόνο και ηλεκτρικό, πιθανόν θα φτάσεις τα 12-15 αν μπορεις οποτε οντως μιλάς για πανω απο 10άρικο
Άβαταρ μέλους
By dimik
#746552 6 AC στο σπίτι για θερμανση και ψύξη και βάλε και 2 ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να υπάρχει και πρόβλεψη για το μέλλον κάτω από 10Kw δεν θα έπεφτα.

Βέβαια γενικά πληρώνω 120-200 ευρώ τον μήνα μαξ ρεύμα που δεν το θεωρώ πολύ.

< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#746569 Οχι, δεν εχει νόημα. Εν τω μεταξύ δεν ξέρω αν επιτρέπουν πάνω απο 10 για οικιακή, στην Ελλάδα νομίζω πως όχι.

Ειναι ενα πράγμα που θα πρεπει να μπει στο πλάνο πάντως
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746591 10 kWp είναι μια χαρά. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για συνδεδεμένο στο δίκτυο σπίτι, άρα σε αιχμές θα τραβάει από αυτό.
EDIT: Μην ξεχνάμε πως δεν υπάρχει και άπειρος χώρος στην σκεπή επίσης.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746975
kostis20 έγραψε:.Εχω στείλει και έναν φίλο με μια 525d και θα του ανοίξει μοτέρ τις επόμενες μέρες.

< >

Τελικά σήμερα έμαθα ότι δεν πρόλαβε να πάει για την επισκευή μοτέρ γιατί το αμάξι έμεινε στο δρόμο ,μάλλον από σπασμένο κιβώτιο....Και είναι και F11 αυτή ,όχι Ε60.


< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746977
kostis20 έγραψε:.Εχω στείλει και έναν φίλο με μια 525d και θα του ανοίξει μοτέρ τις επόμενες μέρες.

< >

Τελικά σήμερα έμαθα ότι δεν πρόλαβε να πάει για την επισκευή μοτέρ γιατί το αμάξι έμεινε στο δρόμο ,μάλλον από σπασμένο κιβώτιο....Και είναι και F11 αυτή ,όχι Ε60.


< >