- 08 Ιαν 2022, 13:17
#746298
@Νίκος Παππάς
Ναι δεν έχει απόσβεση στο αυτοκίνητο αλλά αξία που απομένει όταν αποφασίσεις να το πουλησεις, ένα ηλεκτρικό 10ετιας με πεσμενες μπαταρίες πιστεύω θα έχει χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του.
Το BMW ευτυχώς το πήρα φτηνά, 10Κ και πουλιέται κανένα 7ρι πάνω κάτω αφού είναι μοντέλο 2010. Έχασα μεν 5-6Κ από βλάβες και απομείωση αλλά αν τα βάλεις κάτω πάλι λιγότερο από το να το αγόραζα καινούριο.
@drifter
5Κ είναι το λιγότερο για ΦΒ 3kw και ανεβαίνει εκθετικά συν κάτι κρυφά κόστη από εξτρα ηλεκτρολόγους και εξοπλισμό που ίσως χρειαστεί.
Εγώ παράλληλα θέλω να βάλω και σκεπή με κεραμίδι πριν τα ΦΒ και για να γίνει αυτό πρέπει να περάσει ο έλεγχος της πολεοδομίας που αργεί, αλλιώς θα είχα βάλει ήδη.
@bibentum
UK πριν το brexit, τώρα έχει 19% ΦΠΑ στην εισαγωγή, συμφέρει μόνο για σπάνια και πανάκριβα αυτοκίνητα. Από Ιαπωνία που το έψαξα/ψαχνω πχ ένα Cx30 1-2 ετών αυτόματο με πολύιγα χλμ βγαίνει 25-30, τα μικρά τύπου Note, Swift, Mazda 2 τα παίρνεις με 10-12Κ μοντέλα 19-20 με 40.000χλμ μαξ, ένα Mazda 3 το πολύ 20.000 πάλι ίδιας κατάστασης.
Είχε βγει επιδότηση για αυτοκίνητα με κάτω από 50γρ ρύπους, 9000 ευρώ για πλήρως ηλεκτρικά και 7.500 για phev-hybrid.
Το Renault Captur πχ το αγόραζες γύρω στα 25.000.
Οι αιτήσεις συμπληρωθηκαν την πρώτη μέρα
< >