Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By alexm
#523953
red_monster έγραψε:
alexm έγραψε:
red_monster έγραψε:
alexm έγραψε:Ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας.
Τι θα πρέπει να προσέξω; Εκτός φυσικά της οροφής.

< Note >


Γιατί όχι την 2.2;
Γιατί δεν έχω βρει καμία αξιοπρεπή έδω πάνω.
Επίσης κοιτάω και για mx5 διλιτρο.

< Note >


https://www.car.gr/13715710-bmw-z4-2-0-book-service

Φαίνεται λουκουμάκι

Τι αγοράζεις με 8500 :metalo: :metalo:

ΠΣ. Δεν το ξέρω το αυτοκίνητο
Και γω αυτό κοιτάω αλλά δεν ξέρω αν προλαβαίνω να κατέβω Αθήνα.
Στη νότια Μακεδονία τα πράγματα είναι σαφώς χειρότερα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Nettos
#523957 Το αυτοκίνητο θα το έχεις για κύριο μεταφορικό μέσο ή για ΣΚ;

Πάντως εαν το παιχνίδι με την πίσω κίνηση παίζει ψιλά στα κριτήρια, δεν ξέρω εάν επαρκεί ο 2.0. Σίγουρα χρειάζεται ενα test drive για να δεις.

Εχω οδηγήσει μερικές φορές την X3 με αυτο το μοτερ αλλα λογικά ειναι πολυ πιο βαριά . Πάντως προβλήματα απο καινουργιο μέχρι τωρα που έχει 120.000km δεν εβγαλε
Άβαταρ μέλους
By alexm
#523959
Nettos έγραψε:Το αυτοκίνητο θα το έχεις για κύριο μεταφορικό μέσο ή για ΣΚ;

Πάντως εαν το παιχνίδι με την πίσω κίνηση παίζει ψιλά στα κριτήρια, δεν ξέρω εάν επαρκεί ο 2.0. Σίγουρα χρειάζεται ενα test drive για να δεις.

Εχω οδηγήσει μερικές φορές την X3 με αυτο το μοτερ αλλα λογικά ειναι πολυ πιο βαριά . Πάντως προβλήματα απο καινουργιο μέχρι τωρα που έχει 120.000km δεν εβγαλε
Καθημερινά δουλειά πηγαίνω με άλλο αμάξι.
Οπότε το z4/mx5 θα εκτελεί χρέη δεύτερου.
Επίσης θεωρώ ότι δεν είμαι και κάνα μεγάλο ταλέντο στην οδήγηση οπότε θέλω κάτι που θα το χαρώ για 2-3 χρόνια σε καμία εκδρομή η σκ Χαλκιδική και τέτοια.
Συν τοις άλλοις μετά τα 96 άλογα του Fiesta δεν πιστεύω να έχω θέμα με τα 126 του μαζντα η τα 150 της μπέμπας.


< Note >
Άβαταρ μέλους
By xenos
#523962 Αν πας για μξ, δαγκωτο 2.0!
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#523963
Nettos έγραψε:Πάντως εαν το παιχνίδι με την πίσω κίνηση παίζει ψιλά στα κριτήρια, δεν ξέρω εάν επαρκεί ο 2.0. Σίγουρα χρειάζεται ενα test drive για να δεις.


Δύσκολα. Εδω ο 2.2 με το ζόρι σε βοηθάει να παίξεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#523964 Για τέτοια παιχνίδια, εγώ θα προτιμούσα ένα ΜΧ5 πάντως, με μόνον αρνητικό σε σχέση με την Ζ4 τους χώρους επιβατών, είναι πιο στριμωγμένο. Κατά τ' άλλα, νομίζω είναι ανώτερο αυτοκίνητο, συγκρινόμενο με μια Ζ4 με μικρό μοτέρ. Αν μιλούσαμε για κάτι πιο δυνατό, τότε θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#523971
xenos έγραψε:Αν πας για μξ, δαγκωτο 2.0!
12 σε όλη την Ελλάδα και πολύ ακριβά. 9-10 χιλιάρικα δεν δίνω εύκολα σε mx5 διλιτρο.
Έχει ένα Θεσσαλονίκη στα 6 αλλά φοβάμαι ότι επειδή έχει αλλάξει 3 φορές χέρια ότι είναι τελείως βιασμενο

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#523976 Μπορεί το 2.0 να είναι καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά μην το πάρεις. τα 1.6 και 1.8 πωλούνται σαν ζεστά ψωμάκια, το 2.0 θα δυσκολευτείς να το δώσεις αν το βαρεθείς (δύσκολο βέβαια το τελευταίο... :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By xenos
#523979 Ναι, παρε το 1.6 και να κανεις ταμα να παρει τα ποδια του.
Φυσικα και οχι!!!!!!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#523980 Να θυμίσω πως το 2.0 έχει τέλη 690€, υπερδιπλάσια από το 1.8. Αυτό, είναι τεράστιο αρνητικό, ενώ και το τεκμήριο είναι σημαντικά μεγαλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#523982
xenos έγραψε:Ναι, παρε το 1.6 και να κανεις ταμα να παρει τα ποδια του.
Φυσικα και οχι!!!!!!
Έχει βγει 16αρι NC? Άδικα μαλωνετε νομίζω.

Τεσπα εδώ έχει τόσους καραγκιόζηδες εμπόρους και ιδιώτες που σπάνε νεύρα.

Ο άλλος γράφει ελληνικής αντιπροσωπείας και στο τηλέφωνο μου λέει είναι από Γερμανία.
Άλλος μου λέει κάνει τα σέρβις μόνος του από το 2010 και δεν έχει αλλάξει ούτε τακακια.
Τι σκατα πίνουν ρε γμτ;

< Note >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#523984 Για μένα αν είναι να μπεις στο club ευεργετών του Έθνους (2λιτρο και άνω), τότε πήγαινε για κάτι πιο δυνατό εν προκειμένω 6κύλινδρο.

Εναλλακτικά το NC 1,8 είναι πολύ vfm επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#523986
alexm έγραψε:
xenos έγραψε:Ναι, παρε το 1.6 και να κανεις ταμα να παρει τα ποδια του.
Φυσικα και οχι!!!!!!
Έχει βγει 16αρι NC? Άδικα μαλωνετε νομίζω.

Τεσπα εδώ έχει τόσους καραγκιόζηδες εμπόρους και ιδιώτες που σπάνε νεύρα.

Ο άλλος γράφει ελληνικής αντιπροσωπείας και στο τηλέφωνο μου λέει είναι από Γερμανία.
Άλλος μου λέει κάνει τα σέρβις μόνος του από το 2010 και δεν έχει αλλάξει ούτε τακακια.
Τι σκατα πίνουν ρε γμτ;

< Note >

NC από 1.8 και πάνω. Το 1.6 το ανέφερα αν κοιτάς και ΝΒ.
Άβαταρ μέλους
By Nettos
#523993 Γενικά οτιδήποτε 2λιτρο και πάνω πωλείται δύσκολα. Μεταξύ mx5 1.8 και bmw 2.0, εφόσον έχεις σκοπό την μεταπώληση πας με κατα τη γνώμη μου στο mazda. Έχεις σχεδόν ίδιες επιδόσεις, χαμηλότερα τέλη και θα το δώσεις πιο εύκολα ιδίως αν αγοράσεις κάτι προσεγμένο με λίγα χλμ.
Άβαταρ μέλους
By Nettos
#523995 Συμφώνω με EDDIE_147. Την Z4 θα την έβαζα στο παιχνιδι εφόσον μιλάμε για 2.2 και πάνω. Ο ήχος του 6κύλιδρου έρωτας... :inlove:

Η κουκούλα στο z4 είναι ηλεκτρική; Αν ναι απο αξιοπιστία πως πάει;