Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Chris
#406597
KWSN-Men έγραψε:Να αναφέρω εδώ ότι και η Ε83 Χ3 είναι αρκούντως rear biased. :innocent:


Να αναφερω κι εγω το ιδιο για την 2 tourer


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#406624
mirage έγραψε:2 γυναίκες και μια μπεμπεκα. Αστα βραστα

< >


:metalo: :metalo: Σωστός σε όλα του ο μιραγκές! :innocent: :lol: :lol: :twisted:


Να σου ζήσουν όλες!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#406636
Chris έγραψε:
KWSN-Men έγραψε:Να αναφέρω εδώ ότι και η Ε83 Χ3 είναι αρκούντως rear biased. :innocent:


Να αναφερω κι εγω το ιδιο για την 2 tourer


< >


:lol: :lol: :lol: :lol:

εμένα πάντως μου αρέσει πολύ με την κατάλληλη ζάντα :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#406671 Οι χαρες του πισωκινητου πολυμορφικου.

< >
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#406688
Chris έγραψε:
KWSN-Men έγραψε:Να αναφέρω εδώ ότι και η Ε83 Χ3 είναι αρκούντως rear biased. :innocent:


Να αναφερω κι εγω το ιδιο για την 2 tourer


< >


:s_thumbsup Επιβεβαιώνω 100%.
Η πρώτη πραγματική μπροσθιοκίνητη με ακέραια αίσθηση πισωκίνητου.
Τώρα, αισίως στα 7000km και συνεχίζουμε. Η :inlove: το χαίρεται στο κλεινόν άστυ, εγώ στα πέριξ.
+ Μπήκαν τα καλοκαιρινά Turanza και βελτιώθηκε η ποιότητα-θόρυβος κύλισης. Διαφορά στη κατανάλωση δεν μπορώ να πω ακόμα..
+ Το steptronic στο Manual φρενάρει σε πολύ καλό βαθμό με τον κινητήρα. Στο D .... :s_bored
+ ξανά... μαλακά πλαστικά και ηχοσύστημα με 12 ηχεία :metalo:
+ αυτονομία

- Μία μικρή ευπάθεια στους ( δυνατούς - ισχυρούς ) πλευρικούς την έχουμε. Όχι κάτι ενοχλητικό, μιας και το είχα συνηθίσει με το παραμικρό στο Jazz.
- Δεν έχω ευχαριστηθεί - καταλάβει το steptronic στο Manual . Είναι πολλές οι 8 σχέσεις, δε λέω, αλλά.. Ή δεν το έχω και πολύ ή κάτι κάνω λάθος..Στο ανέβασμα πολλές φορές αλλάζει μόνο του ( πριν τα κόκκινα ) και στο κατέβασμα ενώ του δίνω να κατεβάσει άλλη μία ( στις 2500 ), δε θέλει..οπότε είμαι σε επιτάχυνση πάντα στο D, σε επιβράδυνση το γυρνάω στο +/- ( ακόμα και στη πόλη με τα 50 )και ξανά D πριν πατήσω πάλι γκάζι.. Τι λέτε? Κάνω ζημιά έτσι? :hmmm: ( εννοώ το γύρισμα D σε +/- ακόμα και στη πόλη με τον τρόπο που περιέγραψα )




@dimik ακριβώς αυτήν εννοείς, έτσι? τη καλή, τη 17αρα :s_thumbsup
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#406690 Σ'ωραίος :thumbsup:

Θα την δείξω στην σύζυγο για να δει το επόμενο της αυτοκίνητο :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#406692
nomarxis έγραψε:
Chris έγραψε:
KWSN-Men έγραψε:Να αναφέρω εδώ ότι και η Ε83 Χ3 είναι αρκούντως rear biased. :innocent:


Να αναφερω κι εγω το ιδιο για την 2 tourer


< >


:s_thumbsup Επιβεβαιώνω 100%.
Η πρώτη πραγματική μπροσθιοκίνητη με ακέραια αίσθηση πισωκίνητου.

:omg:
Αυτό πρέπει να το προτείνουμε και για σύνθημα στην BMW για την καμπάνια για τα νέα της μοντέλα, πολύ δυνατό!
:metalo: :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#406698
Chris έγραψε:
KWSN-Men έγραψε:Να αναφέρω εδώ ότι και η Ε83 Χ3 είναι αρκούντως rear biased. :innocent:


Να αναφερω κι εγω το ιδιο για την 2 tourer


< >


Πόσα άλογα;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#406701 216d. Εχει πανω απο μια εκδοσεις? Εγω παντως τα υπολογιζω γυρω στα 240-245.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#406715
Chris έγραψε:216d. Εχει πανω απο μια εκδοσεις? Εγω παντως τα υπολογιζω γυρω στα 240-245.


Ξανα ματα επιβεβαιώνω:
218d με 2 εκδόσεις..μία με 330 και μία με 400...χωρίς υπολογισμούς... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#406721 Τι να υπολογίσετε ρε παιδιά, το πράγμα μιλάει από μόνο του. :rtfm:
Νομίζω πως η BMW έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, πήρε την εμπειρία της πίσω κίνησης και την μετέφερε αρχικά στα SUV της (βλέπε πρώτες γενιές Χ5 και Χ3 ) και κατόπιν στα πιο σύγχρονα Χ1 και ActiveTourer, που ακόμη και στις εμπροσθοκίνητες εκδόσεις, είναι αρκούντως rear biased στην μετάδοση και προσφέρουν πισωκίνητες συγκινήσεις.
:metalo:
Γενικά, hats off στην ΒΜW, έκανε πάλι το θαύμα της. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#406728
Chris έγραψε:216d. Εχει πανω απο μια εκδοσεις? Εγω παντως τα υπολογιζω γυρω στα 240-245.


Θα γυρίζει εύκολα ε;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#406730

Εδω σε ενα roadtrip στη Γερμανια :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#406735 Εντάξει, αλλά αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα δεν θα ήταν ποτέ δυνατό αν δεν είχαν προηγηθεί άλλα:

Το βίντεο είναι από χιονισμένο δρόμο, γιατί δεν υπάρχουν περιέργως σε άσφαλτο. Λογικά, θα ξεμπαζώνει το οδόστρωμα λόγω βάρους, αυτόματου και rear biased κατανομής.