Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#459888
Giuseppe Busso έγραψε:Τι να σου πω βρε HF.

BTW δεν ξέρω αν έχει διαβάσει, αλλά αν έχω καταλάβει καλά, το Leon FR για την ιστορία, είναι κάτι αντίστοιχο με το Golf GTi αλλά αντί για 2λτ κινητήρα και 210 άλογα έχει τον 1.8. Ε το GTi δεν το το λες και το πιο βαρετό αμάξι του κόζμου.

Ήταν κάτι αντίστοιχο με το golf gti μέχρι τη δεύτερη γενιά που ήταν ξεχωριστό μοντέλο δίλιτρο και αυτό. Στην τρίτη γενιά το fr είναι νομίζω απλώς επίπεδο εξοπλισμού.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#459890
Κίκιζας . έγραψε:
1ον, δεν αρνηθηκα οτι εχουν βγαλει μοτερ της Bmw προβληματα, καποια μαλιστα απαραδεκτα.
...


ε τοτε γιατι λεει ο τυπος στο τζαλοπνικ μαλακιες? Αυτό λεει και αυτος.
Εμ τα πληρωσε,εμ πληρωσε και τις ζημιες,λεει και μαλακιες?
Και εσυ ξερεις επειδή διαβαζεις στα φορουμς?
Συνελθε,και μην ανοίγεις κουβέντες τεχνικης φυσεως,δεν εχεις ιδεα.
αυτό που ειπες με το χοντα πχ.Ουτε για ανεκδοτο δεν μπορεις να συγκρινεις χοντα με οποιοδήποτε γερμανικο, οποιασδηποτε αξιας.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 30 Νοέμ 2017, 17:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#459891 Dimviii σε θέλω ΤΙΤΑΝΑ εδώ μέσα. Πάρε βάλε σου χουν κάνει από το πρωί.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#459894
g8777 έγραψε:Dimviii σε θέλω ΤΙΤΑΝΑ εδώ μέσα. Πάρε βάλε σου χουν κάνει από το πρωί.


μην παρεις χοντα,παρε βαγκ,στη 10ετια τα ιδια θα εχεις πληρωσει. :tomato:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#459895 Βαλβολινες είπες; Τι είναι αυτό;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#459896
Giuseppe Busso έγραψε:
Υπάρχει VAG στα χέρια του πατέρα μου και έχει σκαρφαλώσει όλη την Ελλάδα.
Με τον πλέον, κατά τα λεγόμενα των φόρουμ, αναξιόπιστο κινητήρα της αγοράς. Τον 1.4 Twincharged.
Και 4κίνητο με haldex και υγράκια διαφορικού.
Έχει καμιά 80αριά χιλιάδες χλμ τώρα και είναι μια χαρά.
Άλλαξε όλα αυτά τα χρόνια μια αντλία κομπρέσορα στα 330 κάτι ευρώ με εργασία και ΦΠΑ μέσα στην Κ@ρέντα.
Και;


ετσι μυθος η αναξιπιστια των βαγκ αφου ειχατε και δεν εβγαλαν πρόβλημα. :lol:


Giuseppe Busso έγραψε: Δεν πήρα Honda γιατί θα στο πω όπως θα το έλεγε και ο ΙΚΕ. Είναι μια αηδία.


που είναι ο Γιαννακης :( μου εχει λειψει. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#459898
g8777 έγραψε:Βαλβολινες είπες; Τι είναι αυτό;


είναι αυτό που φταιει όταν βαρανε τα κορωνοπηνια στα Γερμανικα.
δεν φταιει η σχεδιαση/υλικα,φταινε οι βαλβολινες. :(
Αλλα και χοντα να ειχες μην νομιζεις,τα ιδια θα πληρωνες στα 10 χρονια.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#459901 Η μερα της μαρμοτας version 3000000000000000

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#459904
Anonymous Founder έγραψε:Όχι, δεν έχω στοιχεία. Αφού σου είχα πει, με κέρδισες, μην επιμένεις. :s_yes


Bρε συ Γρηγορη, προσπαθω με αυτο τον τροπο να σου πω, οτι η δικη σου εμπειρια, αλλες 5-6 αρνητικες σε fora και κουβεντες 2-3 μηχανικων σε ενα συνεργειο, δεν αποτελουν γενικευση, δεν αποτελουν πλειοψηφια, δεν αποτελουν ολο αυτο συμπερασμα που βγαζεις για τα περι λεμονιων...
Τοσο δυσκολο ειναι?

Anonymous Founder έγραψε:Το μοτέρ μου παράχθηκε για 4 χρόνια. Και ενώ ήδη υπήρχε η Prince επιλογή στα MINI, δεν μπήκε ποτέ στην E8x , E9x σειρά. Μπήκε βέβαια μετά στην F2x και F3x.
Αλλά ΟΚ, εσύ αν δεν σου δώσω στοιχεία με πολλαπλασιαστές ανά τεμάχιο και ανά s/n δεν με πιστεύεις. :s_dunno


Ελεγες για το prince οτι ηταν λεμονι, οτι το αλλαξαν συντομα...Σου απαντησα, οτι 8 χρονια κρατησε η παραγωγη του, βραβευτηκε συνεχως στην κατηγορια κυβισμου, με δραμματικες αλλαγες σε νορμες να επονται απο το 2015 και επειτα, σου το αναφερω και αυτο και τωρα μου λες για το μοτερ σου... :dizzy:

Kαι ο Ν53 κρατησε 8 χρονια και ο S54 κρατησε 9 χρονια. Μοτερ της Bmw ειναι και αυτα

Δεν λεω οτι ΔΕΝ σε πιστευω, λεω απλως οτι δεν σημαινει οτι ολα αυτα αποτελουν γενικευση, οτι δεν αποτελουν τοσο μεγαλο ποσοστο που να θεωρουνται λεμονια, αυτο λεω...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459905 Η VW ετοιμάζεται να αφήσει πάντως εκτός ΗΠΑ το DSG μετά από τα προβλήματα (και τις αγωγές...)
http://www.autonews.com/article/2015120 ... vor-in-u.s.
Ήδη το νέο Arteon θα έχει κιβώτιο Aisin (8άρι, λογικά σαν αυτό που έχει η BMW στην εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα)
Επίσης, παλιότερα έλεγαν πως το ίδιο θα κάνει για τα μικρά πόλης, κι εκεί φαίνεται θα ακολουθηθεί η επιλογή του μετατροπέα ροπής:
https://www.goauto.com.au/news/volkswag ... 16459.html

Μπορεί και να μην το κάνει, αλλά όλα αυτά και μαζί με τα παράπονα και άλλων αγοραστών κάτι λένε. Η FIAT ουσιαστικά έπαψε να επενδύει στο δικό της διπλοσύμπλεκτο και πλέον αγοράζει από άλλους κατασκευαστές το 9άρι με μετατροπέα ροπής.

Λίστες και excelάκια δεν έχω, αλλά εμένα τα παραπάνω μου αρκούν. :s_hang

Δεν επανέρχομαι στα μοτέρ της BMW. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#459911
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
1ον, δεν αρνηθηκα οτι εχουν βγαλει μοτερ της Bmw προβληματα, καποια μαλιστα απαραδεκτα.
...


ε τοτε γιατι λεει ο τυπος στο τζαλοπνικ μαλακιες? Αυτό λεει και αυτος.
Εμ τα πληρωσε,εμ πληρωσε και τις ζημιες,λεει και μαλακιες?


Ναι μαλακιες λεει, ΓΕΝΙΚΕΥΕΙ πως το λενε, Ελληνικα δεν καταλαβαινεις? :protest:

Τα εβγαλε "γιγαντιες κουραδες" ετσι επειδη ειχε 5 Bmw και επειδη ειπε οτι και οι 5 του εβγαλαν προβληματα...
Στα παπαρια μας και εμας, κωστης παλαμας! :lol:

Παρηχθησαν 3-5(?) εκατ μοτερ Bmw για τα μοντελα-δεκαετια που αντιστοιχουν στα αμαξια που πηρε και βγηκε ο λεβιες να μας πει για 5 δικα του και 5 των φιλων του... :metalo:

Ειπε αναλυτικα, τι και πως? Σε μτχ αυτοκινητα 2ο 3ο χερι? Εκανε ολα τα προβλεπομενα?
ΔΕΝ ΛΕΕΙ!
Απλως πεταει σκατα στον ανεμιστηρα!

dimviii έγραψε:Και εσυ ξερεις επειδή διαβαζεις στα φορουμς?


Σιγουρα ξερω κατι περισσοτερο, με βαση και μονο την απλη λογικη...Μονο τα σχολια απο κατω να διαβαζες κατι θα επαιρνες χαμπαρι...
Σιγουρα ξερω οτι εαν δεν στοιχειοθετεις μια "καταγγελια" , με "τιτλο" κολαφο, με επιχειρηματα και σοβαρες ενδειξεις, η ιστορια βρωμαει απο παντου. Και ο τυπος αυτο κανει...

dimviii έγραψε:Συνελθε,και μην ανοίγεις κουβέντες τεχνικης φυσεως,δεν εχεις ιδεα.
αυτό που ειπες με το χοντα πχ.Ουτε για ανεκδοτο δεν μπορεις να συγκρινεις χοντα με οποιοδήποτε γερμανικο, οποιασδηποτε αξιας.


Σωπα καλε, περιμενω εσενα με τα καμμενα λαμπακια στο "τσιμπα-τσιου" να μου μαθεις...

Δεν εχεις μονο εσυ Ιαπωνικο αυτοκινητο...Ειχε και ο πατερας μου Mitsubishi απο το 1972 και Honda απο το 1991. Και ξερουμε και τα κοστουμια του Σαρακακη, και του Παπρα και του Σιδερατου του μακαριτη...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#459951
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
1ον, δεν αρνηθηκα οτι εχουν βγαλει μοτερ της Bmw προβληματα, καποια μαλιστα απαραδεκτα.
...


ε τοτε γιατι λεει ο τυπος στο τζαλοπνικ μαλακιες? Αυτό λεει και αυτος.
Εμ τα πληρωσε,εμ πληρωσε και τις ζημιες,λεει και μαλακιες?


Ναι μαλακιες λεει, ΓΕΝΙΚΕΥΕΙ πως το λενε, Ελληνικα δεν καταλαβαινεις? :protest:

Τα εβγαλε "γιγαντιες κουραδες" ετσι επειδη ειχε 5 Bmw και επειδη ειπε οτι και οι 5 του εβγαλαν προβληματα...
Στα παπαρια μας και εμας, κωστης παλαμας! :lol:

Παρηχθησαν 3-5(?) εκατ μοτερ Bmw για τα μοντελα-δεκαετια που αντιστοιχουν στα αμαξια που πηρε και βγηκε ο λεβιες να μας πει για 5 δικα του και 5 των φιλων του... :metalo:

Ειπε αναλυτικα, τι και πως? Σε μτχ αυτοκινητα 2ο 3ο χερι? Εκανε ολα τα προβλεπομενα?
ΔΕΝ ΛΕΕΙ!
Απλως πεταει σκατα στον ανεμιστηρα!

dimviii έγραψε:Και εσυ ξερεις επειδή διαβαζεις στα φορουμς?


Σιγουρα ξερω κατι περισσοτερο, με βαση και μονο την απλη λογικη...Μονο τα σχολια απο κατω να διαβαζες κατι θα επαιρνες χαμπαρι...
Σιγουρα ξερω οτι εαν δεν στοιχειοθετεις μια "καταγγελια" , με "τιτλο" κολαφο, με επιχειρηματα και σοβαρες ενδειξεις, η ιστορια βρωμαει απο παντου. Και ο τυπος αυτο κανει...

dimviii έγραψε:Συνελθε,και μην ανοίγεις κουβέντες τεχνικης φυσεως,δεν εχεις ιδεα.
αυτό που ειπες με το χοντα πχ.Ουτε για ανεκδοτο δεν μπορεις να συγκρινεις χοντα με οποιοδήποτε γερμανικο, οποιασδηποτε αξιας.


Σωπα καλε, περιμενω εσενα με τα καμμενα λαμπακια στο "τσιμπα-τσιου" να μου μαθεις...

Δεν εχεις μονο εσυ Ιαπωνικο αυτοκινητο...Ειχε και ο πατερας μου Mitsubishi απο το 1972 και Honda απο το 1991. Και ξερουμε και τα κοστουμια του Σαρακακη, και του Παπρα και του Σιδερατου του μακαριτη...


https://twitter.com/19mvl80/status/935945515417702400
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#460749
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#461564 Γερμανικός οργανισμός έβγαλε σήμερα κ τη BMW στον έλεγχο της 320 d πως κλέβει στις εκπομπές ρίπων, όπως αναμενόταν.

Diesel Gate πάλι


< >
Άβαταρ μέλους
By iceman
#461787
PeterPan έγραψε:Γερμανικός οργανισμός έβγαλε σήμερα κ τη BMW στον έλεγχο της 320 d πως κλέβει στις εκπομπές ρίπων, όπως αναμενόταν.

Diesel Gate πάλι


< >


Δεν πιστεύω ότι υπήρξε ποτε καθαρός diesel κινητήρας.
Έβαλαν μερικά φίλτρα έκαναν όλοι και μερικά μαϊμού τεστ για να κέρδισαν χρόνο στο δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση και τώρα σκάνε ολα στη σειρά.