Είναι δυνατόν μετά από 1877 σελίδες να επικρατεί τέτοια σιωπή των προπελών;
Τι γίνεται, υπάρχουμε; Και αν ναι τότε ποιοι είμαστε, που είμαστε, τι ζητάμε....;;
γαντζώνουν καλά σε στεγνό,για βροχή πολύ λίγα πράγματα , ο δε ήχος τους μου ξύνουν τα αυτιά και την τσέπη γι αλλαγή.
πσ.καλως σας (ξανά)βρήκα
Είναι φυσικά καλύτερη από A3, TT diesel και από το ...μη με μαλώσετε, το εξετάζω και το civic 2.2 diesel....
από 2007 και μετά βλέπω πολλές αυτόματες E90-E92 330d...φοβάμαι τα αυτόματα και την διάρκειά τους...από την άλλη βλέπω Mercedes να μην έχουν κανένα πρόβλημα...
vengas έγραψε:Καλά από Z4 3.0 καταλήγω να κοιτάζω 330d λόγω οικονομίας καυσίμου και καλών επιδόσεωνΕιδικά σε ντίζελ με σχετικά μικρό εύρος στροφών το αυτόματο βολεύει. Και τα σύγχρονα παραδοσιακά αυτόματα μάλλον είναι τα πιο αξιόπιστα κιβώτια (εκτός από ειδικές εξαιρέσεις προβληματικών που δεν νομίζω να αφορούν την BMW). Και τα αυτόματα υποτίθεται τα διαλέξανε άνθρωποι που δεν πιέζαν τα αυτοκίνητά τους (γιατί τότε θα έπαιρναν χειροκίνητο).
Είναι φυσικά καλύτερη από A3, TT diesel και από το ...μη με μαλώσετε, το εξετάζω και το civic 2.2 diesel....
από 2007 και μετά βλέπω πολλές αυτόματες E90-E92 330d...φοβάμαι τα αυτόματα και την διάρκειά τους...από την άλλη βλέπω Mercedes να μην έχουν κανένα πρόβλημα...
Από αναλώσιμα συντήρηση δεν θέλουν συμπλέκτη, ρουλεμάν, πλατώ και είτε δεν θέλουν τίποτα (lifelong λέει η BMW) είτε αν θέλεις να το βοηθήσεις αλλάζεις κάθε 80-100.000 φίλτρο λάδια.
Αν δεν φοβάσαι το μετά μπορείς να βρεις 6άρες σε καλές τιμές.... Κοίτα και Α4-Α5 αλλά νομίζω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσεις τις ανάγκες σου σε διαστάσεις και χώρους.
Αν θέλεις cabrio και δεν έχεις 2ο αμάξι, το Ζ4 είναι δύσχρηστο κτλ... ΙΚΕΑ, ταξίδι με 2ο άτομο κτλ...
δες κ τα στατιστικά τους σε κατανάλωση κτλ...
http://autokatalog.autoscout24.de//bmw/ ... utokatalog
When the going gets tough, the tough get going
αλλά θα πάιξουν πολλά πράγματα ρόλο, μπορεί και να πάρω το Civic για κανένα χρόνο και μετά να μεταπηδήσω σε 330d καλά μη βαράτε
από ότι βλέπω στα φόρουμ, οι τιμές των ανταλλακτικών δεν έχουν και τρομερη διαφορά από τα Civic πχ εάν πηγαίνω σε BMW individuals και όχι φυσικά στην αντιπροσωπεία
απλά η μεγαλύτερη βλάβη που μπορεί να τύχει είναι πχ αλλαγή διαφορικού(?)...η αλλαγη τούρμπο πραγματοποιείται μετά τα 80κ μίλια οπότε δε με πολυνοιάζει, κοιτάζω μέχρι 60-65κ μίλια...αν και βλέπω ότι πανω κάτω τα ίδια με το Civic κοστίζει
ευχαριστώ για όλες τις ινφο
η 335d τι λέει? δεν πιστεύω να έχει την αξιοπιστία της 335 βενζινης