Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 007
#8669

:yahoo:
Άβαταρ μέλους
By prof
#9956 Ωραία! Πάμε πάλι με καλά. :s_yes

Image


Resize αντί IMG [mod]
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#13110 Χμ....γιατί δεν έχουμε κίνηση εδώ; Και δεν είναι ότι έχει το παλιό φόρουμ, από τις 6/9/14 έχει να γραφτεί κάτι κι εκεί.
Είναι δυνατόν μετά από 1877 σελίδες να επικρατεί τέτοια σιωπή των προπελών;

Τι γίνεται, υπάρχουμε; Και αν ναι τότε ποιοι είμαστε, που είμαστε, τι ζητάμε....;;
Άβαταρ μέλους
By axem
#13978 δεν βλέπω την ώρα να αλλάξω τα ρανφλατ (πιρέλι εφισιεντ γκριπ) σε 5 μήνες και 11κ χλμ με 116δ.
γαντζώνουν καλά σε στεγνό,για βροχή πολύ λίγα πράγματα , ο δε ήχος τους μου ξύνουν τα αυτιά και την τσέπη γι αλλαγή.

πσ.καλως σας (ξανά)βρήκα
Άβαταρ μέλους
By pik.
#17051 Πόσο όμορφα φώτα....Ακόμα Δεν έχω χωνέψει τα φώτα L
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#17175
Άβαταρ μέλους
By vengas
#18758 Καλά από Z4 3.0 καταλήγω να κοιτάζω 330d λόγω οικονομίας καυσίμου και καλών επιδόσεων :lol:
Είναι φυσικά καλύτερη από A3, TT diesel και από το ...μη με μαλώσετε, το εξετάζω και το :s_sarcastic civic 2.2 diesel....
από 2007 και μετά βλέπω πολλές αυτόματες E90-E92 330d...φοβάμαι τα αυτόματα και την διάρκειά τους...από την άλλη βλέπω Mercedes να μην έχουν κανένα πρόβλημα...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#18884
vengas έγραψε:Καλά από Z4 3.0 καταλήγω να κοιτάζω 330d λόγω οικονομίας καυσίμου και καλών επιδόσεων :lol:
Είναι φυσικά καλύτερη από A3, TT diesel και από το ...μη με μαλώσετε, το εξετάζω και το :s_sarcastic civic 2.2 diesel....
από 2007 και μετά βλέπω πολλές αυτόματες E90-E92 330d...φοβάμαι τα αυτόματα και την διάρκειά τους...από την άλλη βλέπω Mercedes να μην έχουν κανένα πρόβλημα...
Ειδικά σε ντίζελ με σχετικά μικρό εύρος στροφών το αυτόματο βολεύει. Και τα σύγχρονα παραδοσιακά αυτόματα μάλλον είναι τα πιο αξιόπιστα κιβώτια (εκτός από ειδικές εξαιρέσεις προβληματικών που δεν νομίζω να αφορούν την BMW). Και τα αυτόματα υποτίθεται τα διαλέξανε άνθρωποι που δεν πιέζαν τα αυτοκίνητά τους (γιατί τότε θα έπαιρναν χειροκίνητο).
Από αναλώσιμα συντήρηση δεν θέλουν συμπλέκτη, ρουλεμάν, πλατώ και είτε δεν θέλουν τίποτα (lifelong λέει η BMW) είτε αν θέλεις να το βοηθήσεις αλλάζεις κάθε 80-100.000 φίλτρο λάδια.

Αν δεν φοβάσαι το μετά μπορείς να βρεις 6άρες σε καλές τιμές.... Κοίτα και Α4-Α5 αλλά νομίζω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσεις τις ανάγκες σου σε διαστάσεις και χώρους. :roll:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#19257 Για Ε92 μιλάμε;
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#19431 Vengas πάρε μια Ε92 ή Ε93 330d και δε θα το μετανιώσεις :)
Αν θέλεις cabrio και δεν έχεις 2ο αμάξι, το Ζ4 είναι δύσχρηστο κτλ... ΙΚΕΑ, ταξίδι με 2ο άτομο κτλ...

δες κ τα στατιστικά τους σε κατανάλωση κτλ...

http://autokatalog.autoscout24.de//bmw/ ... utokatalog
Άβαταρ μέλους
By vengas
#19538 για Ε92, αλλά μπορει και να παίξει και η Ε90...γενικά ότι βρω σε καλύτερη κατασταση(πχ αυτό θα πήγαινα να το έβλεπα εξονγχυστικα--> http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
αλλά θα πάιξουν πολλά πράγματα ρόλο, μπορεί και να πάρω το Civic για κανένα χρόνο και μετά να μεταπηδήσω σε 330d :lol: καλά μη βαράτε :lol: :lol: :lol:
από ότι βλέπω στα φόρουμ, οι τιμές των ανταλλακτικών δεν έχουν και τρομερη διαφορά από τα Civic πχ εάν πηγαίνω σε BMW individuals και όχι φυσικά στην αντιπροσωπεία
απλά η μεγαλύτερη βλάβη που μπορεί να τύχει είναι πχ αλλαγή διαφορικού(?)...η αλλαγη τούρμπο πραγματοποιείται μετά τα 80κ μίλια οπότε δε με πολυνοιάζει, κοιτάζω μέχρι 60-65κ μίλια...αν και βλέπω ότι πανω κάτω τα ίδια με το Civic κοστίζει
ευχαριστώ για όλες τις ινφο :thumbsup:
η 335d τι λέει? δεν πιστεύω να έχει την αξιοπιστία της 335 βενζινης :lol: