Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#813069
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#813980 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Πάντως εγώ που πέτυχα τη νέα 2άρα στο δρόμο, λέω ότι χάνει πολύ από φωτογραφίες.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#814219 Speaking of M2

Το αυτοκίνητο του νέου μου μηχανικού.

Όχι δεν έπαθε κάτι το δικό μου έτσι για έλεγχο το πήγα και τελικά όλα καλά. Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#814220 898m ζάντα;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#814230
dimik έγραψε:
Όχι δεν έπαθε κάτι το δικό μου έτσι για έλεγχο το πήγα και τελικά όλα καλά.


Α, θέλουν έλεγχο κάθε τρεις και λίγο οι BMW;;; Σαν να λέμε ένα τσεκ απ κάθε τρίμηνο;; :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#814241
markvag έγραψε:
dimik έγραψε:
Όχι δεν έπαθε κάτι το δικό μου έτσι για έλεγχο το πήγα και τελικά όλα καλά.


Α, θέλουν έλεγχο κάθε τρεις και λίγο οι BMW;;; Σαν να λέμε ένα τσεκ απ κάθε τρίμηνο;;
Γιατί είμαι λίγο παρανοϊκός και σε κάθε τσικ που θα κάνει το πάω μια βόλτα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#814245
drdino έγραψε:898m ζάντα;
Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται. Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#814249
dimik έγραψε:Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται.

κουκλι! :inlove:
τι ειναι αυτο?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#814252
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται.

κουκλι! :inlove:
τι ειναι αυτο?
https://www.bimmerworld.com/Engine/Camshafts/Upgraded-Crank-Hub-M2-M3-M4-S55.html
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#814254
dimik έγραψε:
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται.

κουκλι! :inlove:
τι ειναι αυτο?
https://www.bimmerworld.com/Engine/Camshafts/Upgraded-Crank-Hub-M2-M3-M4-S55.html


το παιρνω πισω το κουκλι. :x ακομα μοτερ δεν εχουν μαθει να φτιαχνουν?

Failed crank hubs have been reported throughout the S55 community, leading to valid worries about the integrity of the stock hub/bolt/sprocket assembly. A failed hub that has spun will cause the engine valve timing to skip or jump, potentially causing widespread engine damage. This new double-keyed and two-piece crank hub from SSR Performance has been well-documented to be a a great alternative upgrade over the stock design.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#814261
dimviii έγραψε:
το παιρνω πισω το κουκλι. :x ακομα μοτερ δεν εχουν μαθει να φτιαχνουν?



Σου έχω ωραίο Cupra Station 4κούνα αυτό και με DSG καλό, αντοχής στα 27Κ. Κάνε λίγο παζάρι.
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -seat-leon

Ντίμη αυτό πάει 500-550 άλογα εύκολα και φθηνά και παραμένει βολτάδικο.


BARHonda έγραψε:Φτιάξανε τους πολλαπλασιαστές όμως

:thumbsup: :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By g8777
#814262
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:
το παιρνω πισω το κουκλι. :x ακομα μοτερ δεν εχουν μαθει να φτιαχνουν?



Σου έχω ωραίο MX-5 4κούνα αυτό και με αυθεντικη δισκοσβαρνα , αντοχής στα 8,7Κ. Κάνε λίγο παζάρι ρε γμενε
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... mazda-mx-5
Ντίμη αυτό πάει 500-550 άλογα και ξηνταδγιο μπλαρια εύκολα και φθηνά και παραμένει βολτάδικο.



:metalo: :metalo: :metalo: :metalo: