Πάντως εγώ που πέτυχα τη νέα 2άρα στο δρόμο, λέω ότι χάνει πολύ από φωτογραφίες.
Το αυτοκίνητο του νέου μου μηχανικού.
Όχι δεν έπαθε κάτι το δικό μου έτσι για έλεγχο το πήγα και τελικά όλα καλά.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
dimik έγραψε:
Όχι δεν έπαθε κάτι το δικό μου έτσι για έλεγχο το πήγα και τελικά όλα καλά.
Α, θέλουν έλεγχο κάθε τρεις και λίγο οι BMW;;; Σαν να λέμε ένα τσεκ απ κάθε τρίμηνο;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Γιατί είμαι λίγο παρανοϊκός και σε κάθε τσικ που θα κάνει το πάω μια βόλτα.dimik έγραψε:
Όχι δεν έπαθε κάτι το δικό μου έτσι για έλεγχο το πήγα και τελικά όλα καλά.
Α, θέλουν έλεγχο κάθε τρεις και λίγο οι BMW;;; Σαν να λέμε ένα τσεκ απ κάθε τρίμηνο;;
drdino έγραψε:898m ζάντα;Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται.
dimik έγραψε:Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται.
κουκλι!
τι ειναι αυτο?
dimviii έγραψε:https://www.bimmerworld.com/Engine/Camshafts/Upgraded-Crank-Hub-M2-M3-M4-S55.htmldimik έγραψε:Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται.
κουκλι!
τι ειναι αυτο?
dimik έγραψε:dimviii έγραψε:https://www.bimmerworld.com/Engine/Camshafts/Upgraded-Crank-Hub-M2-M3-M4-S55.htmldimik έγραψε:Stage 2, 4pin crank hub, ξαπλώστρα πίσω και δεν συμμαζεύεται.
κουκλι!
τι ειναι αυτο?
το παιρνω πισω το κουκλι. ακομα μοτερ δεν εχουν μαθει να φτιαχνουν?
Failed crank hubs have been reported throughout the S55 community, leading to valid worries about the integrity of the stock hub/bolt/sprocket assembly. A failed hub that has spun will cause the engine valve timing to skip or jump, potentially causing widespread engine damage. This new double-keyed and two-piece crank hub from SSR Performance has been well-documented to be a a great alternative upgrade over the stock design.
dimviii έγραψε:
το παιρνω πισω το κουκλι. ακομα μοτερ δεν εχουν μαθει να φτιαχνουν?
Σου έχω ωραίο Cupra Station 4κούνα αυτό και με DSG καλό, αντοχής στα 27Κ. Κάνε λίγο παζάρι.
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -seat-leon
Ντίμη αυτό πάει 500-550 άλογα εύκολα και φθηνά και παραμένει βολτάδικο.
BARHonda έγραψε:Φτιάξανε τους πολλαπλασιαστές όμως
Giuseppe Busso έγραψε:dimviii έγραψε:
το παιρνω πισω το κουκλι. ακομα μοτερ δεν εχουν μαθει να φτιαχνουν?
Σου έχω ωραίο MX-5 4κούνα αυτό και με αυθεντικη δισκοσβαρνα , αντοχής στα 8,7Κ. Κάνε λίγο παζάρι ρε γμενε
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... mazda-mx-5
Ντίμη αυτό πάει 500-550 άλογα και ξηνταδγιο μπλαρια εύκολα και φθηνά και παραμένει βολτάδικο.