Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#807621
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:edit: Επίσης δεν δέχομαι με τίποτα το ότι δεν έβγαλε κανένα προειδοποιητικό σήμα ότι έχασε την υποβοήθηση των φρένων και σε άφησε να το μάθεις "the hard way"... Τραγικό.


Το ότι δεν το δέχεσαι εσύ με τίποτα, δεν λέει κάτι. Ούτε εγώ δέχομαι τις μπάμιες, αλλά τι να γίνει; Το κόκκινο λαμπάκι των φρένων ανάβει μόνο όταν πατήσεις φρένο και διαγνώσει μικρότερη πίεση στο σύστημα. Τότε όμως δεν θα έχεις και φρένα. Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα. Για αυτό οι παλιοί έλεγαν να κάνεις ένα πάτημα στα φρένα στα 1-2 μέτρα με το που θα ξεκινήσεις... Τώρα ίσως στα πολύ καινούρια, με brake-by-wire κλπ, να υπάρχει κάτι άλλο, αλλά δεν το έχω δει ποτέ μου.


Μα, και όταν πάτησα και ΔΕΝ είχε πίεση, ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν έβγαλε τίποτα! :lol: :lol: Γενικά, δεν έβγαλε τίποτα!

Τί να λέμε τώρα... για γέλια...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#807652 Ετσι για την ιστορία απλά. Μίλησα με πολύ γνωστό τεχνικό φρένων στην Αγ.Παρασκευη και έβαλε τα γέλια όταν του είπα αν υπάρχει πιθανότητα να φταίει η καθυστέρηση στην αλλαγή υγρού φρένων.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#807661 προφανώς!!! το τύμπανο με την μεμβρανη έχει ένα σωληνάκι που το συνδέει με την πολλαπλή εισαγωγής που έχει την υποπιεση, και μετά την μεμβράνη έχει το σωληνάκι που μεταφέρει την δημιουργημενη υποπιεση ώστε να βοηθήσει την πίεση του ποδιού του οδηγού.
το υγρο των φρενων δεν υπάρχει πουθενά....σε αυτή τη λειτουργια.

.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#807668
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:edit: Επίσης δεν δέχομαι με τίποτα το ότι δεν έβγαλε κανένα προειδοποιητικό σήμα ότι έχασε την υποβοήθηση των φρένων και σε άφησε να το μάθεις "the hard way"... Τραγικό.


Το ότι δεν το δέχεσαι εσύ με τίποτα, δεν λέει κάτι. Ούτε εγώ δέχομαι τις μπάμιες, αλλά τι να γίνει; Το κόκκινο λαμπάκι των φρένων ανάβει μόνο όταν πατήσεις φρένο και διαγνώσει μικρότερη πίεση στο σύστημα. Τότε όμως δεν θα έχεις και φρένα. Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα. Για αυτό οι παλιοί έλεγαν να κάνεις ένα πάτημα στα φρένα στα 1-2 μέτρα με το που θα ξεκινήσεις... Τώρα ίσως στα πολύ καινούρια, με brake-by-wire κλπ, να υπάρχει κάτι άλλο, αλλά δεν το έχω δει ποτέ μου.


Μα, και όταν πάτησα και ΔΕΝ είχε πίεση, ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν έβγαλε τίποτα! :lol: :lol: Γενικά, δεν έβγαλε τίποτα!

Τί να λέμε τώρα... για γέλια...

Δεν βγάζει τίποτα,απλά το ακους που ξεφυσάει όταν πατας φρένο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#807672 Οι πλέον σύγχρονες μονάδες abs έχουν failed boost support που σημαίνει ότι αν καταλάβουν ότι υπάρχει θέμα με την υποβοήθηση (ο οδηγός ζητάει x πίεση αλλά δεν σημειώνεται η αντίστοιχη αύξηση στο κύκλωμα) τότε ενεργοποιείται η αντλία του ABS ώστε να βοηθήσει.

Μάρκο τελικά τι ακριβώς άλλαξες;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#807673
bill33 έγραψε:Δεν βγάζει τίποτα,απλά το ακους που ξεφυσάει όταν πατας φρένο.


Και όταν πέσεις στον μπροστά σου... :tomato: :tomato:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#807986
dimik έγραψε:Θα με τρελανει το κ@λοαμαξο ή οι μηχανικοί.

Είχα μερικές δονήσεις στο τιμόνι σταματημένο και εν κινήσει σε χαμηλές στροφές και έναν μεταλλικό ήχο όταν πατούσα γκάζι μόνο.


Μηχανικός Α, το κράτησε μια εβδομάδα και το συμπέρασμα ήταν ο ήχος είναι από το κιβώτιο το αυτοκίνητο είναι μια χαρά μην ασχοληθείς.

Για λόγους OCD πήγα σε μηχανικό με προϋπηρεσία στην αντιπροσωπεία για 2η γνώμη.

Αυτός είπε για ρουλεμάν πηνίου κορώνας αρχικά κι αν δεν στρώσει τότε είναι το διαφορικό.
Μου άλλαξε το ρουλεμάν δωρεάν έκανα και ένα μεγάλο service με λάδια, φίλτρα, μπουζί πλήρωσα 280 ευρώ.

Αποτέλεσμα σταμάτησαν οι δονήσεις, έπεσε θεαματικά η κατανάλωση αν και είναι λίγες μέρες που το κυκλοφορώ αλλά ο ήχος όταν πατάω γκάζι είναι εκεί, κάτι μεταξύ 2 μετάλλων που τρίβονται και σφυρίγματος. Αν ειχα turbo θα έλεγα προέρχεται από εκεί.

Να κάνω και καμιά αλλαγή λαδιού στο κιβώτιο μπας και στρώσει; Διάβαζα και για αλλαγή των ελαστικών μερών στο εσωτερικό του κιβωτίου. Είχα κάνει αλλαγή λαδιών πριν καμιά 50ρια χιλιάδες χλμ.

Εναλλακτικά ανεβάζω λίγο ένταση στην μουσική και το αγνοώ.


Λύθηκε το θέμα με τον θόρυβο με επισκευή διαφορικού.


@@ μηχανικοί
Το διαφορικό είχε επισκευαστεί μια φορά, στο 6μηνο άρχισε πάλι τα ίδια, ο μηχανικός λέει η δουλειά μου έχει εγγύηση 1 χρόνο θα στο ξαναφτιάξω δωρεάν.
Μετα από λίγο αρχίζει ο περίεργος θόρυβος με το γκάζι.

Παραλαμβάνω χθες και μου λέει ο νέος μηχανικός, "είχες αλλάξει διαφορικό με μτχ ε;", το διαφορικό μου έγραφε E90 με μαρκαδόρο.

Προφανώς ο προηγούμενος δεν έκανε καμία επισκευή, το άλλαξε με μτχ την πρώτη φορά όταν έκανε τα ίδια το έστειλε πίσω και έβαλε άλλο μτχ με την εγγύηση του εμπόρου μτχ.&%$#&

Αρχίζω να αναθεωρώ για τις αντιπροσωπείες, θα είχα δώσει τα ίδια λεφτά και θα είχα γλιτώσει πολυυυυ χρόνο κι εκνευρισμό.

edit: o προηγούμενος όταν του το πήγα για τον θόρυβο με το γκάζι μου είπε από το κιβώτιο είναι μην ασχοληθείς γιατί θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι...
Άβαταρ μέλους
By edmond
#807988 Λολ, τα έχεις παίξει με την αξιοπιστία του ΚΙΑ ή όχι; :lol:
Μολόγα... :rtfm: :roll:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#807994 19000χλμ έχει το ΚΙΑ, όταν κι αν φτάσει τις 150 θα σου πω.
Άβαταρ μέλους
By glf
#808003 Μια φορά δεν έκατσα με τον φίλο στο συνεργείο του για να μου αλλάξει τα δισκάκια στο μπλοκέ διαφορικό και όταν το πήρα την άλλη μέρα, μετά από λίγο κατάλαβα ότι δεν πιάνει σωστά η εμπλοκή.
Όσο και να έλεγα οτι φταίνε τα καινούργια δισκάκια τριβής, ήξερα ότι κάτι άλλο φταίει.
Το ξανάνοιξε και είδα ότι είχε βάλει 'αναποδα' τα δυο ημισφαίρια και σχημάτιζε λάθος "ράμπα" εμπλοκής.
Με το που γύρισε (1/4 του κύκλου δηλαδή, ένας σταυρός είναι με 4 θέσεις...) ε αμέσως ήρθε στη σωστή εμπλοκή.
Άμα το είχε βγάλει μια φωτό πχ πρίν το ανοίξει θα ήξερε ποια ράμπα δούλευα σαν προτίμηση.
Από τις ευχάριστες εμπειρίες, μη παρεξηγηθώ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#808005
dimik έγραψε:
dimik έγραψε:Θα με τρελανει το κ@λοαμαξο ή οι μηχανικοί.

Είχα μερικές δονήσεις στο τιμόνι σταματημένο και εν κινήσει σε χαμηλές στροφές και έναν μεταλλικό ήχο όταν πατούσα γκάζι μόνο.


Μηχανικός Α, το κράτησε μια εβδομάδα και το συμπέρασμα ήταν ο ήχος είναι από το κιβώτιο το αυτοκίνητο είναι μια χαρά μην ασχοληθείς.

Για λόγους OCD πήγα σε μηχανικό με προϋπηρεσία στην αντιπροσωπεία για 2η γνώμη.

Αυτός είπε για ρουλεμάν πηνίου κορώνας αρχικά κι αν δεν στρώσει τότε είναι το διαφορικό.
Μου άλλαξε το ρουλεμάν δωρεάν έκανα και ένα μεγάλο service με λάδια, φίλτρα, μπουζί πλήρωσα 280 ευρώ.

Αποτέλεσμα σταμάτησαν οι δονήσεις, έπεσε θεαματικά η κατανάλωση αν και είναι λίγες μέρες που το κυκλοφορώ αλλά ο ήχος όταν πατάω γκάζι είναι εκεί, κάτι μεταξύ 2 μετάλλων που τρίβονται και σφυρίγματος. Αν ειχα turbo θα έλεγα προέρχεται από εκεί.

Να κάνω και καμιά αλλαγή λαδιού στο κιβώτιο μπας και στρώσει; Διάβαζα και για αλλαγή των ελαστικών μερών στο εσωτερικό του κιβωτίου. Είχα κάνει αλλαγή λαδιών πριν καμιά 50ρια χιλιάδες χλμ.

Εναλλακτικά ανεβάζω λίγο ένταση στην μουσική και το αγνοώ.


Λύθηκε το θέμα με τον θόρυβο με επισκευή διαφορικού.


@@ μηχανικοί
Το διαφορικό είχε επισκευαστεί μια φορά, στο 6μηνο άρχισε πάλι τα ίδια, ο μηχανικός λέει η δουλειά μου έχει εγγύηση 1 χρόνο θα στο ξαναφτιάξω δωρεάν.
Μετα από λίγο αρχίζει ο περίεργος θόρυβος με το γκάζι.

Παραλαμβάνω χθες και μου λέει ο νέος μηχανικός, "είχες αλλάξει διαφορικό με μτχ ε;", το διαφορικό μου έγραφε E90 με μαρκαδόρο.

Προφανώς ο προηγούμενος δεν έκανε καμία επισκευή, το άλλαξε με μτχ την πρώτη φορά όταν έκανε τα ίδια το έστειλε πίσω και έβαλε άλλο μτχ με την εγγύηση του εμπόρου μτχ.&%$#&

Αρχίζω να αναθεωρώ για τις αντιπροσωπείες, θα είχα δώσει τα ίδια λεφτά και θα είχα γλιτώσει πολυυυυ χρόνο κι εκνευρισμό.

edit: o προηγούμενος όταν του το πήγα για τον θόρυβο με το γκάζι μου είπε από το κιβώτιο είναι μην ασχοληθείς γιατί θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι...

Στο είχα πει για το διαφορικό. Είναι ελάχιστοι που μπορούν να το επισκευάσουν σωστά, εμένα η αντιπροσωπεία μου είπε πως η μόνη λύση ήταν το μεταχειρισμένο. Βρήκαμε ένα από μια E87 116 που ήταν ίδιο και μπήκε και σταμάτησε ο θόρυβος.
Εννοείται, ΚΑΙ ΑΥΤΟ, γνωστό πρόβλημα για τις E8x-E9x.
:lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#808007
Anonymous Founder έγραψε:
dimik έγραψε:
dimik έγραψε:Θα με τρελανει το κ@λοαμαξο ή οι μηχανικοί.

Είχα μερικές δονήσεις στο τιμόνι σταματημένο και εν κινήσει σε χαμηλές στροφές και έναν μεταλλικό ήχο όταν πατούσα γκάζι μόνο.


Μηχανικός Α, το κράτησε μια εβδομάδα και το συμπέρασμα ήταν ο ήχος είναι από το κιβώτιο το αυτοκίνητο είναι μια χαρά μην ασχοληθείς.

Για λόγους OCD πήγα σε μηχανικό με προϋπηρεσία στην αντιπροσωπεία για 2η γνώμη.

Αυτός είπε για ρουλεμάν πηνίου κορώνας αρχικά κι αν δεν στρώσει τότε είναι το διαφορικό.
Μου άλλαξε το ρουλεμάν δωρεάν έκανα και ένα μεγάλο service με λάδια, φίλτρα, μπουζί πλήρωσα 280 ευρώ.

Αποτέλεσμα σταμάτησαν οι δονήσεις, έπεσε θεαματικά η κατανάλωση αν και είναι λίγες μέρες που το κυκλοφορώ αλλά ο ήχος όταν πατάω γκάζι είναι εκεί, κάτι μεταξύ 2 μετάλλων που τρίβονται και σφυρίγματος. Αν ειχα turbo θα έλεγα προέρχεται από εκεί.

Να κάνω και καμιά αλλαγή λαδιού στο κιβώτιο μπας και στρώσει; Διάβαζα και για αλλαγή των ελαστικών μερών στο εσωτερικό του κιβωτίου. Είχα κάνει αλλαγή λαδιών πριν καμιά 50ρια χιλιάδες χλμ.

Εναλλακτικά ανεβάζω λίγο ένταση στην μουσική και το αγνοώ.


Λύθηκε το θέμα με τον θόρυβο με επισκευή διαφορικού.


@@ μηχανικοί
Το διαφορικό είχε επισκευαστεί μια φορά, στο 6μηνο άρχισε πάλι τα ίδια, ο μηχανικός λέει η δουλειά μου έχει εγγύηση 1 χρόνο θα στο ξαναφτιάξω δωρεάν.
Μετα από λίγο αρχίζει ο περίεργος θόρυβος με το γκάζι.

Παραλαμβάνω χθες και μου λέει ο νέος μηχανικός, "είχες αλλάξει διαφορικό με μτχ ε;", το διαφορικό μου έγραφε E90 με μαρκαδόρο.

Προφανώς ο προηγούμενος δεν έκανε καμία επισκευή, το άλλαξε με μτχ την πρώτη φορά όταν έκανε τα ίδια το έστειλε πίσω και έβαλε άλλο μτχ με την εγγύηση του εμπόρου μτχ.&%$#&

Αρχίζω να αναθεωρώ για τις αντιπροσωπείες, θα είχα δώσει τα ίδια λεφτά και θα είχα γλιτώσει πολυυυυ χρόνο κι εκνευρισμό.

edit: o προηγούμενος όταν του το πήγα για τον θόρυβο με το γκάζι μου είπε από το κιβώτιο είναι μην ασχοληθείς γιατί θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι...

Στο είχα πει για το διαφορικό. Είναι ελάχιστοι που μπορούν να το επισκευάσουν σωστά, εμένα η αντιπροσωπεία μου είπε πως η μόνη λύση ήταν το μεταχειρισμένο. Βρήκαμε ένα από μια E87 116 που ήταν ίδιο και μπήκε και σταμάτησε ο θόρυβος.
Εννοείται, ΚΑΙ ΑΥΤΟ, γνωστό πρόβλημα για τις E8x-E9x.
:lol:


Ναι μεν αλλά 2 στα 2 μτχ χάλασαν μετά από λίγο :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#808010
kostis20 έγραψε:Συγνώμη HF έχεις αλλάξει και διαφορικό?

Τα κρύβουνε , με το τσιγκέλι τα βγάζουν. :lol:
Απορώ όμως πως πουλάνε σε ΗΠΑ και Ιαπωνία :hmmm: Κι άντε Ιαπωνία πες οτι δεν τα κρατάνε πάνω από 6-7 χρόνια . ΗΠΑ; πως; κι εκεί μόνο με leasing και μετά scrap?
Άβαταρ μέλους
By Chris
#808029
kostis20 έγραψε:Συγνώμη HF έχεις αλλάξει και διαφορικό?


:s_biggrin