- 09 Μαρ 2023, 12:50
#807986
dimik έγραψε:Θα με τρελανει το κ@λοαμαξο ή οι μηχανικοί.
Είχα μερικές δονήσεις στο τιμόνι σταματημένο και εν κινήσει σε χαμηλές στροφές και έναν μεταλλικό ήχο όταν πατούσα γκάζι μόνο.
Μηχανικός Α, το κράτησε μια εβδομάδα και το συμπέρασμα ήταν ο ήχος είναι από το κιβώτιο το αυτοκίνητο είναι μια χαρά μην ασχοληθείς.
Για λόγους OCD πήγα σε μηχανικό με προϋπηρεσία στην αντιπροσωπεία για 2η γνώμη.
Αυτός είπε για ρουλεμάν πηνίου κορώνας αρχικά κι αν δεν στρώσει τότε είναι το διαφορικό.
Μου άλλαξε το ρουλεμάν δωρεάν έκανα και ένα μεγάλο service με λάδια, φίλτρα, μπουζί πλήρωσα 280 ευρώ.
Αποτέλεσμα σταμάτησαν οι δονήσεις, έπεσε θεαματικά η κατανάλωση αν και είναι λίγες μέρες που το κυκλοφορώ αλλά ο ήχος όταν πατάω γκάζι είναι εκεί, κάτι μεταξύ 2 μετάλλων που τρίβονται και σφυρίγματος. Αν ειχα turbo θα έλεγα προέρχεται από εκεί.
Να κάνω και καμιά αλλαγή λαδιού στο κιβώτιο μπας και στρώσει; Διάβαζα και για αλλαγή των ελαστικών μερών στο εσωτερικό του κιβωτίου. Είχα κάνει αλλαγή λαδιών πριν καμιά 50ρια χιλιάδες χλμ.
Εναλλακτικά ανεβάζω λίγο ένταση στην μουσική και το αγνοώ.
Λύθηκε το θέμα με τον θόρυβο με επισκευή διαφορικού.
@@ μηχανικοί
Το διαφορικό είχε επισκευαστεί μια φορά, στο 6μηνο άρχισε πάλι τα ίδια, ο μηχανικός λέει η δουλειά μου έχει εγγύηση 1 χρόνο θα στο ξαναφτιάξω δωρεάν.
Μετα από λίγο αρχίζει ο περίεργος θόρυβος με το γκάζι.
Παραλαμβάνω χθες και μου λέει ο νέος μηχανικός, "είχες αλλάξει διαφορικό με μτχ ε;", το διαφορικό μου έγραφε E90 με μαρκαδόρο.
Προφανώς ο προηγούμενος δεν έκανε καμία επισκευή, το άλλαξε με μτχ την πρώτη φορά όταν έκανε τα ίδια το έστειλε πίσω και έβαλε άλλο μτχ με την εγγύηση του εμπόρου μτχ.&%$#&
Αρχίζω να αναθεωρώ για τις αντιπροσωπείες, θα είχα δώσει τα ίδια λεφτά και θα είχα γλιτώσει πολυυυυ χρόνο κι εκνευρισμό.
edit: o προηγούμενος όταν του το πήγα για τον θόρυβο με το γκάζι μου είπε από το κιβώτιο είναι μην ασχοληθείς γιατί θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι...