Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608666 Στην πράξη φαίνεται ότι οι εταιρείες προσαρμόζουν τα προϊόντα τους στις επιθυμίες της αγοράς (λαμβάνοντας πάντα υπόψη και την κερδοφορία τους).*
Αν το κοινό του c-segment έδινε μεγαλύτερη βαρύτητα στους χώρους, την ποιότητα και τις γκατζετιές αγνοώντας παράλληλα το αν το αυτοκίνητο είχε πίσω ή εμπρός κίνηση (ψιλοtrue story για την 1) τότε αυτή η σειρά 1 είναι απόλυτα λογική εξέλιξη.

Ομοίως για την επικοινωνία της BMW Hellas --> αν έχουν ψάξει και έχουν βρει ότι c-premium αγοράζουν γυναίκες 25-40 --> ψιλολογική η καμπάνια

Προσωπικά μου φαίνεται τελείως ΜΙΝΙ ή Fiat 500, αλλά πάντα θεωρώ ότι αυτοί που έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι ξέρουν κάποια πράγματα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608667 Δεν αντιλέγω. Αυτοί μπορεί να ξέρουν πολλά πράγματα παραπάνω. Το ότι αποφάσισαν να απευθυνθούν σε διαφορετικό κοινό είναι νομίζω δεδομένο. Και επίσης, φαίνεται πως αυτό το διαφορετικό κοινό είναι και πολυπληθέστερο. Αυτό βέβαια δεν αλλάζει το γεγονός αυτό καθ' αυτό, ούτε την κριτική επί του αυτοκινήτου: είναι σίγουρα πολύ πρακτικό ν'ανοίγεις με το πόδι την 5η πόρτα, αλλά δεν προσφέρει τίποτε στην χαρά της οδήγησης.
Υποθέτω πως η τελευταία αφορά όλο και πιο λίγους προφανώς... Αλλά δεν παύει να είναι άξιο σχολιασμού το γεγονός.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#608668
Anonymous Founder έγραψε:Και μόνο που για την διαφήμιση βάζεις μια τύπισσα να ανοίγει το πορτμπακαζ με το πόδι και την γόβα, καταλαβαίνεις εύκολα το κατάντημα της σειράς 1,...


Και λεει ολο χαρα...«Παμε Μπιεμνταμπλιγιου» :s_omg :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608669
Y.V έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Και μόνο που για την διαφήμιση βάζεις μια τύπισσα να ανοίγει το πορτμπακαζ με το πόδι και την γόβα, καταλαβαίνεις εύκολα το κατάντημα της σειράς 1,...


Και λεει ολο χαρα...«Παμε Μπιεμνταμπλιγιου» :s_omg :dizzy:

Την πρώτη φορά το είχα στο mute. :lipsealed:
Έπρεπε να το βάλεις σε spoiler. :s_shout :s_shout

:s_hang
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608719 Η ταμπακιέρα είναι το εμπρός vs πίσω κίνηση.
Προσωπικά έχω πολύ περιέργεια να την οδηγήσω και έχω μια υποψία ότι θα γαμάει οδηγικά (ΟΚ στην πλατεία δεν θα μπαίνεις πόρτες --> που το 99% των νέων κατόχων της δεν το έκανε ούτως ή άλλως).

Σχετικά με την επικοινωνία για να μην κράζουμε μόνο την BMW Hellas, να δούμε και ένα fail εργοστασιακό



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608727 Να την οδηγήσεις τότε και να γράψεις εντυπώσεις, προσωπικά δεν θα χαράμιζα τον χρόνο μου για να οδηγήσω κάτι τέτοιο. Καλύτερα ν' ασχοληθώ με τα μπλιμπλίκια της που έχει παραπάνω νόημα.
Όσο για το πόσο θα μπιιιιιιπ οδηγικά, αυτό έχει να κάνει πάντα με το τι ψάχνει ο οδηγός και τι του αρέσει. Μπορεί όντως να μπιιιιιιιπ οδηγικά για εσένα ή για την γκόμενα της διαφήμισης. Καμία αντίρρηση. Δεν είναι απαραίτητο να ισχύει αυτό και γι' αυτό (το ασήμαντο το δίχως άλλο...) 1%.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#608734 Αχ αυτό το σοφό/σπουδαίο 1% ...
Τελευταία επεξεργασία από KiloMeater και 11 Οκτ 2019, 12:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608764 Αυτή η συζήτηση έχει γίνει άπειρες φορές στο παρελθόν με διάφορες αφορμές.
- Ηλεκτρικό τιμόνι vs υδραυλικό
- Κινητήρες turbo
- 4κύλινδροι vs 6κύλινδροι
- Εξωτερικός σχεδιασμός
- κλπ κλπ κλπ

Ειδικά για το design έχουν σφαχτεί αμέτρητα φορουμικά παληκάρια, ενώ και για το τεχνικό κομμάτι έχει χυθεί το σχετικό αιματάκι.

Το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία εξελίσσεται και συνολικά προσφέρει συνεχώς καλύτερα προϊόντα.
ΟΚ η 316 του μπάρμπα μου είχε kegamo την απόκριση αλλά αν ο μπάρμπας οδηγήσει τη σημερινή 3άρα κατά πάσα πιθανότητα θα δακρύσει από καύλα.
Αντίστοιχα για τη Ζ4 διαβάζω κάτι πιουρίστες που λένε ότι η σημερινή δεν κλάνει μια μπροστά στην παλιά λόγω 6κύλινδρων κινητήρων, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ακόμα και η S20 θα είναι συγκλονιστικά καλύτερο αυτοκίνητο από την Ε85.

Bonus
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#608770 Aυτα που λες αφορουν την αισθηση περισσοτερο αυτο που λεει ο HF την αποτελεσματικοτητα.

Γεγονος ειναι οτι η μπροστινη κινηση δεν μπορει να διαχειριστει ιπποδυναμη πανω απο καποιο οριο, οσα ηλεκτρονικα και να της βαλεις. Σιγουρα αυτος που αγοραζει μια 118, 120, δεν θα καταλαβει ευκολα την διαφορα πιθανον να μην τον νοιαζει κιολας, αλλα εδω εμας μας νοιαζει.

Απο την αλλη η αυτοκινηση αλλαζει, σιγα σιγα οδηγουμαστε στην αυτονομη αλλα και μεχρι τοτε, οι καμερες, τα ορια, η κινηση, η αστυνομευση ή και τα "μαυρα κουτια" που καποιοι σκεφτονται να βαλουν διαμορφωνουν διαφορετικο τοπιο. Πλεον μετρανε τα γκατζετ και απο αυτα εχει μπολικα η καινουργια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#608771
Νίκος Παππάς έγραψε:Aυτα που λες αφορουν την αισθηση περισσοτερο αυτο που λεει ο HF την αποτελεσματικοτητα.

Γεγονος ειναι οτι η μπροστινη κινηση δεν μπορει να διαχειριστει ιπποδυναμη πανω απο καποιο οριο, οσα ηλεκτρονικα και να της βαλεις.


Ποιο είναι αυτό το όριο όμως; Γιατί το Type R μια χαρά μπορεί να κουλαντρίσει τα 320 του... :iconcool:

Κι εγώ αγαπώ την πίσω κίνηση, αλλά δεν μπορώ να αφορίσω δυνατά προσθιοκίνητα αυτοκίνητα που "δουλεύουν".
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#608775
REALZEUS έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Aυτα που λες αφορουν την αισθηση περισσοτερο αυτο που λεει ο HF την αποτελεσματικοτητα.

Γεγονος ειναι οτι η μπροστινη κινηση δεν μπορει να διαχειριστει ιπποδυναμη πανω απο καποιο οριο, οσα ηλεκτρονικα και να της βαλεις.


Ποιο είναι αυτό το όριο όμως; Γιατί το Type R μια χαρά μπορεί να κουλαντρίσει τα 320 του... :iconcool:

Κι εγώ αγαπώ την πίσω κίνηση, αλλά δεν μπορώ να αφορίσω δυνατά προσθιοκίνητα αυτοκίνητα που "δουλεύουν".

Δεν ξερω ποσο τα κουλαντριζει, δεν το εχω οδηγησει ουτε αλλο τοσο δυνατο. Μεχρι τα 200 αλογα εχω φτασει και καποιες φορες ψιλοχαζεματακια εκανε στο πατημα του γκαζιου με ελαφρα στριμμενο τιμονι.

Αλλα και αυτα που "δουλευουν" οπως λες, μεχρι καποιο οριο, ναι; Τα πισωκινητα ομως εχουν "αλλο" οριο, πολυ πιο πανω
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608777 https://autoreviewgr.wordpress.com/2019 ... G_IAP2Xg68
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#608779 Προφανώς και η πίσω κίνηση είναι δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει καλό, δυνατό, προσθιοκίνητο. Δεν έγιναν ξαφνικά τα Type R και τα Megane RS γκομενίστικα...

Επίσης, στην ελληνική άσφαλτο, ειδικά της Β. Ελλάδος το "σαπούνι", μετράει αρκετά η τετρακίνηση.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#608803 Έχει σημασία η μετάδοση της κίνησης προφανώς για δυνατές κατασκευές 300+ άλογα αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει το στήσιμο, η γεωμετρία και το διαφορικό.

Πίσω κίνηση με ανοιχτό διαφορικό απέχει από πίσω κίνηση ή εμπρός με μπλοκε.

Το ίδιο και ένα σωστά στημένο αυτοκίνητο, με σωστή γεωμετρία ανάρτησης κλπ.

< 1 >