Αν το κοινό του c-segment έδινε μεγαλύτερη βαρύτητα στους χώρους, την ποιότητα και τις γκατζετιές αγνοώντας παράλληλα το αν το αυτοκίνητο είχε πίσω ή εμπρός κίνηση (ψιλοtrue story για την 1) τότε αυτή η σειρά 1 είναι απόλυτα λογική εξέλιξη.
Ομοίως για την επικοινωνία της BMW Hellas --> αν έχουν ψάξει και έχουν βρει ότι c-premium αγοράζουν γυναίκες 25-40 --> ψιλολογική η καμπάνια
Προσωπικά μου φαίνεται τελείως ΜΙΝΙ ή Fiat 500, αλλά πάντα θεωρώ ότι αυτοί που έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι ξέρουν κάποια πράγματα παραπάνω.