Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608270 Και κατιτις πιο εκλεκτό
Άβαταρ μέλους
By markvag
#608272
JBT έγραψε:Γίνονται πραγματάκια στην Δράμα ε; :hmmm:


Έλα ντε... Καλά καλά δεν βγήκε το αμάξι... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#608308 BMW ολούθε... Παίζω άμυνα στο γκαράζ της δουλειάς, για τα γαλλικά:-)Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#608310 Αυτά δεν είναι τίποτα, ο ιδιοκτήτης της τοπικής αντιπροσωπείας είναι πελάτης και φίλος του αφεντικού.

Ξεκινάμε από Μ5 και δεν πέφτουμε κάτω από 4αρα και X5

Παραδόξως μετά ακολουθούν τα Toyota σε πληθυσμό

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#608333
KiloMeater έγραψε:BMW ολούθε... Παίζω άμυνα στο γκαράζ της δουλειάς, για τα γαλλικά:-)Εικόνα

Να το κ το 2GT!


< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#608334
KiloMeater έγραψε:
PeterPan έγραψε:Το αμάξι είναι πραγματικά τεράστιο. Αυτό για πόλη κ μάλιστα για πάρκινγκ σε mall και σούπερ μάρκετ δεν κάνει. Μόνο για πρώτη μούρη σε καφετέριες κάνει...


< >
GTS έγραψε:Για την Αμερικη φτιαχτηκε, μια χαρα ειναι εκει.
Στα εμπορικά άμα πας λίγο πιο μακρυά απ την είσοδο έχει σχεδόν πάντα άφθονες θέσεις άδειες, βρίσκεις χώρο.
Οκ Αθήνα είναι λίγο στριμοκ@λα αλλά στη γενική ακόμα και Ευρώπη το μέγεθος δεν ειναι θέμα.
Αν ήταν μια άλλη μάρκα και η τιμή των καλών εκδόσεων δεν ήταν αυτή που είναι, την εξαθεσια διάταξη θα την γλυκοκοιταζα.

Το έχω ξαναγράψει...
Έχω δει κάτοχο Χ6 να συχτιρίζει επειδή στο υπόγειο γκαράζ δε μπορούσε να ανοίξει τις πόρτες κ από τις 2 μεριές. Στο υπόγειο γκαράζ μου το πλάτος θέσης είναι 252 εκ. Και είναι σχετικά οκ. Στη δουλειά μου είναι κατάτι λιγότερο.

Όπως είπατε. Αυτά τα αμάξια είναι για Ντουμπάϊ, Αμερική κτλ. Το είχα γράψει κ εγώ κάποτε. Για καθημερινό δε βολεύει, εκτός κ αν σε πηγαίνουν έως τα Harrods και μετά σε ξαναπαίρνουν.

viewtopic.php?f=23&t=2411&p=581573&hilit=%CE%91%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE#p581573

PeterPan έγραψε:ΥΓ: είδα χθες την Χ7... Αν το XC90 είναι περίπτερο, η Χ7 πρέπει να είναι μεζονέτα... Αυτό το αμάξι σχεδιάστηκε απλά για λόγους ανταγωνισμού κ θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε Εμιράτα κ Αμερική. Για ευρωπαϊκούς δρόμους κ parking δε βολεύει.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#608391 Στη γειτονιά παρκάρει πλέον ένα Patrol... V8 πρεσβείας... Λεωφορείο σκέτο....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608395 Η κατανάλωσή του μπορεί να αγγίξει γελοία επίπεδα. Είχα μπει σε ένα στο Κατάρ. Έδειχνε μέση 30 λτ/100 στην συγκεκριμένη βόλτα! :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608423
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608653 Καιρός έχει να χυθεί αίμα σε τούτο το τοπικούλι



Εικόνα

Bonus 1:
- γύρισμα
- ραντεβού
- γυμναστήριο
- ραντεβού με τα κορίτσια


Bonus 2:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#608656 Τι αίμα και μλκιες , βάλε Θμιιιιιι γτπχμ να ευφρανθουν καρδίες. :x
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#608657
Anonymous Founder έγραψε:Η κατανάλωσή του μπορεί να αγγίξει γελοία επίπεδα. Είχα μπει σε ένα στο Κατάρ. Έδειχνε μέση 30 λτ/100 στην συγκεκριμένη βόλτα! :lipsealed:
Κάτι τέτοιο έγραφε και αυτό εδώ το θηριάκι Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608660
g8777 έγραψε:Τι αίμα και μλκιες , βάλε Θμιιιιιι γτπχμ να ευφρανθουν καρδίες. :x


Φρέσκα κουλούρια
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608664 Και μόνο που για την διαφήμιση βάζεις μια τύπισσα να ανοίγει το πορτμπακαζ με το πόδι και την γόβα, καταλαβαίνεις εύκολα το κατάντημα της σειράς 1, που κάποτε ήταν μακράν το πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο στην κατηγορία. Να θυμίσω λίγο το λανσάρισμά της τότε:


Με αυτό το ρυθμό, σε μια 5ετία δεν θα υπάρχει κανένα αυτοκίνητο στην BMW με οδηγικό ενδιαφέρον σε ανθρώπινα χρήματα. Ειδικά αν πετύχει η 1 εμπορικά, το επόμενο θύμα της VAGελοποίησης, θα είναι η σειρά 3 το δίχως άλλο.