Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#745551
kostis20 έγραψε:Καίει και χάνει λάδια.Εχει αλλάξει ήδη πίσω μπουκάλες και πολλά άλλα που δε θυμάμαι πλέον...
Η δικιά μας το βιολί της.Μεχρι και το καλοριφέρ χάλασε.Γυρισα από Λιβαδειά σαν τη Μάρω Κοντού στο καπετάν Φάντης μπαστούνι ....Κατεψυγμένος!Είχα δώσει ήδη το Α5 και περίμενα να έρθει το Mazda με το πλοίο οπότε το πήρα για μια βδομάδα.

< >


Έχεις βαλθεί να με κάνεις να πάρω το Honda εσύ! :x


:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745564 ΧΑ χα ...Τι να σου πω ρε Μάρκο.Ειναι τραγικά τα BMW εκείνης της δεκαετίας.Ενας συνάδελφος τις προάλλες μου έλεγε για την Χ5 3.0si που είχε και είχαν χαλάσει τα πάντα.Αυτος μου είπε ότι και το καλοριφέρ γνωστό πρόβλημα είναι...Μιλάμε για γελοία κατάσταση.
Με τις νέες γενιές δε ξέρω τι γίνετε.Ουτε θέλω να μάθω .Έχουν φάει Χ.
Και μετά τα θεματακια του 500x δε τόλμησα και για τη Stelvio.Εβγαινε και πολύ ακριβότερη βέβαια.
< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#745569 Πάντως η Ε92 330i στα σχεδόν 100.000 χλμ δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτα (50.000 περίπου σε εμάς). Έτυχε μάλλον.

Κωστή, σίγουρα στην θεωρία το Mazda είναι ό,τι πιο αξιόπιστο υπάρχει, αλλά δεν θα φοβόμουν μια Alfa, αν την ήθελα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745573 Ναι και το δικό μου το Α5 δεν είχε βγάλει τίποτα όταν τα υπόλοιπα Β8 χάλαγαν συνεχώς.
Η Alfa έβγαινε τα διπλά χρήματα από το Mazda με μετρημένο εξοπλισμό .Μιλάω για τη sprint με τα 200 άλογα.Αλλη κατηγορια βεβαια.Αναμονη εξάμηνο.Επισης η αντιπροσωπεία και το service είναι λίγο αλλού.
Άσε που ήθελα να πάω σε Ιάπωνα.


< >
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#745580 K εμάς η Ε90 316i μόνο μπεκ έχει αλλάξει και δωρεάν πολλαπλασιαστές 2 φορές. Νομίζω πως γενικά είναι ευαίσθητα αυτοκίνητα, μάλλον περισσότερο ευαίσθητα από τον μ.ο. αλλά νομίζω πως παίζει και μεγάλο θέμα με την κουλτούρα των μηχανικών-επισκευαστών, ειδικά μιλώντας για αντιπροσωπείες.

Δεν ξέρω σε άλλες εταιρείες τι παίζει, αλλά στη BMW τόσο σε Λάρισα όσο και σε Θεσσαλονίκη (τουλάχιστον ό,τι αφορά τον Παπαδόπουλο) έχω ακούσει και βιώσει τα χειρότερα, αμφιβάλλω ακόμη και μία αλλαγή λαδιών αν γίνεται με την προβλεπόμενη διαδικασία.

Αφενός πάντα υπάρχει ένα "Known issue" να ρίξουμε την ευθύνη, οπότε ποτέ δε φταίει η λάθος συντήρηση, αφετέρου έχεις BMW ='Εχεις λεφτα να σε αρμέξουμε και δεν έχεις τις γνώσεις να δεις τι δουλειά κάναμε ή δε κάναμε.

Σίγουρα θα προκύψουν και αυτοκίνητα - λεμόνια φυσικά , ο,τι συντήρηση κ αν τους κάνεις.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745725 Οι βλάβες που διαβάζουμε βέβαια, δεν εχουν καμία σχέση με την ποιότητα της συντήρησης :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#745727
REALZEUS έγραψε:Πάντως η Ε92 330i στα σχεδόν 100.000 χλμ δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτα (50.000 περίπου σε εμάς). Έτυχε μάλλον.

Κωστή, σίγουρα στην θεωρία το Mazda είναι ό,τι πιο αξιόπιστο υπάρχει, αλλά δεν θα φοβόμουν μια Alfa, αν την ήθελα.


Βέβαια δε θα πρεπε καν να συζητάμε για το αν ένα αυτοκίνητο έβγαλε βλάβες στα 100.000χλμ. Σε κάποια, σε αυτά τα χιλιόμετρα λες ότι τελείωσε το στρώσιμο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745729 Ε ναι, ετσι θα πρεπει να ναι :lol:

Σε άλλα, φίλος κοιτάει για την 530e μοντέλο 2018-19

Υπαρχει κάποιο καμπανάκι για δαύτο? Γνωστές βλάβες που να κοιτάξει?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#745745
panos2171 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Πάντως η Ε92 330i στα σχεδόν 100.000 χλμ δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτα (50.000 περίπου σε εμάς). Έτυχε μάλλον.

Κωστή, σίγουρα στην θεωρία το Mazda είναι ό,τι πιο αξιόπιστο υπάρχει, αλλά δεν θα φοβόμουν μια Alfa, αν την ήθελα.


Βέβαια δε θα πρεπε καν να συζητάμε για το αν ένα αυτοκίνητο έβγαλε βλάβες στα 100.000χλμ. Σε κάποια, σε αυτά τα χιλιόμετρα λες ότι τελείωσε το στρώσιμο. :lol:



Κι όμως αν κάτι είναι προβληματικό θα βγάλει βλάβες και πολύ νωρίτερα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745751
rx8_drifter έγραψε:Ε ναι, ετσι θα πρεπει να ναι :lol:

Σε άλλα, φίλος κοιτάει για την 530e μοντέλο 2018-19

Υπαρχει κάποιο καμπανάκι για δαύτο? Γνωστές βλάβες που να κοιτάξει?

Είναι 2 φορές πιο πολύπλοκο μηχανικά από τους Ε90, Ε8x και Ε60. What possibly could go wrong?
:lol: :yahoo:

:s_tongue
Άβαταρ μέλους
By markvag
#745757 Σήμερα πήγε στον μάστορα και η μπεμπέκα μου... Αναμένω... :ninja: :ninja:

Το μόνο "κακό" είναι πως θα αργήσει, λογικά θα το πάρω τη Δευτέρα, αλλά επειδή έχω αμάξι, δεν ήθελα να τον πιέσω για πιο γρήγορα (για να τον πιέσω στην τιμή, αν χρειαστεί)
Άβαταρ μέλους
By g8777
#745760 Ναι.
Κοίτα.

Στην περίπτωση που χρησιμοποίησες την λέξη "μπεμπεκα" στον μάστορα να είσαι σίγουρος ότι δεν αναρωτιέται.

Ετοιμάσου να μην αναρωτηθείς και εσύ.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745785
Anonymous Founder έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Ε ναι, ετσι θα πρεπει να ναι :lol:

Σε άλλα, φίλος κοιτάει για την 530e μοντέλο 2018-19

Υπαρχει κάποιο καμπανάκι για δαύτο? Γνωστές βλάβες που να κοιτάξει?

Είναι 2 φορές πιο πολύπλοκο μηχανικά από τους Ε90, Ε8x και Ε60. What possibly could go wrong?
:lol: :yahoo:

:s_tongue


Δε θέλω ηττοπάθεια :adminpower:

Στα σοβαρά παντως, αν ειναι κάτι γνωστό που πρεπει να προσέξει σφυρίξτε το. Ούτως η άλλως |λογοκρισία| θα κανει, αλλά να γλιτώσει την χοντρομαλακία :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#745791 Ελα μωρε, τα καινουρια μια χαρα ειναι...





...ή ετσι θελω να πιστευω τελοσπαντων.. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#745792 Περα από κάποια παράπονα με CEL τα οποία είχαν σχέση με το ηλεκτρικό κομμάτι και έχουν λυθεί με sw updates, δεν βλεπω κατι ιδιαίτερο. Ο Β48 ειναι σχετικά καινούργιος αλλα γενικα εχει βελτιώσεις σε σημεια που πονούσαν παλιότερα μοτερ και θεωρείται αξιόπιστος.
Υποθέτω θα εχει και εργοστασιακή εγγύηση για κάποια χρόνια ακόμα.

< >