Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#668172 Αύρα του παρελθόντος = CSL Airbox ως έξτρα αντί για πλαϊνα M PERFORMANCE αυτοκόλλητα.

Σήμερα με την παντοκρατορία των X series, είναι άλλα τα selling points της εταιρείας στα αυτοκίνητά της , προφανώς γιατί απευθύνεται και σε άλλη αγορά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#668196 M Performance πλαϊνά υπήρχαν και πριν από 20 χρόνια ενώ απ' ότι βλέπω εκτός από διακοσμητικά προσφέρουν και άλλα πράγματα.
https://www.shopbmwusa.com/PERFORMANCE/ ... L---TUNING

Μάλλον μεγαλύτερη ποικιλία από την κάρμπον εισαγωγή της CSL.

ΟΚ ο θείος που είχε την 316 Ε30, κάπνιζε άφιλτρο καρέλια και διάβαζε Καββαθά απ' το πρωτότυπο πήγαινε στην αντιπροσωπεία και του μέτραγαν αρχιδίλα κλπ κλπ αλλά νομίζω ότι όλες οι εταιρείες προχωράνε.

Ακόμα και Τουγιότα δηλαδή βγάζει δικά της mαλακισμένα πακ πλέον...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#668199 Γενικά η αυτοκίνηση πάει σε πιο "αναλώσιμα" και μαζικά μονοπάτια από ποτέ, true.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#668245 Εικόνα

Kαταλαβαίνουμε γιατί το πρωτότυπο είχε κάποια μικρά καμουφλαρισμένα κομμάτια :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#668248 Moυ θυμιζει, ξεχασαμε το βγαλουμε το Golf GTi οταν το εβγαλαν οι αλλοι αλλα δεν πειραζει το καναμε τελικα 40+ χρονια μετα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#668249
drdino έγραψε:Εικόνα

Kαταλαβαίνουμε γιατί το πρωτότυπο είχε κάποια μικρά καμουφλαρισμένα κομμάτια :lol:

Εικόνα
Καταντάει αστείο πια, ας τους σταματήσει κάποιος. :s_hang
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#668270
drdino έγραψε:
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε:Ναι, και; Αν μοναδικό κριτήριο είναι το ποσα χρόνια θα δουλεύει τότε μπορεί η αρχαιολογία να είναι καλύτερη. Αν πάλι το μοναδικό κριτήριο τόσο η εμπειρία οδήγησης, το DSG δεν συγκρίνεται.


και βεβαια το ζητουμενο ειναι για ποσο θα δουλευει ενω εχει πληρωθει πολλαπλασια.
Ετσι ελεγε ο γνωστης φιλος του Ντιμικ που του εξηγουσε γιατι στοιχιζουν παραπανω.
Τεχνολογια αιχμης εχουν παρουσιασει και αλλοι κατασκευαστες μη πριμιουμ,δεν ειναι προνομιο των πριμιουμ η τεχνολογια αιχμης.


Όχι, δεν είναι αυτό το ζητούμενο για όλους, πώς να το κάνουμε;


ποιοι ειναι αυτοι που δεν τους πειραζει να μενουν στο δρομο/αντιμετωπιζουν συχνοτερα βλαβες,ενω εχουν πληρωσει πριμιουμ? Δεν γνωριζω κανεναν που να το αποδεχετε αυτο.Αλλο αν στην πορεια προκυπτει,αλλα ειναι πλεον αργα.

drdino έγραψε:Και ναι, το να δημιουργείς ένα σύστημα που πχ σε αφήνει να ακούς μουσική ή να κινείς παράθυρα μετά το κλείσιμο του διακόπτη εκκίνησης για Χ διάστημα κοστίζει παραπάνω να εξελιχθεί και επικυρωθεί από ένα άλλο που απλά τα κλείνει όλα. Ή ένα ταμπλώ που έχει περισσότερα στοιχεία πάνω του για να είναι πιο ωραίο στο μάτι παρά ένα μονοκόμματο κομμάτι πλαστικού.


παραπανω κοστιζει και το ρουλμαν τροχου που πετας το αυτοκινητο μετα απο 30 χρονια και δεν εχει αλλαχθει,το ψαλιδι που δεν θα σκορπαει καθε 50κ χλμ,το ηλεκτρικο κυκλωμα που θα λειτουργει απροβληματιστα για δεκαετιες,η ταπετσαρια που δεν θα ξεφλουδισει στα 2 χρονια,και ο διακοπτης των φωτων που θα λειτουργει για παντα.
Δεν ειναι το μοναδικο κοστος στην αυτοκινητοβιομηχανια το μαλακο ταμπλω.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#668278
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε:
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε:Ναι, και; Αν μοναδικό κριτήριο είναι το ποσα χρόνια θα δουλεύει τότε μπορεί η αρχαιολογία να είναι καλύτερη. Αν πάλι το μοναδικό κριτήριο τόσο η εμπειρία οδήγησης, το DSG δεν συγκρίνεται.


και βεβαια το ζητουμενο ειναι για ποσο θα δουλευει ενω εχει πληρωθει πολλαπλασια.
Ετσι ελεγε ο γνωστης φιλος του Ντιμικ που του εξηγουσε γιατι στοιχιζουν παραπανω.
Τεχνολογια αιχμης εχουν παρουσιασει και αλλοι κατασκευαστες μη πριμιουμ,δεν ειναι προνομιο των πριμιουμ η τεχνολογια αιχμης.


Όχι, δεν είναι αυτό το ζητούμενο για όλους, πώς να το κάνουμε;


ποιοι ειναι αυτοι που δεν τους πειραζει να μενουν στο δρομο/αντιμετωπιζουν συχνοτερα βλαβες,ενω εχουν πληρωσει πριμιουμ? Δεν γνωριζω κανεναν που να το αποδεχετε αυτο.Αλλο αν στην πορεια προκυπτει,αλλα ειναι πλεον αργα.

drdino έγραψε:Και ναι, το να δημιουργείς ένα σύστημα που πχ σε αφήνει να ακούς μουσική ή να κινείς παράθυρα μετά το κλείσιμο του διακόπτη εκκίνησης για Χ διάστημα κοστίζει παραπάνω να εξελιχθεί και επικυρωθεί από ένα άλλο που απλά τα κλείνει όλα. Ή ένα ταμπλώ που έχει περισσότερα στοιχεία πάνω του για να είναι πιο ωραίο στο μάτι παρά ένα μονοκόμματο κομμάτι πλαστικού.


παραπανω κοστιζει και το ρουλμαν τροχου που πετας το αυτοκινητο μετα απο 30 χρονια και δεν εχει αλλαχθει,το ψαλιδι που δεν θα σκορπαει καθε 50κ χλμ,το ηλεκτρικο κυκλωμα που θα λειτουργει απροβληματιστα για δεκαετιες,η ταπετσαρια που δεν θα ξεφλουδισει στα 2 χρονια,και ο διακοπτης των φωτων που θα λειτουργει για παντα.
Δεν ειναι το μοναδικο κοστος στην αυτοκινητοβιομηχανια το μαλακο ταμπλω.


Καλά χαλάρωσε, από τα εκατομύρια που πουλάνε οι premium ελάχιστα αμάξια μένουν στον δρόμο. Επίσης, αν νομίζεις ότι κορεάτες, ιάπωνες κλπ τώρα βγάζουν αμάξια με ρουλεμαν για 30 χρόνια είσαι γελασμένος. Είναι εντελώς άχρηστο να σχεδιάζεις εξάρτημα που θα κρατήσει 30 χρόνια για αμάξι-ψυγείο που κατά 99% δεν πρόκειται να το κρατήσει κανείς για 30 χρόνια. Ακόμα πιο χαζό να δίνεις πάτζετ για να έχεις ρουλεμάν που κρατάει 30 χρόνια αλλά να έχεις εσωτερικό που θα σε μιζεριάζει για αυτά τα 30 χρόνια, αν τυχόν μείνεις με το ίδιο αμάξι για τόσα (απίθανο είπαμε, το αμάξι θα έχει αλλάξει πολλά χέρια μέχρι τότε).

Από κει και πέρα, το στερεότυπο ότι οι Ιάπωνες είναι πιο αξιόπιστοι από τους Γάλλους είναι πασίγνωστο. Παρ'όλα αυτά ο κόσμος συνεχίζει να αγοράζει Peugeot 308 αντί για Corolla, άρα ως ένα βαθμό βάζει χαμηλότερα το κριτήριο της απόλυτης αξιοπιστίας από άλλους παράγοντες.

Επίσης, να μιλήσουμε τότε για τα κιβώτια, abs των Swift κλπ που σκορπάνε ή τα μοτέρ των Toyota και Kia που καίνε λάδια; Τις κρεμαγιέρες των i30; Αυτά σε αμάξια που δεν έχουν και κανένα τρομερό εσωτερικό, έτσι; :lol:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#668281 Νομίζω ότι πάτε να εκλογικεύσετε τη συμπεριφορά του καταναλωτή, το οποίο δεν στέκει ιδιαίτερα συχνά.

Το γεγονός ότι ο μέσος αγοραστής BMW θα ξαναγοράσει BMW και θα ξαναγοράσει BMW μετά από αυτό, νομίζω ότι λέει κάτι. Αντιστοίχως, ο μέσος αγοραστής Huyndai, πιστεύω ότι μόλις μπορέσει, θα χαρεί ιδιαίτερα να ξοδέψει 5-6-10Κ παραπάνω για την καινούρια BMW ή Mercedes ή Audi. Τώρα, για το σήμα θα τα δώσει, για το multimedia ή για το απίστευτο (perceived) κράτημα, θα σας γελάσω.

Και ναι, σίγουρα δεν ισχύουν τα στάνταρ που έχει ο καθένας μας για τον υπόλοιπο πληθυσμό. Ναι, είναι εκνευριστικό να χαλάει και να μας αφήνει στο δρόμο, δεν βλέπω όμως όλον τον κόσμο να τρέχει να αγοράσει μτχ την Κορόλλα του '87. Ναι, μας αρέσει να έχει δύναμη, δεν τρέχουμε να τα κάνουμε 400 άλογα τα σαπάκια μας κ.ο.κ. ΣΥΜ-ΒΙ-ΒΑ-ΣΜΟΙ πάνω σε διαφορετικές προτεραιότητες.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#668298
drdino έγραψε:
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε:Ναι, και; Αν μοναδικό κριτήριο είναι το ποσα χρόνια θα δουλεύει τότε μπορεί η αρχαιολογία να είναι καλύτερη. Αν πάλι το μοναδικό κριτήριο τόσο η εμπειρία οδήγησης, το DSG δεν συγκρίνεται.


και βεβαια το ζητουμενο ειναι για ποσο θα δουλευει ενω εχει πληρωθει πολλαπλασια.
Ετσι ελεγε ο γνωστης φιλος του Ντιμικ που του εξηγουσε γιατι στοιχιζουν παραπανω.
Τεχνολογια αιχμης εχουν παρουσιασει και αλλοι κατασκευαστες μη πριμιουμ,δεν ειναι προνομιο των πριμιουμ η τεχνολογια αιχμης.


Όχι, δεν είναι αυτό το ζητούμενο για όλους, πώς να το κάνουμε; Και ναι, το να δημιουργείς ένα σύστημα που πχ σε αφήνει να ακούς μουσική ή να κινείς παράθυρα μετά το κλείσιμο του διακόπτη εκκίνησης για Χ διάστημα κοστίζει παραπάνω να εξελιχθεί και επικυρωθεί από ένα άλλο που απλά τα κλείνει όλα. Ή ένα ταμπλώ που έχει περισσότερα στοιχεία πάνω του για να είναι πιο ωραίο στο μάτι παρά ένα μονοκόμματο κομμάτι πλαστικού.


Στο Punto του 2000 που είχα έπαιζε μουσική με κλειστά τα πάντα μέχρι να τελειώσει η μπαταρία. Σιγά το feature! :s_tongue :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By drdino
#668299 Αυτό κι αν είναι εύκολο να γίνει :lol: Γιαυτό και είχαν παραπανίσια λεφτά για να βάλουν βελούδα μέσα :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#668310
NickTG έγραψε:
Στο Punto του 2000 που είχα έπαιζε μουσική με κλειστά τα πάντα μέχρι να τελειώσει η μπαταρία. Σιγά το feature! :s_tongue :s_tongue



Ιταλική ψυχή! :rtfm: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#668319 Αυτό θα ήταν αν ίσχυε το παρακάτω:
NickTG έγραψε:Στο Punto του 2000 που είχα έπαιζε μουσική με κλειστά τα πάντα αφού είχε τελειώσει η μπαταρία. Σιγά το feature! :s_tongue :s_tongue
Τελευταία επεξεργασία από funkyreverend και 07 Οκτ 2020, 18:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#668320
drdino έγραψε:Καλά χαλάρωσε, από τα εκατομύρια που πουλάνε οι premium ελάχιστα αμάξια μένουν στον δρόμο.

ελαχιστα ξε ελαχιστα,ειναι περισσοτερα απο καποιες μπατζετ μαρκες,και αυτο δεν δικαιολογειται με την τιμη κτησης τους.

drdino έγραψε: Επίσης, αν νομίζεις ότι κορεάτες, ιάπωνες κλπ τώρα βγάζουν αμάξια με ρουλεμαν για 30 χρόνια είσαι γελασμένος. Είναι εντελώς άχρηστο να σχεδιάζεις εξάρτημα που θα κρατήσει 30 χρόνια για αμάξι-ψυγείο που κατά 99% δεν πρόκειται να το κρατήσει κανείς για 30 χρόνια

Καθολου αχρηστο δεν ειναι.Αχρηστο θα ηταν εαν σκορπαγε στα 4 χρονια ενω το εχεις πληρωσει παραπανω.


drdino έγραψε:. Ακόμα πιο χαζό να δίνεις πάτζετ για να έχεις ρουλεμάν που κρατάει 30 χρόνια αλλά να έχεις εσωτερικό που θα σε μιζεριάζει για αυτά τα 30 χρόνια, αν τυχόν μείνεις με το ίδιο αμάξι για τόσα (απίθανο είπαμε, το αμάξι θα έχει αλλάξει πολλά χέρια μέχρι τότε).

εαν δουμε πωλησεις τογιοτα κια χιουνται πεζω σιτροεν ρενω φορντ πολλοι μιζεροι μαζευτηκαν στο κοσμο.
Καθολου δεν μιζεριαζουν,εαν μιζεριαζαν δεν θα το επελεγαν.Εχει αντι για κορολλα στα ιδια χρηματα γκολφ αουντι κλπ


drdino έγραψε:Από κει και πέρα, το στερεότυπο ότι οι Ιάπωνες είναι πιο αξιόπιστοι από τους Γάλλους είναι πασίγνωστο. Παρ'όλα αυτά ο κόσμος συνεχίζει να αγοράζει Peugeot 308 αντί για Corolla, άρα ως ένα βαθμό βάζει χαμηλότερα το κριτήριο της απόλυτης αξιοπιστίας από άλλους παράγοντες.

αν και δεν εχω ριξει ματια σε πωλησεις 308 vs corolla,ψιλοχλωμο το βλεπω,αλλα δεν ειναι αυτο το ζητουμενο της συζητησης.
Το ζητουμενο της συζητησης ειναι, εαν ενα πριμιουμ ειναι καλυτερο αυτοκινητο/δικαιολογει την αυξημενη τιμη κτησης σε θεματα ποιοτητας.Το τι αγοραει ο κοσμος ειναι αδιαφορο με αυτο που συζηταμε.

drdino έγραψε:Επίσης, να μιλήσουμε τότε για τα κιβώτια, abs των Swift κλπ που σκορπάνε ή τα μοτέρ των Toyota και Kia που καίνε λάδια; Τις κρεμαγιέρες των i30; Αυτά σε αμάξια που δεν έχουν και κανένα τρομερό εσωτερικό, έτσι; :lol:

εχεις απαντησει μονος σου σε αυτο λιγο πριν.
drdino έγραψε:Από κει και πέρα, το στερεότυπο ότι οι Ιάπωνες είναι πιο αξιόπιστοι από τους Γάλλους είναι πασίγνωστο.


και οχι μονο απο τους Γαλλους,αλλα και απο ολους τους υπολοιπους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#668324
EDDIE_147 έγραψε:Πολύ σωστές παρατηρήσεις Μάρκοβάγγο οι οποίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα (από σκατόχαρτο private label μέχρι κινητό ή αυτοκίνητο).

Αυτό το x φορές καλύτερο που λες είναι η πεμπτουσία της συμπεριφοράς καταναλωτή.
Όπως λοιπόν κάποιος αντιλαμβάνεται διαφορά στο σκατόχαρτο (έχει τύχει να δω κόσμο να παθιάζεται για συγκεκριμένη μάρκα χειρότερα απ' ότι οι πετρολχεζ για κατοστάρα αμόλυβδη), αντίστοιχα μπορεί να αντιληφθεί διαφορά και στα σημεία που ανέφερα..

εσυ Εντι που εχεις καταλαβει διαφορα στο πενβε σου?
EDDIE_147 έγραψε:Εσύ μπορεί όχι αλλά αν λάβεις υπόψη σου ότι οι κατασκευαστές επενδύουν τεράστια ποσά για να αναβαθμίσουν αυτές τις λεπτομέρειες (πχ Τουγιότα στο νέο Κορόλα), τότε δυο τινά ισχύουν: ή όντως κάνουν διαφορά ή ο λοιπόν πλανήτης είναι κορόιδα και εμείς οι έξυπνοι --> δύσκολο δίλημμα.

η νεα κορολλα τωρα που αναβαθμιστηκε σε πλαστικα |λογοκρισία| ταμπλω ανεβηκε τιμολογιακα? Εφθασε μερσεντε πενβε?
και αν οχι πως μπορουν να προσφερουν ισαξια/ανωτερη απτη ποιοτητα σε συγκριση με πριμιουμ,ενω κρατανε και την μηχανολογικη ποιοτητα?
Μολις απαντησεις,θα δωσεις και απαντηση στο ερωτημα σου περι κοροιδων και εξυπνων.


EDDIE_147 έγραψε:Αυτό ακριβώς είμαι εγώ σε ότι αφορά τα κινητά τηλέφωνα.
Αυτό σημαίνει ότι τα πανάκριβα άιφονζ απευθύνονται σε κορόιδα ή ότι δεν προσφέρουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με τα κινητά των 100-150 γιούριων;
Απ: όχι.


ναι εαν το αιφον βγαζει βλαβες συχνοτερες και ακριβοτερες απο το μπατζετ ζαομι των 100 ευρω εξυπνο δεν τον λες.