Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#468673 Το ίδιο λέτε
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#468674 Διάβασα που λέει LED αλλά νομίζω είναι τα led φώτα ημέρας. Δεν μου φαίνεται το φωτιστικό σώμα για led μεσαίας και μεγάλης σκάλας. Μπορεί να κάνω κ λάθος. Αν όντως είναι led πακέτο η τιμή πρέπει να είναι πολύ καλή αφού τα χλμ είναι ανύπαρκτα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#468677 Έχει led κανονικά. Φαίνονται και τα πιτσιλιστήρια. Μόνο pdc και αναδιπλούμενοι καθρέφτες του λείπουν από τα βασικά. Το χω οδηγήσει το μοτόρι αυτό σε 1 series και είναι αξιοπρεπέστατο.
Άβαταρ μέλους
By Thanix
#468678 Full led είναι


< using BoobsPower!
Άβαταρ μέλους
By GTS
#468679
Kon5 έγραψε:Διάβασα που λέει LED αλλά νομίζω είναι τα led φώτα ημέρας. Δεν μου φαίνεται το φωτιστικό σώμα για led μεσαίας και μεγάλης σκάλας. Μπορεί να κάνω κ λάθος. Αν όντως είναι led πακέτο η τιμή πρέπει να είναι πολύ καλή αφού τα χλμ είναι ανύπαρκτα.


Tα Xenon ειναι παλαιοτερη τεχνολογια και βαζουν τα LED στο LCI. Καλο ειναι το συγκεκριμενο.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#468681
popolaros έγραψε:o 122αρης 1.600αρης ποτε μπηκε στην 316 E90?


Νόμιζα πως τον φορουσαν μονο οι LCI αλλα μαλλον ο Διας εχει δικιο..

Τσεκάρισμα μπεκ σιγουρα..Αν εχει αλλάξει πολ/στες με την πιο πρόσφατη λυση της ελληνικης αντιπροσωπείας δεν εχει θέμα πολ/στων.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#468685 Μεχρι 5 φορες δεν ειναι προβλημα.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#468692
Anonymous Founder έγραψε:Πότε βγήκε αυτή η πρόσφατη λύση; Γιατί εγώ συνεχίζω να αλλάζω ακόμη...

Οι τελευταίοι που αλλαξαμε ηταν (με μικρη επιφύλαξη) το 2013 και συμφωνα με τους μηχανικους τοτε θεωρουνταν οριστική η λυση ηδη πριν απο κανα 6μηνο-χρονο..Ισως στους 4Τ να ειχα γράψει και part number αλλα αυτη τη στιγμή δεν το εχω καπου πρόχειρο.
Πάντως μαλλον ισχυει το οτι ηταν safe γιατι περα απο αλλο 316 που ξερω και δεν ξαναειχε θεμα, το δικο μας εκτοτε εχει κανει μια 70αρα χιλιαδες χλμ και με πολλαπλασιαστες δεν ξαναειχε θεμα (στα 100Κ βεβαια χρειαστηκε μπεκ, αλλα ειναι αλλη ιστορία)

Πάντως long story short με βαση τη δική μου εμπειρια το πραγματικό προβλημα αυτων των κινητήρων σημερα το οποιο ειναι αλυτο ειναι τα μπεκ.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#468705 Για τα εξακυλινδρα υποτίθεται πως η τελευταία ανακληση το ελυσε το θέμα μπεκ.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#468728 Εταράξατε τα ππέκια μου που λένε κι εδώ... :lol:

Κι εμένα πριν αγοράσω το e90 κάτι τέτοιο μου είπαν στην αντιπροσωπεία που το έλεγξε, ότι έχει αλλαγμένους πολλ\στες και μπεκ με νέου τύπου που λύνουν το πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#468738 Κι εμένα έτσι λέγανε...Κι εγώ είχα κάνει την ανάκληση και για αρκετά χιλιόμετρα δεν είχα θέμα. Μετά ξανάρχισαν.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#468743 Ποιό απο τα δύο ή μαλλον 3;

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#468763 Και μπεκ, και πολλαπλασιαστές.
Τα μπεκ άντεξαν περίπου 70Κ πριν αρχίσουν να ξαναχαλάνε. Έχω αλλάξει 2 αν θυμάμαι.
Οι πολλαπλασιαστές, νομίζω γύρω στα 50Κ. Απλώς είναι σχετικά φτηνοί και αλλάζουν εύκολα (είναι στο 1/5 ή και 1/6 της τιμής των μπεκ, οπότε όσο κοστίζει ένα μπεκ, αλλάζεις όλους τους πολλαπλασιαστές).
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#468815 Για τα μπεκ, πλέον απ' ότι βλέπω υπάρχουν και λύσεις ανακατασκευασμένων στο ebay, ενώ πέρυσι δεν έβρισκα κάτι αντίστοιχο.
Εφόσον μία τέτοια λύση είναι αξιόπιστη, με 500 ευρώ περίπου έχεις τελειώσει με τα μπεκ. Βάλε άλλα 200 για πολ/στες και μπουζί.
Αν προκύψει θέμα με καμια αντλία βενζίνης ή αισθητήρα NOX, θέλουμε άλλα ~500-600 ευρώ.

All in all θεωρητικά σε όσα BMW πάσχουν από τέτοια θέματα καλά είναι να έχει κανείς στο μυαλό του ότι κάποια στιγμή ίσως χρειαστεί ένα 1500άρι για να ξενοιάσει τηρουμένων των αναλογιών από τα της τροφοδοσίας. Προσωπικά αν έπαιρνα τέτοιο μτχ με περισσότερα από 60-70Κ χιλιόμετρα, αν ο προηγούμενος δεν έχει αλλάξει τίποτα θα άλλαζα προληπτικά ακόμα και όλα τα παραπάνω να είμαι ήσυχος. Τουλάχιστον έχεις "καινούριο" αυτοκίνητο σε έναν τομέα που πάσχει και μία καλύτερη επίγνωση του τι μπορεί να βγάλει μελλοντικά.