Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#776334 Μου χει τύχει σε μουντό καιρό ασημί αυτοκίνητο κάτω από γέφυρα και να το βλέπω οριακά, με τα φώτα σαφώς θα ήταν πολύ πιο ευδιάκριτο. Στη Γερμανία δεν είναι που ανέκαθεν ήταν υποχρεωτικά τα φώτα και την ημέρα;

.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776336 Από τις σκανδιναβικές χώρες είχε ξεκινήσει.

Με τα φώτα κάνει καλύτερη αντίθεση με το background και έχουν γίνει τόσες μελέτες που αναφέρουν μείωση ατυχημάτων. Κάτι θα ξέρουν…

Πάντως βλέπω συνεχώς κόσμο να πηγαίνει νύχτα μόνο με αυτά νομίζοντας ότι έχει ανάψει φώτα..και άντε τον είδες από μπροστά, πίσω που δεν ανάβουν σε όλα τα αυτοκίνητα τα φώτα με τα drl?
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#776542
markvag έγραψε:Φυσικά και δεν θα σταματήσει να χαλάει το σαράβαλο... :lol:

Ήμασταν 1 βδομάδα διακοπές... Ο συναγερμός βαρούσε συνέχεια μόλις έπεφτε λίγο ήλιος στο αμάξι (=> εκεί που ήμουν από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ) :inlove: Αποτέλεσμα; Το είχα ξεκλείδωτο όλη τη μέρα. :inlove: Γιατί τα σαΐνια της BMW δεν προέβλεψαν κάποιος να θέλει να το κλειδώσει χωρίς να βάλει συναγερμό... :lol: :metalo: Είτε με το κλειδί, είτε με το τηλεχειριστήριο, αν το κλειδώσεις ο συναγερμός θα μπει. Και η ασφάλεια της πόρτας του οδηγού ΔΕΝ κλείνει με ανοιχτή την πόρτα (στο 206 έκλεινε και μπορούσες μετά να κλείσεις την πόρτα με το αμάξι κλειδωμένο). :inlove:

Και το κερασάκι, που βγήκε δειλά δειλά την μέρα που ξεκινήσαμε (και μέσα σε 1 βδομάδα έγινε μόνιμο και ενοχλητικό)... Ο αισθητήρας που λέει αν το καπώ είναι κλειστό, έχει χαλάσει και κάποιες φορές κάνει επαφή, κάποιες όχι (το γιατί και το πως δεν το έχω καταλάβει, είναι χαοτικό φαινόμενο) :inlove: Αποτέλεσμα; Κινείσαι στην πόλη; Ανά κάποια δευτερόλεπτα ο αισθητήρας πιάνει επαφή (οπότε σβήνει το λαμπάκι) και αμέσως μετά τη χάνει (οπότε ανάβει το λαμπάκι με το σπαστικό μπιπ) :inlove: Και μετά το ίδιο ακριβώς :inlove: Εις τη νιοστή :inlove: Ανεξάρτητα από λακούβες ή την οδήγηση γενικά... Ευτυχώς για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει, σε πιο υψηλές ταχύτητες (από πχ 60-70 και πάνω) ο αισθητήρας αποφασίζει είτε το ένα είτε το άλλο και στη χειρότερη απλά έχεις προειδοποιητικό λαμπάκι, αλλά όχι το σπαστικό μπιπ όλη την ώρα... :inlove:

Και φυσικά είναι ωραίο να είσαι στην εθνική με το λαμπάκι που σου λέει ότι έχεις ανοιχτό καπώ αναμμένο συνέχεια... Και να λες... Βρε λες η μ@λ@κία να μην έχει χαλάσει τελικά και ξαφνικά το καπώ να πετάξει; :inlove:

Το χειρότερο είναι πως δεν το έκλεψε το μπουρδέλο όσες μέρες ήταν ξεκλείδωτο στις διακοπές στη Χαλκιδική (Σάντυ Χαλκιδική δεν έχει).


Συμπέρασμα; Δεν έχει σαν τη Γερμανική πχιότητα. Αντέχουν για 80-100Κ χλμ, μετά διαλύονται. :inlove:
Νομίζω πως μπορείς να κλείσεις την ασφάλεια του οδηγού κ να βγεις από τη θέση του συνοδηγού, η πόρτα θα κλείσει… (δε χρειάζεται να περάσεις πάνω από το χειρόφρενο, αρκεί να έχεις μακρύ χέρι!)

Αν σου πω πως η 2μιση ετών macan του αφεντικού μου τον άφησε λόγω υπερθέρμανσης στον δρόμο, την πήγε στο συνεργείο, την πήρε πίσω μετά από 20 μέρες κ το ίδιο απόγευμα τον ξαναάφησε πάλι λόγω υπερθέρμανσης θα αμβλύνω την οργή σου;!

Όσο περισσότερα ηλεκτρονικά, τόσο πιο επιρρεπή.


< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776562
markvag έγραψε:Και η ασφάλεια της πόρτας του οδηγού ΔΕΝ κλείνει με ανοιχτή την πόρτα (στο 206 έκλεινε και μπορούσες μετά να κλείσεις την πόρτα με το αμάξι κλειδωμένο). :inlove:
< >


|λογοκρισία| να μην σε αφηνει να κλειδωθεις απ' εξω! :shifty:

PeterPan έγραψε:Όσο περισσότερα ηλεκτρονικά, τόσο πιο επιρρεπή.
< >

Δεν θα το γενικευα...εξαρταται απο τον κατασκευαστη, μη τυχει κατι ελλατωματικο κτλ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#776563
PeterPan έγραψε:
Αν σου πω πως η 2μιση ετών macan του αφεντικού μου τον άφησε λόγω υπερθέρμανσης στον δρόμο, την πήγε στο συνεργείο, την πήρε πίσω μετά από 20 μέρες κ το ίδιο απόγευμα τον ξαναάφησε πάλι λόγω υπερθέρμανσης θα αμβλύνω την οργή σου;!

< >


Όχι :lol: :lol:

Απλά λυπάμαι και τον άνθρωπο...


Zeus έγραψε:
PeterPan έγραψε:Όσο περισσότερα ηλεκτρονικά, τόσο πιο επιρρεπή.
< >

Δεν θα το γενικευα...εξαρταται απο τον κατασκευαστη, μη τυχει κατι ελλατωματικο κτλ.


Ακριβώς. Υπάρχουν και σοβαροί κατασκευαστές που δεν τα φτιάχνουν ίσα ίσα να βγάλουν τα 4 χρόνια του leasing... :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#776569 Η macan Εντωμεταξυ στηρίζεται στο πλαίσιο Β8 της Audi.Στο προηγούμενο Q5 δηλαδή Οκ έχει πολλές αλλαγές βέβαια.Πιο κινητήρα φοράει η συγκεκριμένη?
In other news...ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#776961 Θα παραλάβω αύριο την Ε93 από το συνεργείο.

Έσπασε το flex pipe μετά από 13 χρόνια και 210.000 χλμ. Ευτυχώς δεν έσπασε τελείως, αν κ εγώ έκανα 2.000 χλμ από τότε που άκουγα τον ήχο πιο μπάσο.

500 κ κάτι ψιλά η δουλειά στη Γερμανία.


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#777475 Εικόνα

Εικόνα

Και μερικές λεπτομέρειες από την λειτουργία πλυντηρίου των καμερών ώστε να μπεις σωστά στα ράουλα:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Και τα ηχομονωτικα τζάμια στο πλάι:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#777581 O καγκουρας επανέρχεται @corsair

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#777590 Wtf, drdino man ποτέ πούλησες την f30? Μέ γειες :thumbsup: , πες σπεκς.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#777598
Giuseppe Busso έγραψε:Γιατί κάγκουρας;
Αμαξάρα btw
Γιατί κατά τον @corsair κάθε αλλαγή είναι καγκουριά
gto250swb έγραψε:Wtf, drdino man ποτέ πούλησες την f30? Μέ γειες , πες σπεκς.
Πριν λίγες βδομάδες έκανα την ανταλλαγή:
viewtopic.php?p=772507#p772507
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777669
Άβαταρ μέλους
By drdino
#777842 Καγκουριάς συνέχεια, ήρθε μια ωραία κούτα:
Εικόνα

Εικόνα
Ακουμπιστήρια με μαξιλαρακι αλκανταρας για τα γόνατα οδηγού/συνοδηγού που μπαίνουν στην κεντρική κονσόλα κι αντικαθιστούν τα μαμίσια el cheapo που είναι ένα επίπεδο κομμάτι πλαστικού.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#777843 Ναι αλλά αν δεν τρίζει η κονσόλα στην στροφή από το γόνατο δεν έχει γούστο

Τα βλέπεις dimviii τα βλέπω να λες, θέλουν και αλκανταρες για τα γονατακια τους, μην κοιτάς που των γιαπωνέζων δεν φτάνουν εκεί

< >