- 06 Αύγ 2022, 17:55
#775911
drdino έγραψε:Για τον συναγερμό, μάλλον επηρεαζόταν η ογκομέτρηση λογω ζέστης, μπορούσες να κλειδώσεις απενεργοποιώντας την.
Πώς ακριβώς γίνεται αυτό; Δεν το έχω βρει... Κλειδώνεις με το τηλεχειριστήριο, μπαίνει ο συναγερμός, κλειδώνεις με το κλειδάκι, μπαίνει πάλι...
drdino έγραψε:Για τον αισθητήρα του καπώ, εφόσον ήσουν σίγουρος ότι είχε κλείσει σωστά τότε δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας, γιαυτό έχουν 2 στάδια οι κλειδαριές. Δεν είχες πρόσβαση να τον ξεκουμπώσεις μέχρι να το φτιάξεις;
Ούτε που ξέρω που είναι... Το καπώ ήταν σωστά κλειστό, στάνταρ αυτό. Κι εγώ πιστεύω πως δεν υπάρχει κίνδυνος, αλλά να οδηγείς με 130 και να βλέπεις το λαμπάκι, δεν είναι και ότι πιο χαλαρωτικό...
corsair έγραψε:markvag έγραψε:
Συμπέρασμα; Δεν έχει σαν τη Γερμανική πχιότητα. Αντέχουν για 80-100Κ χλμ, μετά διαλύονται.
Καλο θα ηταν να αποφευγουμε γενικευσεις που ενδεχεται να περιλαμβάνουν την Mercedes μέσα.
Κάποιος θα εκπλαγεί σε λίγο...
Σήμερα το πήγα σε έναν γνωστό μου ηλεκτρολόγο στη Δράμα, μου λέει πως πιθανώς ο συναγερμός προκαλείται από την κλειδαριά του καπώ... Το ότι πρώτα εμφανίστηκε ο συναγερμός ίσως να ήταν απλά η αρχή του προβλήματος της κλειδαριάς. Αλλά με έστειλε σε άλλον, συνεργείο εξειδικευμένο BMW, θα το δω από βδομάδα...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα