Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#775858 Για τον συναγερμό, μάλλον επηρεαζόταν η ογκομέτρηση λογω ζέστης, μπορούσες να κλειδώσεις απενεργοποιώντας την.

Για τον αισθητήρα του καπώ, εφόσον ήσουν σίγουρος ότι είχε κλείσει σωστά τότε δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας, γιαυτό έχουν 2 στάδια οι κλειδαριές. Δεν είχες πρόσβαση να τον ξεκουμπώσεις μέχρι να το φτιάξεις;
Άβαταρ μέλους
By corsair
#775860
markvag έγραψε:

Συμπέρασμα; Δεν έχει σαν τη Γερμανική πχιότητα. Αντέχουν για 80-100Κ χλμ, μετά διαλύονται. :inlove:


Καλο θα ηταν να αποφευγουμε γενικευσεις που ενδεχεται να περιλαμβάνουν την Mercedes μέσα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#775875 Δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν να βγάζουν προβλήματα πάντως, είναι απλά χαμηλής ποιότητας τα περιφερειακά τους.
Ειδικά οι Ε8x και Ε9x είχαν και εξαιρετικά προβληματικά μοτέρ άμεσου ψεκασμού.
Δεν το λέω εγώ, τα λένε τα ίδια τα συνεργεία τους.
Εγώ έχω πει πως θα την αντικαταστήσουμε με μια i3 (καθόλου τυχαία, το ίδιο έχει και η γυναίκα του επικεφαλής του συνεργείου που πάμε την δική μας).
Χρειάζομαι 20Κ βέβαια, οπότε υπομονή...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#775904
corsair έγραψε:
markvag έγραψε:

Συμπέρασμα; Δεν έχει σαν τη Γερμανική πχιότητα. Αντέχουν για 80-100Κ χλμ, μετά διαλύονται. :inlove:


Καλο θα ηταν να αποφευγουμε γενικευσεις που ενδεχεται να περιλαμβάνουν την Mercedes μέσα.
Χα χα

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#775911
drdino έγραψε:Για τον συναγερμό, μάλλον επηρεαζόταν η ογκομέτρηση λογω ζέστης, μπορούσες να κλειδώσεις απενεργοποιώντας την.


Πώς ακριβώς γίνεται αυτό; Δεν το έχω βρει... Κλειδώνεις με το τηλεχειριστήριο, μπαίνει ο συναγερμός, κλειδώνεις με το κλειδάκι, μπαίνει πάλι...

drdino έγραψε:Για τον αισθητήρα του καπώ, εφόσον ήσουν σίγουρος ότι είχε κλείσει σωστά τότε δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας, γιαυτό έχουν 2 στάδια οι κλειδαριές. Δεν είχες πρόσβαση να τον ξεκουμπώσεις μέχρι να το φτιάξεις;


Ούτε που ξέρω που είναι... Το καπώ ήταν σωστά κλειστό, στάνταρ αυτό. Κι εγώ πιστεύω πως δεν υπάρχει κίνδυνος, αλλά να οδηγείς με 130 και να βλέπεις το λαμπάκι, δεν είναι και ότι πιο χαλαρωτικό... :lol:


corsair έγραψε:
markvag έγραψε:

Συμπέρασμα; Δεν έχει σαν τη Γερμανική πχιότητα. Αντέχουν για 80-100Κ χλμ, μετά διαλύονται. :inlove:


Καλο θα ηταν να αποφευγουμε γενικευσεις που ενδεχεται να περιλαμβάνουν την Mercedes μέσα.


Κάποιος θα εκπλαγεί σε λίγο... :lol: :lol:


Σήμερα το πήγα σε έναν γνωστό μου ηλεκτρολόγο στη Δράμα, μου λέει πως πιθανώς ο συναγερμός προκαλείται από την κλειδαριά του καπώ... Το ότι πρώτα εμφανίστηκε ο συναγερμός ίσως να ήταν απλά η αρχή του προβλήματος της κλειδαριάς. Αλλά με έστειλε σε άλλον, συνεργείο εξειδικευμένο BMW, θα το δω από βδομάδα...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#775930 Kι εγώ χαζεύω κάτι 6κυλινδρες Ε46 στο car... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#775990
markvag έγραψε:Ήμασταν 1 βδομάδα διακοπές... Ο συναγερμός βαρούσε συνέχεια μόλις έπεφτε λίγο ήλιος στο αμάξι (=> εκεί που ήμουν από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ) Αποτέλεσμα; Το είχα ξεκλείδωτο όλη τη μέρα. Γιατί τα σαΐνια της BMW δεν προέβλεψαν κάποιος να θέλει να το κλειδώσει χωρίς να βάλει συναγερμό... Είτε με το κλειδί, είτε με το τηλεχειριστήριο, αν το κλειδώσεις ο συναγερμός θα μπει. Και η ασφάλεια της πόρτας του οδηγού ΔΕΝ κλείνει με ανοιχτή την πόρτα (στο 206 έκλεινε και μπορούσες μετά να κλείσεις την πόρτα με το αμάξι κλειδωμένο).


Ρε Μάρκο μη γίνεσαι "boomer" τώρα. :s_wacko Πάντως εγώ δεν θυμάμαι αυτοκίνητο με ηλεκτρομαγνητικές που να επέτρεπε να κλείσεις την κλειδαριά του οδηγού με ανοιχτή την πόρτα. Έλα στο 1989 (Back to the future), το 323F που πήρε ο πατέρας μου τότε (είχε πίσω ημιάκαμπτο, ήταν ελαφρύ και έπιανε καλά το χειρόφρενο - φαντάζεσαι τι χειροφρενίδια είχα ρίξει σαν πιτσιρικάς... :lol: ), είχε αυτό το feature. Μην μου αναφέρεις τους ανώμαλους Γαλάτες, αυτοί έβαζαν τους διακόπτες των παραθύρων κάτω από το χειρόφρενο (που ευτυχώς το είχαν δίπλα στον οδηγό, θα μπορούσαν να το είχαν στο δεξί χέρι του συνοδηγού ξέρω-γω...) και την κόρνα στον μοχλό των φλας (το είχα σε ένα φορτηγάκι της δουλειάς μου εκεί - Skoda Workman - ποιος διεστραμμένος εγκέφαλος το σκέφτηκε αυτό; :dizzy: ). Αφού δεν έβαζαν και το ραδιόφωνο στο πίσω κάθισμα, πάλι καλά να λέμε. :s_crazy

Τζιάκο τα λέω σωστά; :s_airkiss

ΥΓ: Θα μπορούσες να βάλεις μερικές καρδούλες ακόμα στο post σου... :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#775995 Πρέπει να έχω Γαλατικό DNA διότι μου φαίνεται λογικό η κόρνα να βρίσκεται εκεί ( όπως μου φαίνεται σκληρή κι η ανάρτηση του yaris :s_biggrin ) . Σε περίπτωση κινδύνου από απέναντι , δε λένε παίξτε του προβολείς και πατήστε κόρνα μπας και ξυπνήσει το βόδι; Με το αριστερά δακτυλάκια τα κάνεις αυτά και με το δεξί χέρι κρατάς το τιμόνι. Τι πιο λογικό από αυτό;
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 07 Αύγ 2022, 09:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776000 Λογικό αυτό φαίινεται μόνον σε έναν Γαλάτη. Σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο λογικό φαίνεται να πατήσει τον ομφαλό του τιμονιού που είναι το μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειας ελέγχου, αντί να ψάχνει ένα μοχλουδάκι...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#776001 Έχεις χάσει τουλάχιστον 1 sec με τον συμβατικό τρόπο. διότι με τον άλλον τα έχεις όλα τα ένα σημείο νοικοκυρεμένα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776002 Κοίτα, όσα έχουν ξεχάσει οι Ιάπωνες από εργονομία είναι περισσότερα από όσα έχουν μάθει οι Γάλλοι!!! Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και οι πουρκουάδες πλέον έβαλαν την κόρνα στο τιμόνι. Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πρέπει να είναι στο ευκολότερο δυνατό μέρος, χωρίς να χρειάζεται να σκεφτεί ο οδηγός. (Για αυτό τα βιομηχανικά μηχανήματα έχουν πάντα το τεράστιο κόκκινο κουμπί διακοπής λειτουργίας στο πιο εμφανές μέρος - ξέρεις τι λέω, στον Μαΐλλη δούλευες!). Και φυσικά δεν πρέπει να οδηγείς έχοντας το αριστερό κωλοδάχτυλο συνέχεια στον λεβιέ των φλας. Η σωστή θέση των χεριών είναι 9:15, με τα δάχτυλα να αγκαλιάζουν την στεφάνη του τιμονιού (εξαιρείται μόνο η οδήγηση εκτός δρόμου, όπου ο αντίχειρας δεν πρέπει να ακουμπάει στην εσωτερική λαβή - αλλά αυτό το μάθημα θα το παραδώσω στο επόμενο εξάμηνο :s_cool ). Δεν θα μας τρελάνουν οι Γάλλοι με τις βλακείες τους!!! :tomato:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#776004 Καλά, δοκίμασε να πατήσεις κόρνα με τον δεξί αντίχειρα παίζοντας τα φώτα με το αριστερό χέρι σε μανούβρα αποφυγής κινδύνου και τα ξαναλέμε. Κάνε μια δοκιμή και δες οτι έχεις χάσει έτσι και τα δυο χέρια από το τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#776006 Παντως ενα ford Capri του 69 που ειχε ο πατερας μου και μετα εγω, την κορνα την ειχε στο μοχλο των φλας.
Οταν πηρα αλλο αυτοκινητο, παιδευτηκα παρα πολυ γιατι το ειχα συνηθησει εκει και ενστικτωδως πατουσα τον μοχλο των φλας! :lol:
Ακομα παντως, μετα απο τοσα χρονια μου φαινεται πιο βολικη και πιο αμεση αυτη η θεση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776007 Τώρα μαθαίνω να οδηγώ, δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο. Σοβαρέψου Μουσάτε...

ΥΓ: Ακόμα και τα Leopard την κόρνα πάνω σε κουμπί στο τιμόνι την έχουν. Έχω μπει σε γαλλικό Leclerc, αλλά δεν θυμάμαι που την έχει. Είναι ικανοί οι Γάλλοι να την έχουν κάτω από το κάθισμα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#776010
REALZEUS έγραψε:ΥΓ: Ακόμα και τα Leopard την κόρνα πάνω σε κουμπί στο τιμόνι την έχουν.

Μήπως επειδή εκεί δε χρειάζεται ταυτόχρονα να παίζεις και τα φώτα με το άλλο χέρι;