Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#702720 Κανονικά για Traffic Sign Recognition η πρωτογενής πηγή είναι η πληροφορία που βλέπει η κάμερα και επιβεβαιώνεται/διασταυρώνεται με τις πληροφορίες που έχουν οι χάρτες. Όχι μόνο στις BMW, σε πολλούς κατασκευαστές έτσι γίνεται εφόσον οι χάρτες έχουν τέτοια δεδομένα. Το emulator ουσιαστικά μπαίνει μεταξύ του πίνακα οργάνων και του αυτοκινήτου και προσμοιάζει την λειτουργία της master κάμερας, παίρνει το όριο/χώρα/μονάδα μέτρησης από τον χάρτη και τα φτύνει στο CANbus στην θέση που θα τα έστελνε η κάμερα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#702733
drdino έγραψε:Κανονικά για Traffic Sign Recognition η πρωτογενής πηγή είναι η πληροφορία που βλέπει η κάμερα και επιβεβαιώνεται/διασταυρώνεται με τις πληροφορίες που έχουν οι χάρτες. Όχι μόνο στις BMW, σε πολλούς κατασκευαστές έτσι γίνεται εφόσον οι χάρτες έχουν τέτοια δεδομένα. Το emulator ουσιαστικά μπαίνει μεταξύ του πίνακα οργάνων και του αυτοκινήτου και προσμοιάζει την λειτουργία της master κάμερας, παίρνει το όριο/χώρα/μονάδα μέτρησης από τον χάρτη και τα φτύνει στο CANbus στην θέση που θα τα έστελνε η κάμερα.


Πολλά ευχαριστώ από μένα :s_drinks

Μου γέννησε τη περιέργεια τώρα, υπάρχουν τέτοια emulator για αλλά τέτοια bypass ?

Δηλαδή , ξέρουμε ότι υπάρχουν παράλληλοι εγκέφαλοι όταν γίνεται "tuning" ή πιθανότατα στα de-limiter να χρησιμοποιηθεί κάτι παραπλήσιο αν δεν είναι blatant επέμβαση στο κώδικα του λογισμικού
Άβαταρ μέλους
By drdino
#702754 Έχει τέτοια μαραφέτια για κούρεμα στα χιλιόμετρα. Βασικά δεν είναι κούρεμα γιατί δεν αυξάνονται καν τα χιλιόμετρα. Το μτχ γίνεται πολύ λαχείο έτσι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#703214 Τελείωσα και με το configuration, έτοιμο:

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#703510
drdino έγραψε:Τελείωσα και με το configuration, έτοιμο:

Εικόνα
Εικόνα

Κωνσταντίνε για να το περάσεις έπρεπε να ξηλώσεις ταμπλώ? Είχε πολύ δουλειά?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#703511 Το μαραφέτι; Μπα όχι, απλά κουμπώνει πίσω από τον πίνακα οργάνων ο οποίος βγαίνει με δύο torx απλά!
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#703605
PeterPan έγραψε:
drdino έγραψε:Τελείωσα και με το configuration, έτοιμο:

Εικόνα
Εικόνα

Κωνσταντίνε για να το περάσεις έπρεπε να ξηλώσεις ταμπλώ? Είχε πολύ δουλειά?

"*πολλή δουλειά" ήθελα να γράψω...

drdino έγραψε:Το μαραφέτι; Μπα όχι, απλά κουμπώνει πίσω από τον πίνακα οργάνων ο οποίος βγαίνει με δύο torx απλά!


ωραία!
και το δικό μου F46 δεν έχει αυτό το extra...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#703610 Έχει KAFAS κάμερα το δικό σου; Αυτή που γράφει connected drive στο παρμπρίζ...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#703754
Άβαταρ μέλους
By drdino
#703764 Τα πολλά τα pancakes του Misha του χτύπησαν λίγο το πρόγραμμα στον εγκέφαλο.

Το αμάξι έχει 2 σφάλματα, TPMS και στις αναρτήσεις επειδή έχουν αλλάξει τα adaptive αμορτισέρ με κανονικά χωρίς να τα απενεργοποιήσουν στην διαμόρφωση. Και τα δύο θα σε βγάλουν από Sport+/DSC OFF, οπότε αυτό εξηγεί γιατί δεν μπορεί να το βγάλει μόνιμα/ξαναμπαίνει.

Στον σημείο που χέστηκε πάνω του δεν κατάλαβα 100% τι έγινε, αλλά ψιλιαζομαι ότι είναι ο κλασικός λόγος που βγάζεις το ESP όταν παίζεις: το αμάξι έχει 2 βασικές πηγές πληροφορίες, το επιταχυνσιόμετρο που του λέει που πηγαίνει την κάθε στιγμή και τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού που του λέει πού θέλει ο οδηγός να πάει το αμάξι. Απόκλιση στις δύο τροχιές θα προκαλέσει επέμβαση του συστήματος ευστάθιας. Αν εσύ λοιπόν εν γνώση σου το αφήνεις να υποστρέψει για να ξακρίσει στην έξοδο με στριμμένο το τιμόνι τότε εκείνο θα προσπαθήσει να σου βάλει την μούρη μέσα γιατί του λες άλλα με το τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By alex
#704874
GTS έγραψε:Έβγαλε για την αγορά της Τουρκίας υποκυβισμένο 4κυλινδρο Β48 με 1.6 λτ 170 HP 250 NM ροπή. Φαίνεται δυνατός κινητήρας.
Για το 520i.
Φανταζομαι ο λογος που δεν ερχεται σε εμας ειναι οι ρυποι που θα χαλασει το μεσο ορο της εταιρειας στην ΕΕ.

https://www.bmw.com.tr/tr/all-models/5- ... y1d5-Csvyg


και 3αρι εβγαλε υποκυβισμενο με 1600αρη
Άβαταρ μέλους
By alex
#704877 @ high fidelity

διαβασα σχεδον ολο το τοπικ..στην σελιδα 515 και μετα βγαζεις τα γνωστα προβληματα που αντιμετωπισαμε ολοι και συνεχιζουμε..ειχες γραψει οτι τα 4κυλινδρα αμμεσου ψεκασμου ειναι κακοσχεδιασμενοι κινητηρες και εχεις δικιο..ειναι ενα συμπερασμα που και εγω εκανα και το υπερασπιζομαι σαυτους που λενε οτι φταινε οι οδηγοι τους και η χρηση που κανουν..επισης φταινε και οι ελλατωματικες παρτιδες το οποιο και εσυ αναγνωριζεις..ομως αν μπεις σε φορουμ αλλων εταιρειων ειχαν και εκει ιδια προβληματα,κυριως γερμανικων θα ελεγα..παροτι δεν εχουν ιδιους κινητηρες ,ειναι αλλη μαρκα ,αλλος σχεδιασμος,πιστευεις οτι μπορει να φταιει ο αμμεσος ψεκασμος σαν λειτουργια ,περισοτερο απο την ελλατωματικη τροφοδοσια και τα ανταλλακτικα τους? γιατι ενω αλλαξαμε τα μποσ που θεωρουνταν ελαλτωματικα και βαλαμε δελφοι,ξαναεχουμε θεματα με μπεκ κ.λ.π.,οποτε μηπως εκτος απο τον σχεδιασμο φταιει και ο αμμεσος ψεκασμος σαν τροφοδοσια?

στο θεμα διαφορικο και εγω ηθελα να αλλαξω λαδια αλλα μου ειπαν για το κατεβασμα και το αφησα..εφτασα τα 120.000 τωρα και ρωτησα τον μπαιλα και μου ειπε οτι εχει ταπα πληρωσης ψηλα στο δοαφορικο,στον κωλο..με αλλεν βγαινει..και απο εκει ρουφανε με σκουπα και συμπληρωνουν..το ηξερες? η΄εσενα δεν εχει ουτε ταπα πληρωσης?

το ρεντλαιν στο κιβωτιο γιατι δεν σου αρεσε? το συστηνουν πολλοι στο εξωτερικο..βασικα οχι οτι θα δουμε καποια μεγαλη διαφορα γιατι ειναι σφιχτο κιβωτιο,οπως ειπες αλλα γιατι χρειαζεται συντηρηση και νεα λαδια..παντως και εμενα καστρολ η' φουκς μου συστησαν,μπορει τα μαμα να ειναι και ενα απο αυτα..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#704889 Ξαναδιάβασα μερικά ποστ τότε, είναι αρκετά αστεία η επίθεση κάποιων:
-Από πού κι ως πού αναξιόπιστα, δώσε νούμερα
-Κι αν είναι αναξιόπιστα, γιατί σου αρέσουν οι BMW και θα ξαναγόραζες;
-Η 1 είναι μπουρδέλο, υπάρχουν άλλα πιο γρήγορα.
-Ό,τι παθαίνω, το παθαίνω γιατί δεν συντηρώ σωστά τ'αμάξι (από ανθρώπους που δεν ξέρουν πού πάνε τα τέσσερα κιόλας).

Και διάφορες τέτοιες ομορφιές... :s_sarcastic :inlove:
viewtopic.php?p=459210#p459210

Πάμε λοιπόν στην ερώτησή σου και θα κάνω κι ένα recap και στα παραπάνω:
-Για τα μπεκ δεν υπάρχει θεραπεία, ούτε ανταλλακτικό άλλο. Ουσιαστικά βάζεις ό,τι προτείνει το εργοστάσιο. Μετά τα αρχικά προβληματικά, η επόμενη παρτίδα βγήκε πολύ καλύτερη. Φυσικά μπορεί να χαλάσει κάποιο, αλλά αλλάζεις μόνον αυτό και τέλος. Δεν είναι φθηνό προφανώς και δεν είναι ένα ανταλακτικό που μπορεί να φτιαχτεί εύκολα από κάποιον, αφού δουλεύει με πολύ υψηλή πίεση.
-Πολλαπλασιαστές, θεώρησε πως ισχύει ό,τι και παραπάνω , δηλαδή δεν έχει λυθεί το πρόβλημα, αλλά εδώ παίζουν πολλές και διαφορετικές μάρκες. Εγώ βάζω μόνον τους εργοστασιακούς, γιατί απλούστατα αλλάζω μόνον έναν την φορά και είναι εύκολο να τον βρω. Είναι αστείο αυτό που έχει γίνει εκεί, η BMW πρέπει να έχει βγάλει σχεδόν 10 διαφορετικούς κωδικούς προσπαθώντας να λύσει το πρόβλημα (μάταια). Τουλάχιστον βελτιώθηκε η κατάσταση. Εγώ κάθε 2 χρόνια περίπου θ'αλλάξω έναν, τώρα είναι η ώρα του 4ου κύλινδρου νομίζω. Κι εδώ δεν υπάρχει θεραπεία.
-Το διαφορικό μου είχαν πει πως δεν γίνεται ν'αλλάξει η βαλβολίνη αν δεν κατέβει, γιατί από την τάπα που έχει, θα αφαιρέσεις πολύ λίγη και όχι όλη. Μόνον αν βγει εντελώς και αδειάσει. Αυτό μου είπαν. Το κόστος μπες βγες ήταν γύρω στο 50άρικο αν θυμάμαι. Αξίζει να γίνει μια φορά στα 100Κ χλμ σίγουρα.
-Στο σασμάν έχω αλλάξει 2 φορές βαλβολίνες. Κι εκεί υποτίθεται είναι lifetime σύμφωνα με την BMW αλλά λένε βλακείες. Την πρώτη φορά έβαλα Redline, την άλλη Fuchs. Διαφορά δεν είδα καμία, εκτός από το πορτοφόλι μου (διπλάσια η τιμή της πρώτης). Το σασμάν επίσης δεν βελτιώθηκε, στην αρχή είναι καλύτερο, μετά από λίγο, επανέρχεται στα ίδια... σκληρά επίπεδα. Υπόψιν, εγώ έχω και short shift άρα είναι ακόμη πιο σκληρό (και το οδηγεί και η γυναίκα μου! :lipsealed: ).

Με απλά λόγια λοιπόν, τα συγκεκριμένα μοτέρ, επιμένω πως ήταν ΛΕΜΟΝΙΑ. Χαμηλή η απόδοσή τους και πολλά τα προβλήματα. Αντίστοιχα τα έμμεσου ψεκασμού δεν είχαν αυτά τα προβλήματα, αλλά κάποια έβγαζαν άλλα. Όπως και να 'χει, τα μικρά τετρακύλινδρα της BMW όταν έκαναν την μετάβαση στον άμεσο ψεκασμό, είχαν στο μυαλό τους κυρίως τους ρύπους και το χαμηλό CO2 και όχι τις επιδόσεις. Και βγήκαν και βιαστικά και δεν μπήκαν και πουθενά αλλού. Ουσιαστικά έζησαν μόνον στις Ε8x-E9x και μετά αντικαταστάθηκαν από τα Prince και μετά με τα τρικύλινδρα 1.5 που είναι και αυτά που είναι πιο φιμωμένα απ' όλα και με χαμηλή απόδοση και χωρίς δυνατότητα να βγάλουν 200 άλογα όπως τα Prince με επαναπρογραμματισμό.
Εγώ έχω δεχτεί πως δεν μπορείς να κάνεις κάτι για να σταματήσεις τα προβλήματα, μια στο τόσο θα σου βγάζει κάναν πολλαπλασιαστή ή κάτι άλλο. Πχ εγώ τώρα πρέπει ν'αλλάξω τον αισθητήρα NOx αλλά επειδή είναι ακριβός και δεν κάνουμε χιλιόμετρα το αφήνω.

Και πάμε και στο συμπέρασμα: οι Ε8x-E9x ήταν μηχανολογικά εξαιρετικά αναξιόπιστες. Και όχι μόνον μηχανολογικά, αλλά και σε αισθητήρες, και ηλεκτρολογικά κλπ κλπ. Αυτό που τις έσωζε είναι πως στο δρόμο ήταν καταπληκτικές, τις οδηγούσες και ήσουν με ένα χαμόγελο, ακόμη και με τον 1.6 (που ήταν ψόφιος, ενώ και ο 2.0 δεν ήταν και κάνα μοτέρ γύρευε τι...). Κανένα αυτοκίνητο με παρόμοια τιμή δεν τις έφτανε, γιατί τα περισσότερα ήταν εμπροσθοκίνητα βαρετά κουβαδάκια που ακόμη και με 300 άλογα, παρέμεναν εξαιρετικά βαρετά σε σχέση με ένα καλοστημένο πισωκίνητο.
Άρα, σε ένα βαθμό τότε η αγορά μιας BMW δικαιολογούσε τον μαζοχισμό της αναξιοπιστία (ίσως και όχι, σήμερα δηλαδή θ'αγόραζα κάποιο μόνον αν ήταν ευκαιρία και αν είχε 200+ άλογα). Σήμερα, για ποιο λόγο να δώσει κάποιος λεφτά να πάρει Χ1, Χ2 και 116i εμπροσθοκίνητη, με κάνει ν'αναρωτιέμαι. Και θα φας πάλι την γνωστή κακή αξιοπιστία των BMW και οδηγικά είναι πλέον βαρετά σαν όλα τα υπόλοιπα.
Τώρα, αν πάμε στις γρήγορες εκδόσεις, πχ M135i κλπ, αυτά απευθύνονται σε ελάχιστους ειδικά στην Ελλάδα και δεν τα βάζω καν στην εξίσωση. Θεωρώ παράλογο ειλικρινά να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια για να πάρεις κάτι τέτοιο και να μην πάρεις Honda, Mazda ή και κορεάτη πια και να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο με σοβαρές εγγυήσεις ή εξαιρετική κατασκευή που δεν φτάνει με τίποτε η BMW. Μπείτε σε ένα Mazda και μετά σε BMW και αν δεν σας πιάσουν τα γέλια με την "γερμανική ποιότητα" και το premium της πλάκας, δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο να πω.

Η ΒΜW πουλάει περασμένα μεγαλεία αυτή την στιγμή και απευθύνεται σε ανθρώπους που αγοράζουν με το σήμα. Θεωρώ πως όποιος αγοράζει τα παραπάνω πετάει τα λεφτά του, ειλικρινά. Βλέπω την Χ1 του γείτονα και δεν μπορώ να μην γελάσω με το πόσο μακριά από την ιστορία της BMW είναι αυτό το πράγμα. Προφανώς και οι καιροί έχουν αλλάξει και το γνωρίζω πολύ καλά, αλλά εγώ δεν λέω να μην αγοράζει ο κόσμος αυτοκίνητα, αλλά πως δεν υπάρχει λόγος να χρυσοπληρώσει κάτι το οποίο δεν αξίζει τα λεφτά που ζητάει.
Αν τ'άξιζε η 120i; Τώρα κατόπιν εορτής θα πω πως όχι. Όταν την αγόρασα, ήταν σουπερ ευκαιρία. Κατόπιν μας έσκισε το κράτος με τα τέλη, με την βενζίνη που ακρίβυνε υπέρμετρα και η BMW με τα συνεχή χαζοπροβλήματα. Από την άλλη, αν δεν την είχα αγοράσει τότε, παίζει να ήμουν ακόμη και σήμερα με την Lancia Y!
:lol:

Κάτι τελευταίο: προκαλώ όποιον θέλει σε άμεση σύγκριση της 15ετούς 120i με το περσινό T-roc. Σαν προσοχή στην κατασκευή, σαν υλικά, σαν αίσθηση, η γριά είναι παντού καλύτερη. Αλλά το T-roc έχει ένα σασμάν κόσμημα (αρκεί να μην χαλάσει) και ένα μοτέρ καταπληκτικό και καταναλώνει την μισή βενζίνη σχεδόν. Δεν έχουν επαφή λοιπόν στην καθημερινή χρήση. Αλλά είναι αδύνατον κάποιος που του αρέσει η οδήγηση να μην καταλάβει πως η BMW γουστάρει ακριβώς αυτό, όταν το T-roc είναι έξω από τα νερά του.
Τέλος, δείτε λίγο πόσο κάνει ένα καλό Starlet KP60 ή μια BMW E30 σήμερα και ξαναμιλάμε.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#704929 Σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου για μικρομεσαίο , BMW 1 F20 2011-2105 και facelift 2015-2019 τι πράμα είναι;
Συζητάω για βενζίνη και αυτόματη (8τάχυτο έτσι δεν είναι;), 5πορτη, μέχρι 2,0λτ αλλά μάλλον φτάνουν και τα 1,6-1,5 από 135 άλογα και πάνω.
Είναι καλά φτιαγμένα, έχουν ευαισθησίες; Και ποιο να προτιμήσω ή τι να αποφύγω και γιατί;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#704934 Δες για LCI από το 16 και μετά με τον B48. O N20 του προLCI είναι σοκολατένιος. 8ταχυτο είναι ναι, η 125i είναι λουκούμι αλλά και σε 120i είναι μια χαρά (και φτάνει την 125i με ένα προγραμματάκι).

Θέλει λίγο ψάξιμο στον εξοπλισμό αν σε ενδιαφέρει γιατί μπορεί να λείπει κάτι κουλό.