George_Prix έγραψε:...Ομοιως και στα σουπερκαρς. Θα παρει κανενας Φερραρι ή Λαμπο (ή οποιο αλλο θηριο) γιατι "στριβει καλυτερα" ή γιατι εχει +20 χιλιομετρα τελικη"? Και θα καταλαβει τη διαφορα αυτη στο δρομο? Οποιο του αρεσει σε εμφανιση ή αν εχει κολλημα με συγκεκριμενη μαρκα το αγοραζει κι ειναι ενας ευτυχισμενος ανθρωπος.Σε αυτό δεν θα συμφωνήσω. Αν τους γνωρίσεις αυτούς που τα αγοράζουν (που έχουν την άνεση να αγοράσουν το ένα ή το άλλο και δεν θα πολυσκεφτούν αν κάνει 250 ή 300 χιλιάδες) θα δείς ότι το βλέπουν και λίγο σαν το παιχνίδι χαρτιών supertrumps. Μπορεί να έχουν την προτίμηση στη μάρκα αλλά το παιχνίδι συγκρίσεων γίνεται και στην επιλογή μοντέλων. Α, πήρα αυτό γιατί δίνει 2 δέκατα καλύτερη επιτάχυνση ή 10χλμ καλύτερη τελική ή έχει 305 λάστιχο ή επειδή κάποιος οδηγός αγώνων έπιασε 2'' λιγότερο στο ring κι ας μην το πάει εγώ πιο πέρα από το κέντρο της πόλης ξερογκαζώνοντας με νόημα....
sknipper έγραψε:George_Prix έγραψε:...Ομοιως και στα σουπερκαρς. Θα παρει κανενας Φερραρι ή Λαμπο (ή οποιο αλλο θηριο) γιατι "στριβει καλυτερα" ή γιατι εχει +20 χιλιομετρα τελικη"? Και θα καταλαβει τη διαφορα αυτη στο δρομο? Οποιο του αρεσει σε εμφανιση ή αν εχει κολλημα με συγκεκριμενη μαρκα το αγοραζει κι ειναι ενας ευτυχισμενος ανθρωπος.Σε αυτό δεν θα συμφωνήσω. Αν τους γνωρίσεις αυτούς που τα αγοράζουν (που έχουν την άνεση να αγοράσουν το ένα ή το άλλο και δεν θα πολυσκεφτούν αν κάνει 250 ή 300 χιλιάδες) θα δείς ότι το βλέπουν και λίγο σαν το παιχνίδι χαρτιών supertrumps. Μπορεί να έχουν την προτίμηση στη μάρκα αλλά το παιχνίδι συγκρίσεων γίνεται και στην επιλογή μοντέλων. Α, πήρα αυτό γιατί δίνει 2 δέκατα καλύτερη επιτάχυνση ή 10χλμ καλύτερη τελική ή έχει 305 λάστιχο ή επειδή κάποιος οδηγός αγώνων έπιασε 2'' λιγότερο στο ring κι ας μην το πάει εγώ πιο πέρα από το κέντρο της πόλης ξερογκαζώνοντας με νόημα....
Αν τον αλλον τον φτιαχνει η λογικη ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ (δεν ειχαμε εμεις supertrumps στο χωριο μου και δεν ξερω αν μιλαμε για το ιδιο πραγμα) που κερδιζε αυτος με το 1km/h ψηλοτερη τελικη στην καρτα του, επισης σεβαστο. Οσο αστειο και να μου ακουγεται το επιχειρημα εφοσον μιλαμε για χρηση στο δρομο, το θεμα ειναι τι φτιαχνει τον καθενα.
Εγω (που σκοπευω να το στριψω γρηγορα αλλα ΟΧΙ να το στιψω σε δημοσιους δρομους) πιστευω οτι οποιο απο τα 4 coupe SUV που ποσταρισα και να ειχα, θα ηταν σχεδον το ιδιο πραγμα οδηγικα. Θα σηκωνοτανε και δε θα 'λεγε να πεσει. Οποτε κολλαω κυριως στην εμφανιση και τελος.
Απλα θυμιζω οτι απαντησα στο ΧαιΦαι που ξεχωρισε 2 αμαξια απο ολη τη BMW και για τα υπολοιπα αναφερθηκε σαν ενα ειδος που δεν εχει πλεον σχεση με τη γνωστη εταιρια και δεν υπαρχει λογος να τα προτιμησει καποιος σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Αν βαλεις δηλαδη σαν αμεσο ανταγωνιστη τη Μερσεντες, την ιδια μπαλα παιζουν κι αυτοι. Πληρης γκαμα. Μικρα, μεγαλα, κουπε, χατσμπακ, ολα αυτα και σε φουσκωμενη εκδοση (SUV) πανω κατω στις ιδιες τιμες και στα ιδια αλογα ανα κατηγορια. Ακομα κι οδηγικα που η ειδοποιος διαφορα ειναι η πισωκουνα ή τετρακουνα, παλι ιδιο σκεπτικο ακολουθουν (για αυτο ανεφερα το παραδειγμα νωριτερα). Δε βλεπω δηλαδη τιποτα κοσμογονικες αλλαγες στη BMW που την εχουν φερει τοσο πισω σε σχεση με παλια...
Η BMW κάποτε πουλούσε κυρίως σειρές 3 και 1 και με τα μικρά μοτέρ κυρίως. Αυτά αγόραζε ο πολύς κόσμος. Και ακόμη και μια 116i ήταν πολύ ευχάριστη στο δρόμο, αν και ψόφια.
Και οι διάφορες 316 ήταν ψόφιες, αλλά να σήμερα κόσμος και κοσμάκης ψάχνει καλές Ε30 για αυτοκίνητο βόλτας.
Anonymous Founder έγραψε:Ειλικρινά, σε πόσους απευθύνονται αυτοκίνητα πάνω από 50-60Κ; Ελάχιστους μήπως;
Σε Ευρώπη και Β. Αμερική έχουν καλό κοινό.
Ελλάδα όχι προφανώς.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Οποτε απλα θα πω τι πιστευω, σαν σφαιρικη εικονα που εχω για το θεμα. Πλεον δε φτιαχνονται Ε30 γιατι οπως λεγαμε και πριν, οι εταιριες φτιαχνουν κυριως αυτα που αγοραζει ο κοσμος. Ο οποιος σε συντριπτικη πλειοψηφια ψαχνει για ενα ασφαλες αμαξι με ολα τα νεα καλουδια της τεχνολογιας κι οχι για ενα αμαξι-παιχνιδι. Γι αυτο αλλωστε οι BMW-Mercedes φτασανε στο σημειο να αμαρτησουνε με προσθιοκινητα και να "χαλασουνε" τη γκαμα τους με τετοια "αμαξακια". Γιατι αυτα αγοραζει ο κοσμος.
Με την εξελιξη που υπαρχει πλεον σε σχεδιαση, γεωμετρια, αναρτησεις κι ηλεκτρονικα, θα ηταν αδυνατο να κανεις μπαντες με μια πισωκουνα σχεδον 2 τονους και 100 αλογα οπως βλεπαμε παλια. Για να παιξεις πλεον με τοσο καλοστημενα αμαξια, θελει κυβικα και αλογα. Οποτε σου λενε "αν εισαι μεχρι καμια 20αρια χιλιαρικα για να πηγαινεις στη δουλεια και τα παιδια στο σχολειο" παρε ενα της σειρας. Αν θελεις να παιξεις, σκασε 50φευγα χιλιαρικα κι εισαι τζετ.
Οποτε εχω την αισθηση οτι εκει πηγε απο μονο του το πραγμα. Οχι πως η BMW ή καποια αλλη εταιρια αλλαξε συνειδητα γραμμη πλευσης ουτε πως ξεχασαν να βγαζουν αυτοκινητα παιχνιδια. Μπορει και να κανω λαθος. Δεν επιμενω...
Το πρόβλημα πάντως που ανακύπτει σε όλο αυτό το συλλογιστικό, είναι πως αυτή η προσέγγιση αφήνει πάααααρα πολύ χώρο σε άλλους (βλέπε πχ πόσο καλά στέκεται το 3008 η DS7 απέναντι στην Χ1 στα ίδια λεφτά), ενώ στα πολλά λεφτά, οι πελάτες σου πλέον κοιτάζουν αλλού (βλέπε Tesla).
Ακόμη αυτά τα απόνερα δεν έχουν φανεί, αλλά σύντομα θα φανούν. Και γι'αυτό και στα επόμενα χρόνια οι premium μάρκες της Γερμανίας, θ'αλλάξουν συθέμελα και θ'αντιγράψουν την Tesla και δεν μιλώ για το ηλεκτρικό του πράγματος (αυτό είναι δεδομένο) αλλά για το software, τα ΟΤΑ updates, κλπ.
< Note >
https://carsalesbase.com/europe-bmw/
https://carsalesbase.com/us-bmw/
https://carsalesbase.com/china-bmw/
Εναλλακτικά θα μπορούσαν να μην φτιάξουν την Χ1 αλλά κάποιο μικρό/ελαφρύ/πισωκίνητο σεντάν που να κάνει ΜΠΑΝΤΕΣ χωρίς πολλά άλογα.
Ομολογώ είναι πολύ έξυπνη κίνηση.
Ένα mail όπως αυτά που ζητάω από το Ντίμη να στείλει σε Τουγιότα θα βοηθούσε.
Anonymous Founder έγραψε:...εκτός από το ότι οι υπόλοιποι ξερουμε περισσότερα! ...
Κι ομως ισχυει!
Στα περισσοτερα τοπικα... αμαξια, ποδηλατα, τηλεφωνα, πισι, εξυπνα σπιτια, ηλεκτροκινητα... οπως και σε θεματα οπως το ποδοσφαιρο και το μοτοτζιπι που παρακολουθουσα παλιοτερα, διαβαζω προσεκτικα για να μαθω απο τους υπολοιπους. Αισθανομαι οτι εχω μεινει ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ, ειδικα σε σχεση με παλιοτερα που ημουν σε καλο επιπεδο στα περισσοτερα απ' αυτα.
Τα μονα που δεν παρατησα κι αισθανομαι οτι ξερω τι μου γινεται ειναι η Φ1 κι η πολιτικη, οποτε μπορω να τεκμηριωσω τις αποψεις μου καλυτερα.
Και σαν το σπιτι μου επισης αισθανομαι στο τοπικο με τα ζωα. Γιατι μεγαλωσα με ζωα και δε θελουνε μελετη για να τα μαθεις. Μονο αγαπη.
Anonymous Founder έγραψε:Για την F1 μην είσαι σίγουρος όμως...
Ηξερα οτι ερχεται τρολλια και ημουν προσεκτικος για το πως θα το εκφρασω. Ειπα "οποτε μπορω να τεκμηριωσω τις αποψεις μου καλυτερα" για να μη νομιζετε οτι σας κανω και τον ειδικο (*)
Αλλα δεν το γλυτωσα τελικα...
EDDIE_147 έγραψε:Ένα mail όπως αυτά που ζητάω από το Ντίμη να στείλει σε Τουγιότα θα βοηθούσε.
δεν θα χρειαστει το μειλ.
ηδη στοκαρονται σε γκαραζ τσουπρες με 0 κμ γιατι σε 20 χρονια θα κοστιζουν 4πλασια απο αυτες με τον 2JZ.
Εχει παθει πλακα ολη η αυτοκινητιστικη σκηνη με την αυτοκινηταρα,και ειδικα με τη μοτερουκλα.
στοκαρουν και μπιελες,μπλοκ,μεταλλα,εμβολα για την κακια την ωρα,μηπως και μια στο εκατομμυριο και χρειαστει κανα ψιλολοιδι,αν και μαλλον η αλλαγη μεταλλων θα περασει στα σερβις μαζι με τον χρονισμο.
Eddieτ: ων τοποικ
EDDIE_147 έγραψε:Μπορεί απλά η συγκεκριμένη τσουπρα ήδη να προσέφερε ότι ήταν να προσφέρει (με το ελάχιστο κόστος) και να ασχολούνται μόνο φανμποιζ σε φορα.
ε τοτε στειλε ενα μειλ να τους πεις να σταματησουν να βγαζουν μ3 μ4 και μ5 γιατι με αυτα ασχολουνται μονο φανμποιζ σε φορα.