drdino έγραψε:51147166076 o κωδικός, τσέκαρε πόσο το έχουν στην αντιπροσωπεία, αλλιώς ebay, κοψατζήδες κλπ.
Thanks , Ορίτζιναλ ζητάνε 45€ και ιμιτασιόν 25.
drdino έγραψε:51147166076 o κωδικός, τσέκαρε πόσο το έχουν στην αντιπροσωπεία, αλλιώς ebay, κοψατζήδες κλπ.
EDDIE_147 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:
Εξαιρετικό βίντεο.
Όσο το έβλεπα απορούσα γιατί το έβαλες σ' αυτό το τόπικ. Στο τέλος κατάλαβα.
Είναι κάπως ερειστικό το συμπέρασμα ότι ο συνεχιστής της Supra mk4 είναι η BMW M2 CS αλλά το νόημα του βίντεο δεν ήταν αυτό.
Είναι εξαιρετική η ανάλυση που κάνει στην πορεία όλων των γενεών της Supra αλλά και της στρατηγικής της Toyota. Μεγάλα τάλαρα ο τύπος.
Στην τελική, η γνωστή 2JZάτη Supra ήταν μια και μοναδική.
Disclaimer: Μου αρέσει η BMWδοSupra και μου αρέσει πολύ. Αλλά βλέπεις το πρωτότυπο που είναι συγκλονιστικό, βλέπεις και το αμάξι παραγωγής και αντιλαμβάνεσαι ότι "καταστράφηκε" ένα τέλειο σχήμα.
The new Toyota Supra heavily borrows parts from BMW — but its sales triumph over its BMW counterpart shows the importance of nostalgia
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη όπως είναι το ποστακι με το κουοτς του Μπούσου --> φόργουορτ στον Τογιόντα και πες του 'τι λανσαρατε ρε μαλακές;'
Επίσης διευκρίνισε του ότι μια πώληση τσουπρα (αυτή που θα αγόραζες αν την έβγαζε χωρίς πεεμβε μέσα) ΤΗΝ ΕΧΑΣΕ.
https://www.businessinsider.com/toyota- ... rom-2020-4The new Toyota Supra heavily borrows parts from BMW — but its sales triumph over its BMW counterpart shows the importance of nostalgia
The BMW M550i xDrive Is the More Likeable M Car
The slightly softer, slower version of the M5 is also far more communicative and engaging
The first is obvious, in that it fulfills the original M-car mission of being a fast vehicle that also serves as a compliant daily. The second, though, is perhaps more important. Its softer setup makes it a more engaging performance car.
EDDIE_147 έγραψε:Σήμερα Γιώργητζη γιορτάζει η πολιούχος της M Town
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en
Yes, the BMW 4-series really looks like that. The oversized nostrils and aggro secondary intakes distract from the car's excellent proportions and surfacing.
Yet the chassis feels as if it were tuned with an apathy more commonly associated with family crossovers than premium sporty cars. The steering is vague on-center and lifeless in a turn, and the body control can feel disconnected and imprecise if you hustle the 430i down a bumpy back road. The BMWs of yore were never stiffly sprung; they got their chassis fidelity from masterfully tuned damping, which is missing in modern Bimmers. Compared with the high expectations established by past BMWs, the 4-series disappoints
Anyone carrying fond memories of past 3- and 4-series is likely to hold this BMW to the same high expectations we have. Those shoppers are also likely to be disappointed by aspects of the 430i coupe, but anyone new to the luxury world or the BMW brand will walk away smitten with the smooth and assertive powertrain. We'd be more enamored with this car if we didn't know BMW was capable of building something more engaging. The 430i is a good modern luxury car, but it doesn't play on our emotions the same way its predecessors do.
https://www.youtube.com/shorts/RYILPoju2bw?feature[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]