Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705418
dimik έγραψε:
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:Βεβαιώς

https://m.bazaraki.com/el/car-motorbike ... /lexus/is/

Το θέμα είναι ότι δεν έγινα μπάρμπας ακόμα

< >


δλδ ενα λεξους is 250 f το θεωρεις για μπαρμπες?


Από το προφίλ, ένα τετράγωνο κουτί το θεωρώ.

Έλα τώρα, μπορεί να χάνει ίσως στα σημεία, αλλά είναι πολύ κοντά στην 3αρα και με ασύγκριτα καλύτερη αξιοπιστία.
Άνετα θα το αγόραζα αν δεν ήταν απαγορευτικός ο κυβισμός του.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#705424 Για την αξιοπιστία κρατάω μικρό καλάθι.

Για το infotainment επίσης.

Έχουν διάφοροι lexus στην δουλειά από πανάκριβα NX μέχρι Is.

Να ενώσεις τηλεφωνο σε Bluetooth είναι σαν να δουλεύεις vim σε Linux

Επίσης οι βλάβες μπορεί να είναι σχετικά σπάνιες αλλά κοστίζουν πολύ περισσότερο και τα ανταλλακτικά δεν είναι ευρέως διαθέσιμα. Συνήθως μόνο από αντιπροσωπεία κατόπιν παραγγελίας.

Από Ιάπωνες είμαι προκατειλημμένος υπέρ Mazda και Honda αλλά είναι σχεδόν ανύπαρκτοι στην κατηγορία.
Ελπίζω να βγάλει τελικά το νέο hybrid 6ρι η Mazda με την πίσω κίνηση.


Για να επιστρέψω στο θέμα, κάνω πάλι μια έρευνα για το NOXEM σε διάφορα fora.
Φαίνεται ότι και να αλλάξεις Nox με το εργοστασιακό αν κάνεις μικρές διαδρομές πάλι ο καταλύτης μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα οπότε με το NOXEM γλιτώνεις από αυτό.
Αλλά παίρνεις και το ρίσκο να πέσεις σε λεμόνι NOXEM.
Επίσης οι bjmmerprofs λένε ότι επηρεάζει τα μπεκ τελικά ένας χαλασμένος nox.

edit : διαφήμιση που μου βγάζει το Tapatalk

< >
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#705437 Διάλειμμα για διαφημίσεις

Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705439
dimik έγραψε:Για να επιστρέψω στο θέμα, κάνω πάλι μια έρευνα για το NOXEM σε διάφορα fora.
Φαίνεται ότι και να αλλάξεις Nox με το εργοστασιακό αν κάνεις μικρές διαδρομές πάλι ο καταλύτης μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα οπότε με το NOXEM γλιτώνεις από αυτό.
Αλλά παίρνεις και το ρίσκο να πέσεις σε λεμόνι NOXEM.
Επίσης οι bjmmerprofs λένε ότι επηρεάζει τα μπεκ τελικά ένας χαλασμένος nox.

Επιμένω λοιπόν πως δεν πρέπει να βιαστείς ν'αλλάξεις τον NOx έστω με εργοστασιακό. Η λύση είναι η κάποιος ΝΟΧΕΜ ή επαναπρογραμματισμός. Το συνεργείο θα σου βάλει τον ΝΟΧΕΜ; Γιατί θέλει πάλι να έχει κάποιο πρόγραμμα για να τον φορτώσει, έχει ο δικό σου;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#705444 Θέλει Rheingold ISTA D, P κλπ το διαγνωστικό της BMW, το έχω κι εγώ αλλά το έχει και το συνεργείο μου.


Βασικά το βάζεις δηλώνεις αλλαγή Nox ΚΑΙ καταλύτη, σβήνεις adaptations του κινητήρα και μετά κάνεις διάφορες διαδρομές για να δημιουργήσει νέα adaptations.

Μεταξύ άλλων ο μάστορας που βρήκα παίζει και με το λογισμικό των bmw, βάζει Alpina software σε ψηφιακά καντράν από G30, αλλάζει ιαπωνικά σε ευρωπαϊκά κλπ

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#705492
dimik έγραψε:Για την αξιοπιστία κρατάω μικρό καλάθι.


πας σφαιρα σε Γερμανικο για σιγουργια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#705558
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#706680 Μέσα στον Μάιο το i3 θέλει service, ήτοι α) υγρά φρένων και β) τυπικό έλεγχο.
Στον Σπανό θέλουν 70 για τα υγρά και 80 για τον έλεγχο. Στον Σφακιανάκη ζήτησαν 180, αφού πρώτα τους είπα ότι πριν από 4 μήνες αυτοί είχαν κάνει τον τεχνικό έλεγχο αγοράς και συνεπώς αφαίρεσαν το β. Το breakdown ήταν 70 για τα υγρά και 110 για το φίλτρο καμπίνας...

Έχουμε να προτείνουμε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο συνεργείο;

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706705 Εγώ πάω στον Σίττα-Φλασκή στην Καλλιθέα, γενικά πολύ ευχαριστημένος. Τώρα για το i3 δεν ξέρω, αλλά τα υπόλοιπα ο Χρήστος που είναι ο υπεύθυνος του συνεργείου τα ξέρει απ' έξω. Και ο ηλεκτρολόγος τους είναι πολύ καλός, εκεί έκανα το retrofit της πηγής στην 120i.
To φίλτρο καμπίνας, αγόρασέ το απ'έξω και πήγαινέ τους το να το βάλουν. Το ίδιο θα έλεγα και για τα υγρά βέβαια. Η διαδικασία δεν είναι διαφορετική από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
https://www.autodoc.gr/exartimata-aftok ... s-electric
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#706707 Ευχαριστώ, θα πάρω τηλέφωνο να τους ρωτήσω. Κοντά μου είναι αυτός ο sittas, έχουμε ακούσει κάτι καλό/κακό;
Για το φίλτρο το σκέφτηκα να το πάρω εγώ και ενδεχομένως να το βάλω και μόνος μου (δεν φαίνεται δύσκολο). Βγάζει άπειρα όμως στη λίστα στο autodoc, ποιο διαλέγω; Bosch, MANN, κάποιο άλλο;

edit: Έκλεισα ραντεβού στην Καλλιθέα. Υγρά φρένων 45, φίλτρο αέρα 70 (αυτό βάζουν, αν κατάλαβα καλά) :s_howdy
Ελπίζω να αφήνουν να είσαι κοντά στο αυτοκίνητο (ή έστω να το βλέπεις) την ώρα του service. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706780 Εγώ διαλέγω απλώς μια γνωστή μάρκα, και πάντα ενεργού άνθρακα.
Σε αφήνουν να το βλέπεις, ποτέ δω είχα θέμα και σου εξηγούν αν έχεις απορίες. Το σαλόνι αναμονής είναι σε ίδιο ανοιχτό χώρο με τις ράμπες.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#706782 Συνηθως το φιλτρο καμπινας ειναι η ευκολοτερη συντηρηση σε ενα αυτοκινητο, και το ιδανικο σημειο να αρχισεις, αφου σου δινει και την ικανοποιηση οτι το καταφερες. Αν το συγκεκριμενο δεν ειναι η εξαιρεση που χρειαζεται να κατεβασεις κινητηρα/σασμαν για να το αλλαξεις, θα το δοκιμαζα μονος μου
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#706783
Scotch έγραψε:Μέσα στον Μάιο το i3 θέλει service, ήτοι α) υγρά φρένων και β) τυπικό έλεγχο.
Στον Σπανό θέλουν 70 για τα υγρά και 80 για τον έλεγχο. Στον Σφακιανάκη ζήτησαν 180, αφού πρώτα τους είπα ότι πριν από 4 μήνες αυτοί είχαν κάνει τον τεχνικό έλεγχο αγοράς και συνεπώς αφαίρεσαν το β. Το breakdown ήταν 70 για τα υγρά και 110 για το φίλτρο καμπίνας...

Έχουμε να προτείνουμε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο συνεργείο;

< >
Όχι που δεν θα έβρισκαν τρόπο να τα αρπάξουν κι απ' τα ηλεκτρικά.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#706784
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ διαλέγω απλώς μια γνωστή μάρκα, και πάντα ενεργού άνθρακα.
Σε αφήνουν να το βλέπεις, ποτέ δω είχα θέμα και σου εξηγούν αν έχεις απορίες. Το σαλόνι αναμονής είναι σε ίδιο ανοιχτό χώρο με τις ράμπες.


Δεν ειναι σε υπογειο το συνεργειο;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#706785
Chris έγραψε:Συνηθως το φιλτρο καμπινας ειναι η ευκολοτερη συντηρηση σε ενα αυτοκινητο, και το ιδανικο σημειο να αρχισεις, αφου σου δινει και την ικανοποιηση οτι το καταφερες. Αν το συγκεκριμενο δεν ειναι η εξαιρεση που χρειαζεται να κατεβασεις κινητηρα/σασμαν για να το αλλαξεις, θα το δοκιμαζα μονος μου


Στο δικο μου ειναι 4 βιδες να ξεβιδωσεις κατω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου. Μερικα ομως το εχουν στον χωρο του κινητηρα κατω απο πλαστικα.