Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#570212 Να ρωτησω κατι; Γιατι το παλευεις ακομα με το συγκεκριμενο;
Αν ξεκινησε απο τις 15κ τα κερατιατικα, δεν εφτασε ενα σημειο οπου ειπες "Δεν πα να τιμηθει το σαπακι; Εδω θα μας παει σερπατινα.Το στελνω να ησυχασω" ;;;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#570220 Δεν είναι το προσωπικό μου αυτοκίνητο οπότε δεν έχω εγώ την απόφαση στα χέρια μου... :rant:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#570221 Αααααααα,οκ τοτε. :)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#570273
kostis20 έγραψε:Ειλικρινά πόσο τραγική ποιότητα έχουν αυτά τα αμάξια?135,000km και η 5αρα είναι σχεδόν διαλυμένη ,εκτός από βάρκα...
Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης θέλει σχεδόν όλο αλλαγή.
Χάνει νερά,λάδια , μπερδεύει ακόμα στην εκκίνηση και κανένας δε μπορεί να βρεί τι έχει ,μάλλον είναι τα μπεκ που πρέπει να αλλαχτούν για 2η ή 3η φορά...
Και όλα αυτά μετά τις τόσες πολλές συνεχόμενες βλάβες από τα 15,000km...
Τι να πω ...


:tomato: :tomato: Πόσο απαράδεκτοι... :tomato:


Μέχρι στιγμής ευτυχώς η δικιά μου δεν έχει κάτι σοβαρό... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#570482
georgetz έγραψε:Κριμα, για 40Κ χλμ που έπαιξα, ήταν ωραίο όχημα. :(

Τι έγινε ;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#570594
georgetz έγραψε:Κριμα, για 40Κ χλμ που έπαιξα, ήταν ωραίο όχημα. :(

Ποια είχες? Γιατι η δικιά μας είναι εντελώς βάρκα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#570602 Πάντως και η Ε39 των γονέων στέκεται πολύ καλά μέχρι στιγμής.

< >
Άβαταρ μέλους
By alexm
#570605
Scotch έγραψε:Πάντως και η Ε39 των γονέων στέκεται πολύ καλά μέχρι στιγμής.

< >
Καμια σχέση η e39 με την e60. Όχι ότι είναι και κάνα τέρας αξιοπιστίας αλλά αυτό που έχω δει με την e60 είναι ανεκδιήγητο.

525i του 2007 με 70000 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής.
2 φορές πολλαπλασιαστες, μπεκ και 2 φορές σε limp Mode χωρίς να καταλάβουμε γιατι

.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#570626 Και η Ε34 μας είχε κυρίως κατασκευαστικα θέματα. Την είχαμε μεταξύ 100000 με 200000 χλμ βέβαια αλλά θυμάμαι τον πατέρα μου να λέει ότι στα ξαφνικά έχασε εντελώς το στήσιμο της (απο μαούνα, βάρκα την έλεγε) ενώ το εσωτερικό της έσπαγε, ραγιζε κλπ αλλά μηχανικά ήταν θηρίο.

Βέβαια καθένας με τα θέματα του... και εγώ με την μόνη κατακραυγη που όλα τα κουμπιά και οι ενδείξεις της ήταν στα απαίσια γερμανικά...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#570646 Έχω την Ε39 από τα 72κ στα 190κ. Τα περισσότερα χλμ έγιναν από το 2007-11, μετά ακινησία για 1-2 χρόνια και ελάχιστα χιλιόμετρα το χρόνο. Δεν μπορώ να πω ότι με έχει στεναχωρήσει αλλά ιαπωνικό δεν είναι. Το πιο βασικό είναι ότι με έχει αφήσει μόνο από ψυγείο, κολλάρα, τάπα (2-3 φορές σε πολύ κοντινό διάστημα μέχρι που ένα ένα αλλάχτηκαν και τα 3 και τελειώσαμε).
Από μηχανή κιβώτιο δεν είχα πρόβλημα (διαρροή από το ψευτοκάπακο δεν χρεώνεται σαν βλάβη). Καθημερινοί κόφτες ζεστό και πάντα καλό λάδι.
Σπασμένες εσωτερικές βάσεις εμπρός φαναριών (γνωστό θέμα, το πήρα έτσι, τις αλλάξαμε με έναν φίλο)
Κόλλημα θερμοστάτη ανοιχτού (μπρρρ κρύο) πήρε κανένα 4μηνο μέχρι να αλλαχτεί μαζί με το ραγισμένο κέλυφος
Θερμοστατικός συμπλέκτης βεντιλατέρ αλλάχτηκε χρόνια μετά τη διάγνωση μαζί με το ψυγείο. Αντλία ίσως να έχω αλλάξει ίσως και όχι (ευαίσθητο σημείο)
Αλλαγή πίσω γρύλου παραθύρου (το μοτέρ ήταν οκ αλλά κλασικά πουλιέται ολόκληρο).
Έχω αλλάξει μόνος μου το πολύ φτηνό σύρμα του αυτόματου πιλότου (στο f/l ενσωματώθηκε σε άλλα συστήματα και δεν είναι ξεχωριστή συσκευή με σύρμα).
Κομμένο σύρμα που ενώνει το κάθισμα με τη ρύθμιση πάνω κάτω της ζώνης στην κολώνα.
Δίσκους, αμορτισέρ, αμορτισεράκια πορτπαγκάζ, καταλύτη από μία φορά τα θεωρώ αναλώσιμα. Το ίδιο και μερικές λάμπες αν και η μεσαία των φρένων έχει χρειαστεί πάνω από μία φορά (βέβαια ίσως έβαλα μτχ από άλλο αυτοκίνητο που πήγε για ανακύκλωση)
Πράματα που έχουν χαλάσει και δεν έχω φτιάξει και δεν βιάζομαι να αποκαταστήσω: εργοστασιακός συναγερμός (ψόφησε η εσωτερική του μπαταρία οπότε βάραγε χωρίς λόγο, επειδή είναι μέσα στο πίσω δεξί φτερό και είναι μπελάς απλά έβγαλα ασφάλεια), μπουκαλάκι έχτρα πλυστικού διαρροή, μπουκαλάκι-σωλήνας υγρού τιμονιού (γνωστό θέμα, μικρή διαρροή, υπεύθυνη για τη ζημιά στο κολλάρο ψύξης), πλαίσιο παρμπρίζ (παραμένει αδιάβροχο αλλά κάνει λίγο θόρυβο), η επένδυση της πίσω εταζέρας έχει ξεκολλήσει σε μερικά σημεία οπότε δεν στρώνει ωραία. Από παλιά μια φορά στο κάθε τόσο, πιο συχνά όταν το χτυπάει ο ήλιος η πόρτα του οδηγού δεν ξεκλειδώνει με την πρώτη με το τηλεχιεριστήριο, οι άλλες ανοίγουν, φυσικά κανένας δεν ξέρει γιατί.
Θα ήθελα να φτιάξω: φθορά δερμάτινου καθίσματος οδηγού, συρόμενο πορτάκι σε θηκούλα στο υποβραχιόνιο, στόμιο αερισμού δεξιάς πόρτας και το εμπρός σύστημα, μάλλον 2 ημίμπαρα των οποίων οι μπίλιες έχουν έναν ελάχιστο τζόγο, περνάει ΚΤΕΟ εδώ και 4 χρόνια αλλά ξέρω ότι θέλει φτιάξιμο (μια δονησούλα/βόμβος στο τιμόνι, γνωστό θεματάκι στις Ε39, έχουν καλό αλλά ευαίσθητο τιμόνι. Βέβαια με αυτά που έχει τραβήξει από μένα πεζοδρόμια, χωματόδρομους δεν μπορώ να το πω ευαίσθητο).
Με τις ιστορίες που ακούω φοβάμαι να αλλάξω αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#570648
kostis20 έγραψε:
georgetz έγραψε:Κριμα, για 40Κ χλμ που έπαιξα, ήταν ωραίο όχημα. :(

Ποια είχες? Γιατι η δικιά μας είναι εντελώς βάρκα.


Ε60 2λιτρη αυτόματη

Το πρώην του θείου μου, που λόγω δουλειάς, το έπαιρνα πολύ συχνά.

Έβγαλε πολλαπλασιαστες κ πίσω πλακέτα φαναριου απο προβλήματα.
Σταθεροτατο κ ήσυχο (200αρες κ ο θειος κοιμόταν) , κράτημα καλό (16αρες, P7) , πολύ καλός διλιτρος, μέτρια φρενα, τρομακτική κατανάλωση σε μποτιλιαρισμα.

Το συμπάθησα, έτυχε να το δω διπλα δίπλα με την επόμενη γενιά, ενα respect στον κ. Bangle για το συγκεκριμένο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#570660
sknipper έγραψε:Με τις ιστορίες που ακούω φοβάμαι να αλλάξω αυτοκίνητο.



:lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#570665
dimviii έγραψε:Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#570674 Προσωπικά ήμουν τυχερός με το αυτοκίνητο, δεν είχε βγάλει το παραμικρό!!! Ήμουν άτυχος με την θεομηνία όμως...