- 10 Μαρ 2019, 14:27
#570646
Έχω την Ε39 από τα 72κ στα 190κ. Τα περισσότερα χλμ έγιναν από το 2007-11, μετά ακινησία για 1-2 χρόνια και ελάχιστα χιλιόμετρα το χρόνο. Δεν μπορώ να πω ότι με έχει στεναχωρήσει αλλά ιαπωνικό δεν είναι. Το πιο βασικό είναι ότι με έχει αφήσει μόνο από ψυγείο, κολλάρα, τάπα (2-3 φορές σε πολύ κοντινό διάστημα μέχρι που ένα ένα αλλάχτηκαν και τα 3 και τελειώσαμε).
Από μηχανή κιβώτιο δεν είχα πρόβλημα (διαρροή από το ψευτοκάπακο δεν χρεώνεται σαν βλάβη). Καθημερινοί κόφτες ζεστό και πάντα καλό λάδι.
Σπασμένες εσωτερικές βάσεις εμπρός φαναριών (γνωστό θέμα, το πήρα έτσι, τις αλλάξαμε με έναν φίλο)
Κόλλημα θερμοστάτη ανοιχτού (μπρρρ κρύο) πήρε κανένα 4μηνο μέχρι να αλλαχτεί μαζί με το ραγισμένο κέλυφος
Θερμοστατικός συμπλέκτης βεντιλατέρ αλλάχτηκε χρόνια μετά τη διάγνωση μαζί με το ψυγείο. Αντλία ίσως να έχω αλλάξει ίσως και όχι (ευαίσθητο σημείο)
Αλλαγή πίσω γρύλου παραθύρου (το μοτέρ ήταν οκ αλλά κλασικά πουλιέται ολόκληρο).
Έχω αλλάξει μόνος μου το πολύ φτηνό σύρμα του αυτόματου πιλότου (στο f/l ενσωματώθηκε σε άλλα συστήματα και δεν είναι ξεχωριστή συσκευή με σύρμα).
Κομμένο σύρμα που ενώνει το κάθισμα με τη ρύθμιση πάνω κάτω της ζώνης στην κολώνα.
Δίσκους, αμορτισέρ, αμορτισεράκια πορτπαγκάζ, καταλύτη από μία φορά τα θεωρώ αναλώσιμα. Το ίδιο και μερικές λάμπες αν και η μεσαία των φρένων έχει χρειαστεί πάνω από μία φορά (βέβαια ίσως έβαλα μτχ από άλλο αυτοκίνητο που πήγε για ανακύκλωση)
Πράματα που έχουν χαλάσει και δεν έχω φτιάξει και δεν βιάζομαι να αποκαταστήσω: εργοστασιακός συναγερμός (ψόφησε η εσωτερική του μπαταρία οπότε βάραγε χωρίς λόγο, επειδή είναι μέσα στο πίσω δεξί φτερό και είναι μπελάς απλά έβγαλα ασφάλεια), μπουκαλάκι έχτρα πλυστικού διαρροή, μπουκαλάκι-σωλήνας υγρού τιμονιού (γνωστό θέμα, μικρή διαρροή, υπεύθυνη για τη ζημιά στο κολλάρο ψύξης), πλαίσιο παρμπρίζ (παραμένει αδιάβροχο αλλά κάνει λίγο θόρυβο), η επένδυση της πίσω εταζέρας έχει ξεκολλήσει σε μερικά σημεία οπότε δεν στρώνει ωραία. Από παλιά μια φορά στο κάθε τόσο, πιο συχνά όταν το χτυπάει ο ήλιος η πόρτα του οδηγού δεν ξεκλειδώνει με την πρώτη με το τηλεχιεριστήριο, οι άλλες ανοίγουν, φυσικά κανένας δεν ξέρει γιατί.
Θα ήθελα να φτιάξω: φθορά δερμάτινου καθίσματος οδηγού, συρόμενο πορτάκι σε θηκούλα στο υποβραχιόνιο, στόμιο αερισμού δεξιάς πόρτας και το εμπρός σύστημα, μάλλον 2 ημίμπαρα των οποίων οι μπίλιες έχουν έναν ελάχιστο τζόγο, περνάει ΚΤΕΟ εδώ και 4 χρόνια αλλά ξέρω ότι θέλει φτιάξιμο (μια δονησούλα/βόμβος στο τιμόνι, γνωστό θεματάκι στις Ε39, έχουν καλό αλλά ευαίσθητο τιμόνι. Βέβαια με αυτά που έχει τραβήξει από μένα πεζοδρόμια, χωματόδρομους δεν μπορώ να το πω ευαίσθητο).
Με τις ιστορίες που ακούω φοβάμαι να αλλάξω αυτοκίνητο.
aka onyx !