Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#794432
dimik έγραψε:Βασικά η ελληνική λογική πίσω από την αγορά αυτοκινήτου είναι λάθος.
Δεν αγοράζεις "premium" για να το κρατήσεις 10 και 15 χρόνια, στα 5-6 το διώχνεις
Δεν αγοράζεις όταν χρειάζεται να δανειστείς για να το πληρώσεις
Δεν αγοράζεις αν δεν έχεις προϋπολογίσει κι ένα καλό ποσό για συντήρηση/βλάβες.
Δεν αγοράζεις και μόλις βγεις από την εγγύηση ψάχνεις τον καλό και φτηνό μαστρομήτσο να το αναλάβει.
Δεν αγοράζεις αν το εισόδημα σου δεν είναι πολλαπλάσιο της αξίας του αυτοκινήτου.


Μάλλον μπαρμπάδεψα αλλά στροφές κι επιδόσεις έχουν νόημα αν τα χρησιμοποιείς καθημερινά και όχι μια στο τόσο, άνεση, ασφάλεια, τεχνολογία ναι αξίζει να την πληρώσει κάποιος για στροφές κλπ για τους μερακλήδες αρκεί κι ένα φτηνό Sunday car.

Αν είσαι μπρούκλης και σου περισσεύουν 60-70-80 για να έχεις 330 κοκ για να πηγαινοέρχεσαι δουλειά και σουπερμαρκετ με γειά σου με χαρά σου, για εμάς του κοινούς θνητούς όμως είναι πολυτέλεια ακόμα και ένα φτηνότερο μοντέλο και ως τέτοια πρέπει να λογίζεται.
Διαφορετικά υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα στην αγορά για κάθε βαλάντιο, μπορεί να μην στρίβουν με τα όσα, να κάνουν 0-100 10sec, να μην έχουν δερμάτινα καθίσματα και 3ζωνικό κλιματισμό αλλά είναι και πιο οικονομικά στην συντήρηση και πιο mind free.
Δε καταλαβαίνω τι σχέση έχει η Ελλάδα με το θέμα?
Θυμάμαι τρέλα παράπονα για αναξιοπιστία και προβλήματα σε Μ3 και 335i πχ από ΗΠΑ και Καναδά ακόμα και σε καινούρια αυτοκίνητα!Δε τους έλεγες και φτωχούς όλους αυτούς και δεν είχαν κρατησει το αμάξι 10 χρόνια.
Από τη στιγμή που πληρώνεις έχεις δικαίωμα το αυτοκίνητό σου να δουλεύει.Οχι να τρέχεις από το πρώτο χρόνο στα συνεργεία όπως εμείς πχ.Που δεν είχαμε και οικονομικό πρόβλημα αλλά το βασικό είναι ότι μένεις στο δρόμο ή στο συνεργείο.
Ειλικρινά απορώ πάντως με τη λογική να τα φορτώνετε όλα στο καταναλωτή...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794433
kostis20 έγραψε:
dimik έγραψε:Βασικά η ελληνική λογική πίσω από την αγορά αυτοκινήτου είναι λάθος.
Δεν αγοράζεις "premium" για να το κρατήσεις 10 και 15 χρόνια, στα 5-6 το διώχνεις
Δεν αγοράζεις όταν χρειάζεται να δανειστείς για να το πληρώσεις
Δεν αγοράζεις αν δεν έχεις προϋπολογίσει κι ένα καλό ποσό για συντήρηση/βλάβες.
Δεν αγοράζεις και μόλις βγεις από την εγγύηση ψάχνεις τον καλό και φτηνό μαστρομήτσο να το αναλάβει.
Δεν αγοράζεις αν το εισόδημα σου δεν είναι πολλαπλάσιο της αξίας του αυτοκινήτου.


Μάλλον μπαρμπάδεψα αλλά στροφές κι επιδόσεις έχουν νόημα αν τα χρησιμοποιείς καθημερινά και όχι μια στο τόσο, άνεση, ασφάλεια, τεχνολογία ναι αξίζει να την πληρώσει κάποιος για στροφές κλπ για τους μερακλήδες αρκεί κι ένα φτηνό Sunday car.

Αν είσαι μπρούκλης και σου περισσεύουν 60-70-80 για να έχεις 330 κοκ για να πηγαινοέρχεσαι δουλειά και σουπερμαρκετ με γειά σου με χαρά σου, για εμάς του κοινούς θνητούς όμως είναι πολυτέλεια ακόμα και ένα φτηνότερο μοντέλο και ως τέτοια πρέπει να λογίζεται.
Διαφορετικά υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα στην αγορά για κάθε βαλάντιο, μπορεί να μην στρίβουν με τα όσα, να κάνουν 0-100 10sec, να μην έχουν δερμάτινα καθίσματα και 3ζωνικό κλιματισμό αλλά είναι και πιο οικονομικά στην συντήρηση και πιο mind free.
Δε καταλαβαίνω τι σχέση έχει η Ελλάδα με το θέμα?
Θυμάμαι τρέλα παράπονα για αναξιοπιστία και προβλήματα σε Μ3 και 335i πχ από ΗΠΑ και Καναδά ακόμα και σε καινούρια αυτοκίνητα!Δε τους έλεγες και φτωχούς όλους αυτούς και δεν είχαν κρατησει το αμάξι 10 χρόνια.
Από τη στιγμή που πληρώνεις έχεις δικαίωμα το αυτοκίνητό σου να δουλεύει.Οχι να τρέχεις από το πρώτο χρόνο στα συνεργεία όπως εμείς πχ.Που δεν είχαμε και οικονομικό πρόβλημα αλλά το βασικό είναι ότι μένεις στο δρόμο ή στο συνεργείο.
Ειλικρινά απορώ πάντως με τη λογική να τα φορτώνετε όλα στο καταναλωτή...


Γιατί προφανώς η εταιρεία κάτι κάνει καλά για να υπάρχει ακόμα και να έχει καταναλωτές να την προτιμούν, κάποιοι δε πολλάκις.
Όσοι έχουν παράπονα και λεφτά υπάρχει και η Lexus πχ

Αυτά τα βαρύγδουπα όμως"μένεις στον δρόμο", "προβλήματα από τον πρώτο χρόνο" που τίθενται εδώ μέσα σχεδόν ως θέσφατα καταλαβαίνεις ότι έχουν μηδενική αξία, γιατί όντως μπορεί να ισχύει για μερικές εκατοντάδες ή και χιλιάδες καταναλωτές σίγουρα όμως όχι για την μεγάλη πλειοψηφία των εκατομμυρίων που αγόρασαν κάποιο προϊόν της συγκεκριμένης.
Επιπλέον, το high cost-high maintenance για τις συγκεκριμένες εταιρείες ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια δεν είναι κάτι νέο.

Όπως λέει και μια ντόπια παροιμία, εγώ στραβώνω και πουλώ, εσύ βλέπε και αγόραζε. :)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#794435 Εγω ξερω οτι πριμιουμ σημαινει μηχανολογικη αρτιοτητα, ποιοτητα κατασκευης και απτη ποιοτητα / πολυτελεια εσωτερικου. Αν τωρα για να μην παει η τιμη στην στρατοσφαιρα γινονται εκπτωσεις στα 2 πρωτα, αυτο ειναι αλλο πραγμα.

Η εταιρια εχει πελατες γιατι τους πουλαει με εξυπνο τροπο αυτο που προσφερει και αυτοι πονταρουν στην εγγυηση. Ομως οση εγγυηση και να εχεις ειναι θεμα αν τρεχεις καθε 3 και λιγο να λυσεις προβληματα ακομα και τσαμπα.
Με το περας αυτης ομως το αμαξι δεν παει στην πρεσα, πουλιεται και καποιος θα λουστει προβληματα, αργα ή γρηγορα. Το χειροτερο ειναι οτι αυτα δεν λυνονται οριστικα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#794436
Νίκος Παππάς έγραψε:Εγω ξερω οτι πριμιουμ σημαινει μηχανολογικη αρτιοτητα


Ντίμης --> ψάχνει το οικογενειακό άλμπουμ με σπασμένες μπιέλες και σχισμένα σασί από Μ3
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794439
Νίκος Παππάς έγραψε:Εγω ξερω οτι πριμιουμ σημαινει μηχανολογικη αρτιοτητα, ποιοτητα κατασκευης και απτη ποιοτητα / πολυτελεια εσωτερικου. Αν τωρα για να μην παει η τιμη στην στρατοσφαιρα γινονται εκπτωσεις στα 2 πρωτα, αυτο ειναι αλλο πραγμα.

Η εταιρια εχει πελατες γιατι τους πουλαει με εξυπνο τροπο αυτο που προσφερει και αυτοι πονταρουν στην εγγυηση. Ομως οση εγγυηση και να εχεις ειναι θεμα αν τρεχεις καθε 3 και λιγο να λυσεις προβληματα ακομα και τσαμπα.
Με το περας αυτης ομως το αμαξι δεν παει στην πρεσα, πουλιεται και καποιος θα λουστει προβληματα, αργα ή γρηγορα. Το χειροτερο ειναι οτι αυτα δεν λυνονται οριστικα


Ωραία, θες ποιότητα/πολυτέλεια και γκάζια στριψιματα κλπ πας BMW γνωρίζοντας εξ αρχής ότι δεν θα έχεις τα άλλα 2, θες τα 3 αρχικά που έγραψες πας Lexus.

Θέλω να πω ότι ο καταναλωτής δεν είναι μλκας, ειδικά όταν σκάει αρκετές 10δες χιλιάδες για τέτοιο αυτοκίνητο. Δεν ξυπνήσαμε ένα πρωί και ανακαλύψαμε ότι βγάζουν προβλήματα τα BMW.

Για τα μτχ η ιστορία είναι παρόμοια, θες bmw σε κλάσμα της τιμής θα το πληρώσεις, εγώ ακόμα το πληρώνω, ήθελα στριψιματα, κοφτερά τιμόνια και πίσωκινητα ζυγισματα χωρίς να χρειαστεί να δώσω 40Κ, υπάρχει λόγος να κλαίγομαι και να μου φταίει η BMW και κάθε BMW; ήξερα από πριν πολύ καλά που μπλέκω. Αν αγόραζα κάτι στα τυφλά πάλι θα έφταιγε η εταιρεία στον 21αιωνα που η πληροφορία για οτιδήποτε είναι άμεσα διαθέσιμη;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#794442
dimik έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Εγω ξερω οτι πριμιουμ σημαινει μηχανολογικη αρτιοτητα, ποιοτητα κατασκευης και απτη ποιοτητα / πολυτελεια εσωτερικου. Αν τωρα για να μην παει η τιμη στην στρατοσφαιρα γινονται εκπτωσεις στα 2 πρωτα, αυτο ειναι αλλο πραγμα.

Η εταιρια εχει πελατες γιατι τους πουλαει με εξυπνο τροπο αυτο που προσφερει και αυτοι πονταρουν στην εγγυηση. Ομως οση εγγυηση και να εχεις ειναι θεμα αν τρεχεις καθε 3 και λιγο να λυσεις προβληματα ακομα και τσαμπα.
Με το περας αυτης ομως το αμαξι δεν παει στην πρεσα, πουλιεται και καποιος θα λουστει προβληματα, αργα ή γρηγορα. Το χειροτερο ειναι οτι αυτα δεν λυνονται οριστικα


Ωραία, θες ποιότητα/πολυτέλεια και γκάζια στριψιματα κλπ πας BMW γνωρίζοντας εξ αρχής ότι δεν θα έχεις τα άλλα 2, θες τα 3 αρχικά που έγραψες πας Lexus.

Θέλω να πω ότι ο καταναλωτής δεν είναι μλκας, ειδικά όταν σκάει αρκετές 10δες χιλιάδες για τέτοιο αυτοκίνητο. Δεν ξυπνήσαμε ένα πρωί και ανακαλύψαμε ότι βγάζουν προβλήματα τα BMW.

Για τα μτχ η ιστορία είναι παρόμοια, θες bmw σε κλάσμα της τιμής θα το πληρώσεις, εγώ ακόμα το πληρώνω, ήθελα στριψιματα, κοφτερά τιμόνια και πίσωκινητα ζυγισματα χωρίς να χρειαστεί να δώσω 40Κ, υπάρχει λόγος να κλαίγομαι και να μου φταίει η BMW και κάθε BMW; ήξερα από πριν πολύ καλά που μπλέκω. Αν αγόραζα κάτι στα τυφλά πάλι θα έφταιγε η εταιρεία στον 21αιωνα που η πληροφορία για οτιδήποτε είναι άμεσα διαθέσιμη;

Δηλαδη ενα IS200/250 δεν εχει και γκαζια και στριψιματα και αξιοπιστια;
Μονο η BMW προσφερει κοφτερο τιμονι;

... και τελος παντων αρκει το κοφτερο τιμονι ολα αυτα που τραβατε; :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794443 Εγώ έχω δώσει ήδη την απάντησή μου. Ούτε για τα tail happy Exx δεν αξίζει, πόσο μάλλον αν μιλάμε για τα τωρινά δημιουργήματα (σε λογικά λεφτά). Υπάρχουν τόσα άλλα αυτοκίνητα, οι διαφορές premium με non-premium δεν είναι ουσίας πλέον. Κυρίως το εντοπίζω στο NVH και στα υλικά του εσωτερικού, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα τα βρεις και σε non-premium.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794447
Νίκος Παππάς έγραψε:
dimik έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Εγω ξερω οτι πριμιουμ σημαινει μηχανολογικη αρτιοτητα, ποιοτητα κατασκευης και απτη ποιοτητα / πολυτελεια εσωτερικου. Αν τωρα για να μην παει η τιμη στην στρατοσφαιρα γινονται εκπτωσεις στα 2 πρωτα, αυτο ειναι αλλο πραγμα.

Η εταιρια εχει πελατες γιατι τους πουλαει με εξυπνο τροπο αυτο που προσφερει και αυτοι πονταρουν στην εγγυηση. Ομως οση εγγυηση και να εχεις ειναι θεμα αν τρεχεις καθε 3 και λιγο να λυσεις προβληματα ακομα και τσαμπα.
Με το περας αυτης ομως το αμαξι δεν παει στην πρεσα, πουλιεται και καποιος θα λουστει προβληματα, αργα ή γρηγορα. Το χειροτερο ειναι οτι αυτα δεν λυνονται οριστικα


Ωραία, θες ποιότητα/πολυτέλεια και γκάζια στριψιματα κλπ πας BMW γνωρίζοντας εξ αρχής ότι δεν θα έχεις τα άλλα 2, θες τα 3 αρχικά που έγραψες πας Lexus.

Θέλω να πω ότι ο καταναλωτής δεν είναι μλκας, ειδικά όταν σκάει αρκετές 10δες χιλιάδες για τέτοιο αυτοκίνητο. Δεν ξυπνήσαμε ένα πρωί και ανακαλύψαμε ότι βγάζουν προβλήματα τα BMW.

Για τα μτχ η ιστορία είναι παρόμοια, θες bmw σε κλάσμα της τιμής θα το πληρώσεις, εγώ ακόμα το πληρώνω, ήθελα στριψιματα, κοφτερά τιμόνια και πίσωκινητα ζυγισματα χωρίς να χρειαστεί να δώσω 40Κ, υπάρχει λόγος να κλαίγομαι και να μου φταίει η BMW και κάθε BMW; ήξερα από πριν πολύ καλά που μπλέκω. Αν αγόραζα κάτι στα τυφλά πάλι θα έφταιγε η εταιρεία στον 21αιωνα που η πληροφορία για οτιδήποτε είναι άμεσα διαθέσιμη;

Δηλαδη ενα IS200/250 δεν εχει και γκαζια και στριψιματα και αξιοπιστια;
Μονο η BMW προσφερει κοφτερο τιμονι;

... και τελος παντων αρκει το κοφτερο τιμονι ολα αυτα που τραβατε; :shifty: :shifty:


Δεν θυμάμαι τω καιρώ εκείνω να γραφόταν πουθενά αγοράστε IS να νιώσετε ξανά παιδιά, αντίθετα για τα 50/50 της BMW κλπ έλεγαν όλοι.

Ακόμα και τώρα δηλαδή πάνω κάτω τα ίδια γράφουν

The Lexus ES struggles to be more than an expensive Camry, but what it lacks in athletic prowess it makes up for with plenty of calming comfort.

https://www.caranddriver.com/lexus/es


Τώρα αν αξίζει αυτά που τραβάμε, για μένα άξιζε όσο ήμουν μοναχικός κάγκουρας και έκανα μπούκες στα roundabouts, τώρα SUV γλυκοκοιτάζω κι εγώ :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#794448 Οτι ειχα σημερα κουβεντα με κατοχο Auris του 2010, 1.2 VVTi, το οποιο καιει λαδι σαν τρελο απο τοτε που το πηρε (συμπληρωνει πλεον καθε 4-5Κ χλμ). Τωρα παιζει να του εβγαλε και πολλαπλασιαστες.

Το Avensis αυτοματο του θειου μου, 2008 μοντελο, δευτερη φορα κιβωτιο, η πρωτη ηταν στην εγγυηση.

Συναδελφου CX7, με τα σερβις του και νορμαλ χρηση, εσκασε μοτερ στα 140Κ χιλιομετρα.

Δηλαδη φανταστειτε να μην στριβει, να μην εχει τιμοναρα, να μην εχει |λογοκρισία| πλαστικα, και να εχει και προβληματα :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#794449
Νίκος Παππάς έγραψε:Δηλαδη ενα IS200/250 δεν εχει και γκαζια και στριψιματα και αξιοπιστια;
Μονο η BMW προσφερει κοφτερο τιμονι;

... και τελος παντων αρκει το κοφτερο τιμονι ολα αυτα που τραβατε; :shifty: :shifty:

Η πρωτη γενια ηταν γαματη! Η δευτερη οχι δεν ειχε κοφτερο τιμονι, ηταν απο τα πιο μπαρμπαδιστικα αυτοκινητα που εχω ποτε οδηγησει!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#794450 Σύντομη διακοπή με off topic
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#794465
dimviii έγραψε:
NickTG έγραψε:
Scotch έγραψε:Για όλα φταίει η κακή χρήση :shifty: Η δική μας Ε39 παραμένει απροβλημάτιστη μέχρι τώρα (~130.000km και 22 χρόνια μετά) :inlove:


Δεν τα λες βέβαια σοβαρά χιλιόμετρα.


για Γερμανικο? :shifty:


Δεν ξέρω αν τα μετράνε αλλιώς αυτά! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By markvag
#794491
otso έγραψε:
Mαρκο σε αντιπαραθεση με το citroen που και γιαυτο γκρινιαζες πως θα σχολιαζες ; τι διαφορα εχει ενα πριμιουμ με κατι ευτελες ;


Για το πικάσο πότε γκρίνιαξα για την αξιοπιστία του; 62Κ χλμ δεν έκανε κιχ.

Η όποια γκρίνια υπήρξε (αν υπήρξε) ήταν για το ότι ήταν γουρουνίτσα σε όλα του και κυρίως στον δρόμο, αλλά αυτότο ήξερα για αυτό το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#794494
Zeus έγραψε:Συναδελφου CX7, με τα σερβις του και νορμαλ χρηση, εσκασε μοτερ στα 140Κ χιλιομετρα.

matiz πάντα με το πόδι στο πάτωμα ( αναγκαστικά λόγω εγγενούς αδυναμίας) και το μοτέρ δεν έκανε κιχ μέχρι τα 320κ όπου παρέδωσε πνεύμα το κιβώτιο . Τα 140κ με νορμαλ χρήση σε CΧ7 μου φαίνονται ύποπτα. Μήπως έμεινε από "νερά" και έσκασε από υπερθέρμανση;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#794498 Οκ εντάξει η αξιοπιστία της Mazda και της Toyota είναι στα ίδια επίπεδα με της BMW.
Και της Audi .