Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#793123
NiTse έγραψε:Εκείνο το accord τι να έγινε άραγε; :lol:
Υπομονή και ελπίζω να είναι κάτι φθηνό.



Ευχαριστώ!

Τελικά ήταν πολλαπλασιαστής, 40 το ανταλλακτικό 30 χρέωσε εργασία (είναι ακριβός, αλλά είναι πολύ καλό χέρι)...

Με γεια μας... 145 ευρώ από το τίποτα... Τέλος πάντων, θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο ακριβό, οπότε ας μην παραπονιέμαι...


Το accord το πήρε ένας συγγενής του μακαρίτη (πρώτου) ιδιοκτήτη και το έχει... Συνεχίζει να κάνει λίγα χλμ και απ' ότι μου είπε ο γνωστός που το έδωσε, ο νυν ιδιοκτητης γκρινιάζει για τα πολλά τέλη κυκλοφορίας και ενδέχεται να το δώσει κάποια στιγμή στα κοντά... :ninja: :ninja:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#793284 Με τα λεφτά που έδωσες έβαζες καλύτερες λάμπες πάντως.

Anyway, καλή ευκαιρία στο eBay οπότε μπήκε στο καλάθι:
Εικόνα

Πρέπει να καταλήξω στο πώς θα γίνει το coding. Το πιο απλό είναι απλά να αλλάξω την παραγγελία του αυτοκινήτου (VO - Vehicle Order) και να γίνει η παραμετροποίηση αυτόματη βάσει αυτής αλλά αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνω ξανά από πάνω το coding που έχω ήδη γίνει.

Επιλογή νούμερο 2 είναι να βρω ποίοι εγκέφαλοι χρειάζονται αλλαγή, να πάρω την παραμετροποίηση που έχουνε τώρα πάνω και να αλλάξω τα σχετικά πεδία χειροκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#793286 VO - Vehicle Order πως γινεται να αλλαχτει αυτο?

Μ σπορτ δεν ειναι το αμαξι που εχεις;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#793296 Με Esys για υπολογιστή, Protool για κινητό. Ναι, M-Sport έχω και τώρα αλλά χωρίς θερμαινόμενη λειτουργία.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#793701 Έχω δυο θεματάκια:

1. το ac από κάπου χάνει στην κονσόλα και μάλλον θα πρέπει να το ξηλώσουμε όλο (ακριβό exercise αν θυμάμαι καλά από τα χρόνια του Bora). O Spanos αυτή την περίοδο δεν έχει άνθρωπο να το φτιάξει στη Γλυφάδα και πρέπει να πάω στη Συγγρού, οπότε μάλλον θα το αναλάβει το τοπικό συνεργείο της γειτονιάς μου.

2. και πιο ανησυχητικό, ανιχνεύω ελαφριά μυρωδιά καυσαερίων μέσα στην καμπίνα και έχω την εντύπωση ότι κάνει πιο πολύ θόρυβο από ότι συνήθως. Να φανταστώ ότι πάμε για εξάτμιση;
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#793719
Χρήστος Λάππας έγραψε:2. και πιο ανησυχητικό, ανιχνεύω ελαφριά μυρωδιά καυσαερίων μέσα στην καμπίνα και έχω την εντύπωση ότι κάνει πιο πολύ θόρυβο από ότι συνήθως. Να φανταστώ ότι πάμε για εξάτμιση;


Καποιο σπιραλ της εξατμισης ισως τρυπησε (καποια ενωση δηλαδη)
Επισης και ραγισμα της πολλαπλης εξαγωγης θα μπορουσε, αν και δεν το νομιζω γιατι λες για παραπανω θορυβο
Με εναν οπτικο ελεγχο θα φανει , δεν ειναι δυσκολο
Λογικα ειναι απο το εμπρος μερος του αυτοκινητου η διαρροη ( απο τη μεση και μπροστα)
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#793906 Θα το πάω την Δευτέρα να το κοιτάξουν
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#794123 Καλά μιλάμε όντως μπορεί να χαλάσουν τα πάντα στις BMW εκείνης της γενιάς. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#794129
kostis20 έγραψε:Καλά μιλάμε όντως μπορεί να χαλάσουν τα πάντα στις BMW εκείνης της γενιάς. :dizzy:


Για να μην χάνεις το ενδιαφέρον σου.

Βλέπεις άλλα αμάξια, που θέλουν μόνο λάδια-ξύδια για 1εκ χλμ και λες, δεν έχει σασπένς, δεν έχει αγωνία, ενδιαφέρον η συμβίωση. Κάθε μέρα παίρνει μπροστά έτσι απλά και σε πηγαίνει στον προορισμό σου. Where's the fun in that? :s_dunno

Ενώ με μία πενβέ... Το σασπένς ξεκινάει από πριν μπεις. Θα ξεκλειδώσει; Δεν θα ξεκλειδώσει; Θα πάρει μπρος; Θα ανάψει κανένα λαμπάκι; Θα δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι; Όλοι οι αισθητήρες;

Δεν βαριέσαι ποτέ! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#794173 :lol: :lol:
Ετσι..
Κατι αντίστοιχο με τον Τεμπερίδη που έκανε το γύρο του κόσμου με το Discovery που χάλαγε συνέχεια.
Και λέγαμε τότε αν το έκανε με κανένα Land Cruiser δε θα είχε κανένα ενδιαφέρον... :s_devil
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794177
Χρήστος Λάππας έγραψε:Έχω δυο θεματάκια:

1. το ac από κάπου χάνει στην κονσόλα και μάλλον θα πρέπει να το ξηλώσουμε όλο (ακριβό exercise αν θυμάμαι καλά από τα χρόνια του Bora). O Spanos αυτή την περίοδο δεν έχει άνθρωπο να το φτιάξει στη Γλυφάδα και πρέπει να πάω στη Συγγρού, οπότε μάλλον θα το αναλάβει το τοπικό συνεργείο της γειτονιάς μου.

2. και πιο ανησυχητικό, ανιχνεύω ελαφριά μυρωδιά καυσαερίων μέσα στην καμπίνα και έχω την εντύπωση ότι κάνει πιο πολύ θόρυβο από ότι συνήθως. Να φανταστώ ότι πάμε για εξάτμιση;

1. Θέλει ξήλωμα ταμπλό, για να αλλάξουν την εβαπορέτα. Φιλική τιμή σε εμένα, κάνα 400άρι από Σίττα-Φλασκή. Φυσικά, διακινδυνεύεις τριγμούς. Εγώ έχω έναν που ξεκίνησε 2 χρόνια μετά (μπορεί και να μην σχετίζεται με την συγκεκριμένη εργασία βέβαια). Στον Σπανό, λογικά θα θέλεις 50% πάνω.

2. Αυτό λογικά είναι φθηνότερο. Πήγαινε σε έναν εξατμισά να τσεκάρει την εξάτμιση. Η διαρροή λογικά είναι κοντά στο μοτέρ, με μια κόλληση μπορεί να φτιαχτεί. Είχα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα πριν χρόνια, νομίζω 130€ είχα πληρώσει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794206 Speaking of τριγμούς, μου είχαν σπάσει διάφοροι ήχοι-τριγμοί και τελικά το ΣΚ ανακάλυψα βίδα να λείπει από την γωνία στους ανεμιστήρες του ψυγείου και από την εισαγωγή αέρα, ευτυχώς βρήκα στην αποθήκη βίδες που ταίριαζαν και σήμερα άκρα του τάφου σιωπή.

@#$&#$% μηχανικοί
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#794276
markvag έγραψε:
kostis20 έγραψε:Καλά μιλάμε όντως μπορεί να χαλάσουν τα πάντα στις BMW εκείνης της γενιάς. :dizzy:


Για να μην χάνεις το ενδιαφέρον σου.

Βλέπεις άλλα αμάξια, που θέλουν μόνο λάδια-ξύδια για 1εκ χλμ και λες, δεν έχει σασπένς, δεν έχει αγωνία, ενδιαφέρον η συμβίωση. Κάθε μέρα παίρνει μπροστά έτσι απλά και σε πηγαίνει στον προορισμό σου. Where's the fun in that? :s_dunno

Ενώ με μία πενβέ... Το σασπένς ξεκινάει από πριν μπεις. Θα ξεκλειδώσει; Δεν θα ξεκλειδώσει; Θα πάρει μπρος; Θα ανάψει κανένα λαμπάκι; Θα δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι; Όλοι οι αισθητήρες;

Δεν βαριέσαι ποτέ! :s_yes
Αυτό ήθελα να ρωτήσω, στα πόσα χλμ ξεκίνησαν να σας κάνουν αυτά τα χαζά; Γιατί η δική σου Μάρκο δεν πρέπει να έχει πολλά χιλιόμετρα και αν θυμάμαι κάτι μεσαίες τριβές άλλαζες, μετά έδειχνε κάτι ανοιχτά καπώ κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794282 Εμένα έχει λίγο πάνω από 150Κ χλμ. Θα έλεγα πως ξεκίνησε αμέσως, στην εγγύηση ακόμη είχε αλλάξει ο προηγούμενος κάτι σενσορες NOx ξέρω γω, ενώ οι πολλαπλασιαστές και τα μπεκ σε μένα ξεκίνησαν αμέσως. Εννοείται συντήρηση γίνεται από την αρχή σε Σπανό αρχικά και μετά σε Σίττα-Φλασκή.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794284 Θα έλεγα μετά τα 100-120Κ χλμ, πιο πριν μόνο πολλαπλασιαστές μια φορά εντός εγγύησης.