Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#566140
nomarxis έγραψε: Στο έχω ξαναπεί, είμαστε τυχεροί που αυτή η φίρμα έχει ανοίξει τόσο τη γκάμα, πουλά ακόμα και προσθιοκίνητα MPV & SUV, που βάζει αερόσακους βόμβες και δεν ανακαλεί και που πουλά φύκια Μ Pack για μεταξωτές κορδέλες. Γιατί έτσι επενδύει ακόμα στα καλά πισωκίνητα κ Μ :iconcool:

Αυτο δεν κανει λιγοτερο αστεια μια Χ1 M pack με 115 αλογα.

Γιατι σε αυτους που ασχολουνται τα "Μ" σημαινουν πρωτα απο ολα ΓΚΑΖΙΑ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ και μετα εμφανιση που υπηρετει τα παραπανω και οχι ενα πακετο εξοπλισμου που κοστιζει και ενα σκασμο λεφτα. Ενα αυτοκινητο με 116- 126- 156 αλογα δεν εχει τοσα για να λεγεται "Μ".

Αλλα εμεις που χαλιομαστε και κοροιδευουμε δεν εχουμε και τα γκαφρα για να το παρουμε, αυτοι που εχουν το βλεπουν αλλιως και γι αυτο τα προσφερει και η εταιρια.

Αν ειχα τα λεφτα πιθανα να αγοραζα με Χ3 η μια Χ4 με καμποσο εξοπλισμο γιατι γι αυτο αξιζουν αυτα τα αυτοκινητα χωρις ομως Μpacks και τετοια.
Αν ηθελα αμαξι για γουστα μια Μ3/Μ4/Μ5 θα εκανε μια χαρα η κανενα κροκοδειλακι :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#566141 Χαζή δεν είναι καμία επιλογή καταναλωτικού προϊόντος.
Το ότι δεν θα την κάναμε εμείς δεν σημαίνει ότι είναι 'χαζή'.

Χαζό από την άλλη είναι να κρίνεις πράγματα όχι βάσει προσωπικής εμπειρίας αλλά βάσει προσωπικών εμμονών.

Νίκος Παππάς έγραψε: Γιατι σε αυτους που ασχολουνται τα "Μ" σημαινουν πρωτα απο ολα ΓΚΑΖΙΑ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ και μετα εμφανιση που υπηρετει τα παραπανω και οχι ενα πακετο εξοπλισμου που κοστιζει και ενα σκασμο λεφτα. Ενα αυτοκινητο με 116- 126- 156 αλογα δεν εχει τοσα για να λεγεται "Μ".


Με όλο το σεβασμό Νίκο Παππά αλλά λες μπαρμπούτσαλα.
Πάρα πολλές μάρκες (οι premium σίγουρα) έχουν εκτός από Sport κωδικούς και αντίστοιχες Sport look εκδόσεις (πχ S3 - A3 S-line, A45 AMG - A200 AMG pack, Peugeot GT Line, VW R Line κλπ).
ΟΛΟΙ αυτοί που αγοράζουν αυτές τις εκδόσεις είναι:
- χαζοί;
- άσχετοι;
- άμπαλοι;
-'αστείοι';

Παίδες αυτοκινητιστικό φόρουμ εν έτει 2019 --> λίγο ντροπή να γράφουμε εμμονικές φαντασιώσεις βγαλμένες από καφενείο του '80

Συνέχεια ωφ τόπηκς
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#566143 Κι εγώ είμαι εντελώς της άποψης live and let live στον καταμερισμό του εισοδήματος του καθενός κατά το δοκούν για την αγορά τουτουνίου/ζμάρτφόουν/whatever.

Για τα m/st/rs badging/packing/lining των εταιρειών, η άποψή μου είναι ότι καλώς υπάρχουν, γιατί υπάρχει το ανάλογο κοινό που αποζητά την εμφάνιση και εξτραδάκια των παραδοσιακά ισχυρότερων μοντέλων που ταυτόχρονα είτε αδιαφορεί είτε straight up δε θέλει μεγαλύτερη ισχύ. Ακόμα όμως και για το κομμάτι που καλοδέχονται ή θέλουν την τελευταία, αυτό δε σημαίνει ότι τα πρώτα (εμφάνιση, έξτρας) είναι αδιάφορα.

Επειδή είναι αδύνατο να μπουν στη ζυγαριά, η ομπρέλα καλύπτει και τις δύο κατηγορίες, ουσιαστικά αφήνοντας στην απέξω μόνο το αγοραστικό κομμάτι που ενδιαφέρεται για επιδόσεις αλλά όχι για πρημιουμσύνη. Ενδεχομένως αυτό το κομμάτι να μη διαθέτει το απαραίτητο critical mass για να ασχοληθούν αναλόγως οι εταιρείες, χώρια τις υπόλοιπες παραμέτρους που αναμφίβολα υπάρχουν.

Τέλος, όταν η γνώμη μας αναφορικά με ένα αυτοκίνητο που ζαχαρώνει/αγοράζει κάποιος συμφορουμίτης είναι θετική ή αρνητική, μπορούμε να τη μοιραστούμε, με κόσμιο τρόπο προφανώς.
Δε βλέπω λόγω να αυτολογοκρίνουμε την άποψή μας, αλλιώς ας μη γράφουμε καθόλου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#566147 Προς ολους τους butthurt, να θυμίσω απλά πως κανένας δεν σκάει με την απειλή όπλου να σας αναγκάσει να δώσετε τα 3Κ του M-Pack, S-Line, AMG Pack ή να πάρετε BMW/MB/Audi γενικά. Φυσικά κρίνετε, αλλά μην αγοράζετε και κατά τη γνώμη μου μη χαρακτηρίζετε χαζές οικονομικές επιλογές άλλων.

Το M-Division και το κάθε αντίστοιχο Division κάποτε έβγαζε καθαρόαιμα μοντέλα με "Pedigree" πιθανότατα γιατί από τα τότε λογιστήρια και τμήματα Marketing θεωρούνταν πως είχε πολύ ψωμί και κερδοφορία η ενασχόληση και ο συσχετισμός του Brand με τους αγώνες. Σήμερα υπάρχει κάτι άλλο και αυτό επικρατεί, δεν μας ρωτάει κανένας και καθένας έχει την ελεύθερη επιλογή να αγοράσει ό,τι θέλει. Αλλά για να γίνονται όλα αυτά, μάλλον κάποιοι και μάλλον πολλοί κάνουν τέτοιες επιλογές όπως το Χ1 Μ-πακ

Στο σήμερα, το "Μ" δεν ειναι των αγώνων μόνο όπως κάποτε, είναι απλά ένα γράμμα όχι γιατί δεν υπάρχουν πια οι δυνατότητες να φτιαχτεί το καθαρόαιμο όχημα, αλλά γιατί είναι πολύ πιο κερδοφόρο να προσφέρεται ΚΑΙ ως πακέτο εξοπλισμού, χωρίς ταυτόχρονα να παύει να παράγει και αντίστοιχα extreme μοντέλα. Στις περισσότερες εταιρείες μάλιστα ειδικά σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση γίνονται και πιο όμορφα κάποια μοντέλα (οκ υποκειμενικό) και πιστεύω αν το pack δεν εγραφε "Μ" αλλά "sadsfsdsdvsds - Pack" τότε θα γραφόταν εδώ μέσα για το πόσο δυναμική εμφάνιση έχει κλπ, ενώ τώρα μιλάμε για καγκούρικο στυλ και πρηξίματα σε αυτοκινητο 115 ίππων.

Υποθέτω όσοι γράφουν για ξεφτίλα κλπ εδώ μέσα έχουν οδηγήσει κάποια Μ2 Competition ας πούμε και θεώρησαν πως χάνει το μοντέλο σε χαρακτηριστικά επειδή παραδίπλα κάποιος αγόρασε ένα Χ1 με Μ Pack.

Το πρόβλημά μας γενικά στην Ελλάδα με αυτά τα subbrands είναι πως ελάχιστοι μπορούν να έχουν επαφή με το real thing της γκάμας, οπότε κρίνουμε πολύ σκληρά μόνο το κομμάτι του πακέτου εξοπλισμού που παρέχει το κάθε Μ, AMG κλπ γράμμα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#566151
EDDIE_147 έγραψε:
Με όλο το σεβασμό Νίκο Παππά αλλά λες μπαρμπούτσαλα.
Πάρα πολλές μάρκες (οι premium σίγουρα) έχουν εκτός από Sport κωδικούς και αντίστοιχες Sport look εκδόσεις (πχ S3 - A3 S-line, A45 AMG - A200 AMG pack, Peugeot GT Line, VW R Line κλπ).
ΟΛΟΙ αυτοί που αγοράζουν αυτές τις εκδόσεις είναι:
- χαζοί;
- άσχετοι;
- άμπαλοι;
-'αστείοι';

Αν δεν υπηρετουν τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου, αν δεν συναδουν με τις επιδοσεις τοτε αυτα που ισχυουν για τα Μ πακς ισχυουν και για ολα τα αλλα ΙΜΟ. και οι αγοραστες τους ειναι φιγουρατζηδες.
Καμια σχεση με αυτα που εγραψες.

Να στο πω αλλιως, ολα αυτα θυμιζουν τα "φτιαγμενα" 1000ρια πριν 25 χρονια απο του διαφορους "βελτιωτικους" οικους της γειτονιας. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#566152 καποτε κοροιδευαν αυτους που με 315 εβαζαν σηματακια Μ power.
ρε πως αλλαζουν οι καιροι. :(
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#566153
Νίκος Παππάς έγραψε:πριν 25 χρονια


Τα είπες όλα εδώ.

Πριν 20-25 χρόνια όλοι κορόιδευαν(με) τις 316 με 82 Μ σηματάκια σήμερα.

Σήμερα θεωρώ ότι όλη αυτή η ιστορία είναι μέρος της αγοράς και όχι μια καγκουριά ενός κατασκευαστή ή ενός ιδιοκτήτη BMW μικρού κυβισμού που βγαίνει Μπουρνάζι (ρατσιστικό σχόλιο).

Και εγώ θα προτιμούσα μια πιο 'φτωχή' Χ3 από μια 'τούμπανο' Χ1 αλλά θεωρώ λογική και την αντίθετη επιλογή (άλλος άνθρωπος άλλα κριτήρια).
Όσον αφορά το Μ4 vs X3M δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν λάβουμε υπόψη την κατάσταση των ΕΛ δρόμων και αν υπήρχε οικογένεια στη μέση.

ΥΓ:
ΤΙ ΛΕΩ ΘΕΕ ΜΟΥ; PIK ΣΩΣΕ ΜΑΣ!
:vava:

Μπαρμπάδεψα :s_sorry
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#566154
EDDIE_147 έγραψε:
Πριν 20-25 χρόνια όλοι κορόιδευαν(με) τις 316 με 82 Μ σηματάκια σήμερα.

Σήμερα θεωρώ ότι όλη αυτή η ιστορία είναι μέρος της αγοράς και όχι μια καγκουριά ενός κατασκευαστή ή ενός ιδιοκτήτη BMW


οταν το κανει ο καγκουρας ειναι λαθος,οταν το κανει ακριβως το ιδιο ο κατασκευαστης δεν ειναι καγκουρια?
οταν βαφει ο καγκουρας τις δαγκανες κοκκινες ειναι καγκουρια,οταν το κανει ο κατασκευαστης οχι?

μπερδευτηκα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#566156 Ντίμη δεν λέω ούτε ότι είναι γαμάτο, ούτε ότι είναι λάθος αλλά μέρος της αγοράς.

Hint: το κάνουν και οι Γιαπωνέζοι πλέον... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#566157
EDDIE_147 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:πριν 25 χρονια


Τα είπες όλα εδώ.

Πριν 20-25 χρόνια όλοι κορόιδευαν(με) τις 316 με 82 Μ σηματάκια σήμερα.

Σήμερα θεωρώ ότι όλη αυτή η ιστορία είναι μέρος της αγοράς και όχι μια καγκουριά ενός κατασκευαστή ή ενός ιδιοκτήτη BMW μικρού κυβισμού που βγαίνει Μπουρνάζι (ρατσιστικό σχόλιο).


Διαφωνω. Το ιδιο ειναι. Αυτο ειδε η BMW και η καθε εταιρια που προσφερει τετοια πακετα εξοπλισμου. Την αναγκη για διαφοροποιηση του κατοχου στο αμαξι που αγορασε η οποια υπαρχει απο παντα.

Ειδαν λοιπον ευκαιριες να βαλουν και αλλα χρηματα στα ταμεια τους και προσφερουν αυτο που εδινε και ο "Mitsos Racing Team" για πολυ λιγοτερα λεφτα. Ομως το δικο τους ειναι επισημο :s_wink και δικαιολογειται το κοστος.

Θυμιζω δε οτι ημουν κατοχος Citroen Saxo VTS 1,4 :svivhaha: και αρα αυτα που λεω παραπανω ισχυαν και για εμενα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#566158 Σήμερα η καγκουριά έγινε mainstream και θεωρείται πως είναι απολύτως λογικό να βάζεις 18άρες και σπορ πακέτα σε μπροστοκίνητο ΣΟΥΒ με 130 άλογα.
Και αφού το κάνουν όλοι (οι Γερμανοί δηλαδή...) είναι μια χαρά και πρέπει να λέμε και μπράβο.
:s_yes
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#566159 Ναι μωρέ όλοι το κράζουμε αλλά τη ζαντούλα την Μ θα θέλαμε να την καθαρίσουμε κάποια στιγμή. :lol:

Εικόνα

@HF
δεν το κάνουν μόνο οι Γερμανοί αλλά και Γάλλοι, Ιάπωνες, Ιταλοί
Τελευταία επεξεργασία από EDDIE_147 και 14 Φεβ 2019, 15:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#566160
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη δεν λέω ούτε ότι είναι γαμάτο, ούτε ότι είναι λάθος αλλά μέρος της αγοράς.


ειδες ποσο μπροστα εβλεπε ο μπουρναζοκαγκουρας?ΜαρκετινΓΚ.

EDDIE_147 έγραψε:Hint: το κάνουν και οι Γιαπωνέζοι πλέον... :shifty:


οταν αρχισουν τα καγκουριλικια οι λιντερ της αγορας,θα ακολουθησουν ολοι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#566161
EDDIE_147 έγραψε:Ναι μωρέ όλοι το κράζουμε αλλά τη ζαντούλα την Μ θα θέλαμε να την καθαρίσουμε κάποια στιγμή. :lol:



βρε και ζαντα να βαλεις,και μασπιεδες,και οτι θελεις.Αφου αρεσει στους αγοραστες να το βαλεις.
Το Μ δεν κολλαει.