Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#691129
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#691906 https://www.classicdriver.com/en/articl ... bmw-30-csl

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#692403 Λίγο ιεροσυλία το ποστ που ακολουθεί σε σχέση με το απάνω, αλλά πρέπει να μπει και αυτό:

BMW 116d. Άλλαξε τα πάντα
https://enkinisi.gr/2021/02/16/bmw-116d ... v74yIpKwNQ




Εικόνα

Παρεμπιπτόντως εμένα μου αρέσει σαν σουλούπι. Δεν θα κάτσω να κάνω σύγκριση με παρελθόν διότι όταν πας να αγοράσεις ένα καινούριο αμάξι, κοιτάς τα διαθέσιμα την εκάστοτε στιγμή.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#692405 Ακούω για πολύ πλαστικούρα μέσα και γύρω από τη μηχανή που μετά την 7ετία λόγω θερμικής καταπόνησης θρυμματίζονται εύκολα και κοστίζουν πολλά.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#692406
mousatos έγραψε:Ακούω για πολύ πλαστικούρα μέσα και γύρω από τη μηχανή που μετά την 7ετία λόγω θερμικής καταπόνησης θρυμματίζονται εύκολα και κοστίζουν πολλά.


Το εσωτερικό είναι top in class ποιοτικά.
Πάνω και από Audi που δεν είναι στο ίδιο αναλογικά επίπεδο με το προηγούμενο Α3 το οποίο εκείνο ήταν το κορυφαίο στην κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#692436
Giuseppe Busso έγραψε:Λίγο ιεροσυλία το ποστ που ακολουθεί σε σχέση με το απάνω, αλλά πρέπει να μπει και αυτό:

BMW 116d. Άλλαξε τα πάντα
https://enkinisi.gr/2021/02/16/bmw-116d ... v74yIpKwNQ




Εικόνα

Παρεμπιπτόντως εμένα μου αρέσει σαν σουλούπι. Δεν θα κάτσω να κάνω σύγκριση με παρελθόν διότι όταν πας να αγοράσεις ένα καινούριο αμάξι, κοιτάς τα διαθέσιμα την εκάστοτε στιγμή.


Εικόνα

Και γιατί από τα διαθέσιμα ν'αγοράσεις το συγκεκριμένο; Ειδικά σε αυτά τα λεφτά; Συγνώμη, αλλά για κανένα λόγο δεν τα αξίζει.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#692440
Anonymous Founder έγραψε:Και γιατί από τα διαθέσιμα ν'αγοράσεις το συγκεκριμένο; Ειδικά σε αυτά τα λεφτά; Συγνώμη, αλλά για κανένα λόγο δεν τα αξίζει.



Αν κάποιος θέλει την σούπερ ποιοτική καμπίνα, σήμα και brand awareness, πολύ καλό στρίψιμο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και ηχομόνωση, είναι από τις λίγες επιλογές. Ακριβή μεν, αλλά με όλα αυτά που αναφέρω, δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#692477 Με αυτά που αναφέρεις, ίσως δεν υπάρχει κάτι. Από εκεί και μετά, δεν ξέρω αν όλα αυτά, είναι σημαντικά και αν κάποια από αυτά μπορούν να λείπουν από την λίστα του υποψήφιου αγοραστή.
Επίσης, εννοείται πως κάποια είναι κάτι υποκειμενικά.
Κουράζω όμως τον κόσμο, αλλά δεν θα ήταν καν στα υποψήφια το συγκεκριμένο.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#692478 Μου έστειλε η BMW σήμερα χαρτί ανάκλησης για έλεγχο κ πιθανή αντικατάσταση στον φυσητήρα της Ε93.
Η πλεξούδα κ το σύστημα γενικότερα ενδεχομένως να παρουσιάσει βραχυκύκλωμα με τον καιρό κ πιθανή ανάφλεξη.

Αφορά Ε90-91-92-93

Εικόνα


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#692479
Anonymous Founder έγραψε:Με αυτά που αναφέρεις, ίσως δεν υπάρχει κάτι. Από εκεί και μετά, δεν ξέρω αν όλα αυτά, είναι σημαντικά και αν κάποια από αυτά μπορούν να λείπουν από την λίστα του υποψήφιου αγοραστή.
Επίσης, εννοείται πως κάποια είναι κάτι υποκειμενικά.
Κουράζω όμως τον κόσμο, αλλά δεν θα ήταν καν στα υποψήφια το συγκεκριμένο.


Καθόλου δεν κουράζεις. Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε.
Η ουσία είναι ότι από ένα σημείο και έπειτα, τα αμάξια παίρνουν μια ληστρική φορολογία και η αξία τους εκτινάσσεται.
Το μοντέλο δοκιμής κοστίζει ένα σκασμό λεφτά. Τόσα που είναι παράλογο να μιλάμε για λογική επιλογή.

Για να συμπληρώσω τη σκέψη μου στο προηγούμενο ποστ, υπήρχε μια έκδοση 118i sportline με το dct7 στα 27500 νομίζω.
1,5κεκ και 140 ίππους βενζίνης, 17άρες, led φώτα.
Σε αυτά τα λεφτά που υπήρχε (και νομίζω υπάρχει ακόμη), είναι πιο vfm και από VW Golf.

Έχω πει ξανά, ότι αν την περίοδο που αγόραζα αμάξι, υπήρχε αυτή η προσφορά, μάλλον θα έβαζα μερικούς μήνες ακόμη δάνειο και θα έπαιρνα αυτό το αμάξι.

Λίγα άλογα παραπάνω, κάποια στιγμή τα βαριέσαι. Ένα καλύτερο και ποιοτικότερο αμάξι, δεν το βαριέσαι ποτέ και το απολαμβάνεις κάθε μέρα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#692490 Mετα απο λιγο καιρο θα το βαρεθεις και αυτο και θα θελεις ισχυ. Παρε ενα Μ135 κατευθειαν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#692495
Giuseppe Busso έγραψε:[
Έχω πει ξανά, ότι αν την περίοδο που αγόραζα αμάξι, υπήρχε αυτή η προσφορά, μάλλον θα έβαζα μερικούς μήνες ακόμη δάνειο και θα έπαιρνα αυτό το αμάξι.

Λίγα άλογα παραπάνω, κάποια στιγμή τα βαριέσαι. Ένα καλύτερο και ποιοτικότερο αμάξι, δεν το βαριέσαι ποτέ και το απολαμβάνεις κάθε μέρα.

Περί ορέξεως...
Γνώμη μου, πολλά λεφτά, που δεν τα δικαιολογεί. ΟΚ, δεν λέω πως με χαλάνε καλύτερα πλαστικά, αλλά σε σχέση με το δικό σου πχ, μόνον εκεί είναι το πλεονέκτημα και αν βάλουμε στην εξίσωση και το DSG θα υπήρχε μια διαφορά 5Κ για λιγότερο αυτοκίνητο.
Όπως και να χει, είναι σαφές πως η BMW πλέον πουλάει κυρίως πλαστικά και σήμα, μάλλον γιατί αυτό ζητάει ο πολύς ο κόσμος.
Έχω ξαναπεί πάντως, πως κατά την γνώμη μου αυτό σύντομα δεν θα φτάνει και θα τους καταπιούν οι Αμερικανοί και οι Ασιάτες με τα ηλεκτρικά τους.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#696037 Βρήκα φωτογραφία από το 1981 της 320 εξακιλυνδρης αυτόματης πριν την αγοράσω από Γερμανό διπλωμάτη στη Σαουδική Αραβία!!! Είναι η αιτία που δεν ξανακοίταξα αυτή τη μάρκα. Της έδωσα όμως μια ευκαιρία τοτε!!!Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#696038 Η αλήθεια είναι πως μεσα σε 40 χρόνια δύσκολο να έχει αλλάξει κάτι!!!!!!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#696166 Έχει παραμείνει ακριβή μάρκα χωρίς ουσία για τον οδηγό. Τα μπιχλιμπιδια τα λεντ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν λένε κάτι σε αυτόν που του αρέσει η συμμετοχική οδήγηση, ειδικά σε βαρετους αυτοκινητόδρομους από την άποψη της χάραξης τους.
Για το συγκεκριμένο όχημα ήταν απλά επικίνδυνο σαν κράτημα και ποιοτικά χάλια. Το έστελναν εκεί με το ίδιο κύκλωμα ψύξης!!!! που είχε στην Ευρώπη σε απόδοση, δεν μιλάω για το κλιματιστικό του, ανύπαρκτο!!!

< Note >