BMW 116d. Άλλαξε τα πάντα
https://enkinisi.gr/2021/02/16/bmw-116d ... v74yIpKwNQ
Παρεμπιπτόντως εμένα μου αρέσει σαν σουλούπι. Δεν θα κάτσω να κάνω σύγκριση με παρελθόν διότι όταν πας να αγοράσεις ένα καινούριο αμάξι, κοιτάς τα διαθέσιμα την εκάστοτε στιγμή.
mousatos έγραψε:Ακούω για πολύ πλαστικούρα μέσα και γύρω από τη μηχανή που μετά την 7ετία λόγω θερμικής καταπόνησης θρυμματίζονται εύκολα και κοστίζουν πολλά.
Το εσωτερικό είναι top in class ποιοτικά.
Πάνω και από Audi που δεν είναι στο ίδιο αναλογικά επίπεδο με το προηγούμενο Α3 το οποίο εκείνο ήταν το κορυφαίο στην κατηγορία.
Giuseppe Busso έγραψε:Λίγο ιεροσυλία το ποστ που ακολουθεί σε σχέση με το απάνω, αλλά πρέπει να μπει και αυτό:
BMW 116d. Άλλαξε τα πάντα
https://enkinisi.gr/2021/02/16/bmw-116d ... v74yIpKwNQ
Παρεμπιπτόντως εμένα μου αρέσει σαν σουλούπι. Δεν θα κάτσω να κάνω σύγκριση με παρελθόν διότι όταν πας να αγοράσεις ένα καινούριο αμάξι, κοιτάς τα διαθέσιμα την εκάστοτε στιγμή.
Και γιατί από τα διαθέσιμα ν'αγοράσεις το συγκεκριμένο; Ειδικά σε αυτά τα λεφτά; Συγνώμη, αλλά για κανένα λόγο δεν τα αξίζει.
Anonymous Founder έγραψε:Και γιατί από τα διαθέσιμα ν'αγοράσεις το συγκεκριμένο; Ειδικά σε αυτά τα λεφτά; Συγνώμη, αλλά για κανένα λόγο δεν τα αξίζει.
Αν κάποιος θέλει την σούπερ ποιοτική καμπίνα, σήμα και brand awareness, πολύ καλό στρίψιμο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και ηχομόνωση, είναι από τις λίγες επιλογές. Ακριβή μεν, αλλά με όλα αυτά που αναφέρω, δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Επίσης, εννοείται πως κάποια είναι κάτι υποκειμενικά.
Κουράζω όμως τον κόσμο, αλλά δεν θα ήταν καν στα υποψήφια το συγκεκριμένο.
Η πλεξούδα κ το σύστημα γενικότερα ενδεχομένως να παρουσιάσει βραχυκύκλωμα με τον καιρό κ πιθανή ανάφλεξη.
Αφορά Ε90-91-92-93
< >
When the going gets tough, the tough get going
Anonymous Founder έγραψε:Με αυτά που αναφέρεις, ίσως δεν υπάρχει κάτι. Από εκεί και μετά, δεν ξέρω αν όλα αυτά, είναι σημαντικά και αν κάποια από αυτά μπορούν να λείπουν από την λίστα του υποψήφιου αγοραστή.
Επίσης, εννοείται πως κάποια είναι κάτι υποκειμενικά.
Κουράζω όμως τον κόσμο, αλλά δεν θα ήταν καν στα υποψήφια το συγκεκριμένο.
Καθόλου δεν κουράζεις. Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε.
Η ουσία είναι ότι από ένα σημείο και έπειτα, τα αμάξια παίρνουν μια ληστρική φορολογία και η αξία τους εκτινάσσεται.
Το μοντέλο δοκιμής κοστίζει ένα σκασμό λεφτά. Τόσα που είναι παράλογο να μιλάμε για λογική επιλογή.
Για να συμπληρώσω τη σκέψη μου στο προηγούμενο ποστ, υπήρχε μια έκδοση 118i sportline με το dct7 στα 27500 νομίζω.
1,5κεκ και 140 ίππους βενζίνης, 17άρες, led φώτα.
Σε αυτά τα λεφτά που υπήρχε (και νομίζω υπάρχει ακόμη), είναι πιο vfm και από VW Golf.
Έχω πει ξανά, ότι αν την περίοδο που αγόραζα αμάξι, υπήρχε αυτή η προσφορά, μάλλον θα έβαζα μερικούς μήνες ακόμη δάνειο και θα έπαιρνα αυτό το αμάξι.
Λίγα άλογα παραπάνω, κάποια στιγμή τα βαριέσαι. Ένα καλύτερο και ποιοτικότερο αμάξι, δεν το βαριέσαι ποτέ και το απολαμβάνεις κάθε μέρα.
Giuseppe Busso έγραψε:[
Έχω πει ξανά, ότι αν την περίοδο που αγόραζα αμάξι, υπήρχε αυτή η προσφορά, μάλλον θα έβαζα μερικούς μήνες ακόμη δάνειο και θα έπαιρνα αυτό το αμάξι.
Λίγα άλογα παραπάνω, κάποια στιγμή τα βαριέσαι. Ένα καλύτερο και ποιοτικότερο αμάξι, δεν το βαριέσαι ποτέ και το απολαμβάνεις κάθε μέρα.
Περί ορέξεως...
Γνώμη μου, πολλά λεφτά, που δεν τα δικαιολογεί. ΟΚ, δεν λέω πως με χαλάνε καλύτερα πλαστικά, αλλά σε σχέση με το δικό σου πχ, μόνον εκεί είναι το πλεονέκτημα και αν βάλουμε στην εξίσωση και το DSG θα υπήρχε μια διαφορά 5Κ για λιγότερο αυτοκίνητο.
Όπως και να χει, είναι σαφές πως η BMW πλέον πουλάει κυρίως πλαστικά και σήμα, μάλλον γιατί αυτό ζητάει ο πολύς ο κόσμος.
Έχω ξαναπεί πάντως, πως κατά την γνώμη μου αυτό σύντομα δεν θα φτάνει και θα τους καταπιούν οι Αμερικανοί και οι Ασιάτες με τα ηλεκτρικά τους.
< Note >
Για το συγκεκριμένο όχημα ήταν απλά επικίνδυνο σαν κράτημα και ποιοτικά χάλια. Το έστελναν εκεί με το ίδιο κύκλωμα ψύξης!!!! που είχε στην Ευρώπη σε απόδοση, δεν μιλάω για το κλιματιστικό του, ανύπαρκτο!!!
< Note >