Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#651718 Δεν είναι φούσκα €90,000 για Λάντσια Ντέλτα.

Μάλιστα. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By italakias
#651720 Εσενα σου φαινονται πολλα,για αλλους δεν ειναι τιποτα 90 χιλιαρικα.
Ενας πινακας Πικασο αξιζει δεκαδες μυρια ευρω και ειναι ενα χαρτι με μπογιες.
Οι ανθρωποι διαμορφωνουν τις αξιες καποιων παλιων αντικειμενων.
Φουσκα ξερεις τι ειναι,να αγορασεις καινουριο οχημα και σε 1 χρονο να εχει χασει το 30% της αξιας του.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#651723
italakias έγραψε:Ενας πινακας Πικασο αξιζει δεκαδες μυρια ευρω και ειναι ενα χαρτι με μπογιες.


Να μία ακόμα αγορά με λογικές τιμές... :lol: Αυτή των έργων τέχνης... :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#651725 Αλλη μια φορά που ο συμπαθής μαρκβαγκ έχει τσακωθεί με τον πραγματικό κόσμο :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#651727 Φούσκα είναι και τα
κλασσικά και τα έργα τέχνης. Υπάρχει κόσμος που μαζεύει πολύ μετρητό και τα κατευθύνει προς τα εκεί . Το ίδιο ισχύει και με ακίνητα σε κάποιες ακριβές περιοχές όπως το Μανχάτταν.

Πχ κουτσόλιοτσος και βίλα στο πόρτο Χέλι.


< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#651749
italakias έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Η αγορά των "κλασικών" είναι μια τεράστια φούσκα που βασίζεται κυρίως στους αριθμούς των υπαρχόντων κομματιών και την παλαιότητα. Δεν υπάρχει καμία σχέση με την πραγματική μηχανολογική αξία τους. Ένα κάρο της αρχαίας Αθήνας θα έπιανε περισσότερα από ένα διαστημόπλοιο... :dizzy:

Προφανως δεν στεκουν αυτα που γραφετε εσυ και ο μαρκοβαγκος και φυσικα δεν ειναι φουσκα τα κλασικα,γιατι παντα διατηρουν την αξια τους στο περασμα του χρονου ενω η φουσκα συντομα σπαει.


Για να καταλάβεις πόσο άσχετος είσαι, η 250 GTO στο τέλος της καριέρας της κόστιζε κάτω από 10.000 Δολάρια (άντε πες 100 χιλιάρικα (και λέω πάρα πολλά) σήμερα με τον πληθωρισμό), γιατί ήταν απλά ένα ξεπερασμένο πλέον αγωνιστικό. Σήμερα κοστίζει 30-40-50 εκατομμύρια, επειδή είναι δήθεν κάτι συλλεκτικό. Που σε σύγκριση με ένα καινούριο αγωνιστικό είναι απλά ένα κάρο με μια απαρχαιωμένη μηχανή. Εν τω μεταξύ αγοράζεις μια F2002/2003 του Schumacher με 10 εκατομμύρια. Με απείρως ανώτερη τεχνολογία και pedigree (look that word up). :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By markvag
#651768
red_monster έγραψε:Αλλη μια φορά που ο συμπαθής μαρκβαγκ έχει τσακωθεί με τον πραγματικό κόσμο :lol:



Θα ενημερώσω και τον πραγματικό κόσμο να μην κουράζεται άδικα...

money laundering through works of art is a recent phenomenon dating to the close of the twentieth century

The Great Contemporary Art Bubble

Valuable as Art, but Priceless as a Tool to Launder Money

That $120,000 Banana Was Probably Part of a Money Laundering Scheme.

What is easy to overlook is that absurd art pieces with absurd prices are often part of international money schemes. Most make a better effort to appear more legitimate than a banana taped to wall, though.


Μπορείς να ξεκινήσεις από αυτά και ο γούγλης είναι φίλος σου για τα υπόλοιπα. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651778 Παίδες το μαύρο χρήμα είναι δεδομένο παντού.
Αλλά η υψηλή τιμή παλιών αυτοκινήτων (και γενικά παλιών αντικειμένων) οφείλεται στη μοναδικότητα τους και όχι στο τι προσφέρουν σε σύγκριση με μια αντίστοιχη σύγχρονη κατασκευή.

Οπότε αν υπάρχουν 100 πλούσιοι συλλέκτες που φτιάχνουν παπαρι με μια γνήσια GTO (να βλέπουν ματσιν ναμπερς και να χύνουν) και υπάρχουν 2 γνησιες τέτοιες --> η αξία τους θα κάνει κάποια καλά εκατομμύρια.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#651782
markvag έγραψε:
red_monster έγραψε:Αλλη μια φορά που ο συμπαθής μαρκβαγκ έχει τσακωθεί με τον πραγματικό κόσμο :lol:



Θα ενημερώσω και τον πραγματικό κόσμο να μην κουράζεται άδικα...

money laundering through works of art is a recent phenomenon dating to the close of the twentieth century

The Great Contemporary Art Bubble

Valuable as Art, but Priceless as a Tool to Launder Money

That $120,000 Banana Was Probably Part of a Money Laundering Scheme.

What is easy to overlook is that absurd art pieces with absurd prices are often part of international money schemes. Most make a better effort to appear more legitimate than a banana taped to wall, though.


Μπορείς να ξεκινήσεις από αυτά και ο γούγλης είναι φίλος σου για τα υπόλοιπα. :s_wink



Άρα αμφισβητείς την ύπαρξη μαύρου ή την ανάγκη ξεπλύματος ; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By italakias
#651785
REALZEUS έγραψε:
italakias έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Η αγορά των "κλασικών" είναι μια τεράστια φούσκα που βασίζεται κυρίως στους αριθμούς των υπαρχόντων κομματιών και την παλαιότητα. Δεν υπάρχει καμία σχέση με την πραγματική μηχανολογική αξία τους. Ένα κάρο της αρχαίας Αθήνας θα έπιανε περισσότερα από ένα διαστημόπλοιο... :dizzy:

Προφανως δεν στεκουν αυτα που γραφετε εσυ και ο μαρκοβαγκος και φυσικα δεν ειναι φουσκα τα κλασικα,γιατι παντα διατηρουν την αξια τους στο περασμα του χρονου ενω η φουσκα συντομα σπαει.


Για να καταλάβεις πόσο άσχετος είσαι, η 250 GTO στο τέλος της καριέρας της κόστιζε κάτω από 10.000 Δολάρια (άντε πες 100 χιλιάρικα (και λέω πάρα πολλά) σήμερα με τον πληθωρισμό), γιατί ήταν απλά ένα ξεπερασμένο πλέον αγωνιστικό. Σήμερα κοστίζει 30-40-50 εκατομμύρια, επειδή είναι δήθεν κάτι συλλεκτικό. Που σε σύγκριση με ένα καινούριο αγωνιστικό είναι απλά ένα κάρο με μια απαρχαιωμένη μηχανή. Εν τω μεταξύ αγοράζεις μια F2002/2003 του Schumacher με 10 εκατομμύρια. Με απείρως ανώτερη τεχνολογία και pedigree (look that word up). :s_crazy

Παλθ ομως δεν υπαρχει καμια φουσκα γιατι αναφερεσαι σε μεμονωμενο παραδειγμα και οχι μαζικο.
Ακραιο ισως παραδειγμα.
Γινονται μαζικες πωλησεις ηλ οχηματων σε ολο τον πλανητη
Ξαφνικα το κοστος υλων για την κατασκευη μπαταριων αυξανεται στον θεο επειδη καποιοι αισχροκερδουν.
Η αξια των οχηματων καταρρεει αφου ουσιαστικα δεν συμφερει η αντικατασταση της μπαταριας και ο κοσμος στρεφεται σε οχηματα με κινητηρες εσωτερικης καυσης.
Εδω υπαρχει φουσκα.
Γενικοτερα η φουσκα επηρεαζει την οικονομια μιας χωρας και οχι το νταραβερι καποιων πλουσιων συλλεκτων ακριβων οχηματων.
Μαθε μπαλιτσα .
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#651827 Η τιμή ανεβαίνει λόγω της ζήτησης και της μοναδικότητας. Ο άλλος θεωρεί σημαντικό (είτε επειδη ειναι ψώνιο, είτε επειδη θέλει να ξεπλύνει) να έχει το τάδε έργο σε πρωτότυπο, άρα τα πλερώνει.

Αν τον ενδιέφερε η καλλιτεχνική αξία και μόνο, θα βολευοταν και με ενα πιστότατο αντίγραφο :)
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#651832 Σημαντικος παράγοντας η προσδοκία μελλοντικού κέρδους για τον εκάστοτε "συλλεκτη", εκτός απο τα ψώνια υπάρχει και η κονόμα στη μέση
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#651837
italakias έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
italakias έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Η αγορά των "κλασικών" είναι μια τεράστια φούσκα που βασίζεται κυρίως στους αριθμούς των υπαρχόντων κομματιών και την παλαιότητα. Δεν υπάρχει καμία σχέση με την πραγματική μηχανολογική αξία τους. Ένα κάρο της αρχαίας Αθήνας θα έπιανε περισσότερα από ένα διαστημόπλοιο... :dizzy:

Προφανως δεν στεκουν αυτα που γραφετε εσυ και ο μαρκοβαγκος και φυσικα δεν ειναι φουσκα τα κλασικα,γιατι παντα διατηρουν την αξια τους στο περασμα του χρονου ενω η φουσκα συντομα σπαει.


Για να καταλάβεις πόσο άσχετος είσαι, η 250 GTO στο τέλος της καριέρας της κόστιζε κάτω από 10.000 Δολάρια (άντε πες 100 χιλιάρικα (και λέω πάρα πολλά) σήμερα με τον πληθωρισμό), γιατί ήταν απλά ένα ξεπερασμένο πλέον αγωνιστικό. Σήμερα κοστίζει 30-40-50 εκατομμύρια, επειδή είναι δήθεν κάτι συλλεκτικό. Που σε σύγκριση με ένα καινούριο αγωνιστικό είναι απλά ένα κάρο με μια απαρχαιωμένη μηχανή. Εν τω μεταξύ αγοράζεις μια F2002/2003 του Schumacher με 10 εκατομμύρια. Με απείρως ανώτερη τεχνολογία και pedigree (look that word up). :s_crazy

Παλθ ομως δεν υπαρχει καμια φουσκα γιατι αναφερεσαι σε μεμονωμενο παραδειγμα και οχι μαζικο.
Ακραιο ισως παραδειγμα.
Γινονται μαζικες πωλησεις ηλ οχηματων σε ολο τον πλανητη
Ξαφνικα το κοστος υλων για την κατασκευη μπαταριων αυξανεται στον θεο επειδη καποιοι αισχροκερδουν.
Η αξια των οχηματων καταρρεει αφου ουσιαστικα δεν συμφερει η αντικατασταση της μπαταριας και ο κοσμος στρεφεται σε οχηματα με κινητηρες εσωτερικης καυσης.
Εδω υπαρχει φουσκα.
Γενικοτερα η φουσκα επηρεαζει την οικονομια μιας χωρας και οχι το νταραβερι καποιων πλουσιων συλλεκτων ακριβων οχηματων.
Μαθε μπαλιτσα .



Είναι φούσκα στην συγκεκριμένη αγορά, την αγορά των κλασικών αυτοκινήτων. Δεν γίνεται να κοστίζει 3, 4, 5 φορές παραπάνω μια GTO, που βγήκε και σε 39 κομμάτια, από την F2004 (που έχει ψηφιστεί ως το καλύτερο μονοθέσιο της F1 και το οδηγούσε ο Schumacher) που βγήκε σε 8 αντίτυπα όλα κι όλα. Η F2004 κέρδισε to 85% των αγώνων που έτρεξε. Η GTO ήταν πολύ κατώτερη και στατιστικά να το δεις.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651888 Δία συγκρίνεις πάστα σοκολατίνα με μούσμουλα.