- Προηγούμενη
- 254 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 17
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- ...
- 17
- Επόμενο
dimviii έγραψε:καλα κρατιοταν η χουρακαν σε σχεση με το gt-r.
Σε μαμά μορφή το GTR δεν έχει καμία ελπίδα απέναντι σε Huracan ή Speciale.
REALZEUS έγραψε:dimviii έγραψε:καλα κρατιοταν η χουρακαν σε σχεση με το gt-r.
Σε μαμά μορφή το GTR δεν έχει καμία ελπίδα απέναντι σε Huracan ή Speciale.
ε ναι με 100 + αλογα λιγοτερα και 300+ κιλα περισσοτερα αναμενομενο.
Το θεμα ειναι τι γινεται οταν πλησιασει τις αναλογιες των ελαφρυτερων και ισχυροτερων ,οπως στο βιντεο.
Kαι αυτο γινεται πανευκολα στα gt-r .
dimviii έγραψε:REALZEUS έγραψε:dimviii έγραψε:καλα κρατιοταν η χουρακαν σε σχεση με το gt-r.
Σε μαμά μορφή το GTR δεν έχει καμία ελπίδα απέναντι σε Huracan ή Speciale.
ε ναι με 100 + αλογα λιγοτερα και 300+ κιλα περισσοτερα αναμενομενο.
Το θεμα ειναι τι γινεται οταν πλησιασει τις αναλογιες των ελαφρυτερων και ισχυροτερων ,οπως στο βιντεο.
Kαι αυτο γινεται πανευκολα στα gt-r .
Στην εξίσωση βάλε και το κόστος των 2 αυτοκινήτων, αυτό μην κάνουμε πως το ξεχνάμε.
dimviii έγραψε:REALZEUS έγραψε:dimviii έγραψε:καλα κρατιοταν η χουρακαν σε σχεση με το gt-r.
Σε μαμά μορφή το GTR δεν έχει καμία ελπίδα απέναντι σε Huracan ή Speciale.
ε ναι με 100 + αλογα λιγοτερα και 300+ κιλα περισσοτερα αναμενομενο.
Το θεμα ειναι τι γινεται οταν πλησιασει τις αναλογιες των ελαφρυτερων και ισχυροτερων ,οπως στο βιντεο.
Kαι αυτο γινεται πανευκολα στα gt-r .
Οι τελευταίες εκδόσεις έχουν 550 άλογα και το Nismo 600, δηλαδή όσα σχεδόν και οι δυο ιταλιδες. Το βάρος του είναι δικό του πρόβλημα όμως.
REALZEUS έγραψε:dimviii έγραψε:REALZEUS έγραψε:dimviii έγραψε:καλα κρατιοταν η χουρακαν σε σχεση με το gt-r.
Σε μαμά μορφή το GTR δεν έχει καμία ελπίδα απέναντι σε Huracan ή Speciale.
ε ναι με 100 + αλογα λιγοτερα και 300+ κιλα περισσοτερα αναμενομενο.
Το θεμα ειναι τι γινεται οταν πλησιασει τις αναλογιες των ελαφρυτερων και ισχυροτερων ,οπως στο βιντεο.
Kαι αυτο γινεται πανευκολα στα gt-r .
Οι τελευταίες εκδόσεις έχουν 550 άλογα και το Nismo 600, δηλαδή όσα σχεδόν και οι δυο ιταλιδες. Το βάρος του είναι δικό του πρόβλημα όμως.
nismo δεν ητανε.Που ξερεις οτι ηταν η τελευταια εκδοση με τα 550 αλογα (model 2016) και οχι η αρχικη των 480 η καποια ενδιαμεσα απο το 2009 εως το 2013? η Ιταλιδα εχει 610.
Το βαρος του δεν ειναι δικο του προβλημα οπως βλεπεις,προβλημα της Ιταλιδας ειναι που με -300 κιλα δεν καταφερε τιποτα.
REALZEUS έγραψε:Δημήτρη μου το συγκεκριμένο GT-R έχει 700 άλογα από ότι γράφει το βίντεο και δεν ξεκολλούσε πουθενά από την Ιταλίδα.
γιατι ειδες την πισταδορικη Ιταλιδα με 300 κιλα λιγοτερο να ειναι γρηγοροτερη? Αυτο στο βιντεο ειναι 700 και η χουρακαν 610.Αναλογια εχει πολυ καλυτερη η χουρακαν.Δεν την ειδαμε πουθενα μεσα στην πιστα.Για δρομο δημοσιο δεν το συζηταμε.
REALZEUS έγραψε: Άρα το βάρος είναι πρόβλημα δικό του, ας ήταν ελαφρύτερο.
αμα ηταν ελαφρυτερο θα ειχε λιγουρες η φοραδα.Εγω βλεπω οτι με 300 κιλα παραπανω σε πιστα (σημαντικοτατο) δεν ειδα να προβληματιζεται απο την με χαμηλοτερη αναλογια χουρακαν.
REALZEUS έγραψε: Δεν έχει νόημα όμως να μιλάμε για πειραγμένα αυτοκίνητα. Σε μαμά μορφή, ούτε το Nismo δεν κάθεται με την Huracan. http://www.zeperfs.com/en/duel5170-4841.htm
και βεβαια εχει νοημα,οταν ψαχνεις να βρεις μαμα με το τηλεσκοπιο.
Το οτι οι χουρακαν δεν μπορουν να βγαλουν αλογα ειναι δικο τους προβλημα.Αυτο μπορει και βγαζει οσα θελει και παμφθηνα/αξιοπιστα.
Kαι εδω να σημειωσουμε οτι μιλαμε για σχεδιο και κινητηρα/4κινηση του 2007.
dimviii έγραψε:γιατι ειδες την πισταδορικη Ιταλιδα με 300 κιλα λιγοτερο να ειναι γρηγοροτερη? Αυτο στο βιντεο ειναι 700 και η χουρακαν 610.Αναλογια εχει πολυ καλυτερη η χουρακαν.Δεν την ειδαμε πουθενα μεσα στην πιστα.Για δρομο δημοσιο δεν το συζηταμε.
Ναι, είδα πολλές φορές να άφησε η Λάμπο. Και δεν είναι η πισταδόρικη έκδοση, η απλή είναι.
dimviii έγραψε:αμα ηταν ελαφρυτερο θα ειχε λιγουρες η φοραδα.Εγω βλεπω οτι με 300 κιλα παραπανω σε πιστα (σημαντικοτατο) δεν ειδα να προβληματιζεται απο την με χαμηλοτερη αναλογια χουρακαν.
Η διαφορά είναι στα 200 κιλά, αλλά εγώ αυτό που είδα είναι ότι ένα πειραγμένο GT-R δεν μπορούσε να ξεφύγει από μια μαμά Huracan. Επίσης γιατί δεν θεωρείς το βάρος εγγενές μειονέκτημα; Ας μην ζύγιζε τόσο!
dimviii έγραψε:και βεβαια εχει νοημα,οταν ψαχνεις να βρεις μαμα με το τηλεσκοπιο.
Το οτι οι χουρακαν δεν μπορουν να βγαλουν αλογα ειναι δικο τους προβλημα.Αυτο μπορει και βγαζει οσα θελει και παμφθηνα/αξιοπιστα.
Ευτυχώς έχει πολλά μαμά GT-R, δεν είναι όλοι κάγκουρες.
Άλογα μπορεί και η κουτσή Μαρία να βγάλει με σαλιγκάρια κλπ. Υπάρχουν Huracan με πάνω από 2000 άλογα. Αλλά αυτό είναι εντελώς αδιάφορο. Όσο για την αξιοπιστία... το ξέρεις ότι όλα τα GTR άλλαξαν κινητήρα μέσω ανάκλησης, ε;
REALZEUS έγραψε:
Ναι, είδα πολλές φορές να άφησε η Λάμπο. Και δεν είναι η πισταδόρικη έκδοση, η απλή είναι.
ναι ειναι εμφανεστατο οτι αφηνε η Χουρακαν.
REALZEUS έγραψε:Η διαφορά είναι στα 200 κιλά, αλλά εγώ αυτό που είδα είναι ότι ένα πειραγμένο GT-R δεν μπορούσε να ξεφύγει από μια μαμά Huracan. Επίσης γιατί δεν θεωρείς το βάρος εγγενές μειονέκτημα; Ας μην ζύγιζε τόσο!
1422 vs 1740 = 318
http://www.lamborghini.com/en/models/hu ... fications/
REALZEUS έγραψε:Ευτυχώς έχει πολλά μαμά GT-R, δεν είναι όλοι κάγκουρες.
θελεις να πεις οτι τα επισημα πακετα που βαζει ο Θεοχαρακης(nismo) και ισχυει η εγγυηση οτι ειναι καγκουρικα?
REALZEUS έγραψε:Άλογα μπορεί και η κουτσή Μαρία να βγάλει με σαλιγκάρια κλπ.
700-800 αναλογα την χρονια/εκδοση βγαζει με τα μαμα τουρμπο+ επαναπρογραμματισμο.Και οχι και η κουτση μαρια δεν μπορει να βγαλει αλογα με αξιοπιστια.
REALZEUS έγραψε: Υπάρχουν Huracan με πάνω από 2000 άλογα. Αλλά αυτό είναι εντελώς αδιάφορο. Όσο για την αξιοπιστία... το ξέρεις ότι όλα τα GTR άλλαξαν κινητήρα μέσω ανάκλησης, ε;
ναι εγινε η ανακληση,αλλαξαν μοτερ στην εγγυηση στα αρχικα μοντελα και μπραβο τους.Γιατι κατι αλλες φοραδες που φτιαχνουν το ιδιο μοτερ 40 χρονια,βαρανε και το πληρωνεις και σε δουλευουν .Εδω και 5-6 χρονια δεν υπαρχει θεμα.
τα χουρακαν με τα 2000 αλογα εχει λυθει το μοτερ και δεν εχει σχεση τιποτα με μαμα χουρακαν.
Εδω μιλαμε για βελτιωση 1ου σταδιου,αντε 2ου με πολυ λιγα χρηματα,και εγγυηση.
Για να μην το ταλαιπωρουμε Αλεξανδρε,το γτ-ρ ειναι ενα αυτοκινητο του 2007,που με μικροβελτιωσεις σε επιμερους τομεις καταφερνει να ειναι σε αμεση επαφη με τον ανταγωνισμο απο σουπερκαρ που κοστιζουν 2πλα και 3πλα χρηματα.
Kοιτα τον χρονο του νισμο με τα αλογα/κιλα του και με τι ελαστικα εγινε ο χρονος και θα καταλαβεις.