- 08 Μαρ 2017, 00:28
#373305
nass έγραψε:Οταν λες "από το ένα άκρο στο άλλο" υπέθεσα "στην ίδια προσπάθεια" αλλά εσύ εννοούσες "από τη μία προσπάθεια στην άλλη"... Μπέρδεμα
...οχι, ουτε αυτο...
Εννοω απο το ενα ακρο της στο αλλο...Πχ στο υψηλοτερο σημειο της μπορει να εχει αρχισει να βγαζει ηλιο και να ειναι στεγνη, και στο νοτιοτερο να εχει αρχισει ψιλοβροχο, ή να διατηρει υγρασια το οδοστρωμα...Αυτο πχ μπορει να εγινε την ημερα του 7.27 , ενω την ημερα του 6:52 να ηταν παντου στεγνη η πιστα
nass έγραψε:Δηλαδή ήταν ο προηγούμενος οδηγός κανένας κουλός και έκανε 7.27 στο Ρινγκ ?
Δεν ήταν ιδανικές οι συνθήκες (πχ. υγρή η πίστα, χαμηλή θερμοκρασία ασφάλτου) και τους κυνήγαγε κανείς και δεν μπόρεσαν να ξαναπροσπαθήσουν με καλύτερες συνθήκες ?
Οταν ο ιδιος οδηγος μετα απο δυο-τρεις συνεχομενες προσπαθειες μπορει να εχει πχ 5'' διαφορες στον γυρο, ενας αλλος (αντιστοιχα πολυ υψηλου επιπεδου για τετοιες περιπτωσεις, αλλα που παντοτε μπορει να υπαρχουν μικροδιαφορες μεταξυ τους στο τελικο αποτελεσμα...), δεν θα μπορουσε να αποσπασει αλο 1-2'' στα 21χλμ?
Οι συνθηκες ειναι σχεδον συνεχεια μεταβλητες και η πιστα δεν χρησιμοποιειται σε αποκλειστικοτητα...
nass έγραψε:Ολα παίζουν, συμφωνώ, αλλά έχεις ιδέα τι σημαίνει στους αγώνες (γιατί για αγώνα πρόκειται) 1.7''/Km ?
Τα 7'' διαφορά που λέει ο Giuseppe Busso για τη Giulia πες ΟΚ αλλά τα 35'' είναι μια αιωνιότητα.
Τα 7'' που σου ειπε ειναι ακριβως με το ΙΔΙΟ αυτοκινητο, απλως σε διαφορετικες ωρες/μερες που εγιναν οι προσπαθειες. Ποσο μαλλον οταν εδω εχουμε μια βελτιωμενη εκδοση ενος μοντελου, σε δυναμη, αεροδυναμικη, μικροτερο βαρος...