Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#373151 Θεωρώ ότι μια τέτοιας τάξεως διαφορά, είναι εφικτή στο εξοχικό και ας μην βγαίνουν τα κιλά/ίππο.
Αφενός μόνο οι εταιρείες γνωρίζουν το product plan τους, δηλαδή αν έχουν σκοπό για ένα halo car, αφήνουν χώρο για το εντυπωσιακό της είδησης. Καλή ώρα.
Αφετέρου το εξοχικό είναι μια χαώδης διαδρομή, όπου και ο καιρός που έχει γίνει η κάθε μέτρηση, παίζει ρόλο.
Να θυμίσω τα παιχνιδάκια της Alfa Romeo με τη Giulia Quadrifoglio με manual και το 7:39 και το χρόνο της ΑΤ8 κατά 7sec κάτω.
Ίδια άλογα, σχεδόν ίδιο βάρος, ίδιο setup αλλά 7 δευτερόλεπτα; Γίνεται; κι όμως γίνεται.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#373152 λιγα τα λογια σου με τους Μπολονεζους ε; :protest:

nass.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#373202 κατι δεν παει καλα,οντως ο χρονος είναι εξωφρενικος για τις προδιαγραφες της.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#373225
nass έγραψε::hmmm: :hmmm:

Εμένα μου κάνει περισσότερη εντύπωση το απλό:
+30 άλογα
-40 κιλά

-35'' στο χρόνο γύρου :omg: :protest:


...21χλμ πιστα ειναι, με αρκετα μεταβλητες συνθηκες οπως λογω πιθανοτητας διαφορετικου μικροκλιματος, απο το ενα ακρο της στο αλλο...

H αεροδυναμικη της επισης θα εχει παιξει τον ρολο της...

"The aero is where it gets really clever though. When the Aerodinamica Lamborghini Attiva (ALA) system is 'off' the air is directed over the front splitter and fixed rear wing for maximum downforce. Indeed, Lamborghini claims an astonishing 750 per cent increase over the standard Huracan in this configuration..."

http://www.pistonheads.com/news/ph-euro ... 2017/35870


Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#373252 Μη ψάχνετε πολύ μακριά... ειδικά εξελιγμένα για αυτήν την προσπάθεια Trofeo R. :iconcool:

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι χρόνους θα γράψει στα χέρια των περιοδικών.
Άβαταρ μέλους
By nass
#373259
Κίκιζας . έγραψε:
nass έγραψε::hmmm: :hmmm:

Εμένα μου κάνει περισσότερη εντύπωση το απλό:
+30 άλογα
-40 κιλά

-35'' στο χρόνο γύρου :omg: :protest:


...21χλμ πιστα ειναι, με αρκετα μεταβλητες συνθηκες οπως λογω πιθανοτητας διαφορετικου μικροκλιματος, απο το ενα ακρο της στο αλλο...


Τι μικροκλίμα ρε συ, είδες το βίντεο του γύρου ? Ενα ηλιόλουστο απόγευμα ήταν σε όλη την πίστα.
35'' βελτίωση σημαίνει κέρδισε 1.7'' στο Km :s_omg 1.7''/Km είναι "μια ζωή".

Τα λάστιχα που λέει ο REALZEUS είναι μια καλή εξήγηση.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#373268
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
nass έγραψε::hmmm: :hmmm:

Εμένα μου κάνει περισσότερη εντύπωση το απλό:
+30 άλογα
-40 κιλά

-35'' στο χρόνο γύρου :omg: :protest:


...21χλμ πιστα ειναι, με αρκετα μεταβλητες συνθηκες οπως λογω πιθανοτητας διαφορετικου μικροκλιματος, απο το ενα ακρο της στο αλλο...


Τι μικροκλίμα ρε συ, είδες το βίντεο του γύρου ? Ενα ηλιόλουστο απόγευμα ήταν σε όλη την πίστα.
35'' βελτίωση σημαίνει κέρδισε 1.7'' στο Km :s_omg 1.7''/Km είναι "μια ζωή".

Τα λάστιχα που λέει ο REALZEUS είναι μια καλή εξήγηση.


...σε σχεση με το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ γυρολογιο, αυτο που εκανε 35'' παραπανω.

Ολα παιζουν, τα ελαστικα, η βελτιωμενη αεροδυναμικη, οι ιδανικες συνθηκες στην πιστα (στεγνο, χωρις υγρασια, οχι χαμηλη θερμοκρασια στην ασφαλτο), ο οδηγος φυσικα -αληθεια ηταν ο ιδιος στην προηγουμενη καταμετρηση?-
Άβαταρ μέλους
By nass
#373277 Οταν λες "από το ένα άκρο στο άλλο" υπέθεσα "στην ίδια προσπάθεια" αλλά εσύ εννοούσες "από τη μία προσπάθεια στην άλλη"... Μπέρδεμα :whistlink:

Δηλαδή ήταν ο προηγούμενος οδηγός κανένας κουλός και έκανε 7.27 στο Ρινγκ ?
Δεν ήταν ιδανικές οι συνθήκες (πχ. υγρή η πίστα, χαμηλή θερμοκρασία ασφάλτου) και τους κυνήγαγε κανείς και δεν μπόρεσαν να ξαναπροσπαθήσουν με καλύτερες συνθήκες ?
:whistlink:

Ολα παίζουν, συμφωνώ, αλλά έχεις ιδέα τι σημαίνει στους αγώνες (γιατί για αγώνα πρόκειται) 1.7''/Km ? :s_omg
Τα 7'' διαφορά που λέει ο Giuseppe Busso για τη Giulia πες ΟΚ αλλά τα 35'' είναι μια αιωνιότητα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#373283 στο βιντεο πως γινεται να είναι παντου η 918 ταχυτερη σε ιδια σημεια και να χανει στο συνολικο χρονο?
Άβαταρ μέλους
By nass
#373284 Δεν είναι παντού ταχύτερη, σε κάπου 40 περιπτώσεις είναι η 918 και κάπου 20 η Huracan (τα λέει το βιντεάκι που έβαλα στην προηγούμενη σελίδα -το οποίο βέβαια έχει και βιντεάκι-αντίλογο, που βαρέθηκα να το δω)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#373286 δεν ειδα ολο Νασο,μαλλον θα ετυχα στα σημεια που ηταν η 918 ταχυτερη.
Και παλι εάν είναι σε αυτή την αναλογια δεν είναι δυνατον να βγει τετοια διαφορα.
εκτος και αν δεν ισχυουν τα ανακοινώσιμα σπεκς.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#373305
nass έγραψε:Οταν λες "από το ένα άκρο στο άλλο" υπέθεσα "στην ίδια προσπάθεια" αλλά εσύ εννοούσες "από τη μία προσπάθεια στην άλλη"... Μπέρδεμα :whistlink:


...οχι, ουτε αυτο... :lol: Εννοω απο το ενα ακρο της στο αλλο...Πχ στο υψηλοτερο σημειο της μπορει να εχει αρχισει να βγαζει ηλιο και να ειναι στεγνη, και στο νοτιοτερο να εχει αρχισει ψιλοβροχο, ή να διατηρει υγρασια το οδοστρωμα...Αυτο πχ μπορει να εγινε την ημερα του 7.27 , ενω την ημερα του 6:52 να ηταν παντου στεγνη η πιστα

nass έγραψε:Δηλαδή ήταν ο προηγούμενος οδηγός κανένας κουλός και έκανε 7.27 στο Ρινγκ ?
Δεν ήταν ιδανικές οι συνθήκες (πχ. υγρή η πίστα, χαμηλή θερμοκρασία ασφάλτου) και τους κυνήγαγε κανείς και δεν μπόρεσαν να ξαναπροσπαθήσουν με καλύτερες συνθήκες ?
:whistlink:


Οταν ο ιδιος οδηγος μετα απο δυο-τρεις συνεχομενες προσπαθειες μπορει να εχει πχ 5'' διαφορες στον γυρο, ενας αλλος (αντιστοιχα πολυ υψηλου επιπεδου για τετοιες περιπτωσεις, αλλα που παντοτε μπορει να υπαρχουν μικροδιαφορες μεταξυ τους στο τελικο αποτελεσμα...), δεν θα μπορουσε να αποσπασει αλο 1-2'' στα 21χλμ?
Οι συνθηκες ειναι σχεδον συνεχεια μεταβλητες και η πιστα δεν χρησιμοποιειται σε αποκλειστικοτητα...

nass έγραψε:Ολα παίζουν, συμφωνώ, αλλά έχεις ιδέα τι σημαίνει στους αγώνες (γιατί για αγώνα πρόκειται) 1.7''/Km ? :s_omg
Τα 7'' διαφορά που λέει ο Giuseppe Busso για τη Giulia πες ΟΚ αλλά τα 35'' είναι μια αιωνιότητα.


Τα 7'' που σου ειπε ειναι ακριβως με το ΙΔΙΟ αυτοκινητο, απλως σε διαφορετικες ωρες/μερες που εγιναν οι προσπαθειες. Ποσο μαλλον οταν εδω εχουμε μια βελτιωμενη εκδοση ενος μοντελου, σε δυναμη, αεροδυναμικη, μικροτερο βαρος...
Άβαταρ μέλους
By nass
#373366 Κοίτα δεν πρόκειται να μπω σε κλασσική φανμποι-συζήτηση για χρόνους στο Ring :)

Μου έκαναν εντύπωση τα 35'' - 1.7'''/Km της διαφοράς (BTW με άλλο οδηγό https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times) και το ό,τι είναι ταχύτερη και από την Aventador, έπεσα πάνω στο βιντεάκι, είπα να το μοιραστώ και ας βγάλει καθένας τα συμπεράσματά του. Η εξήγηση του REALZEUS μου φαίνεται πιο πειστική από τα μικροκλίματα και μένω σε αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#373380
nass έγραψε:Κοίτα δεν πρόκειται να μπω σε κλασσική φανμποι-συζήτηση για χρόνους στο Ring :)


...oυτε εγω.

nass έγραψε:Μου έκαναν εντύπωση τα 35'' - 1.7'''/Km της διαφοράς (BTW με άλλο οδηγό https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times) και το ό,τι είναι ταχύτερη και από την Aventador, έπεσα πάνω στο βιντεάκι, είπα να το μοιραστώ και ας βγάλει καθένας τα συμπεράσματά του. Η εξήγηση του REALZEUS μου φαίνεται πιο πειστική από τα μικροκλίματα και μένω σε αυτό.


...και σου ανεφερε και ο GB και εγω -μεταξυ αλλων- καποιες παραμετρους που μπορουν να δικαιολογουν την διαφορα...Το γνωριζω οτι ειναι με αλλο οδηγο, το ανεφερα ως αλλον ενα παραγοντα που ενδεχομενως να ανοιξε την ψαλιδα κατα μερικα sec...Η Aventador ειναι αλλο αυτοκινητο, εχει σημαντικα μεγαλυτερο βαρος, ειναι μεγαλυτερο αυτοκινητο και φαρδυτερο, ακομα και ιδια ή λιγο καλυτερη αναλογια κιλων/ιππο να εχει, σε καποιες πιο σφιχτες στροφες θα χανει χρονο συγκριτικα...

Εσυ μεινε οπου θες, δεν σε πιεσε κανεις να πιστεψεις κατι αλλο, συζητηση γινεται, καποια επιχειρηματα προβαλλονται, ο καθενας μπορει καλλιστα να ενημερωνεται παραλληλα στα των ιδιοσυγκρασιων της πιστας, κρινει και κραταει αυτα που θελει...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#373390 Περι μικροκλιμάτων , τα ξέρει και η εταιρία αυτά βέβαια, για όλη τη πίστα. Να βγάζει μόνη της τα ματάκια της δηλαδή, λίγο δύσκολο.