- 07 Σεπ 2014, 20:57
#4447
Είναι λοιπόν το GTi, φοράει τον EP6CDTX, όπερ σημαίνει 200 άλογα και 27μιση κιλά ροπής. Σε σχέση με τα άλλα THP, έχει κανονικό μεγάλο front mount intercooler, μεγαλύτερη τουρμπίνα και μεταβλητό χρονισμό/βύθισμα και στους δύο εκκεντροφόρους, σε αντίθεση με τα μικρότερα.
Τα 200αρια επίσης έχουν μπροστινά ρουλεμάν τροχών από την μεγαλύτερη κατηγορία καθώς και τα μεγαλύτερα φρένα, 340 χλστ διάμετρο μπροστά και 18αρες. Έχουν επίσης κι ένα γουφεράκι που συνδέει την καμπίνα με την εισαγωγή. Gimmick αλλά ομολογώ ότι ο ήχος που κάνει στα (βαθιά) πατήματα είναι αρκετά πορωτικός. :metalo: Α, έχει και ένα αρκετά χόντρό δίμπουκο πίσω. :lol:
6αρι σασμάν (πάλι καλά, απορώ πώς το θυμήθηκαν :lol: ), κι αν δεν κάνω λάθος έχουν λίγο κοντότερο σασμάν από τα υπόλοιπα, αυτό θέλω να το επιβεβαιώσω όμως.
Είναι εντυπωσιακό, για τα δικά μου δεδομένα, το πώς ανεβάζει στις λωρίδες εισόδου στην εθνική. 50-120 (και φρένα) σε μερικά δευτερόλεπτα, και οι γύρω μένουν λίγο μαλάκες που ένα γαλλικό μπρίκι εκτοξεύτηκε έτσι. :ninja: :metalo: Μπορεί να μην είναι σαν το "βιτεκ κικντ ιν γιόου" του μιράζ, αλλά εκεί που ροπιάζει και δίνει, φτάνεις τις 5000 και λες πως πάει καλά το ρημάδι, τρώς μια ακόμα δυνατή κλωτσιά από τον μεταβλητό και θέλει να στροφάρει παραπάνω. Στο μπαρόμετρο έχω δει 1+ bar στιγμιαία.
Το αμάξι είναι του 2011 κι είχε 20.000 χλμ περίπου όταν το πήρα, σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν έχει ηλιοροφή και νάβι, έχει όμως στριφτερά xenon τα οποία ΤΑ ΣΠΑΝΕ (ΓΚ aprooved
) και bluetooth, στο οποίο δουλεύει εξαιρετικά το στριμάρισμα με a2dp (corsair, άρπα την!), όπερ σημαίνει ότι μπορώ να στρίβω στα κυκλικά ακούγοντας 1055ροκ. :metalo: :lol: Όντας το πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, έχει διάφορες λεπτομέρειες, όπως ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, flat bottom τιμόνι (μιεχ), ραδιοφωνικό δέκτη με 2 κεραίες, ημιδερμάτινο σαλόνι με ρύθμιση μέσης και στις δύο θέσεις μπροστά, έλεγχο πίεσης ελαστικών, υπερκλείδωμα, αυτόματα φώτα/καθαριστήρες, πλυστικά κλπ κλπ. To deal περιελάμβανε ΚΤΕΟ, σέρβις, ένα χρόνο εγγύηση και 4 καινούρια PilotSport 3.
Αυτά τα λίγα, χαρά στο κουράγιο σας αν τα διαβάσατε όλα, εδώ θα είμαι για περισσότερη παπαρολογία και φωτογραφίες αν θέλετε. :lol:
Και μια φωτο από το ζαντικο, τα ps3 και η πιατέλα που έχει για δίσκο. :lol:
Τσέκαρα και τις πιέσεις μέσω του διαγνωστικού και τις συνέκρινα με τις πιέσεις που δίνει ο ψηφιακός μετρητής μου. Ταυτίζονται απόλυτα.
O αισθητήρας επόπτευσης της μπαταρίας (BMS, Battery Management/Monitoring System) που έχουν όλα τα Euro5. Πρακτικά δουλεύει σαν mild hybrid, φορτίζει την μπαταρία μόνο όταν χρειάζεται, κατά την επιτάχυνση ο εναλλακτης δεν εμπλέκεται κλπ κλπ).
Επισκόπηση του μηχανοστασίου (@Ορέστης)
Το σαλιγκαράκι
H παπαρίτσα που φέρνει ήχο από την εισαγωγή στην καμπίνα και έκανε τον mirage να φτιαχτεί :twisted: Φαίνεται κι ο αισθητήρας στάθμης ψυκτικού, ένα ακόμα μαραφέτι που δεν είχε το 307 μου, καθώς το είχαν μόνο τα 180αρια αν θυμάμαι καλά.
Εδώ ο γάλλος έχει κάνει μια περίεργη διαμόρφωση στην εισαγωγή. Ο αέρας έρχεται από το σκουπάκι της μετώπης (το κάτω μέρος της φωτογραφίας και οδηγείται σε αυτό το κουτί δεξιά. Όλα καλά μέχρι εδώ, μόνο που το κουτί αυτό δεν έχει πάτω οπότε μέρος του αέρα έρχεται από το μηχανοστάσιο. Εκεί μέσα κάνει και στροφή σχεδόν 180 μοιρών και πάει στην είσοδο του υπερσυμπιεστή.
Και μια κοντινή τoυ σώματος που έχει AFL της AutomotiveLighting (ΓΚ->ηδονή)
Κωνσταντίνος
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.