- 20 Νοέμ 2018, 13:15
#550948
224v έγραψε:Προσωπικα πιο πολύ με απασχολει το μιζαρισμα και τα αποτελέσματα του σε μπαταρια και μιζα παρα για την καταναλωση. βεβαια και η μολυνση από τα καυσαερια εχουν τη σημασια τους αλλα σε φαναρια στο εξωτερικο οπου περιμενεις μεν αρκετα αλλα τελικα περνας όταν αναψει…. όταν κανεις 4 φαναρια για να περασεις το κουραζεις, ετσι τουλάχιστον νοιωθω στο 500ακι ντηζελ που οδηγω καμια φορα.
Υπαρχουν τουλαχιστον τριων λογιων μιζες για start/stop:
- Η κλασσικη αλλα ενισχυμενη
- Η Tandem Solenoid, που μπορει να επανεκκινησει το μοτερ ακομα και πριν αυτο σταματησει τελειως. Κοβει 1.5 δευτερολεπτο στη διαδικασια
- Η Permantly Enganged
..υπαρχει και η Μαζντα που χρησιμοποιει αναφλεξη για την επανεκκινηση, αλλα ενταξει αυτοι ειναι τρελοι
Με λιγα λογια δεν χρησιμοποιουνται παραδοσιακες μιζες αλλα μιζες που συνδυαζουν διαφορες τεχνολογιες και απλες λυσεις οπως πχ βελτιστο λογο μεταδοσης γραναζιου μιζας/βολάν ωστε η μιζα να γυρισει πιο αργα κι ετσι να μειωθει η ταχυτητα κυριως κατα την επιβραδυνση της απ οπου προκυπτει και η φθορα της.
Οσο για τις μπαταριες, ειναι εφοδιασμενα με μια επιπλεον μπαταρια για το συστημα, deep cycle (AGM) που μπορει να αποφορτιστει μεχρι και 80% και για πολλους περισσοτερους κυκλους..
Τωρα οι διαφορες λειτουργιας που αντιλαμβανεται ο χρηστης καθοριζονται απο τις παραπανω τεχνολογιες (go figure!) και προφανως απο την χρονολογια του μοντελου που συζηταμε, αλλα γενικα τα τελευταια συστηματα ειναι πολυ seamless και δεν βλεπω τον λογο να το απενεργοποιει καποιος.