Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#426567
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:Στα 317,5Κ χλμ έκαψε φλάντζα και ήθελε κανένα 600άρι... και ήμουν άνεργος και το έδωσα...


Εγώ γιατί θυμάμαι 217; Μαζί μαζί πηγαίναμε τότε στα χλμ. :iconcool:


Ρε λέτε να το έχω χάσει τόσο πολύ;;; :hmmm: :help:


Και η απάντηση είναι πως ναι... το έχω χάσει τόσο πολύ... 237,5Κ χλμ είχε το 206 όταν επωλήθη... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#429903
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#430181 Ο γνωστός απάλευτος πίθηκας!!! :tomato:

Πρόσφατα άρχισα να συμπαθώ τα παλιά αυτοκίνητα για έναν και μόνο λόγο: Είναι τόσο αργά που γλιτώνεις το αυτόφωρο. Κατά τα άλλα όμως είναι αστεία σε σχέση με τα σημερινά αντίστοιχα τους.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#430350
REALZEUS έγραψε:Ο γνωστός απάλευτος πίθηκας!!! :tomato:

Πρόσφατα άρχισα να συμπαθώ τα παλιά αυτοκίνητα για έναν και μόνο λόγο: Είναι τόσο αργά που γλιτώνεις το αυτόφωρο. Κατά τα άλλα όμως είναι αστεία σε σχέση με τα σημερινά αντίστοιχα τους.


Σε απολυτα νουμερα ταχυτητας, σιγουρα. Απο την αλλη ομως τα αντιστοιχα σημερινα στην πλειοψηφια τους ειναι αστεια αποκομμενα σε οδηγικη αισθηση και με "απολυταρχικα" ρυθμισμενα ηλεκτρονικα...

Ειναι και προσωπικα γουστα βεβαια. Εμενα πχ μου αρεσει περισσοτερο ενα αυτοκινητο που να προσφερει την μεγιστη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση και ας μην ειναι ιδιαιτερα γρηγορο, παρα ενα ταχυτατο, πανευκολο και ακρως αποτελεσματικο, πουυ να παρεχει την ελαχιστη δυνατη οδηγικη αισθηση.
Και δυστυχως οσο περναει ο καιρος η ταση που επικρατει ειναι η παραπανω, στα περισσοτερα καινουργια σπορτιφ-σπορ αυτοκινητα, πλην λιγων εξαιρεσεων και αυτων πλεον σε αρκετα υψηλοτερο τιμημα/μεγαλυτερη κατηγορια σε σχεση με παλαιοτερα...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#430364 Υπερβάλεις τρελά .. Μια χαρά αίσθηση έχουν και τα σημερινά αντίστοιχα αυτοκίνητα. Πάρε για παράδειγμα μια Μερκ του '70 και μια σημερινή, ή ένα Fiesta ST σε σχέση με ένα 205. Δεν υστερούν σε τίποτα ουσιαστικά, απλά έχουν γίνει λιγότερο υστερικά και επικίνδυνα. Ξέρεις ότι λατρεύω την σπορ οδήγηση, έχουμε την ίδια τρέλα, αλλά το να αμφιβάλλω αν θα γυρίσει η ουρά απροειδοποίητα ή αν θα βράσουν τα φρένα στην επόμενη στροφή δεν είναι η ιδέα που έχω για απολαυστική αυτοκίνηση. Ένα προβλέψιμο αυτοκίνητο είναι ένα καλό αυτοκίνητο!!! :iconcool: ΟΚ, μερικά σήμερα έχουν υπερβολική ηλεκτρονική παρέμβαση, αλλά τουλάχιστον δεν θα σε σκοτώσουν. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#430460
REALZEUS έγραψε:Υπερβάλεις τρελά .. Μια χαρά αίσθηση έχουν και τα σημερινά αντίστοιχα αυτοκίνητα. Πάρε για παράδειγμα μια Μερκ του '70 και μια σημερινή, ή ένα Fiesta ST σε σχέση με ένα 205. Δεν υστερούν σε τίποτα ουσιαστικά, απλά έχουν γίνει λιγότερο υστερικά και επικίνδυνα. Ξέρεις ότι λατρεύω την σπορ οδήγηση, έχουμε την ίδια τρέλα, αλλά το να αμφιβάλλω αν θα γυρίσει η ουρά απροειδοποίητα ή αν θα βράσουν τα φρένα στην επόμενη στροφή δεν είναι η ιδέα που έχω για απολαυστική αυτοκίνηση. Ένα προβλέψιμο αυτοκίνητο είναι ένα καλό αυτοκίνητο!!! :iconcool: ΟΚ, μερικά σήμερα έχουν υπερβολική ηλεκτρονική παρέμβαση, αλλά τουλάχιστον δεν θα σε σκοτώσουν. :innocent:


Δεν ξερω, μπορει και να εχεις δικιο... :hmmm:

Αναφερομαι κυριως στα hot-hatch απο την κατηγορια..."φτερου" μεχρι και τα μικρομεσαια κυριως, αυτοκινητα που ηταν σε ενα βαθμο σχετικα προσιτα για μια κατηγορια ανησυχων οδηγων...

Πριν 20+ χρονια πχ, υπηρχαν απο τα AX GTi , Uno Turbo ie, R5 Turbo, μεχρι Corolla GTi , Civic/Crx VTI , Sunny GTi, τα "φαβορι" Golf GTI, Μegane 2.0 και παει λεγοντας, σε τιμες απο μολις 2,5εκ δρχ μεχρι περιπου 9εκ δρχ.

Τωρα ειδικα στα πιο μικρα, πιο φτηνα hot-hatch, νομιζω βρισκεις λιγοτερες επιλογες...
Πχ οι Γαλλοι στην Peugeot κατηργησαν τις εκδοσεις "Rallye" ... :s_sorry
Kαλλιστα θα μπορουσαν να βγαλουν ενα "ξεβρακωτο" 3θυρο 208 με κοκκινες μοκετες( :inlove: ) και τον 3κυλινδρο 1,200αρη με 130ps, σε δυο τρια παστελ χρωματα...
Aντιστοιχα το 308 με τον 156αρη 1.6 turbo.

H Τοyota πλεον δεν εχει hot-hatch παρα μονο το πισωκινητο GT86, ανω των 30κ ευρω.
(το Yaris GRMN δεν πιανεται, βγαινει σε πολυ περιορισμενη παραγωγη απ' οσο διαβασα, ειδικα και για τα Ευρωπαικα δεδομενα)

Η Honda επισης εχει ανεβασει πολυ ψηλα τον πηχυ με το νεο Type-R , μαζι ομως και το κοστος, οπερ και κατι την κατηγορια των 20-30κ ευρω , αντιστοιχα σκληροπηρυνικο ΔΕΝ υπαρχει (καλο το 1,5 turbo 182, αλλα "νερωμενο" σε αισθηση για τα δεδομενα των ανησυχων χοντακηδων...)

H Νissan με το Pulsar GTI πχ με τα 190ps, παροτι με φοβερο μοτερ και τιμη (22κ ευρω) στο δρομο ειναι ξεκαθαρα GT η αισθηση του, το εχω κανει μια βολτα, πολυ κατωτερη των προσδοκιων και ιπποδυναμης η αναρτηση-στησιμο του...

Η Renault με το Megane RS ηδη εδω και δυο γενιες εχει ξεφυγει μακραν απο τα 30κ ευρω, το τελευταιο Clio RS γραφτηκε ηδη και απο την πλεοιοψηφια του τυπου οτι ειναι και αυτο "νερωμενο" ακομα και σε σχεση με το προηγουμενο ατμοσφαιρικο RS, κατι για το οποιο συνεβαλε προφανως και το μετριοτατο -αναγκαστικα!- διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο.

Στην Citroen επισης, το DS3 THP , ειναι το μοναδικο σπορτιφ προσιτο μοντελο και παλι οχι ξεκαθαρα GTI (oπως το πανακριβο με τα 207ps και μηχανικο μπλοκε)

Στην Peugeot, ευτυχως "ξυπνησαν" και εβγαλαν το 208 GTI στην ειδικη εκδοση "by Peugeot Sport" με το μπλοκε διαφορικο και πιο σφιχτο στησιμο, (αλλα και καλυτερη τιμη απο το αντιστοιχο DS3) τα ιδια ισχυουν ετσι κι αλλιως και με τα αρκετα ακριβα πλεον 308 GTI, αλλα και το πανεμορφο RCZ-R.

H VW συνεχιζει με το Polo GTI και το Golf GTI και αυτα βεβαια σε πιο GT στυλ, (κατι που μαλλον παντα ηταν συγκριτικα με τον ανταγωνισμο) με το Golf να ξεφευγει πλεον και τιμολογιακα.

Η Ford, χρειαστηκε μια 6αρα ετη απο την ελευση της προηγουμενης γενιας :lol: ωστε να βγαλει ενα ρημαδι Fiesta ST που να εχει και το μοτερ που του αξιζει...Και τσακ σου βγαζει μετα απο λιγο την επομενη φρεσκια γενια... :thumbsdown:
Το Focus ST τιμολογιακα επισης σε δυσπροσιτο κοστος...

H Fiat εχει το 500αρακι Abarth, πανεμορφο μεν, αλλα σαν το Uno Turbo ie οδηγικα imo υπολειπεται.
Το Punto EVO Αbarth imo κραταει μεν την σημαια της Fiat στα GTI, αλλα η σχεδιαση του εχει παλαιωσει πλεον και αντικαταστατης δεν ξερουμε εαν θα υπαρξει.

Το fl Swift Sport επισης, μαζι με το GP Abarth SS ηταν τα μοναδικα συγχρονα hot-hatch που οταν τα οδηγησα μου θυμισαν την πραγματικη εννοια του ορου, το καθενα με τον δικο του τροπο.

Η Mini θεωρω τελος οτι μαλλον ηγειται στην κατηγορια, (με το αζημιωτο φυσικα) ισως οχι οπως με το R56 S, αλλα πλεον με το JCW F56, που -χαλαλι του το ατιμο!- ξεφευγει και αυτο απο τα 30κ ευρω...

Οχι οτι δεν υπαρχουν επιλογες, απλα νομιζω πλεον λιγοτερες, ακριβοτερες και στην πλειοψηφια τους οχι τοσο διασκεδαστικες, οπως τα Hot-hatch των 90's πχ...

P.S Και τα hot-hatch της εποχης, πλην κυριως των 106 Rallye ηταν μια χαρα προβλεψιμα, ισως οχι στα 10/10 οπως ειναι τα καινουργια με τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια αλλα σε ενα σημαντικο βαθμο.

Κανενα ομως απο αυτα δεν ηταν επουδενι βαρετο οδηγικα.
Αυτο σημερα για την αντιστοιχη κατηγορια, δεν μπορω να το πω με σιγουρια, απο καμποσα τουλαχιστον που εχω οδηγησει...Συγκεκριμενα και μονο για την οδηγικη ευχαριστηση αναφερομαι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#430494 Τόσα αμάξια ανέφερες . και ξέχασες το μόνο με καλή τιμή, το οποίο σύμφωνα και με τον nikos! είναι και αρκετά ευχάριστο, το Leon Cupra δηλαδή με κάτω από 30κ για το τριθυρο. Όσο για τα παλιά, ναι μεν πιο ανόθευτη αίσθηση αλλά είχαν τα θέματα τους ( άλλα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι όπως το Uno και τα Civic Vti, το ΑΧ ήταν επικίνδυνο ακόμη και σε τρακάρισμα με 30χαω , όσο για το Golf GTI ,ελπίζω να εννοείς το mk2, γιατί το 3 και το 4...)

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#430514
belgarion έγραψε:Τόσα αμάξια ανέφερες . και ξέχασες το μόνο με καλή τιμή, το οποίο σύμφωνα και με τον nikos! είναι και αρκετά ευχάριστο, το Leon Cupra δηλαδή με κάτω από 30κ για το τριθυρο. Όσο για τα παλιά, ναι μεν πιο ανόθευτη αίσθηση αλλά είχαν τα θέματα τους ( άλλα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι όπως το Uno και τα Civic Vti, το ΑΧ ήταν επικίνδυνο ακόμη και σε τρακάρισμα με 30χαω , όσο για το Golf GTI ,ελπίζω να εννοείς το mk2, γιατί το 3 και το 4...)

< >


Ηταν περισσοτερο παραδειγματα σε σχεση με το χτες -των 90's- vs σημερα...Το Cupra ειχα την χαρα να το εχω οδηγησει στην Πεντελη. Ταχυτατο, πολυ ευκολο σχεδον μεχρι και τα ορια του, με οσο σφιχτη αναρτηση χρειαζεται για να περασει τα -τοτε- 280ps στο δρομο, μαζι και με το εξαιρετικο μηχανικο μπλοκε...Προφανως λυση μονοδρομος σημερα στην μπανανια, ως το καλυτερο "all round" 4θεσιο hot-hatch, αλλα οχι οτι καλυτερο σε οδηγικη αισθηση...Κατι στο οποιο εχω εστιασει ηδη απο την κουβεντα με τoν Realzeus.

Ανεφερα πριν τα δυο καλυτερα, τα οποια imo θυμιζουν χρυσες δεκαετιες των 90's, χωρις να χρειαζεται να πουλησεις ενα σπιτι πχ για να ψωνισεις, (αν και αυτη την στιγμη, μολις το ενα διατιθεται και αυτο ηδη εχει παλιωσει...) συν το προσφατο Mini JCW F56, εναν φονεα γιγαντων αλλα και -ακριβο- μπιμπελο ταυτοχρονα...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#431940 επειδή το site της peugeot είναι κάπως μπερδεμένο

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ PEUGEOT Ιούνιος 2017
https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/0 ... WKJKB0A0F0
Άβαταρ μέλους
By GTS
#446572 Για το αυτοματο εχουμε αντιστοιχη εκπτωση?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#446594 16300€ ήταν η αρχική πριν 1.5 χρόνο και νομίζω 17600€ ήταν το αυτόματο. Λογικές οι εκπτώσεις μιας και το μοντέλο φτάνει στο τέλος της καριέρας του.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#448215 Ξηλωσα το καπακι κατω απο το τιμονι στο Peugeot για να κουμπωσω το obd και αντιμετωπισα αυτο το θεαμα.

Εικόνα

Τους γαμας ή δεν τους γαμας? :rant: Προφανως προκειται για τα καλωδια του συναργερμου που μας εκαναν "δωρο" στην αντιπροσωπεια. Περα απο την τσαπατσουλια και το τραγικο θεαμα, παιζει να μπορεις να τον απενεργοποιησεις σε 10".

<+
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#451623 Έχω μια υποψία ότι δε δουλεύει το Active City Brake στο Peugeot. Έχουμε κάνα τρόπο να το δοκιμάσω χωρίς να σκοτωθώ? :hmmm:

Έχω κάτι κορύνες σπίτι, τις κλασικές πορτοκαλί. Αν βάλω 2-3 μία πάνω στην άλλη και πάρω φόρα, λέτε να τις διαβάσει ή θέλει πιο ογκώδες εμπόδιο?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#451624 Θες αμάξι για να αναγνωρίσει στόχο και μέχρι 30χλμ/ώρα.