Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#424917 Προσπαθώ να βρω λεπτομέρειες για τον εξοπλισμό του 208 connect. Λένε μόνο για την 3D πλοήγηση, την κάμερα οπισθοπορείας και το wifi. Έχει και αυτόματο πιλότο, μέχρι εκεί κατάλαβα. Και το wifi δεν το έχει μέσα του, τους τελειώσανε και πρέπει να πας να το πάρεις από το Γερμανό ή κάτι τέτοιο...
Θα ήθελα να ξέρω όλα τα υπόλοιπα.... πχ οι καθρέφτες είναι ηλεκτρικοί, είναι αναδιπλούμενοι, τα πίσω παράθυρα είναι ηλεκτρικά, ποια ζαντολάστιχα, ποια ταπετσερία, τα εμπρός φανάρια είναι τα όμορφα και άλλα τέτοια.
Το site της Peugeot είναι τραγικό, μιλάει καλιτεχνικά και μαρκετινίστικα αλλά λίστα με το τι παίζει δεν έχω βρει. Υπάρχει πουθενά;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#424951 Δε θα βγαλεις ακρη αν δεν πας σε αντιπροσωπο. Επειδη ειναι προς το τελος της ζωης του το μοντελο αλλαζουν διαρκως οι εκδοσεις και προσθαφαιρειται εξοπλισμος μπας και ξεπουλησουν.

Παραδειγμα η Active που ειναι με τασια, χειροκινητα πισω παραθυρα κτλ και εχει πλεον στανταρ ασθητηρες παρακαρισματος πισω συν καμερα.

<+
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#424960 Η αδελφή μου έδωσε το 206 της και πήρε το 208 connect με τάσια (...) και ψάχνω να δω τι πήρε χωρίς να με ρωτήσει. :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#424963 Δώσε μου το vin και θα σε σιάξω.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#425934 Παιδιά τα 206 τι λένε γενικά ? Αξιοπιστία κτλ...Ανταλλακτικά βρισκεις φθηνά όπως στα vag? Συντήρηση εύκολη?
Αξίζει το 1,4 95ps?
Με ρώτησε φίλος που ενδιαφέρεται να αγοράσει κάτι πολύ φθηνό για τη πόλη.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#425980 Από βλάβες το δικό μου έβγαλε ψιλολόγια (50-100 ευρώ, εκεί) και ελάχιστες. Παρά το συνεχές σκίσιμο.

ΑΛΛΑ, όπως γενικά τα PSA με υστερούντες, υπάρχει μία αδυναμία στο ρουλεμάν της πίσω αριστερής (αν θυμάμαι καλά αριστερής) ανάρτησης. Η αντιπροσωπεία λέει "αλλαγή πίσω ανάρτησης" = 1500 ευρώ. Αλλά επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του σπασμένου ρουλεμάν. Εμένα μου βγήκε γύρω στα 200 ευρώ. Και μετά το ξανάσπασα πηγαίνοντας επί 6+μήνες σε χωματόδρομο με 120... :oops: :innocent: :lol: :lol: Αν εξαιρέσεις το ρουλεμάν αυτό μιλάμε για κανένα 400άρι σε βλάβες, στα 11 χρόνια, ίσως λέω και πολλά...

Κατά τ' άλλα, τα λάδια του και τα ξύδια του, κάθε 20Κ χλμ (105 ευρώ στην αντιπροσωπεία), κάθε 40 και ιμάντες (220 περίπου στην αντιπροσωπεία).

Στα 317,5Κ χλμ έκαψε φλάντζα και ήθελε κανένα 600άρι... :( και ήμουν άνεργος και το έδωσα... :(

Κατανάλωση, με κανονική οδήγηση (πόλη, εθνική, κτλ), είχα 7-8lt/100χλμ.

Μιλάω για το 1,6 XS της υπογραφής πάντα.

Έχω ακούσει διάφορες ιστορίες τρόμου βέβαια, αλλά εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μαλακά πλαστικά δεν έχει και κανένας τριγμός θ' ακουστεί (υπομονή, συνήθως φεύγουν μόνοι τους... :lol: ), αλλά αυτά που έχει δεν παθαίνουν τίποτα, ούτε γρατζουνιές, ούτε τίποτα...

Αυτά.

edit: Λάδι δεν έκαψε ούτε σταγόνα. Μία φορά μόνο που το είχα κοντά 20Κ χλμ (πήγα για αλλαγή 1 βδομάδα μετά) και πήγα πίστα καλοκαίρι με 40 βαθμούς υπό σκιά, έκαψε ελάχιστο (μία γραμμούλα στη βέργα), αλλά δεν νομίζω να ήταν πρόβλημα του αμαξιού αυτό... :innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#425982 Μαρκο μου φαινεται απιθανο ιμαντες ανα 40κ. Μηπως 60;

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#426000 1,6 με 110. Πολύ καλό κι αξιόπιστο μοτέρ. Ο 14αρης με τις 16 βαλβίδες είχε 90 άλογα και μεταβλητό χρονισμό στην εισαγωγή.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#426007
markvag έγραψε:Στα 317,5Κ χλμ έκαψε φλάντζα και ήθελε κανένα 600άρι... και ήμουν άνεργος και το έδωσα...


Εγώ γιατί θυμάμαι 217; Μαζί μαζί πηγαίναμε τότε στα χλμ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#426010
drdino έγραψε:1,6 με 110. Πολύ καλό κι αξιόπιστο μοτέρ. Ο 14αρης με τις 16 βαλβίδες είχε 90 άλογα και μεταβλητό χρονισμό στην εισαγωγή.
Δεν υπήρχε και 1,6 με 90 ?

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#426012 Τα 206 με αυτα τα 8βαλβιδα μοτερ ειναι αρκετα παλια και σπανια. Συνήθως προτιμουσαν τον 1.4 με τα 75. Και αυτό το μοτερ παντως ειναι αξιοπιστο και σε ταξιδι ιδιαιτερα οικονομικο αλλα απο επιδοσεις μιεχ φυσικα.

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#426022
kostis20 έγραψε:
drdino έγραψε:1,6 με 110. Πολύ καλό κι αξιόπιστο μοτέρ. Ο 14αρης με τις 16 βαλβίδες είχε 90 άλογα και μεταβλητό χρονισμό στην εισαγωγή.
Δεν υπήρχε και 1,6 με 90 ?

< A3003 >


Ελάχιστα pro f/l με τον 8βάλβιδο tu5, αλλά δεν νομίζω να πούλησε πολύ. Ο tu3 (1,4 ,ε τα 75) ήταν πολύ κοινός. Το μόνο που ήθελε προσοχή ήταν οι αλλαγές στο παραφλού (κάθε 2 χρόνια) αλλιώς ήθελε φλάντζα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#426042
mirage έγραψε:Μαρκο μου φαινεται απιθανο ιμαντες ανα 40κ. Μηπως 60;

< >


:tomato: Ναι... κάθε 60Κ... :tomato: :tomato: :tomato:

Καταραμένο αλτσχάιμερ... :tomato: :tomato:


REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:Στα 317,5Κ χλμ έκαψε φλάντζα και ήθελε κανένα 600άρι... και ήμουν άνεργος και το έδωσα...


Εγώ γιατί θυμάμαι 217; Μαζί μαζί πηγαίναμε τότε στα χλμ. :iconcool:


Ρε λέτε να το έχω χάσει τόσο πολύ;;; :hmmm: :help: