- 17 Αύγ 2017, 14:03
#425980
Από βλάβες το δικό μου έβγαλε ψιλολόγια (50-100 ευρώ, εκεί) και ελάχιστες. Παρά το συνεχές σκίσιμο.
ΑΛΛΑ, όπως γενικά τα PSA με υστερούντες, υπάρχει μία αδυναμία στο ρουλεμάν της πίσω αριστερής (αν θυμάμαι καλά αριστερής) ανάρτησης. Η αντιπροσωπεία λέει "αλλαγή πίσω ανάρτησης" = 1500 ευρώ. Αλλά επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του σπασμένου ρουλεμάν. Εμένα μου βγήκε γύρω στα 200 ευρώ. Και μετά το ξανάσπασα πηγαίνοντας επί 6+μήνες σε χωματόδρομο με 120...
Αν εξαιρέσεις το ρουλεμάν αυτό μιλάμε για κανένα 400άρι σε βλάβες, στα 11 χρόνια, ίσως λέω και πολλά...
Κατά τ' άλλα, τα λάδια του και τα ξύδια του, κάθε 20Κ χλμ (105 ευρώ στην αντιπροσωπεία), κάθε 40 και ιμάντες (220 περίπου στην αντιπροσωπεία).
Στα 317,5Κ χλμ έκαψε φλάντζα και ήθελε κανένα 600άρι...
και ήμουν άνεργος και το έδωσα...
Κατανάλωση, με κανονική οδήγηση (πόλη, εθνική, κτλ), είχα 7-8lt/100χλμ.
Μιλάω για το 1,6 XS της υπογραφής πάντα.
Έχω ακούσει διάφορες ιστορίες τρόμου βέβαια, αλλά εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μαλακά πλαστικά δεν έχει και κανένας τριγμός θ' ακουστεί (υπομονή, συνήθως φεύγουν μόνοι τους...
), αλλά αυτά που έχει δεν παθαίνουν τίποτα, ούτε γρατζουνιές, ούτε τίποτα...
Αυτά.
edit: Λάδι δεν έκαψε ούτε σταγόνα. Μία φορά μόνο που το είχα κοντά 20Κ χλμ (πήγα για αλλαγή 1 βδομάδα μετά) και πήγα πίστα καλοκαίρι με 40 βαθμούς υπό σκιά, έκαψε ελάχιστο (μία γραμμούλα στη βέργα), αλλά δεν νομίζω να ήταν πρόβλημα του αμαξιού αυτό...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα