Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#504425 Το ραλί στο στροφιλίκι είναι με διαφορά πιο ενδοτικό και τουλάχιστον εμένα μου ταίριαζε απόλυτα. Ο πίσω άξονας συμμετοχικός, αλλά καμία σχέση με τα "σκοτώστρα" που άκουγα μια ζωή. Για να σε τρομάξει ο πίσω άξονας του ραλί πρέπει να είσαι σε επαρχιακό με 130+χαω σε ανοιχτή καμπή.
Το clio rs mk3 είναι πιο σκληρό, πιο ξερό και πιο απόλυτο. Γενικά μου φάνηκε πιο δύσκολο, ενώ στο ραλί μπήκα και μου έδινε τη σιγουριά ότι μετά τις πρώτες 10 στροφές μπορούσα να το πάω (σχεδόν) όσο πάει.

Σαν μοτέρ - KAI ΣΑΖΜΑΝ, τα βάζω πακέτο - το το βρωμοσάζμανο το τελείως κοντό του rs δεν έχει αντίπαλο. Στο στροφιλίκι ταιριάζει απόλυτα και σε καυλώνει να το ακούς ακόμα και από τις 3.5κ σαλ. Στο ραλί πρέπει να είσαι πάνω από 5κ για να γίνεται δουλειά. Είναι άδικη η σύγκριση για το ραλί, με το πιο μακρύ 5άρι του σε κάθε περίπτωση. Σαφώς θα διάλεγα σασί ραλί, ΤΙΜΟΝΑΡΑ ΡΑΛΙ, πίσω άξονα ραλί, και φυσικά κινητήρα-σαζμάν RS (χαίρω πολύ θα μου πείτε).
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#504430 συγγνωμη αλλα με τιποτα 8/10.

Εκτος αν εννοεις 8 Οκτωβριου :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#504432 Σου φαινεται πιο κατω ε; Νομιζω οτι ειναι λογω αδυναμιας της καμερας να περασει τον ηχο απο τη μηχανη κατω απο 5000σαλ. Αλλα σε καθε περιπτωση 8/10 το ενιωσα εγω!

Sent >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#504436
rocsta έγραψε:Το ραλί στο στροφιλίκι είναι με διαφορά πιο ενδοτικό και τουλάχιστον εμένα μου ταίριαζε απόλυτα. Ο πίσω άξονας συμμετοχικός, αλλά καμία σχέση με τα "σκοτώστρα" που άκουγα μια ζωή. Για να σε τρομάξει ο πίσω άξονας του ραλί πρέπει να είσαι σε επαρχιακό με 130+χαω σε ανοιχτή καμπή.
Το clio rs mk3 είναι πιο σκληρό, πιο ξερό και πιο απόλυτο. Γενικά μου φάνηκε πιο δύσκολο, ενώ στο ραλί μπήκα και μου έδινε τη σιγουριά ότι μετά τις πρώτες 10 στροφές μπορούσα να το πάω (σχεδόν) όσο πάει.

Σαν μοτέρ - KAI ΣΑΖΜΑΝ, τα βάζω πακέτο - το το βρωμοσάζμανο το τελείως κοντό του rs δεν έχει αντίπαλο. Στο στροφιλίκι ταιριάζει απόλυτα και σε καυλώνει να το ακούς ακόμα και από τις 3.5κ σαλ. Στο ραλί πρέπει να είσαι πάνω από 5κ για να γίνεται δουλειά. Είναι άδικη η σύγκριση για το ραλί, με το πιο μακρύ 5άρι του σε κάθε περίπτωση. Σαφώς θα διάλεγα σασί ραλί, ΤΙΜΟΝΑΡΑ ΡΑΛΙ, πίσω άξονα ραλί, και φυσικά κινητήρα-σαζμάν RS (χαίρω πολύ θα μου πείτε).


Περί ορέξεως κτλ. Δεν έχω οδηγήσει το RS αλλά έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα με ραλλύ και έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα φίλων και γνωστών. Απ' ότι είδα τα οδήγησες και τα 2 στο Λιβάδι που είναι αρκετά δυναμόμετρο σαν διαδρομή, εκτός από το πρώτο σχετικά πατημένο κομμάτι, οπότε βρίσκω λογικό να προτιμήσεις το πιο δυνατό από άποψη κινητήρα. Το ραλλύ όσο πατάς το γκάζι στη στροφή φυσικά και δεν είναι σκοτώστρα. Το θέμα είναι στο άσε τι κάνει. Από το βίντεο που είδα δεν χρειάστηκε να κάνεις κάποιο τέτοιο άφημα.

Μου κάνει εντύπωση όμως η προτίμηση σου στο σασί του 106. :hmmm: Φανταζόμουν ότι το RS θα ήταν κλάσεις ανώτερο.

Φιλική συμβουλή , ΜΗΝ σταυρώνεις τα χέρια.

Τέλος θα πω μόνο ότι τουλάχιστον το 106 έχει πολλά ακόμα να δώσει ειδικά στη συγκεκριμένη διαδρομή. Αν και πλέον σπάνια κρίνω από ένα βίντεο, θα συμφωνήσω με τον Χάρη και θα σου πω ότι αυτό δεν είναι με τίποτα 8/10 για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω τι φοράει από λάστιχα και ανάρτηση. Εντελώς φιλικά όλα αυτά και χωρίς καμμιά διάθεση για αντιπαράθεση. :)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#504441 Τι αντιπαραθεση βρε; Σταυρωμα χεριων δεν ειδα να εχει σε καποιο σημειο παντως.

Οσο για τα "tenths": Τα δέκατα δεν ειναι του αυτοκινητου. Του οδηγου ειναι! Το προβλημα ειναι οτι δεν ξερετε ποσο αργος ή γρηγορος ειμαι, οποτε χρησιμευουν στο... περιπου! Χωρις διαθεση να δικαιολογηθω, δεν ηταν αργη η βολτα παρ' ολο που καταλαβαινω καποιον που θα τη δει ετσι μεσα απ το βιντεο.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#504448 Το σταύρωμα ενδείκνυνται, αλλά μόνον αν είσαι βέβαιος ότι δεν θα χρειαστεί κι άλλο lock, π.χ. σε πίστα ή σε γνωστή στροφή. Σε άγνωστη διαδρομή, όντως το shuffle steering είναι προτιμότερο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#504455
blinkys έγραψε:
Μου κάνει εντύπωση όμως η προτίμηση σου στο σασί του 106. :hmmm: Φανταζόμουν ότι το RS θα ήταν κλάσεις ανώτερο.


και εγω διαφωνω με τα ευρηματα του rocsta.
Εχω οδηγησει και τα 2,και η φιλικοτητα του κλιο κατω απο οποιαδηποτε συνθηκη,δεν εχει συγκριση με το 106.
Το σασι του,και ειδικα στα πολλα χλμ,ειναι ετη φωτος μπροστα.
Βεβαια οταν οδηγεις μεταχειρισμενα αυτοκινητα,που δεν ξερεις σε τι κατασταση βρισκονται ζωτικα μερη,οπως αναρτησεις,φρενα,συνεμπλοκ,κρεμαγιερες,ελαστικα,κλπ ,ενδεχεται να βγουν και λαθος συμπερασματα.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#504463
dimviii έγραψε:Βεβαια οταν οδηγεις μεταχειρισμενα αυτοκινητα,που δεν ξερεις σε τι κατασταση βρισκονται ζωτικα μερη,οπως αναρτησεις,φρενα,συνεμπλοκ,κρεμαγιερες,ελαστικα,κλπ ,ενδεχεται να βγουν και λαθος συμπερασματα.

Όχι ρε, αστέρια είναι!

dimviii έγραψε:Το σασι του,και ειδικα στα πολλα χλμ,ειναι ετη φωτος μπροστα.

Πριν έγραψα ότι του 106 μου ταίριαξε πολύ. Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το RS είναι καλύτερο.

dimviii έγραψε:Εχω οδηγησει και τα 2,και η φιλικοτητα του κλιο κατω απο οποιαδηποτε συνθηκη,δεν εχει συγκριση με το 106.

Εδώ είναι η κύρια διαφωνία. Εμένα με τρόμαξε το Clio στην πρώτη βόλτα, σε αντίθεση με το 106. Όχι λόγω γκαζιού, που έχει φυσικά πολύ παραπάνω, όσο λόγω αρκετά πιο σφιχτού στησίματος.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#504467 Eμείς όταν είχαμε ένα ραλλύ του είχαμε ράψει την καρότσα ( είχαμε βγάλει τα παρμπρίζ και τα λάστιχα από τις πόρτες και το πόρτ-μπαγκάζ και είχαμε αυξήσει τις πόντες στις λαμαρίνες που υπάρχουν εκεί ) και του είχαμε βάλει Bilstein PSS9 εμπρός και Bilstein group N πίσω και 4 καμπανάτους δίσκους στην μαμά διάσταση, το αμάξι δεν είχε σχέση με ότι ήξεραν όσοι είχαν ραλλύ, όσοι με ραλλύ και με καλά χέρια το οδήγησαν δεν πίστευαν ότι ακόμα και στα 200 χλμ δεν κουνιότανε από τον δρόμο, είχε συμπεριφορά πολύ μεγαλύτερου καλοστημένου αυτοκινήτου κάνοντας ότι παιγνίδι ήθελες σε κάθε είδος δρόμου.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#505604 Τι σας λέει 108 Allure σε μεταλλικό χρώμα στα 11.600€ με το κλειδί στο χέρι?

Νομίζω καλό deal. Αν πας σε παραγγελία θα βγει ένα 500αρικό ακριβότερο και αλλό ένα 500αρικό το αυτόματο αλλά θα έχει μία μικρή αναβάθμιση το 1.0 από 68 στα 72hp γιατί καταργεί το 1.2 puretech σ' αυτό το μοντέλο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#505629
REALZEUS έγραψε:Το σταύρωμα ενδείκνυνται, αλλά μόνον αν είσαι βέβαιος ότι δεν θα χρειαστεί κι άλλο lock, π.χ. σε πίστα ή σε γνωστή στροφή. Σε άγνωστη διαδρομή, όντως το shuffle steering είναι προτιμότερο.


Υπάρχει και εναλλακτικό σταύρωμα αν χρειαστεί και άλλο lock ή δεν φτάνει η πρόσφυση. :lol:
Εικόνα

Νομίζω ότι το Ραλί έχει πολύ περισσότερο πάρε-δώσε με το δρόμο σε σχέση με το κλιό οπότε αν δεν πας να σκοτωθείς ή δεν κυνηγάς τα δευτερόλεπτα είναι μεγαλύτερη ικανοποίηση. Επίσης, το ραλί είναι 1,61 σε πλάτος και το κλιό 1,76 οπότε στο Λιβάδι που δεν είναι και 3 λωρίδες σε όλο το μήκος του :lol: είναι λογικό να έχεις περισσότερο χώρο διαθέσιμο και αυτοπεποίθηση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#505689 Κατευθείαν στα συντεχνιακά σας το πήγες, πάτερ. :s_sarcastic

Θεωρώ το Clio RS κλάσεις ανώτερο hot hatch. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#505730 Τι συγκρίνεις τώρα.

Τα χωρίζει μια δεκαπενταετία.... :iconcool:

Τώρα που το είδα, πρέπει να πάω μια Λιβάδι :superman:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#505783
blinkys έγραψε:Φιλική συμβουλή , ΜΗΝ σταυρώνεις τα χέρια.


κι αν δεν έχω φάει κράξιμο :lol: :lol:

Σταυροχέρι σταυρόποδι ρε :metalo:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#506185
REALZEUS έγραψε:Κατευθείαν στα συντεχνιακά σας το πήγες, πάτερ. :s_sarcastic


Έχουμε πτωτικά revenue και ακολουθούμε πλέον μια συγκαλυμμένα επιθετική στρατηγική marketing. :lol: Κυνηγάμε όλα τα events (πολέμους, τρομοκρατικά, μέχρι και την all-time classic πτώση αεροσκαφών) αλλά δεν τραβάει και έχει πέσει στο τραπέζι η αλλαγή CEO. :lol: