drdino έγραψε:Οδήγησα και ξέσκισα ήδηSide effects?
+0,2 bar βλέπω στην κορύφωση και για κάποιον λόγο νομίζω την κρατάει πιο σταθερή. Η αφαίρεση του περιοριστή έχει όντως φάση και το κάνει αρκετά πιο ευχάριστο :D
Κατανάλωση κτλ;
KiloMeater έγραψε:drdino έγραψε:Οδήγησα και ξέσκισα ήδηSide effects?
+0,2 bar βλέπω στην κορύφωση και για κάποιον λόγο νομίζω την κρατάει πιο σταθερή. Η αφαίρεση του περιοριστή έχει όντως φάση και το κάνει αρκετά πιο ευχάριστο :D
Κατανάλωση κτλ;
Μόνο εσύ θα μπροούσες να το ρωτήσεις αυτό.
KiloMeater έγραψε:Χθες το φλάσαρα, περίμενε λίγοdrdino έγραψε:Οδήγησα και ξέσκισα ήδηSide effects?
+0,2 bar βλέπω στην κορύφωση και για κάποιον λόγο νομίζω την κρατάει πιο σταθερή. Η αφαίρεση του περιοριστή έχει όντως φάση και το κάνει αρκετά πιο ευχάριστο :D
Κατανάλωση κτλ;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ήταν και μιας κάποιας ηλικίας.
< >
Δεν έχω κάτι καινούριο να αναφέρω, έχω πάει ταξίδι οπότε δεν το έχω οδηγήσει περισσότερο δυστυχώς.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Πετρέλαιο φαντάζομαι;;
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Δεν υπάρχουν λόγια απλά. Θεϊκό αυτοκίνητο, ΘΕΪΚΟ.
rocsta έγραψε:Φεύγοντας απ' τις μαούνες, τις τράτες, τα ντίζελ κλπ, μερικές φωτογραφίες και βιντεάκι incar απ' το τελείως εργοστασιακό 16v ραλί που έβαλα χέρι προσφάτως σε στροφιλίκι.
Δεν υπάρχουν λόγια απλά. Θεϊκό αυτοκίνητο, ΘΕΪΚΟ.
Σε σχεση με το κλιο ρσ? στο αφημα ποιο σου φανηκε πιο νευρικο? θα ηθελα και μια συγκριση της αισθησης των δυο κινητηρων μιας και τα οδηγησες back to back.